Imettävät kuumeilijat

Tein muuten eilen illalla ja tänään aamulla o-testit noiden nippailujen innoittamina.. ja oli kyllä niin negat kun voi olla :D ihan tihrustamalla näky ees viiva. Ai kun malttas vaan kiltisti oottaa niit menkkoi :rolleyes:

Mannikka, toivotaan että se nippailu enteilee kierron käynnistymistä!

MW2B, Jännäksi menee, muuttuieipa vielä plussaksi.

Täällä ties kuinka mones vilkkuva hymynaama. Jos pysyvä on tullakseen ja tulee samaan aikaan kuin viime kierrossa eli kp 28 niin se olis sitten sunnuntaina.

Kp1 :) Eli kierto vaikuttaa palautuvan nyt ainakin normaaliksi. Kävin ostamassa ovistestejä, saa sitten vähän katsella, onko minkälaista toimintaa tuolla. Ja kalenteri näyttää hyvältä kierron puolenvälin tienoilla: päästään siis tallettelemaan taaperon vanhemmuudesta huolimatta!

MW2B, pahoittelut menkoista, tsemppiä uuteen kiertoon. Oon kans todennut, että tallettelumahdollisuuksia ei oo enää ihan samaan tapaan kuin ennen vauvaa. Hyvistä tilaisuuksista pitää ottaa kaikki irti.

Nyt näyttää siltä, että päiväimetyskin jää väliin, joten kahdella imetyskerralla per päivä tästä eteenpäin. Jos sillä vaikka olis positiivisia vaikutuksia ovuloimiseen. Ovistikut valmiina vessan kaapissa, lauantaina (=kp 10/27-29) alkaa armoton tikutus! Ja armoton peiton heilutus :p

Tsemppiä MW2B! Miehellesi kanssa! :dead:

Täällä on taas suorastaan asuttu tissillä, joten ei tarvinne ihmetellä, että ovikset jää väliin. Kunhan ei kierto venähtäis kovasti eli jos menkat on tullakseen niin mieluiten lähipäivinä, kiitos! :)

Vulpix kp 30/32?

Vähän meinas itselle tulla surku päiväimetyksen lopettamisesta, mutta eipä tuo pojanpallurainen näytä olevan moksiskaan. Tai siis ei pyytänyt kun en tarjonnut. Iltaimetys se hänelle tärkein on kuitenkin, siitä ei tartte vielä luopua pitkään aikaan. Oletettavasti. Toivottavasti!

Mä sorruin äsken tekemään raskaustestin. Negahan se tietysti oli. Miksiköhän sitä oikein kiusaa itseään tekemällä testin iltapäivällä ja luultavasti kierron suhteen kaiken lisäksi liian aikaisin? Se raskaustestikin oli vähän myttääntynyt ja väri levittyi kontrolliviivaankin huonosti, joten julistettakoon testi epäonnistuneeksi :p Oottelen siis menkkoja alkavaksi nyt viikonloppuna, mikäli siis tuossa vajaa pari viikkoa sitten tunnistin ovulaation oikein. Eilen (vai toissailtana?) jo särkikin alavatsaa, muttei vielä ole vuoto alkanut. Pitää sitten testailla uudestaan jos ei menkkoja ala kuulua.

Gunhilda, pahoittelut negasta, mutta onneksi on vielä vaikka kuinka paljon aikaa muuttua plussaksi! Ja selvästi epäluotettavan kuuloinen testi. Uutta vaan viimeistään viikonloppuna ja aamupissasta.

Mäkin tein tänä aamuna negan, ja kp 33, joten jos kierto olisi ollut yhtä pitkä kuin edellinen niin tänään pitäisi menkat alkaa. Menkkamaisia jomotuksia on kyllä, mutta silti pelkään, ettei se kierto niin vaan lyhentynytkään vielä yhtään.. pöh. Ja tietysti mieluiten olisi raskaana, mutta kai se jo näkyisi kun esikoisestakin näkyi dpo 12. Nyt tosin en tiedä tapahtuiko ovulaatiota ollenkaan kun en saanut tikkuun. No uutta yritystä kun ne menkat nyt alkaisi.

Pahoittelut negoista :(

Mie taas täällä haaveilen oviksesta, estrogeeniä taas havaittavissa kun halut katossa :D o-testinki tein ja nippanappa näkyy viivaa. Pyh.

Ihme vihlontaa tuntuu kyyristyessä alamahalla.. ei vaan voinu olla huomaamatta. Mites muut piinailijat?

Minä täällä piinailen, ovuloinko ja milloin. Maanantai olis varmaan paras päivä.

Sit vaan peitot heilumaan!

Mä täällä odottelen edelleen menkkoja alkavaksi ja pelkään että oon tulossa kipeeksi kun kurkku on karhea, paleltaa välillä ja välillä myös paha olo. Toivottavasti ei mikään noro oo iskenyt..

Täällä sukkapuikko kipuja ja lonkkia särkee mut viä viikko tädin tuloon. Et en uskalla mitään viä toivoo tai testata kun kuitenkin kohta tippuu taas pilvistä.

Vulpix, ai sullakin nega, höh :( Mä en ole vielä uudestaan testannut ja itse asiassa taaskaan mulla ei edes ole testejä jäljellä... Ei kyllä ole jotenkin yhtään sellanen olo, että olisin raskaana. Välillä hiukan niitä repäisykipuja, mutta ei oikein muuta. Onhan tässä toki toivoa olemassa, kun esikoisestakin kyllä vielä sain negan sinä aamuna, kun odotin menkkojen alkavan. Haalea plussa tuli vasta pari päivää sen jälkeen.

Jotenkin vaan sillon ekassa raskaudessa aavistin jo etukäteen, että tärppäsi. Esim. rinnat tuli tositosi aroiksi jo ihan muutama päivä ovulaation jälkeen. Nyt ei mitään sellasta... tietty edes menkkojenkin alkaminen ois tässä tilanteessa torjuntavoitto, koska sitten ainakin voisin uskoa tunnistaneeni sen ovulaation. Jos ei ees ollut mitään ovulaatiota niin sit oon kyllä hiukan ymmälläni, oli niin selkeän tuntuiset oireet...

Tsemppiä teille muille piinailijoille!

Kp 11/27-29 ja aamulla apteekin testi näytti nopeasti LH-huippua. Oletettavasti siis ovuloin joskus huomenna, ja talletus on juuri tehty hyvään aikaan sitä ajatellen. Kauhean hyvä mieli :happy:

MW2B, toivottavasti tärppää! Pidän peukkuja!

Gunhilda, mikä tilanne tänään? Haitko uusia testejä?

Täällä kp 35 ja aamuyöstä tullut halailtua vessanpönttöä.. mutta johtunee siitä, että joku pöpö on löytänyt tiensä tänne koska on myös kuumetta. Ei enää tietoakaan menkkakivuista, pistiköhän tää tauti kropan kokonaan jäähylle. En oo testannut uudestaan. Testaan joku päivä, jos mitään ei tapahdu.

Paranemista Vulpixille ja peukkuja Gunhildalle ja ekamasulle, jotta jotain ois tapahtumassa hyvään suuntaan!

Takaisin