Imettävät kuumeilijat

Tervetuloa taskis! :)

Nää jomottelut on siitä erikoisia, että välillä laantuu ja menee pois alkaakseen kohta uudelleen. Niin sitten tuntuis tyhmältä mennä gynelle jos ei oliskaan mitään kipuja. No, minä katselen ja seurailen tilanteen kehittymistä.

Oltiin viikonloppu pois ja pöydälle jäänyt ovistikku oli muuttunut negatiivisesta positiiviseksi. Tämä havainnollisti syyn siihen että miksi niitä tikkuja ei kannata enää myöhemmin kaivaa roskiksesta :grin

Pikkuneiti täällä pitää kyllä huolen ainokaisen asemasta, viimeyönäkin syöpöteltiin moneen otteeseen... Nyt on päivän kiinteät ateriat kunnossa niin seuraava vaihe olis varmaan yösyöttöjen vähentäminen. Miksi se onkin niin helppoa ja mukavaa ottaa vauva yöllä rinnalle imuttelemaan niin että nukahdetaan molemmat... Ei kyllä unikoulut nappais tätä äiskää pätkääkään...

Voi ihanaa Eliza79! Karvavauvatkin on ihania:shy:

Ei vieläkään menkkoja näy, eikä paperiinkaan tule pyyhittäessä enää mitään.. tosi outoa.
Toki, kierto varmaan ihan sekaisin, niin ajattelin tässä nyt rauhassa odotella ainakin torstaihin, ja sitten vasta testata jos tätiä ei kuulu :) Ei tarvii sitten pettyä ja katsella negaa.

Kiitos tsempeistä, meän parisuhde on sellainen et me tapellaan pikkuasioista vaan. Meillä ei oo luottamuspulaa (esim kun ollaan absolutisteja niin ei tarvi ahdistella jos toinen ois baarissa humalassa, ei olla koskaan nähty ees toisia kännissä) :D me ei tapella rahasta, eikä siitä mitä haluaa ostaa, tehä tai käydä jossain. Mut me tapellaan siitä kun toinen artikuloi väärin tai sano jotain kaks viikkoa sit mut sit unohti pitää lupauksen. Boring. :D ja kun mä korotan ääntä niin mies tyynesti vaan aina sanoo et "ihan turhaa sä huudat" :D kyllä tää tästä. Kiitos siskot [emoji173]️

Tervetuloa taskis! :)

Nää jomottelut on siitä erikoisia, että välillä laantuu ja menee pois alkaakseen kohta uudelleen. Niin sitten tuntuis tyhmältä mennä gynelle jos ei oliskaan mitään kipuja. No, minä katselen ja seurailen tilanteen kehittymistä.

Oltiin viikonloppu pois ja pöydälle jäänyt ovistikku oli muuttunut negatiivisesta positiiviseksi. Tämä havainnollisti syyn siihen että miksi niitä tikkuja ei kannata enää myöhemmin kaivaa roskiksesta :grin

Pikkuneiti täällä pitää kyllä huolen ainokaisen asemasta, viimeyönäkin syöpöteltiin moneen otteeseen... Nyt on päivän kiinteät ateriat kunnossa niin seuraava vaihe olis varmaan yösyöttöjen vähentäminen. Miksi se onkin niin helppoa ja mukavaa ottaa vauva yöllä rinnalle imuttelemaan niin että nukahdetaan molemmat... Ei kyllä unikoulut nappais tätä äiskää pätkääkään...

Jomotukset menee mullakin on ja off. Nyt parina päivänä hiipumaan päin, mutta imetyskin on tainnut vähän taas lisääntyä. Joko neiti täälläkin pitää ainokaisen roolista kiinni tai sitten neljännen hampaan tulo kiukuttaa :D en oo jotenkin edes osannu ajatella, etteikö tää olis normaalia. Hämmästyttää vaan miten paljon kierron käynnistymisen oireilu muistuttaa raskausoireita :D

Tunnistan myös ton tunteen unikoulusta. Tää on vaan niin helppoa öisin, kun ei tarvii sen ihmeemmin miettiä :D

Tervetuloa taskis!

Vaiana, toivotaan että tiputtelut oli siinä, ja pian saadaan ihailla plussaa! :)

Mie kans ootan innolla uutta kiertoa, vasta tosin vielä muutaman minuutin ajan kp24 menossa, eli tovin saa sitäkin odotella. Onneksi taapero pitää kiireisenä! :grin

Kiitos kaikki tsempeistä! On kyllä nyt niiin pitkät piinapäivät, että niitä tarvitaan :grin tänään lähti raskauskeijuun tilaus!

