Imettävät kuumeilijat

Hitsi, toivottavasti miehes on oikeassa vaiana! :)

Mannikka, pahoitteluni menkoista :(

No voihan pläääh ja pyyyh. Poika sairastui yön aikana(olipa aikamoinen hulabaloo yö). Nyt myös itsellä vähän kurkku käheänä.. että veikkaisin noiden omien sydämentykytysteni liittyvän vain flunssaan.:banghead:

Vaiana eläpä nyt, flunssaolojahan nimenomaan tulee helposti ihan alkuraskaudessa! :wink Voimia sairastupaan. Täälä kans 8kk on ollu äkänen yskän ja tukkoisen nenän takia. Muuten niin aurinkoinen ipana osaa kyllä ilmaista kiukkunsa kerrassaan loisteliaasti. :meh:

Katjusha: joooo, plussa-aalto kehiin! Toivotaan, että nyt kierto alkaa sullakin.

Täällä jatkuu kummalliset alamahatuntemukset ja kuvotus aamupalan jälkeen. Heräsin julmetun nälkäisenä ja suu oli kuin sahara. Mitähän se sekin meinaa. o_O Tietty kuorsannu suu ammollaan puoli yötä miehen riemuksi. :grin Eli ootellaan päiviä kuluvaksi. Nyt vasta dpo 7 eli turha tikkuihin pissiä. Jos tuossa torstaina tai perjantaina sortuisin. Olo on kyllä sellainen, että jos en raskaana ole, oon kyllä kehitellyt hirveän kystan tuonne muhimaan. Kiva ajatus, pyh ja pah! :wtf:

Voi että toivon Eliza79 että teillä on tärpännyt! Ainakin oireet kuulostaa niiin lupaavilta :p
Kiitos<3 Ja siis kyllä.. se kiukun määrä on jotain niin ihanaa. Meillä tämä 1v1kk on sellainen, että kun olo on kurja niin tekee vaan tuhmuuksia :D siis todellakin KOKO AJAN. On äidin hermot koetuksella:wink

En ole ihan luovuttanut.. odotellaan rauhassa ensi viikkoon ja toivotaan plussan pärähtävän testiin :)

Katjusha, onhan sekin tosiaan jotain! Kyllä se siitä vielä :)

Oon pitänyt välikiertoa nyt, en oo stressannut mistään. En oo mittaillut lämpöjä, en tikuttanut enkä oikein tiedä missä kierron vaiheessa ollaan menossa. Oon keskittynyt muksuu enimmäkseen, tuntui että jäi vähemmälle huomiolle tuon kaiken ovis/raskausbongailun kanssa. Ollaan oltu miehen kans tosi väsyneitä et sänkypuuhiinkaan ei olla oikein eksytty. Niin ja imetyksetkin vähentyneet tässä kun ollaan oltu muksun kanssa menossa. Taidetaan nyt olla muksun kanssa kipeäksi tulossa, ni tänään vaan löhötään kotona :D Ni kyllä nyt sitten halutaan asua tissillä :shifty:

Siihen galluppiin ni ennen raskautta mulla oli tosi pitkät kierrot (jotain päälle 40pvä), nyt sit kun kierto alkoi ni 28-30 päivää ollut (ei kyl montaa kiertoa viel ollut, et tiedä muuttuuko tässä). Mut suht säännöllistä nykyään siis, se luteaali vaan lyhkäinen :(
Zoria, kp?/31? + kohta 1v7kk tissipoju, joka osaa jo pyytää hömppää :grin (meidän sana maidolle)

Toi ois jotenki Zoria niin tätä elämää että tulisit just tosta kierrosta raskaaks ku et oo ajatellu mitään :)

