Imettävät kuumeilijat

Juu, näin vauvauinnin jälkeen on jo vähän rauhallisempi mieli. Kiitos osanotoista.

Niin ja anteeksi aiemman viestin rumista sanoista, mutta taidatte kyllä tän pettymyksen tietää, miltä tuntuu. :( No, kohti uutta kiertoa. Tää päättynyt oli sitten mahtavat 23pv pitkä eli mitähän ihmettä oikeen tapahtuu?! Normi mulla on tasaiset 28pv. Guuglailen ja mietiskelen.. Oisko aihetta käydä gynen juttusilla vai onko tää vaan imetuksestä johtuvaa kierron sekalaisuutta vielä. Menkat siis alkoivat kesäkuussa, puoli vuotta synnytyksen jälkeen ja pari kiertoa on ollut ihan säännölliset ennen tätä.

Viime kierrossa oli kemiallinen raskaus niin kuin tais olla tämäkin, tai sit tosiaan vaan räikeät viivan paikat..ne oli raskauskeijun halpisliuskoja, millä haamut sain, joten mahdollista hyvinkin. Parempi, ettei jää sitä enempiä pohtimaankaan...

Niiiiiii enkä ole tässä hötäkässä muistanut raportoida sitäkään, että meidän muut projektit ovat edenneet kummasti: nyt on uusi tila-auto pihassa ja koiranpentuja mennään piakkoin katsomaan. Jotain valoa risukasaankin. :)

Kaikki kyllä ymmärtää sen pettymyksen tunteen Eliza79.. ei tarvitse pyydellä anteeksi<3 Toivotaan että ensikierto olisi teidän! Voihan se tosiaan olla, että imetys sekoittaa kiertoa..tai noh, voihan se olla vaikka mitä. Naisen keho on niin mysteeri.

Mutta onpas kiva kuulla, että auto on uusittu! Ja voi että, pentuja katsomaan!<3

Meidän koira on jo 6v .. kuume on kova saada hänelle kaveri, mutta ei olla silti ihan varmoja. Tämän koiran energiat ja luonne on niiiiin meidän perheeseen sopiva, että jännittäisi kauheasti ottaa toinen koira :D menipä taas selostukseksi...

Eliza, pahoittelut menkoista, lyhyt on kierto, mutta veikkaan ettei sulla mistään vakavasta oo kyse, vaan imetys on sellainen hormonipyörremyrsky, niin kyllä kai on aivan normaalia tollainen.

Mitä tuohon kemialliseen tai testiin voisin sanoa et noi one-stepit on paskinta paskaa mun mielestä, kaikkiin oon saanu "haamun" eli sen viivanpaikan kuitenkin. Kuivuessaan sekin katoaa. Ja mä en oo raskaana vaikka haluaisin :/

Ja hyvä et muuten asiat on hyvin. Vauva tulee aivan varmasti, onhan siellä jo yksi tissihiiri, niin tulee toinenkin, don't worry <3

Zoria, aatteliks ollenkaan testata? :P

Tervetuloa uusille :)

Omia juttusia: taloprojekti ei etene mihinkään kun kaikki muut paitsi minä on niin saatanan saamattomia paskoja. Anteeks nyt vaan :D ja miehen kans jo nyt tapeltiin jopa v*tu kämpän stailauskuvista, hohhoi, ei mee varmaan tääkään kaupaksi mun paskan stailauksen takia... Sama kohta heittää kirves kaivoon kaiken suhteen. Tän riitelyn takia tekis mieli jättää koko projekti pois ja välillä tekis mieli vaikka muuttaa erilleen. :(

Mut jos etin tässä jotain positiivista niin vihdoin kaikki terveitä, arjessa kiinni taas. <3

Monet sanoo et synnytyksen jälkeen on kierto lyhentynyt. Jos positiivisesti aattelee niin se meinaa useammin oviksia.

Ja hohhoijaa nää meikäläisen meiningit: tein ovistestin jossa oli niin haalee haamu että sen sai sinne kuvittelemalla, seuraavana päivänä taas niin negatiivinen, ettei mitään järkeä. Eli joko mun ovis tapahtuu pari-kolme päivää aikasemmin kun oon kuvitellu, tai mikä todennäkösempää, niin mä en ovuloi, koska kierto ei oo startannu ja nää tuhruvuodot ja ihme oireet on vaan jotain kropan sekoilua :arghh:

Eliza pahottelut kauheesti menkkojen alkamisesta. Mulla kävi aika tismalleen noin. Ilman mitään kemiallista tosin koska 100% kortsun käyttö oli käytössä kunnes vauva oli 1v ja siirryttiin luonnolliseen ehkäsyyn. Eli 5kk synnytyksesta alkoi kierto parilla pitkällä, jonka jälkeen tasaantu ja sit alkoi ilmestymään aina välillä sellasia 21kp pitusia inhotuskiertoja. Jännityksellä odotan mihin nää kierrot tasaantuu kun imetys on ohi. Viime kierto oli 28kp, mutta sen aikana loppui imetys joten vielä katsellaan...

