Imettävät kuumeilijat

Niin, ei kai olla potkimassa pois vaikka imetys loppuiskin tai tekis positiivisen raskaustestin? Pitäähän meidän muidenkin nähdä että tunnelin päässä on valoa :grin

Vaiana tuskin ketään pois sentää potkitaa :) Harmi et teilki poika flunssassa,meilki pienimies aivastelee hurjana, toiv ei pahemmaks mee enää. :( peukut taas uutee kiertoo! Mie alotan oviksen pongailun heti hu, jos vaik nappaiski! On tää elämä jännää !
Zoria: miekää en nää viivaa vaik kuinka katon,jospa se vähä myöhemmi ilmestys!

Joo ei Vaianaa mihinkään, kelläs muulla (Nepala?) jäi imetys pois mut ei lähteny. :) Kyllä sitä on imettäjä silti aika pitkään, mulla tuli vielä maitopisaroita vuoden jälkeen lopetuksesta et sillä verukkeellakin jo :D

Se tunne on ihana kun vauva vaan hokee äiti äiti kun on sen oppinut <3

Vähän ehkä lämpöinen ukko, mut nyt lääke yöksi valmiiksi niin ehkäpä uni maistuu. Valehtelematta imetin viime yönä ainakin 50 kertaa, vitsi mitkä lapaset oli tissit :D

Vaiana jää säkin ihmeessä niin en oo ainut ex-imettäjä ;) Mäkin lähinnä vaan satunnaisesti seurailen noita muita keskusteluja, täällä on musta paras porukka :) Vaikka matalaa profiilia pidänkin kun kuumeilen vielä
tota uutta työpaikkaa jos se vaikka mulle irtoais. Joka päivä tuun teidän päivitykset silti lukemaan <3 Ollut kyllä taas niin pitkä rekryprosessi, että jos ei paikkaa lohkea niin vedetään sellanen panokuukausi päälle, että pakko saada edes se plussa sit heti xD

Nepala, sounds like a plan...!
Joo, olen samaa mieltä, että kiva henki täällä vaiks aktiivisesti oonki vielä tuolla LA-ketjuissa sekä pitkään yrittäneiden jutuissa mukana.
Tuli itsellekin mieleen, että voi pöh kohta tarttis töihin lähteä. Ja mun sijainen lähtee ennenku palaan. Olishan se paukku, jos olis taas hetikohta paksuna :) Teen työtä, jossa jatkuvuudesta olisi hyötyä. Nämä menee niinku menee!
Katjusha ja ei mitään merkkiä tädistä.

Muokattu viimeksi:
Nepala, saako kysyä millä alalla oot kun noin pitkä rekrytointi? Meän alalla, hoitoalalla on ollu et haastattelussa on itse annettu päättää koska aloittaa :D mä sain ekan työpaikan kun olin opiskellu 1 kuukauden ja vakkarin kun olin valmistunut 2 viikkoa aiemmin :D

Suunnitelma on kyllä hyvä! Peukut sille ^^

Mäkin voisin varovasti tulla tähän mukaan. Esikoinen on 2v4kk ja käy edelleen rinnalla n kerran päivässä. Välissä on päiviä kun ei käy kertaakaan, sillä en ole muistuttamassa, mutta annan jos pyytää. Yleensä aamulla samalla kun kstson uutiset sohvalla, välillä vedän vielä aamupalaakin samalla :D Tykkää päiväkodista, mutta pari kertaa on sanonut ettei halua päikkyyn. Mieli muuttunut hetken tissittelyn jälkeen, eli pikemminkin ollut kyse läheisyyden tarpeesta.
Menkat pysyi pitkään poissa hormoniehkäisyn takia, mutta palasivat kaksi viikkoa ennen kun lopetin pillerit. Imetyksellä tuskin on ollut mitään vaikutusta pitkään aikaan.
Nyt menossa yk1 (ekat kunnon menkat loppui vasta), tosin mennään vielä tjottailulla, kp 9.

Tervetuloa käpynen :)

Twisted, hoitoalalla itsekin tavallaan, mutta labrapuolella. Kyseinen paikka ei ollut varsinaisesti labrahoitajalle, vaan labra-analyytikolle, mutta olen ONTn tehnyt kyseiselle yritykselle ja siellä on yks labrahoitaja töissä niin tsäänssejä on. Hakijoitahan oli pari sataa joten ymmärrän jos rekryyn halutaan panostaa. Vähän eri kun nykysessä duunissa kun paikka aukes työkaverin lähdettyä niin oli huimat yksi hakijaa..

