Hempuliini, oon todella pahoillani
Kauheena tsemppiä, yritä lohduttautua sillä että se vauva ei olisi ollut terve, luonto onneksi hoitaa. Vaikeaa on varmasti, ajan kanssa
Misis, varmaan helpottunut olo kun on käynyt gynellä, kävitkö julkisella vai yksityisellä? Ja yrittänyttä ei laiteta, niinhän se menee :)
Katjusha, kuten täällä sanottiinkin niin kierron startti vois olla kyseessä, jos haluat jatkaa niin voi vielä onnistua, mulla kans kun kesäkuussa tuhrutti kolmeen kertaan niik joka kerta oli maito tiukassa. Hermot meni jäpällä kun ei ollut suihkuavat tissit. Eikä oo enäänkään, vaikka herra käy ahkeraan rinnalla edelleen, vaikka kohta vuoden :)
Heppunen, toivotaan pikaista kierron starttia :)
Kaitsu, tervetuloa ja pikaista plussaa. :)
Miten muut?
Miten kadonnut, onko käynyt? :)
On: mitäköhän mun kellarissa tapahtu sunnuntaina? Nousin äkkiä sohvalta kun pieni mies teki tuhojaan ja aivan kun ois kohtu revennyt! Aivan järkyttävä kipu, alhaalta ylös koko oletetun kohdun kokoisena ja kipukohtaus kesti muutaman minuutin. Sit jomotus siinä kesti 2 päivää. Vieläkin tuntuu se kohta muttei niinkään satu? Onko kelleen käynyt koskaan samoin? Multa on kyllä laparoskopiassa leikattu kiinnikkeitä aiemmasta kahdesta raskaudesta (arpikudokseen taipuvainen keho) mut en tiiä, voiko ne revetä itsestään? Verta ei tullut..