Imettävät kuumeilijat

Moi! Täällä yksi imettävä kuumeilija lisää joka on taustalla seurannu jonki aikaa. Toinen yk menossa. Esikoinen tärppäsi ensimmäisestä kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen ja syntyi 8/16. Mä itseasiassa myös haaveilen kaksosista ajatuksella että sit ois lapset tehtynä :D Miehellä on kaksoset sisaruksina mutta eiks se niin päin menny että pitäis olla äitin puolelta suvussa nii lisäis kaksosten mahista?

Popcorn, tervetuloa ja siinä mielessä olet oikeassa, että erimunaiset kaksoset esiintyy naisen sukujonossa. Identtiset kaksoset voi yllättää yhtä paljon kenet vaan.
Katjusha, itsekin kaksonen, vaan mieluummin 10 vuotta nuorempana itsekin olisin ne kaksoset ottanut :)

Tervetuloa popcorn!

Mun suvussa on jonkin verran kaksosia, sekä äidin että isän puolelta.
Kaksosraskaudessa olisi toki omat puolensa, enkä todella osaa päättää kumpaa toivon enemmän.
Oksensin koko viime raskauden alusta loppuun asti, ni sit sais kaksi lasta yhdellä raskaudella, yhdellä 9kk kestävällä pää-pöntössä -ajanjaksolla. Se ois tavalleen helpottavaa, mut sit tavalleen olis ihana kokea raskaus ja synnytys mahdollisimman monta kertaa, vaikka todennäköisesti lapsiluku olisi se 2 tai 3. Toisaalta taas riskit on suuremmat kaksosraskaudessa, myös oireet voi olla pahemmat. Rankat pari vuotta vaipparallia ja yöheräilyjä, mut sit taas ne ois lusittu kerralla... Hmm :D

Ekassa raskaudessa mä pelkäsin kaksosraskautta, mutta nyt kun on nähnyt että miten hyvin me miehen kanssa pärjätään niin on valanut uskoa selviämiseen. Miehellä on kahden vanhemman veljen lisäksi identtinen kaksosveli ja hän toivoo myös kaksosia koska tietää miten kivaa se on kun on kaksonen, siis lapsen näkökulmasta. Vanhemman näkökulmasta taas tietää että se tulis olemaan todella rankkaa, vaikka olis kaksi aktiivista vanhempaa ja tukiverkot kunnossa (siis yhdistelmä kaksoset + pikkutaapero). Mutta silti sitä vaan haluaa :) Vähän samalla tavalla kun haluaa yhden vauvan tietäen että se voi olla tosi raskasta. Lisäksi ajattelen myös niinkun joku tuossa edellä, että sais kaks yhdellä kertaa. Etenkin kun inhoan raskaana olemista niin 9kk ois kivempi kuin 18kk.

Meillä minun äidin puolelta on kaksosia joka sukupolvessa! Äitinikin on kaksonen :D pelkään kovasti kaksosia vaikka onhan ne suloisia yms mutta en rehellisesti varmaan jaksaisi :D meillä kuitenkin taapero esikoinen ja vauvva myös että tähän kompoon kaksi nii apua! :D ja meidän lapsi luku on täynnä kolmen jälkeen että toivottavasti ei tulisi kaksosia! : D

Miehen vanhemmilla oli kaksi poikaa niin ne ajatteli vielä hankkia sen tytön, mutta saivatkin kaksospojat :D

5ebaa150b626691d4c779738e6b0bc7e
tein taas huvikseen ovis testin ja vieläkin on tosi tumma... Tänään siis ovisplussaan jos luottaminen nii dpo 8.

Tervetuloa kaikki uudet! :)
Täälläkin pieni haave kaksosista on, äitini on kaksonen ja meillä suvussa ne kulkee hyppien aina yhden sukupolven yli. Sillä saanut aina kuulla että kaksi sieltä tulee sit ja jotenkin ajatukseen tottunut. Sitten oisi meillä lapset tehty.
Täällä päästiin uuteen kiertoon :smiley-bounce015 Kerrankin siitä on iloinen kun oottanut että milloin alkaa menkat. Nyt oli kierto vaan 28pvä ja luteaali (laskujeni mukaan) edelleen sen 10pvä. Mut innolla uuteen kiertoon.
Zoria kp1/28?

Mie olen salaa myöskin toivonut kaksosia :D erittäin epätodennäköistä mutta mutta

Me yritettiin ensimmäistä melkein 2v niin saisi pikkukakkonen kun on tullakseen..

Vielä ei ole mitään pelkoa kun vieläkin on jälkivuotoa.. Saisi mun puolesta jo loppua pikku hiljaa :D

Meillä kans oli pitkä yritys kuopuksella ja sitä autettiin lääkkeilläkin. Ja esinoinenkaan ei tullut helpolla, siksi kans ei estellä kolmatta ollenkaan :)

Moikka!