Mä aattelin huomenna tikuttaa ovista ku oon nyt oireiden perusteella paikantanut sen tähän kohtaan. Eilen oli vasemmalla puolella nippailua ja ovislimaa, mut nyt luomen poisto sotki kaiken. Kyllä :) Kun siis multa poistettiin eilen luomi tuolta alapakarasta, emättimen läheltä. Eilen oli tullut vähän verta mutta en tiedä että mistä se tuli :D Haavataitos oli ihan puhdas! Tosin ei kunnolla paikoillaan. No, enivei, niin oli ovis tai ei, niin ei me nyt päästä heiluttelemaan peittoa kun on noi perhanan tikit tuolla alapäässä :(
Mutta mä haluaisin nyt vaan selvittää että a) ovuloinko minä b) onko kierto starttaamassa c) jos on, niin mihin kohtaan se on asettumassa d) mitä nämä kaikki ihme oireet on: menkkajomotukset, tiputusvuodot, ovisoireet, nippailut, jne. Raskautta ne ei valitettavasti ole, oon tikuttanu negan :/

Tuunpaha nyt tännekki kun kutsu kävi :) Kauhee vauvakuume päällänsä ja just alkuviikosta jätetty ehkäisy pois. Esikoinen nyt 7,5kk ja imetän vielä. Yösyönnit ollaa saatu jätettyy pois ja unikoulu menossa ( olo sen mukanen +flunssa päällä..ZzzzZZz...)[emoji42] mitähän imetykselle käy jos onnekkaasti raskautuu tässä puolen vuoden sisää? Oon aatellu 1v-ikäseks asti poikaa imettää, mut jännittää voiko sitä mennä raskauden myötä ns. tukkoon ettei imetys enää onnistuskaan (meillä ei huolita enää pulloa).

Ääääää...törkeä omanapa.... Mä sain haaaaaaamun! :)

Kertokaa että näätte sen tossa kuvassa. Mä en ihan heti uskalla tätä todeksi uskoa varsinki sen viime kuun pettymyksen jälkeen. (Josta emme oppineet kerta kaikkisesti mitään kun taas näin aikaisin testaan.... ) Nyt pitää lyyä jäitä hattuun. Haamu on niin haamujen esiaste, että mitä vaan tässä voi taas käydä.

9786155d590fb25b1947d699693bfcf0

Eliza, ääh mun silmä ei sun haamua näe, mutta tulen näkemään kyllä sen sun selkeän plussan sitten parin päivän päästä :D
Tervetuloa uusille kuumeilijoille!
Oijoi, en voinu vastustaa, ja ostin Apteekkarin ovulaatiotestejä kalliilla rahalla. Negahan siellä seisoo. Nyt voin todeta, että selkeät kuukautisoireet on päällä: pää tuntuu painavalta (lievä hedari) ja siivousvimma päällä. Alavatsa on kipeä, joten tervetuloa vaan kp 1 tännepäin. Vaikka sanotaan, että ovulaatio aina edeltää vuotoa, niin eipä siinä niin tainnut käydä.
Meillä taitaa olla Kotikissan kanssa sama kysymyspatteristo pöydällä, I can see :)

Muokattu viimeksi:
Katjusha! Sovitaan niin! :D Tuo kuva onkin niin sysipa#ka ja haamu niin haamulainen, etten ihmettele. Esittelen pissituloksia sit myöhemmällä lissää jos niissä jotain nähtävää on. ;) Toivotaan, että sulla kierto käynnistyy nyt ja parin viikon päästä on plussaa o-testissä. :)

Huvitutti8: tervetuloa! :) Tuota samaa oon pohtinu ja nähtäväksi jää. Toivon voivani imettää vaikka raskaana olisinkin jos ipana ite vaan tissiä on vailla, mutta jää nähtäväksi. 1v asti itekin imettää haluan vähintään.

Kotikissa: voi pylly sun pyllyä! :D Jospa asiat selkenis pian.

Minäkään en valitettavasti näe kuvassa mitään Eliza79. Tosin tänne lisätessä kuvat aina ihan mössöä! Toivotaan ettei ole viivanpaikka ja parin päivän päästä saadan katsella sulta mehevää plussaa! :D

Hei, tervetuloa tännekin Huvitutti88! En osaa sanoa oikein juuta enkä jaata tohon raskaana imettämiseen :D

Jotkuthan pystyy huoletta imettää raskauden läpikin, joillain raskautuessa heruminen hidastuu ja jos vauva ei kauaa jaksa odotella ni voi maito loppua, mut jos vauva jaksaa odotella ni voi alkaa taas paremmin herumaan myöhemmin, ja joillain kai se maito loppuukin sitten hormonien muutoksen myötä.
Näin siis tuttujen ja niiden tuttujen kokemuksia, ei omakohtaista :)

Eliza, en miekään kyllä valitettavasti näe tuossa mitään, mut tosiaan jo tää sivusto tekee kuvista huonolaatusia. Mut eiköhän saada muutaman päivän päästä niin selkeetä plussaa katsella, ettei huono laatu vaikuta asiaan :P

Huvitutti, tervetuloa ja pikaista plussaa!

