Imettävät kuumeilijat

..ja laskin väärin, kp 27 jo :eek: Mun miehen ilme ois kyllä näkemisen arvoinen, kun sais tässä vaiheessa yritystaivalta plussauutisia :grin Jospa universumi soisi minulle tämän riemun..?
 
MW2B, testiä, testiä!! Lisää plussia tänne :happy:

Minä jännäilen teidän plussia, toivottavasti saan alkaa pian itsekin jännäilemään. Aloitin silloin pari viikkoa sitten Geleet. Pari kertaa sen jälkeen tullut pieniä veripisaroita pyyhkiessä.. aivan kuin menkat yrittäisi tulla? Selkeesti jotain yrittää tapahtua, verta ei ole nimittäin jälkivuodon jälkeen tullut :rolleyes:
 
MW2B, pidän sulle peukkuja :) En jaksa itsestäni uskoo että täältä vielä ekasta kierrosta plussaa pärähtäisi, jos tää nyt tosiaan ees ovulaatio oli. Esikoinen kun sai alkunsa ekasta niin en oikein usko että tilastot ois mun puolella siinä että heti uudestaan sama homma...
 
Gunhilda, Meilläkin esikoinen sai alkunsa ensimmäisellä yrityksellä ja niin vaan sai tämä kakkonenkin, vaikka ajattelin että imetys ja kaikki sotkee, joten äläpä sano! :wink
 
Meillä esikoista yritettiin vuosi. Toinen lähti yk 2 ja kolmas yk 1. Sitten vaihtui mies ja yritystä oli yk 9.
Nyt ootellaan yrityksen aloitusta... Ajattelin et ainakin kesään asti pitäis malttaa oottaa...vaikeeta :-)
 
Meillä kun ei esikoista kuulunut millään, käytiin tutkimuksissakin maksamassa isot rahat siitä tiedosta, ettei meissä ole mitään vikaa. Tieto sitten vissiin auttoi :) Mutta katsellaan, miten tällä kertaa käy. Eipä vieläkään mitään näy, tänään siis maaginen kp 28.
 
Meilläkin esikoinen sai alkunsa yk1. Nyt jo vissiin 5. perättäinen vilkkuva hymynaama ja kp 23, joten voin varmaan alkaa odottaa menkkojen alkua ja asennoitua yk3:een.. ja ehkä yrittää vähän vähemmän.
 
MW2B, cb:n digillä testaan. 2 aiemmassa kierrossa on ollu 2-3 vilkkuvaa ja sitten pysyvä hymynaama, jonka pitäisi tarkoittaa lh-piikkiä ja ovista, mutta nyt sitä ei tuu..
 
Mäkin tikutin jo esikoista yrittäessä noilla samoilla kun en jaksa tuijottaa viivoja (r-testit eri kun sitä viivaa ei tuu ollenkaan, jos ei oo raskaana). Mutta näillä kuuluu testata vaan kerran päivässä, joten ei voi edes kokeilla tulisko eri aikaan päivästä eri tulos, ettei toi mee sekaisin. ☺
 
Onpas paljon tekstiä tullu :) oon yrittäny vähän irtautua tästä kuumeilusta, ja lopettanu o-testien teon ja lämpöjen mittailun.. jos menkat ois alkanu samana päivänä kuin esikoisen jälkeen, ois niitten pitäny alkaa eilen. No eipä tässä auta kun toivoa et pian alkaa..

Muska esikoinen tuli kiireellisellä sektiolla. Kakkosesta plussasin esikoisen ollessa 10kk. Ei mitään mainittavia kipuja tai oireita sektiohaavalla :)

Pupuliina, tuliko ovis? :) Mietin et pitäskö itekkin gelee royaleita hakea :D

Esikoinen tärppäsi vahingossa kumin kanssa :eek: mutta sit kakkosta yritettiin 7yk.

Esikoinen kävi tissillä vähän reilu 1v asti, itse vierottautui, mut varmaan vaikutti se et olin sillon rv14 :)

Vulpix, imetys vaikuttaa kiertoon. Ovis tulee usein myöhemmin ja luteaalivaihe on lyhyempi. Itsellä esikoisen jälkeen (imettäessä) ovis kp20-21 ja menkat alko dpo 10-12. Normaalisti ovis kp14-15 ja menkat dpo15.

Jee menkoista pikkuR ja amparo! Voi kun kohta tännekkin tulis..

Onnea vielä Miitu!

Mie mietin et käynnistysköhän kierto jos söis vaikka 10pvä minipillereitä .. siis nehän on synteettistä keltarauhashormonia (kuten terot). Ei kai niistä imetyksen kannalta haittaakaa oo kun kerta niitä ehkäsyks tyrkytettiin.. :confused:
 
Mäkin tikutin jo esikoista yrittäessä noilla samoilla kun en jaksa tuijottaa viivoja (r-testit eri kun sitä viivaa ei tuu ollenkaan, jos ei oo raskaana). Mutta näillä kuuluu testata vaan kerran päivässä, joten ei voi edes kokeilla tulisko eri aikaan päivästä eri tulos, ettei toi mee sekaisin. [emoji5]

Kyllä siellä ohjeessa lukee että kun vilkkuvan hympän saa, niin voi testata useammin kuin kerran päivässä. :)

Mä sain noilla 9 päivää vilkkuvaa naamaa kunnes tuli pysyvä.
 
Vulpix, en saa koskaan pysyvää hymynaamaa siitä kierrosta, josta esikoinen tärppäs. Olinkin menettäny toivoni jo siitä kierrosta.

Meillä esikoinen tärppäsi yk 10 ja välissä oli yksi keskenmeno. Nyt virallisesti yk 1 ja vähän jännittää, että kauan menee, että tärppää... Tänään ovistestin viiva alkanu tummumaan. Ennuste oviksesta on torstaille.
 
Mannikka, ehdin vaan jo innostua, että ovis olis aiemmin kuin viime kierron kp 28, mutta innostuin liian aikaisin. Toivottavasti mäkin pääsen pian edes noihin lukuihin mitä sulla, onkohan dpo10 jo riittävän pitkä luteaalivaihe, että ehtisi kiinnittyä.. mulla viimeksi taisi olla 5 päivää.

Roze, oonpa sit lukenut huonosti. Täytyypä katsoa jos vaikka testaisin joku päivä myöhemminkin.

PikkuR, ooh, jospa mullakin olis sit vielä toivoa! Kiitos rohkaisusta ja tsemppiä yrityksen aloitukseen!
 
Vulpix 10 päivää riittää kyllä :) niin nuo luvut siis esikon jälkeiseltä ajalta, nyt kakkosen jälkeen oottelen vielä ekojen menkkojen alkamista..
 
Mannikka, imetitkö vielä kun aloit odottaa kakkosta? Kuulostaa hyvältä, sitä 10 päivää kohti siis koitan päästä. Toivottavasti sunkin kierto käynnistyy pian ja pääset tositoimiin kolmosen yrityksen kanssa.
 
Mannikka, toivon kipinä siis saa jatkaa eloaan ja toivotaan, että se tuo meille kaikille imettäville kuumeilijoille plussan tikkuun.
 
Takaisin
Top