Tervetuloa käpynen!

Juu, Vaiana, ei mitää syytä häippästä!

Muillekin (Twisted, Huvitutti) paranemisia sairastupaan ja Twistedille peukkuja näyttöön. Jospa se menis heti!!!

Zorialle testiin plussat ens viikolla sit!

Jospa katjusha se plussa pärähtäis tikkuun kun töihin paluu lähenee. Sepä se ois tyypillistä. :D

Mannikalla oli kyllä komeat viivat! Toivotaan, että nyt tärppäis! :)

Omaa napaa: mulla taitaa tulla aikainen ovis, tai ei ovista tässä kierrossa ollenkaan. Ovistestien viivat on vain tummentuneet entisestään ja nyt nipistelee ja jomottaa oikeaa puolta alamahassa. Kp 7 meneillään. Aamulämmöt on pysyneet tasaisessa 36.40'c koko ajan. Kävin guuglaileen ja lueskeleen epäsäännöllisistä ja ovuloimattomista kierroista ja imetys se pääsyyllinen mulla tähän epäsäännöllisyyteen varmasti on. No, eipä tässä hirveä hoppu ole mihinkään. Plussa tulee testiin jos on tullakseen. :) Teen nyt tän kierron o-testejä ja katon, mitä tapahtuu.

Nii ja Nepalalle pidetään peukkuja rekryn suhteen! Tai....että et sitä paikkaa saa?! Kumpi on oikea peukutusaihe kun vauvakuumeilukeskustelua käydään?! :D Tai mitä jos tuliski kumpiki? Työpaikka JA plussatesti..siinä oiski ihmeteltävää! :)

Hei täälä yksi imettävä kuumeilija..

Itse olen 27v hetki sitten esikoisen saanut. Tytöllä on ikää reilu 5vkoa ja juuri eilen puhuttiin miehen kanssa että toinen saa tulla jos on tullakseen.

Sanokaa vaan hulluksi kun halutaan pienellä ikäerolla ;D

Sitä en vain tiedä kuin mun pomo tykkää jos en mene edes käymää töissä xD

Tervetulo iLa! Itse uskon, että eri ikäeroissa on aina omat puolensa. Varmasti moni pitää vähän hulluna jos alle vuoden ikäero osuu, mutta mikäs siinä! Elämä on mitä on ;)

Mulla ja mun pikkusiskolla on 2v ikä ero.
En pidä ollenkaan pahana. Me kyllä ollaan aina tapeltu mutta pidetään kyllä toistemme puolia jos tarve vaatii :)

Itse houkuttaa ajatus että saisi valvomiset, vaipan vaihdot yms kaikki tähä samaan syssyyn.

Tervetuloa Ila! Onhan siinä puolensa kun lapsilla on pieni ikäero. Meillä poika 7,5kk ja pikkukakkonen työn alla :)

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Ila mekin annettiin uudelle heti lupa tulla että et ole yksin ainakaan hullu ;) ja juurikin että menis samoilla silmillä :D

• Tykkään
Ila, tervetuloa mukaan. Et oo ollenkaan hullu, sillä myös täällä on annettu vuosi sitten pikkukakkoselle lupa tulla, eli heti jälkivuodon loputtua :)
Oli lapsena kivaa kun veli oli vaan vuoden nuorempi, niin oli samat jutut ja yhteiset kaverit. Edelleenkin ollaan todella läheisiä. Olisi ollut hienoa voida tarjota sama omille lapsille :)

• Tykkään
Tervetuloa iLa! :) Täällä kans yks hullu jonka esikoinen on 7 kk ja haaveilen kaksosvauvoista :'D

Uuh, kotikissa, saanko udella miksi juuri kaksosvauvoista? Usein kuulee, että ihmiset pelkää odottavansa kaksosia, vaikka kaikkihan varmasti siitäkin sitten ajattelee, että elämä on mitä on ja sen kanssa on elettävä ja rakastaa ihan alusta loppuun nyyttejänsä, mutta miksi haaveilet kaksosista? Oletko itse kaksonen? :)

Huih, alkoi itseäkin jännittää kaksosraskaus! Äitini toivoi kaksosia ja sai :D
Meidän pakastealkiot on pakattu samaan, ja luultavasti siirrettäis yhdessä, jos hengissä sulatuksesta. Mieheni on lungi, ja minä kauhusta kankea :)!!

Takaisin