Uusille tervetuloa :)
Vaianalle tsemppiä kipujen kans, menkat on kyllä perseestä. Tai ainakin sieltä päin :D
Esikolla näyttää ovis testi hyvältä, voisit vaikka raskaustestiä tehä, jos et itelle niin meille :D
Kauheesti toivotaan täällä kaksosia, mä en enää kyllä haluaisi :D yks riittäisi, mutta nyt kun tilanne on tää, niin kolmekin on jo aika määrä. Ja voin kertoa että ei saatana tätä tappelun määrää. Sunnuntai on aina se päivä kun pojat tappelee eniten. Mistäköhän johtuu. Tänään jäi lasten temppukerhokin välistä kun äiti vähän unohti pakata kamat mukaan kun lähettiin näytön edestä pois niin mites kävi. Typerä äiti nimikkeellä jälleen menty tää päivä. :S
Näytössä kävi kaks, perhe ja pariskunta. Kummatkin tykkäs, mut välittäjä sanoi et perheen isä ei ollu mukana, oli kalassa, tarvii kämpän järven rannalta ja mehän siks asutaan ihan Pyhäjärven rannassa. Toivotaan et tulee ens viikolla uudestaan. Sunnuntaina uus näyttö :)
Joku puhui kaksosten hyppäämisestä sukupolven yli. Meillä mummo sanoo et niin ne menee, kaksoset harvoin saa kaksosia mut kaksosten lapset vois saada kaksosia. Meän äiti on kaksonen ja äidin mummo oli kaksonen. Mut kukaan meistä siskoista ei oo vielä tehnyt kaksosia. Pikkusisko on vielä lapseton et sen varaan jää tää kortti :D kaikilla muilla kolme lasta ^^
Vitsi mulla iski ahdistus yks päivä et kuopus näytti ettei rinta kelpaa. Puri tissiä ekan kerran ja kaikki imetykset meni päivän aikana vituiks. Olin aivan paskana et jos tää imetys kusee ja jos tää onkin viimeinen imetys. Onneks seuraavana päivänä tissille annettiin haleja ja ei haitannut ees nännin nipistelyt yhtä aikaa kun imetti :D en lopeta oikeesti ennen 2v, pakko ottaa tästä kaikki irti
kauhee vauvakuume silti.
Olikos teillä muuten monta lasta muuten?