Imettävät kuumeilijat

esikko1, ainiiiin! Apuva, on kyllä jännät paikat :D

Kaitsulle tervetuloa! :) toivottavasti kierto alkaa ja tulee nopea tärppi!

Esikko1 uiui! Jännää! Koska testaat? :)

Tervetuloa Kaitsu_ ja pikaista plussaa! :)

Täällä kuopus kohta 5kk ja ei oo kiertoa näkynyt edelleenkään. Jospa se tästä..

Heppunen, kyllä se siitä :) ärsyttäväähän se odottaminen on, mutta eipä siinä oikein muu auta.
Itse odotin kierron alkua sen vuoden verran.. meinasi pari kertaa palaa hermot :shifty:

Heppunen, toivottavasti et joudu niin kauaa odottamaan kiertoa ku me Vaianan kanssa. Se odottaminen että pääsee odottamaan odottamista oli kyllä rankkaa sekin:sorry:
Tsemppiä!

Joo on kyllä ärsyttävää, mutta niinkuin sanoitte, eipä tälle mitään voi. Esikoisen jälkeen meni 10kk, että kierto käynnistyi. Jos ei ihan niin pitkään tarvis nyt oottaa. :)

Kiitti tsempeistä ja plussatuulia!

Kaitsulle tervehdys, täällähän sitä pitää kokoontua :)!
Kiva, että muitakin uusia kuumeilijoita linjoilla, pikaista plussaa vaan :)
Noh, meikäläisen tissit hyydähti ihan tosissaan, ei paljon nouse maitoa enää. Aamusta oli tyhjät, eilen toinen vielä jaksoi pullistella. Jos sallitte, niin mielellään kuuluisin ketjuun vieroitusvalmistetta käyttävänä kuumeilijanakin :) Ei ollut ihan näin nopeasti tarkoitus lopettaa, mutta 3 krt / vrk oli niin vähän, ettei mitään enää pakkaudu... ehkä fiilistellään pikkuisen vielä, mutta isompaa ravitsemuksellista arvoa ei taida olla sillä.
Tyttö tänään 10 kuukautta, äitin kiertoa odotellessa

Katjusha, eiköhän tänne sallita, kun sallitaan meidät jo imetyksen täysin lopettaneetkin :D
Harmi että maito lakkasi, mutta onneksi saitte noinkin kauan imettää :) kaikelle on tarkoitus ja aikansa! Jospa se kierto olisikin sulla siellä alkamassa ja sen takia maito alkoi hiipua :rolleyes: odotellaan mitä tuleman pitää :)

Katjusha ei se maito vielä lopu jos haluat imettää :) mulla esikoisen kanssa aika samoja aikoja tasoittu maidon tulo nii paljon että ei enää pakkautunut mutta kylläpä sieltä maitoa tuli silti sama määrä :)

Ja Kiinan testiin ei ainakaan ole mitään tullu vielä mutta ei kyllä menkkojakaan kuulu :(

Esikko, pöh tota tilannetta :(

Katjusha, mulla toi oli merkki kierron käynnistymisestä!!
Oviksen aikaan ei juuri maitoa herunut useampaan päivään (en toki silloin osannut ajatella että olisi ovis), onneksi poika jaksoi kuitenkin herutella (oikeesti) kauan ja sai aina lopulta maitonsa. Sitten n. viikon tuli normaalisti maitoa, ja sitten taas oli tiukassa ja parin päivän päästä alkoi menkat. Menkkojen ajan tuli hitaammin maitoa, mutta sitten taas herui normaalisti :)
Nyt huomaa menkkojen aikana että heruu hitaammin parin-kolmen päivän ajan, mutta sitten taas normalisoituu :)

Kävin tänään gynellä kun halusin tietää tapahtuuko alakerrassa vielä mitään. Tänään kp 8 ja ultralla katsottuna gyne totesi vas mahdollisesti kehittyvä johtofollikkeli 10mm. Kohdun limakalvo 3.6 mm, tätä piti hieman ohuena kierron vaiheeseen nähden. Varoitteli, ettei välttämättä ihan heti tärppi käy. Täytyy yrittää kuitenkin:angelic:

Tässä omat kuulumiseni, kaikki teidän viestit olen lukenut ja hengessä mukana elänyt. Tsemppiä meille kaikille yritykseen!

Hei mä nyt laitan täs kans. Tein kuukaus sit testin ja positiivista näytti. Nyt muutama vko sitten sain kuulla et kehitys pysähtyny ja pitkä tyhjennys prosessi on nyt päällä. Just istun päikässä ja ootan et sais lisä infoa kuinka edetään. Imetän siis meidän 10kk poikaa. Pikku kakkosta yritetty maaliskuusta asti kun kierto lähtö käyntiin, mutta nyt tämä menikin tähän. Katsotaan millon yritellään uudestaan tämän jälkeen.