Ei ole tullut mitään enää eilisen aamuisen pyyhkimisen jälkeen. Olen pari päivää ollut kuoleman väsynyt ja tänään aamulla krapulainen olo(ehkä vähän etova jopa). Ainiin ja aamuyöt valvon hereillä sängyssä.

Kyllä pistää oireet jo vähän toivon hiipimään:nailbiting: Womanlog ennusti menkkoja jo eilen alkavaksi, mutta Flo taas vasta vklopuksi (1.1 oviksen mukaan), joten enpä taida uskaltaa testata kun vasta loppuviikosta.

Anteeksi omanapailu.. olen niin malttamaton :D

Muokattu viimeksi:
Twisted: me ollaan kans miehen kaa aika samanlaisia! Ei oo suurempia riitoja koskaan ollut, mutta tuollaisista pienistä jutuista jaksetaan vääntää :D

Taskis: on kyllä hämmästyttävää! Sitä kyllä kuullut niin monelta, kuinka ovat niiden oireiden perusteella olleet ihan varmoja raskaudesta!

Vaianalla kyllä lupaavan kuuloista!
Mitäs ihmettä mulla vieläkin ovistesti plussalla! Tiedän että ei tarvii tehä ekan plussan jälkeen mutta mutta:D

esikko1, esioireet raskaudesta, ovistesti plussalla :)?!
Täällä olis nyt 12 dpo siitä kuvitteellisesta ovulaatiosta, joka jäi toiveen tasolle ja siihen yhdistettiin pikainen tallettelu. Eikös ne menkat ala, jos testaa negan? Toimiiko se vain niillä naisilla, jotka ei imetä ja joiden kierto ei ole sekaisin? Noh, ehkä huomenna haen marketista pregcheckin, se on aika edullinen kuukautisten houkutin.
Pitänee kääntyä Raskauskeijun puoleen pian. Toki mullahan on vielä 6 kpl niitä Apteekkarin ovistestejä, jos uusi kierto suostuisi alkamaan.

esikko1, esioireet raskaudesta, ovistesti plussalla :)?!
Täällä olis nyt 12 dpo siitä kuvitteellisesta ovulaatiosta, joka jäi toiveen tasolle ja siihen yhdistettiin pikainen tallettelu. Eikös ne menkat ala, jos testaa negan? Toimiiko se vain niillä naisilla, jotka ei imetä ja joiden kierto ei ole sekaisin? Noh, ehkä huomenna haen marketista pregcheckin, se on aika edullinen kuukautisten houkutin.
Pitänee kääntyä Raskauskeijun puoleen pian. Toki mullahan on vielä 6 kpl niitä Apteekkarin ovistestejä, jos uusi kierto suostuisi alkamaan.

Totta! Voisi olla esikko1 että näyttäisi raskautta... hiiih, jännää!

Voi olla Katjusha, että toimii vain niillä tarkan kierron naisilla :D kannattaa kuitenkin hei ehdottomasti yrittää, jos negatestin teon mystiikka houkuttelisi tädin kylään! :D mutta vielä enempi toivoisi, jos tulisi sullekin plussa ;)

Eikös raskaustestin pitäsi näyttää enne ovistestiä :D tein rfsun huvikseen ku sellanen oli mutta se oli nega kyllä :D

Eikös raskaustestin pitäsi näyttää enne ovistestiä :D tein rfsun huvikseen ku sellanen oli mutta se oli nega kyllä :D

Oon ollut ainakin joskus lukevinani, että ovistesti olisi näyttänyt ennen r-testiä o.O
Voi olla että muistan ihan jotain höpöä nyt.. :D

Nyt hirvittää, onko mulla kuitenki jotain vaihdevuosi tms.oireita. Menkat tosiaan alko ihan ennen aikojaan (viime kierto oli vaan 23päivää normi 28 sijasta) ja kestivät vaan 3 päivää (normi 4pv + 1 päivän tuhrut päälle). Tänään kp5 ja tein ovistestin ihan huvin vuoksi ja se anto tosi voimakasta viivaa. Voi pärkele. Onko kellään kokemusta?
caa9a2ff6901660eaf7035e040f7ebf5

Eliza, mulla on joskus näyttänyt eri vahvuista viivaa ovistestiin, melkein plussaa, aamulämmöt sahannut... siinä kierrossa tein huonoa lupaavat FSH-testit eli siihen kiertoon vaihdevuosia ennakoivat oireet. No, seuraavassa kierrossa normaali kierto, ovis kp 15.

Takaisin