Imettävät kuumeilijat

Kiitos Katjusha, hyvä tietää. Mulla hämää sekin, että aamulämmöt on tavallista korkeemmat: 36.4 ollut nyt kolmena aamuna, sitä ennen vielä korkeemmalla. Normisti tähän aikaan kierrosta oon hädintuskin 36,0 yläpuolella. Tein nyt r-testinki varmuuden vuoksi ja nega oli, joten ei ainakaan mitään raskautta tää oo. Mulla on nyt o-testit varattu tähän kiertoon niin katotaan, miten etenee.

Plääh, nega testattu ja vatsaa juilii. Eiköhän vkloppuun mennessä täti saavu!
Ei voi mitään. Kesäkuun vauvakin olisi oikein kiva ;D

Taidanpa olla erittäin hyvä kehittämään oireita itselleni :D no toki se dpo9 verilima ei ollut pääkopasta, mutta vissiin jotain kierron sekoilua sitten.

Muokattu viimeksi:
Taitaa pukata vain viivanpaikka.. inhottavia nää testit. Näkeekö kukaan edes viivanpaikkaa, vai heittääkö mulla päässä xD
IMG_5046.JPG
IMG_5047.JPG

Hei Katjusha kuule! Mites siellä etenee?
Piti vaan sanoa, että mull toimi loistavasti se negan teko.. 2h sen jälkeen täti saapui :grin:banghead:

Uuteen kiertoon jännäämään teidän kanssa!

Vaiana, yk2, kp1

Vaiana, voi pahus ;)!!
No, tässä tyylipuhdas nega 4,5 tunnin pidätyksellä, ja nyt ois kuvitellusta oviksesta 12-13 päivää
ImageUploadedByVau Foorumi1505312498.288600.jpg

Ehkä se siitä sitte kp 1:ksi muuttuu :)

Vaiana, pahoittelut tädistä! En haluu sua tiputtaa uudelleen, mut joskus voi olla, että on testannu liian aikasin ja menkoiks luultu onkin kiinnittymisvuotoa...

Vaiana, pahoittelut tädistä! En haluu sua tiputtaa uudelleen, mut joskus voi olla, että on testannu liian aikasin ja menkoiks luultu onkin kiinnittymisvuotoa...

Niin, tuntuu että kaikki on mahdollista :D

Nyt on kyllä niiin outoa.. siis kerran holahti pyyhkiessä ihan kunnon veristä (mutta limaista) vuotoa.. silloin aamupäivällä. Sen jälkeen ei ole taas tullut mitään! Aaaargh, mitä hittoa mun kropassa tapahtuu:banghead: aukeaisi sitte huomenna kunnolla, jos on auetakseen..
merkkaisitteko te tämän päivän kuitenkin kp1 vai huomisen, jos kunnon vuoto alkaa o_O

Hienot viivat mannikka! :)Täällä alamaha jomotuksia toistapäivää jo,jokoha uskaltas tikutella ku pilsujen jätöstä 9päivää.. Kierrosta ei mitää hajuu [emoji58]

Mahtava ovis mannikka, nyt tulee vauva! <3

Huvitutti8, suosittelen tikuttaa :)

Täällä oltu tissi suussa koko yö, poika lämpöinen. Ei auttanut ees kipulääke yöllä. :/

Ainiin ja sunnuntaina eka näyttö! Ää, menispä jo sunnuntaina <3

Ooh miten hienot viivat Mannikalla! Nyt rojut torveen ;)
Twisted meillä itkettiin ja valvottiin 23-24, höyryhengitystä ja Panadolia. Mikä lie tukos taas nenässä pienellä. Eipä tässä ihan absoluuttisesti voi olla imettämättä yötä...