Täällä yksi imettävä kuumeilija lisää. Esikoinen syntyi 10/16 ja nyt annettu toiselle lupa tulla.

Tänään kp 1 ja kaikkiaan toiset menkat synnytyksen jälkeen. Ilokseni kierto oli 30 päivää kuten ennenkin ja oviksenkin olin bongaavina, joten odottavin mielin lähdetään ensimmäiseen yrityskiertoon. Imetän edelleen päivisin, mutta yöimetyksen lopetin muutama kk sitten.

Tarkoitus oli lähteä projektiin mahdollisimman rennoin mielin, mutta niin vaan ostin tänään paketin ovulaatiotestejä. Olen maailman malttamattomin ihminen, joten saa nähdä miten piinallista tästä tulee, raskaustestitkin on jo ostettu kaappiin odottamaan ☻

Tervetuloa kaikille uusille! :)

Onpas paljon kaksosia toivovia! :D meistä ei kumpikaan toivo, sillä rehellisesti pelätään ettei millään jaksettaisi. Eipä kyllä kummankaan suvussakaan ole, joten ei suurta pelkoa siitä varmaan. :)

Täällä kp4 ja elämäni kamalimmat menkat päällä.. kipujen ja vuodon määrä ollut uskomaton. Päälle vielä migreeni, niin ai että kun on ollut mukavaa :banghead:
Toivottavasti loppuu ja pian! Pistää myös todella toivomaan, että nämä olis viimeiset vähään aikaan ;D

Vaiana, yk2, kp4 (esikoinen 7/16)

Uusille tervetuloa :)

Vaianalle tsemppiä kipujen kans, menkat on kyllä perseestä. Tai ainakin sieltä päin :D

Esikolla näyttää ovis testi hyvältä, voisit vaikka raskaustestiä tehä, jos et itelle niin meille :D

Kauheesti toivotaan täällä kaksosia, mä en enää kyllä haluaisi :D yks riittäisi, mutta nyt kun tilanne on tää, niin kolmekin on jo aika määrä. Ja voin kertoa että ei saatana tätä tappelun määrää. Sunnuntai on aina se päivä kun pojat tappelee eniten. Mistäköhän johtuu. Tänään jäi lasten temppukerhokin välistä kun äiti vähän unohti pakata kamat mukaan kun lähettiin näytön edestä pois niin mites kävi. Typerä äiti nimikkeellä jälleen menty tää päivä. :S

Näytössä kävi kaks, perhe ja pariskunta. Kummatkin tykkäs, mut välittäjä sanoi et perheen isä ei ollu mukana, oli kalassa, tarvii kämpän järven rannalta ja mehän siks asutaan ihan Pyhäjärven rannassa. Toivotaan et tulee ens viikolla uudestaan. Sunnuntaina uus näyttö :)

Joku puhui kaksosten hyppäämisestä sukupolven yli. Meillä mummo sanoo et niin ne menee, kaksoset harvoin saa kaksosia mut kaksosten lapset vois saada kaksosia. Meän äiti on kaksonen ja äidin mummo oli kaksonen. Mut kukaan meistä siskoista ei oo vielä tehnyt kaksosia. Pikkusisko on vielä lapseton et sen varaan jää tää kortti :D kaikilla muilla kolme lasta ^^

Vitsi mulla iski ahdistus yks päivä et kuopus näytti ettei rinta kelpaa. Puri tissiä ekan kerran ja kaikki imetykset meni päivän aikana vituiks. Olin aivan paskana et jos tää imetys kusee ja jos tää onkin viimeinen imetys. Onneks seuraavana päivänä tissille annettiin haleja ja ei haitannut ees nännin nipistelyt yhtä aikaa kun imetti :D en lopeta oikeesti ennen 2v, pakko ottaa tästä kaikki irti <3 kauhee vauvakuume silti.

Olikos teillä muuten monta lasta muuten?

Tsemppiä Vaiana!! Toivottavasti noi todella olisi viimeset menkat ainakin vuoteen! :)

Ja tervetuloa misis :)

Mun äiti on myös kaksonen, yllättävän monia kaksosten tyttäriä täällä näköjään :P

Taidan tulla ihan pian Vaianan perässä uuteen kiertoon, niin kamalat kivut on ollu eilisestä asti :/ tänään jo itseasiassa holahti niin, että olin jo aivan varma menkoista, mutta olikin vaan valkovuotoa...
Kp30/??

Tervetuloa Misis :)

Itse oon huonosti laskeskellu kiertopäiviä ja tajusin että nyt on kp22. Nyt päällä limat joten aika myöhäinen ovis.. yleensä koko kierto on ollut kuitenki ihan perus 28-32 luokkaa. Onkohan tää nyt sit ihan turha yk :(

Joo, dpo9 on kyllä tosi aikaista vielä mut joskus saattaa haamulainen näkyä :) Ootellaan Ootellaan :D

Takaisin