Mä imetin 7-8 kertaa päivässä, ja myös öisin, kun viimeksi raskauduin. Ensimmäiset muutama kierto ovis tuli pari kolme päivää aiempaa myöhemmin, ja luteaalivaihe oli myös lyhempi, mutta kierrot normalisoitui näiden jälkeen.
Roze, mä imetän tällä hetkellä suunnilleen tuon verran. Piristävää!
Kiitos teille kaikille kannustavista kommenteista! Ehkä mä kuitenkin jatkan tikuttelua ja yrittämistä ja iloitsen niistä pienistä edistysaskelista sitten, vaikkei plussaa heti tuliskaan. Äh, tuntuu jo hölmöltä alkaa miettiin luovuttamista kun ei oo vielä edes yk2 saatu päätökseen.
Kierron käynnistymisiä, mukavia imetyshetkiä ja plussatuulia kaikille!
Minä imetin/imetän myös tosi tiuhaan, vähintään 10x päivässä ja on päiviä kun poika suorastaan asuu tissillä, mutta tärppi kävi siitä huolimatta. Voitte kuvitella että ajattelin ettei tästä raskautumisesta mitään tule kun imettää ja kierrot ei pääse starttaamaan jne. Oli melkoinen epätoivo kun mietin että en imetystä raaski lopettaakkaan. Vaan näinkin voi käydä. Joten älkää menettäkö toivoanne! :)
Niin just, että vaikuttaako raskaus imetykseen jollain tapaa..?
Minä täällä näitä olojani pohdin, kun imetyshetki on aina ollut se rakas hetki pojan kanssa, mutta nyt on jonkin aikaa tuntunut siltä imettäessä, että muurahaisia juoksee ihon alla kun poika imee Maitoa kyllä vissiin heruu ihan normaalisti.
MW2B, Mulla oli ennen plussaa maito tosi tiukassa. Poika sai huutoraivareita etenkin iltaisin kun maidontulossa vaan kesti ja kesti.. Heruminen siis ei käynnistynyt kunnolla. Nyt ei oikeastaan ole tuntemuksia, mielestäni poika imee vielä todella tiuhaan mutta luulen sieltä silti tulevan maitoa ainenkin jonkin verran? Muutamana päivänä oli nännit hieman arat ja tällöin imettäminen sattui.
Tuo "muurahaisia ihon alla" voisi hyvin olla jotain raskaudestakin kertovaa. :)
Juu sitähämmääki että vois olla oire, vaikea muuten selittää muutosta. On yksilöllistä toki, miten imetys vaikuttaa. Jotkut ei vissiin huomaa mitään eroa, joillekin on jopa kivuliasta heti alkuun. Mutta mutta... testaan si tuossa kahden ja kolmen välillä, riippuen siitä, miten täältä pääsen kotiin lähtemään..
Ajattelen täällä positiivisesti, että jos näyttää negaa ja uus kierto alkaa vaikka huomenna, kalenteri näyttää lupaavalta talletusmahdollisuuksien suhteen kierron puolessavälissä!
Niin. Kai se voi se luotettavinkin testi joskus erehtyä :) Toivottavasti nyt alkais vaan uus kierto jos on alkaakseen. Kroppa varmaan sekaisin ehkäisyn lopettamisesta, vaikka olikin hormoniton ehkäisy.
Mannikka tehän aloititte sitten aikaisin kakkosen yrittämisen jos yk 7 ehti olla ja esikko oli 10kk kun plussasit. Sanoiko lääkäri mitään kuinka pitkä väli pitäis leikkuun jälkeen olla? Alkoko sulla menkat jo niin aikaisin?
Muska, joo lupa annettiin kun esikoinen oli 2kk, ekan oviksen bongasin kun esikko oli 4kk. Leikkaava lääkäri ei sanonut mitään ja joka paikasta tuli eri ohjeistusta väliltä 6-12kk. Husin sivuilta sit bongasin et ihan minimi ois 3kk, kudos ehtii siinä ajassa palautua 90% vahvuuteen. Mutta ehkä kroppa ei ollu aikasemmin valmis..