Kiitos ku niin moni jakoi kokemuksensa kierron käynnistymisestä!
Saapa nähdä miten tässä itsellä käy :)

Täällä siis kp20 jo ja eiliselle lottosi womanlog ovista, hatusta heitetyn kierron (lyhyin normaalikierto ennen raskautta) pituuden perusteella. Itse taas luulen limojen perusteella oviksen ennemminkin olleen jo viikko sitten. Tai ehkä vasta tulossa, jäisi muuten kierto melko lyhyeksi...tiedä häntä. Testailen varmaan ensiviikon lopulla, tai sitä seuraavalla viikolla jos maltan odottaa (tai en unohda testata aiemmin) :P

Taas haamulainen testissä aamupissistä. En yritäkään kuviin nyt saada, esittelen selvää tulosta sitten jos sellainen tulee! :D Toinen viiva tuli näkyviin heti, joten alan uskoa jotain siellä kyytiin yrittävän. Nyt suuri ajatus olisi rauhottaa tilanne viikonlopun ajaksi ja testata maanantaina vasta. Jos viiva ei vahvempi ole silloin, niin turha sitten on asiasta enempää meteliä pitää. Heräsin kuvotukseen aamulla ja alavatsaa nipistelee, joten toivotaan toivotaan ja toivotaan. :) Hyvää viikonloppua kaikille!

Elizalla oon kyllä näkevinäni haamun! Vahvistumista sille. :)

Imetys raskauden aikana sujuu toisilla ja toisilla taas ei. Saattaa olla kivuliasta. Keskiraskauden paikkeilla maidontulo usein tyrehtyy hetkellisesti kokonaan ja raskauden loppupuolella sitten alkaa taas uudestaan. Jos lapsi jaksaa käydä rinnalla ahkerasti senkin ajan kun maitoa ei tule niin imetys voi jatkua läpi koko raskauden. :) Oma taaperoni vierottui itse rinnalta kun maidontulo lakkasi silloin n. Rv20.

Tämä vauvakuume ei kyllä helpota millään. :D Kuopus reilu 4kk ja kierron käynnistymistä ootellaan. Jos menis samoin kuin viimeksi niin vielä saa ootella viitisen kuukautta.

Oi että Eliza79!! Odotetaan innolla täällä kuvaa sitten niistä viivoista:nailbiting:
tarrasukkia ja vahvistumista viivoille!

Eliza79: mäkin olin kuvassa jonkun hailuran näkeväni, toivotaan että siitä selkenee ja siellä pieni mukana oisi :)

Jos tästä kierrosta jotain täällä mukaan tarttuu ni se on liki pyhästä hengestä sikinnyt :D Ollaankohan kerran sänkyyn eksytty tässä :hilarious: Tietty se kertakin riittää, jos olosuhteet suopeat. Eksyin katsomaan kp:n ja 20 ois menossa. Appsi tälle päivälle ovista ennusti, mut ei kyl oo yhtään semmoinen olo. Itse sanoisin limojen mukaan et ovis meni jo alkuviikosta, mut tiedä sitten. Nyt on tilattu tikut valmiiksi ensi kiertoa varten ja kunnon yritys taas alkaa :dance011Teki kyl hyvää tää vapaa kierto pääkopalle :)

Zoria kp20/31?

Onpas täällä jännät paikat, toivon parasta sulle Eliza!! Hyvältä vaikuttaa :)

Koska itku ei ollenkaan kaukana ole, raportoin vain että täällä näköjään kp1 tms. Vuodan kuin seula ja sattuu. Kaikki on paskaa paitsi kusi. Siinä fiilikset. :(

Takaisin