Imettävät kuumeilijat

Sori ällöö mutta joko kroppa on ihan sekasin tai sitten oireet vois olla lupaavia ku vieläkin on limavuotoa! Molemmista edellistä tuli limavuotoa :D

0893026c53477a0f7d4e86131f7fae05

Oho, esikko1, hieno viiva! Nyt vaan äkkiä siittiöitä paikalle!! :)

Ja voihan @#$%&! Tämä tästä vielä puuttui, nimittäin pms-oireet! Ei riitä että mulla on epämääräsiä menkkajomotuksia viikkokaupalla, vaan tottahan tää henkinenkin puoli tarvitaan... Oon nyt ollu tässä pari päivää aivan hiilenä ilman mitään syytä :/

Twisted, yksi lapsi vasta on meillä niin sillä mä uskallankin täällä niistä kaksosista haaveilla :D

Esikko, pistätte vaan uutta tallettelua kehiin, Haba on hyvä esimerkki kahdesta ovulaatiosta ;)

Mutta miten voi olla näin pitkä ero kahdella oviksella ilman menkkoja välissä? :D ehken varuiks kuitenkin ;)

Mä oon niiiin varma esikko1, että toi ovistesti näyttää sulla raskautta!!!! :D puhallan plussaa sulle suuresti ++++ jännittävää!

Mä oon niiiin varma esikko1, että toi ovistesti näyttää sulla raskautta!!!! :D puhallan plussaa sulle suuresti ++++ jännittävää!

Ääääh tein testin aamulla, mutta unohdin sen kun tein pojalle aamupalaa. Menin reilu 5min testiajan jälkeen katsomaan, ja ihan ku siinä nyt sit jotain viivan tynkää olisi! Kuinka ärsyttävää kun ei voi tietää että olisiko oikeaa plussa tulossa, vai onko vaan roskishaamu:banghead:
Näettekö te muut tuossa mitään? On kyllä tosi surkea kuvanlaatukin:sorry:

Liitteet

• sketch-1505803418604.png
    sketch-1505803418604.png
    803.7 KB · Katsottu: 129
Äääh huomenna tuskin testaan, paitsi jos jätetään aamun kerho välistä.. Kauhee piina nyt lähteä kupungille näin epävarmassa olotilassa :grin

Nyt on siis kp32 vissiinkin...

Nenna toiseen ketjuun jo vastasin mutta minusta toi on kyllä haamu/plussa! <3 noi testit antaa aina aika haaleaa viivaa jos tekisit pcn nii varmaan olisi jo selkeä! :)

Täälläkin vastaan nenna, että plussalta näyttää! :) voi että jeee! Onnea sanon jo! Vahvistumista viivalle ja tarrasukkia mukaan :)

Mites esikko1? Ootko testannut tänään? :)
Itsellä niin tylsä vaihe, että jännäillen hulluna teitä muita!

En ole tänään testannut on vaan yksi testi kotona niin haluan säästää sitä :D tiedän en itsekkään ymmärrä miten pystyn :D

Jee nenna! Onnea plussasta! :) :)

Täällä kp 11 ja ootellaan ovista, jos on sekään tullakseen edes. Tässä on ihme välituhrua tullut eilen ja tänään ja välillä nipistelee oikeaa puolta muniksia ja välillä ei mitään tuntoja mihinkään. O-testit vahvenee ja melkeen on jo tasavahva viiva mutta jotenki on nyt olo, etten tässä kierrossa edes ovuloi..on nuo testiviivat olleet liian vahvoja menkoista lähtien ja tuo ihme välivuoto myös hämmentää. Ihan eggwhite limoja on kyllä ollut, mutta mutta.. skeptinen olen.. :/

Takaisin