Työhaastattelu mulla on tiistaina, joten vaikka kuinka haluaisin olla jo raskaana niin taitaa ensi kierto taas mennä niin, että tärppipäivinä on puku päällä.

Twisted hei, toi on niin normaalia! Kun on isoja muutoksia niin se purkautuu tappelemalla. Toivottavasti saatte asiat setvittyä ja tilanteen rauhottumaan. Eiköhän se kämppäkin mene, vaikka stailaus ei olisi ihan nappiin mennyt :)

Kotikissa mulla oli ihan samanlaisia oireita ja hakeuduin ihan gynelle siksi. Gyne sillon sanoi että kierto näyttäisi olevan käynnistymässä ja kyllä taisi olla oikeassa !<3 sain nimittäin ovisplussan!! :)
91ef80a60a55dcde58bf54c943f2d346

Kiitos Nepala tsempistä. Ahdistaa itseä tää riitely. Tuntuu että jos nyt jo tällaiset riidat niin mitä sitten kun oikeesti alkaa tapahtuu :(

Esikolla hieno ovis! Nyt tallettelut ja sit parin viikon päästä samanmoinen eri tikkuun :P

Kotikissa, mullakin sitä tuhrua oli kesäkuussa eikä sit enää mitään joten en usko kierron alkaneen :S

Twisted, voin kertoo et ne vaan jatkuu xD Mutta kyllä sitä pikkuhiljaa on oppinut käsittelemään ne riidat ja ärsytyksen aiheet ja ei joka kerta raivostu kun toinen päättääkin yks kaks koti-illan sijaan mennä talon pohjaa kaivamaan... Muistuttelee vaan itseään siitä, että yhteistä unelmaa tavotellaan :)

esikko1, hieno ovisplussa!

Nää oireet vaan on sellasia että jos ei rupee kierto starttaamaan niin varmaan marssin gynelle, koska 3 viikkoa vaihtelevaa menkkakipua kuulostaa aika oudolta... Plus tuhruvuodot sun muut oireet, niin en tiiä, vaihtoehdot on aika kakkoja, niinku esim. joku endometrioosi :confused:

kotikissa, toivotaan, ettei tartte marssia gynelle... pitkään oot kärvistellyt. Mulla alkaa kärsivällisyys loppua, kun ovis- ja menkkaoireita 10-11 vrk.
esikolla on todella kadehdittavat viivat tuossa testissä. Tilaan tännepäin samanlaiset!
Meillä on katto- ja ulkomaalausremontti, ja esikoinen jaloissa... ollaan kivasti tiuskittu toisillemme, ja samalla opeteltu olemaan vanhempia... No, kaipa tästäkin selviää, kun selvittiin 10 vuoden lapsettomuuskamppailustakin. Onneksi jotain alkaa olla valmistakin, ennenku tyttö on aikuinen ja jäänyt näkemättä ja kokematta paljon :)
Koirista: meillähän oli siis aikuisena ostettu koira lievittämässä tyhjän sylin tuskaa ja sitten tuli nuorena koirana toinen. Näillä ei sujunut yhteiselämä aina, verisiä riitoja juoksujen alla. Sitten adoptoin kolmannen. Jäljellä olevat kaksi (2. ja 3.) tulevat hyvin juttuun, mutta kyllähän siinä riskit on, kun uutta perheenjäsentä miettii. Nythän ne hurtat on ihan paitsiossa, kun remonttia pitää vaan tehdä, ressukat.
täällä jatketaan odottelua, en tiedä, mitä seuraavaksi tiedossa ja milloin.

Muokattu viimeksi:
Kotikissa mulla on kestäny menkkakivut nyt kuukauden. Alussa oli myös satunnaista tiputtelua enää ei ole ollu. Gyne sano että joskus kun kierto alkaa käynnistyä niitulee kipuja :) toivottavasti sulla ois sama syy eikä mitään vakavaa!

Hieno ovisplussa esikko1!

Twisted: juurikin se syy miksi me ei varmaan voitaisi rakentaa.. :D loputon kinastelu. Mutta eiköhän se tosiaan siitä, kun muistaa että kohti yhteistä päämäärää siinä koitetaan mennä!

On: tänään pyyhittäessä vaaleanpunaista vv:n joukossa.. taitaa täti kuitenkin huomenna kyläillä :(
Kyllä meni molemmilla mieli todella matalaksi (vaikka oikeasti ei saisi olla näin maassa kun vasta yk1).. oltiin vaan niiin varmoja että tärppäsi. Mulla sydämentykytykset jatkunut keskiviikosta asti, eli täytynee mennä kohta lekuriin jollei ala loppumaan:banghead: (oli siis viime raskaudessa ekoja oireita mulla, siksi oltiin niiin raskauden huumassa)

No mutta:
eikun etiäpäin, sanoi mummo lumessa!
Positiivista ehkä se, että kierto näyttäisi olevan se 28pvää. :)

Mä oon teitä jonkun aikaa seuraillut, joten aika sanoa moi!

