Gunhilda, tsemppiä imetykseen! Varmaan pidentyvät imetysvälit vähentää maidontuotantoa, itse ainakin oon huomannut jo muutoksen sen jälkeen kun kiinteitä on alkanut mennä enemmän, vaikka mulla on mahdollisuus imettää milloin vain kun oon vielä kotona. Vähäkin imetys on vauvalle tärkeää, joten tosi hienoa että oot pystynyt yhdistään työt ja imetyksen ja hatunnosto sille, että jaksat imettää töistä huolimatta myös yöllä! Toivottavasti se kiertokin sieltä löytyy taas.
Aubrey, pahoittelut menkoista. Seuraavan oviksen alla vaan talletteluja edeltävinä päivinä, jos se vaikka riittäisi..?
MW2B: mä tunnustaudun! Varsinkin nyt kun luulee tietävänsä mitä odottaa niin varmaan hyvin tarkkaan kuulostelisin raskausoireita, jos pääsisin kunnolla edes piinapäiviin asti.
Meillä tärppäs esikoinen heti ekasta kierrosta ja mietin samaa nyt kun yk2 ovulaatio lähestyy, että miten jaksan joka kuukausi toivoa ja pettyä jos tässä meneekin tällä kertaa pidempään.
On: tikutin ovista tänäänkin, mutta ei vielä. Huomenna taas. Oon tässä miettinyt kun mulla paino vaan putoaa putoamistaan, vaikka söisin kuinka paljon, että voinko mitenkään raskautua, jos tää imetys on niin rankkaa mun kropalle, että koko ajan joutuu polttaan vanhoja varastoja.. jos se johtuu siitä, että se mun luteaalivaihekin on niin lyhyt.. Yritetään silti tietty, mutta vähän epäilen mahiksia..