Voi hempuliini :( oon tosi pahoillani teidän puolesta. Voimia ja tsemppiä teille<3

Hempuliini, oon todella pahoillani <3 :( Kauheena tsemppiä, yritä lohduttautua sillä että se vauva ei olisi ollut terve, luonto onneksi hoitaa. Vaikeaa on varmasti, ajan kanssa <3

Misis, varmaan helpottunut olo kun on käynyt gynellä, kävitkö julkisella vai yksityisellä? Ja yrittänyttä ei laiteta, niinhän se menee :)

Katjusha, kuten täällä sanottiinkin niin kierron startti vois olla kyseessä, jos haluat jatkaa niin voi vielä onnistua, mulla kans kun kesäkuussa tuhrutti kolmeen kertaan niik joka kerta oli maito tiukassa. Hermot meni jäpällä kun ei ollut suihkuavat tissit. Eikä oo enäänkään, vaikka herra käy ahkeraan rinnalla edelleen, vaikka kohta vuoden :)

Heppunen, toivotaan pikaista kierron starttia :)

Kaitsu, tervetuloa ja pikaista plussaa. :)

Miten muut?

Miten kadonnut, onko käynyt? :)

On: mitäköhän mun kellarissa tapahtu sunnuntaina? Nousin äkkiä sohvalta kun pieni mies teki tuhojaan ja aivan kun ois kohtu revennyt! Aivan järkyttävä kipu, alhaalta ylös koko oletetun kohdun kokoisena ja kipukohtaus kesti muutaman minuutin. Sit jomotus siinä kesti 2 päivää. Vieläkin tuntuu se kohta muttei niinkään satu? Onko kelleen käynyt koskaan samoin? Multa on kyllä laparoskopiassa leikattu kiinnikkeitä aiemmasta kahdesta raskaudesta (arpikudokseen taipuvainen keho) mut en tiiä, voiko ne revetä itsestään? Verta ei tullut..

Hempuliinille voimia! <3

Twisted: Yksityisellä kävin. Ihan hyvä mieli jäi, eihän se yllätys ollut ettei kierto "ihan täysillä" välttämättä heti toimi. Toisaalta ehkä nyt tuli vähän malttia odotuksen odotukseen :wink ei tässä kiire ole (eipä).

Täällä tuli taas menkkajomotukset takas pienen tauon jälkeen, joten ainakin kroppa yrittää toimia niin kuin kuuluis ja kai se täti sieltä joskus kylään saapuu. Haju- ja makuaisti temppuilee oikein huolella. Neuvolassa kehotettiin yöimetykset lopettamaan ja kai se ois jo aika, kun neiti viime viikolla täytti jo vuoden :D ovistestejäkin sain hankittua, mutta mun on nähtävästi tosi vaikee olla pissaamatta sen 4h. Tai ainakaan muistaa mitään testailuja.

Kyllä tuntuu aika pitkältä, kun joutuu odottamaan, että pääsee piinailemaan ja sit vasta siitä joskus toivottavasti vielä odottamaankin :D Tsemppiä meille kaikille täältäkin!

Mä en oo nyt vähään aikaan jaksanu kirjottaa kun musta tuntuu että oon tän ketjun epätoivosin tapaus :/

Kierto ei oo käynnistyny ajoittaisista menkkajomotuksista huolimatta, tyttö 8 kk edelleen syö öisin pari kertaa (mikä on mun mielestä ihan ok). Oon tehny jo parit ovistestit ja raskaustestinkin, mutta nyt innostus on muuttunut vähän masennukseksi kun mitään ei tapahdu. Eikä välttämättä tapahdu piiiitkään aikaan. Niin että ymmärrän Eliza79n fiiliksiä. Taidan itekki pitää vähän taukoa kuumeilusta ja jatkan sitte kun mun kroppa alkaa taas toimimaan. Toivottelen vaan kovasti plussatuulia kaikille! :)

Kotikissa, et oo epätoivoisin, kyllä se on minä. Mä haluan vauvaa kovasti, mutta mies ei enää. Ei oo sen koommin kiertoakaan, mä vaan itse kidutan itseäni täällä ja jännään teän puolesta kun tahtoisin sitä itsekin tehä. Mutta ei. Silti edelleen roikun ja en pystynyt lähteen vaikka oisin halunnut.

Mutta joka tapauksessa oikein mukavaa syksyä ja eiköhän se pian sieltä kierto ala kun vaan lakkaa masistelematta :) <3

Haha, Mä pukeuduin mekkoon työssäkäväisyä varten, ja mieheni esitti kainon toiveen, että se kierto jo alkaisi. Sille sukkahousut on aivan vastustamattomat :) että en oo ainut, joka tässä toivoo jotain naisellista hormonitoimintaa mun kroppaan!

Takaisin