Esikoinen syntynyt 9/16 ja toinen haaveissa. Imetys jatkuu ja on pitänyt kierron poissa. Näitä muillekin tuttuja menkkajomotuksia ja hyvin raskausoireisia tuntemuksia on ollut täällä paljonkin jo kolmatta viikkoa. Ilmeisesti siis aika normaalia? Keväällä oli samoja, mutta sitten neiti piti puolensa, imetys lisääntyi ja kierto tajusi pysyä poissa. Imetyskertoja on vuorokaudessa parhaimmillaan vain 4, joista suurinosa yöllä. Eli niiden karsimisesta alotetaan.

Ovistikuttelu kovin houkuttas, jotta oppis kroppaansa tuntemaan paremmin :D

Tsemppiä kaikille!

Tervetuloa taskis! :) ja tosiaan, kyllä tuppaa näyttämään siltä, että kaikenmaailman jomottelut yms on ihan normaalia :D jospa sinullakin olisi kierto siellä tekemässä alkuaan?

Tottahan se on Heppunen! Hetken jo mietin, jospa olisi jotain kiinnittymisvuotoa. Jos (myöhäinen) ovis oli tuolloin 1.9, kun oli outoa kipuilua, niin nyt olisi dpo9.
Enempi kyllä luulen että silloin ei ollut ovis ja uusi kierto alkaa huomenna :D
Mennään asenteella että menkat alkaa huomenna.

Hienoa ovisplussa esikolla, toivottavasti pääsitte hyödyntää.

Vaiana, toivottavasti ois harmitonta vuotoa ja plussa sieltä tulis. Jos ei ni seuraavasta kierrosta sit :)

Pahoittelut Eliza ja sinnekin parempaa ensi kiertoa sitten

Tervetuloa Taskis, toivotaan et kierto sieltä alkaisi ja kunnon yritys pääsisi käyntiin

ON: Malttamattomana odotan, että ensi kierto alkaisi. Nyt ei vaan ole hajuakaan, et milloin sen pitäisi alkaa. Aiempien kiertojen mukaan ois viel reilu viikko odotettavan, mutta epäilen että se ovis oli tällä kertaa aiemmin eli oisko sit viikon sisään uusi kierto alkamassa. Ens viikol tulee ovis/raskaustikkuja, et vois tuota testata tässäkin kierrossa.. Mutta missä vaiheessa :D

Kiitos Zoria! Tänäänkin vain pyyhkiessä tullut vähän liman mukana vaaleanpunaista.. outoa kun yleensä hanat aukeaa heti aamulla. Mahaa kyllä juilii, joten eiköhän mennä uuteen kiertoon :)
Toi on kyllä just niiin ärsyttävää, kun ei ole mitään hajua milloin alkaa tikuttaa ja milloin ne menkat alkaa :D

Nyt näyttää naiset siltä, että meidän imetystaival lähenee loppuaan.. mentiin ensimmäinen vuorokausi ilman tissiä. Katsotaan miten etenee, jos poika pyytää niin saa ja mikäli ei, niin tämä äiti pakkaa haikeana imetystunteet odottelemaan seuraavaa tuhisijaa<3

Uutta viikkoa ihmiset! :)

Taskis: tervetuloa kuumeilemaan!

Nepala: Kiva kuulla, että sullakin on tällasta ollut..ihan ihmeissäni oon ite ja iän takia (38v) säikähin jo, että tää nyt meinaa jo läheneviä vaihdevuosia ja tässä pahan mielen mylläkässä sitä ehti itkua vääntää jo kaikesta mahollisesta. :grumpy: Mun mummu (äidin äiti) sai nuorimman lapsensa 50-vuotiaana ja omalla äidilläkään ei ollut koskaan merkkiäkään mistään ongelmista hedelmällisyydessä, joten koitetaan vaan uskoa, että mullakin kaikki on ok. Esikoisen jälkeen otin heti jälkitarkastuksessa hormoonikierukan, jota käytin 7 vuotta, joten silloin ei tietenkään ollut hajuakaan miten menkat olisivat hakeneet paikkaansa synnytyksen jälkeen. Katsellaan.....

esikko1: Jeee, komea ovisplussa! Lisää plussia testeihin, sitten kotvasen kuluttua! :joyful:

Vaiana: Miten kävi? Alkoiko menkat? Toivottavasti ei, mutta olisihan se mukava taas jännätä (ja plussata!) yhdessä seuraavassakin kierrossa. :grin

Twisted: Voimia ja kärsivällisyyttä taloprojektiin! Meillä kävi remppahommissa tismalleen nuin. Hirveä riitely kaiken stressin ja tekemisen määrän takia. Mutta kaikesta päästiin yli, niin pääsette tekin.

ON: Nyt on sitten meille vaavi tulossa kuitenkin. Karvainen sellainen. Kuukauden päivät kun jaksaa odotella niin tulee pieni pissiäinen häärimään taloon. Ihanaa. :happy:

Takaisin