Miekin innostuin testaa tänään ja nega se taitaa olla vaikka olin muka jotain näkeväni erittäin herkässä (6,5 yksikköä) testissä. Toisaalta jos siinä jotain on ni hyvin alussa ois sit vielä. Testataan sit ensi viikolla jos ei menkat sitä ennen ala. Laitetaan teillekin töllättäväksi nää mun tikut :D
Zoria kp26/31? Oviksesta ei tietoa

Liitteet

• IMG_7194.JPG
    IMG_7194.JPG
    558.8 KB · Katsottu: 111
  • IMG_7195.JPG
    IMG_7195.JPG
    458 KB · Katsottu: 113
  • IMG_7196.JPG
    IMG_7196.JPG
    578.9 KB · Katsottu: 114
  • IMG_7197.JPG
    IMG_7197.JPG
    503.9 KB · Katsottu: 107
Mannikka, vau mitkä viivat!! Samanlaiset sitten parin viikon päästä!

Vaiana, pahoitteluni negasta ja tädistä.

Zoria, jospa olis vaan liian aikaista :)

Katjusha, harmi nega :(

Mannikka, onpa hieno ovisplussa! Nyt voisi tärpätä ;) toivotaan parasta!

Katjusha, pahoittelut negasta (joka toki voi vielä muuttua, toivotaan) ja tsemppiä pienen sairastelijan kanssa :( meillä juuri ja juuri aletaan olla voiton puolella räkätaudin kanssa! Vai hei, toimiko negan testaus? Näkyykö tätiä? ;)

Huvitutti8, ala vain tikuttamaan! Varsinkin kun kierto voi olla pillereiden jälkeen sekaisin, niin ovis voikin yllättää ajankohdallaan. :)

Twisted, voi teidän pientä :( tsemppiä potilaan hoitoon ja näyttöön!! Toivottavasti kaikki sujuu mallikkaasti.. jännittävää :D

Zoria, kovasti koitin tihrustaa, mutta en näe mitään. Toki aikaista sulla vielä! Jospa se sieltä alkaisi pilkistämään ;D puhallan plussatuulia+++

On:
Testasin aamulla negan ja nyt taas vuotaa. Vähän enempi kuin eilen, joten nyt uskon tädin oikeasti saapuneen. Hyvä että tuli, niin tajuaa joskus häipyäkin :D Mietityttää oisko kuitenkin ollut jotain yritystä kiinnittyä kun oli niin oireilua ja outoa vuotoa. sydämentykytyksiä on enää ihan vähän.. mene ja tiedä :D luulotautinen taidan olla.

Meillä nyt poika nukkunut kohta viikon taas välissämme, kun niin räkäinen. Silti ei ole maitoa vailla ollut, joten meidän imetystaival taitaa tosiaan nyt olla tullut päätökseensä. Hyvin ristiriitaiset tunteen ja vähän väliä surettaakin :( Toki, tämä voi positiivisesti vaikuttaa raskautumiseen ja vähän helppoitti stressiä päivähoidon aloituksesta.. ei tarvitse pelätä että toinen siellä itkee tissin perään<3

Toivottavasti jaksatte minua silti täällä, sillä olen tykännyt eniten kirjoittaa juuri tähän ketjuun teidän kanssanne :)

Vaiana, yk2 kp1(<--nyt!)

Muokattu viimeksi:
Paranemisia pienille ja voimia äiteille!

Zoria, pahoittelut negasta. Kuvasta en nyt nää, mut onko tuo se uusi frer, jossa käyrä kahva? Jenkkifoorumeilla tuota on mollattu et antaa herkästi punertavaa viivaa, vaikkei ois raskaana :( taas yks syy lisää käyttää vaan halpiksia ;)

Vaiana, pahoittelut menkoista :( ei kai täältä olla pois potkimassa vaikka imetys loppuskin? :)

Mannikka: Vanhaa mallia tuo on eli suora on koko tikku :) Negaksi tuon luinkin, tuntuu et aina "näkee" noissa jotain kun kovasti niin haluaa :hilarious: Varmaksi tietää sit ens viikolla :)

Takaisin