Imettävät kuumeilijat

Onnea twisted! :)

Mitäpä mannikalle kuuluu?

Vaiana ja katjusha, oispa kunnon ovikset!! :)

Täällä limat ois aika hyvät oviksen suhteen, harmi etten oo yhtään muistanu/ehtiny testailla. Lisäksi mies on kuumeessa, joten taitaa olla aika olemattomat mahdollisuudet raskautua. Eilen kuitenkin talleteltiin varoiksi.
Nyt siis taitaa olla kp15 :)

Täällä epämääräiset menkkajomot laantuu ja tulee välillä takaisin. Ota nyt tästä selvä... Mä luulen että mun kierto on raskauden jäljiltä sekasin ku seinäkello. :wacky:

Kotikissa, mulla kanssa nyt juilii välillä ja päätäkin on jo koko viikonlopun särkeny (se takuuvarma merkki että menkat alkaa) ja siis ei vieläkään. Kp28 nyt vielä on ihan normi, mutta harvoinpa näitä nyt ja nyt kun vielä mukamas oli tärppipäivät ehkäsy ja työpaikkajutskat avoinna niin mulla hajoo pää :P Saisi menkat jo alkaa koska niin selvästi ovat jo alkamassa!

Jotta mahollisimman korkealta tipun sitten vähän yli viikon päästä (tai kohta..who knows :wideyed: ) niin oon nyt kehittänyt itelleni kiinnittymisvuodon. Ovulaatio oli viime viikolla ilmeisesti keskiviikkona ja tänään tuli vv:n mukana veriviiru ja vaaleanpunaista paperiin. Nyt on vasta kp 19, joten jos menkat nyt jo alkaa, on jotain todella sekaisin. Sovitaan siis, että tuo oli kiinnittymisvuotoa, eikös vain. :grin

Alamahaa on juilinu vaihtelevasti joka päivä ja tänään oli aamupäivällä ihan kuvotusta. Aletaan olla siis siinä pisteessä, että malttamaton luonteeni on koetuksella. :rolleyes:

Mie oon vähän tippunu kärryiltä.. töitten alku on rajottanu vähän vapaa-aikaa :D täällä menossa kp6, kyllä oli taas kurja olo, kun menkat alko.

Miulla muutama eka ovis tuntu tosi vahvasti. Nyt on jo kyllä palattu normaaleihin tuntemuksiin..

Oooo.. kuulostaa kyllä lupaavalta Eliza79!:nailbiting: Jännittävää! Täällä peukut pystyssä sun puolesta! :)

Ja pahoittelut mannikkalle menkoista!<3 on se vaan niin kurjaa, kun se saapuvatkin :/

Koitan kovasti olla realistinen etten tipu korkealta ja todella kovaa.. silti koko ajan mielessä, että tärppäisipä..ja varmasti on tärpännyt ja sitten minuutin päästä että ei ole. Miksei osaa olla ajattelematta. :D

Jee ihania juttuja ja toivotaan pian plussia!

Terkkuja ultrasta. Pikkuinen vastasi nyt yli 13 rv eli ovulaatio olisi ollut jopa niillä cb digitestin vilkkuvilla hymynaamoilla. Oliko Vulpixilla sama tilanne? Kannattaa siis talletella.

Meillä LA nyt sitten 7.3.

Kaikille paljon plussatuulia ja tarrasukkia. Edelleen luen teidän kuulumisia!

Niin ja imetän kanssa. Aamulla tosin vain, mutta näin mennään, niin kauan kuin hyvältä tuntuu.

Ihania uutisia HaBa, kiva kuulla et imetyskin sujuu :)

Mennyt vähän päivät sutjakkaasti, ei oo kerennyt ees täällä lukea mitä kuuluu mut nyt kerkee vähän päivitellä :)

Kiitos onnittelijoille, oon ihan sekaisin, ei tunnu kuitenkaan et meille koskaan mitään tulee kun tontilla vaan puut heiluu ja koti menee myyntiin pe. Ylihuomenna tulee valokuvaaja mut silti kun mitään konkreettista ei oo tapahtunut niin ei vielä oikein osaa mitään odottaa :D

Kotikissa, jospa ne menkkajomot on raskautta vaan :P koska testiä?

Nepala, teet testin niin alkaa menkat :D

Vaianalla kans siellä joku kyydissä niin jomoilee :D

Elizalla ainakin kuulostaa et raskaana olis. Testiä kans kohta kehiin niin jos siellä joku haamulainen näkyisi ;)

Mannikka, mä veikkaan kans et vaikka ne mun minipillerit menee niin silti mä varmaan ovuloin, kuten täällä on todettu et se ei pidä sitä poissa välttis. Ihan selkeitä toispuoleisia kipuja taas ja viimeks noin kk sit. Harmi menkoista, tämä olkoon the kierto. <3

Twisted voi että se tunne kun koti menee myyntiin ja uusi odottaa on ihanan kamala. Pari vuotta sitten oltiin samassa tilanteessa, mutta sillä erotuksella, ettei rakennettu. Mahan pohjassa tuntuu vieläkin se jännitys ja into ja päättäväisyys kun ajattelee. :)

HaBa ihania uutisia, levollista raskautta eteenpäin! Toivottavasti perässä tullaan ennen pitkää.

Mannikka ajatellaan positiivisesti, se on vissiin nyt JO kp7. Kohta voi alkaa tehdä toimenpiteitä seuraavien menkkojen siirtämistä varten. Tulkoon ne vasta joskus v. 2018-2019 aikana. :grin

Vaiana mulla on ihan sama fiilis. Toisaalta oon ihan varma, että nyt on joku kyytillä, mutta sitten tulee epäusko ja ketutus, että menkat ne tulee kuitenki.

No, ne eiliset veriviirut ja vaaleanpunainen ilmestys loistavat poissaolollaan, olo ei oo menkkamainen, turvottaa, alamaha tuntuu jotenki painavalta ja muutama repäisykipu on tullut kun eilen nousin lattialta ja yöllä kun kääsin kylkeä. Siinäpä raportoitavat. Mähän päätin, etten testaa ennen kuin menkat on myöhässä........ Miten hirveä ihminen minä olisin, jos en IHAN sinne maltakaan? :smiley-ashamed005

Twisted, näin minäkin toivoin ja tein testin joka oli nega :/
Mut pitää nyt viikonloppuna taas kuulostella että jos se mun "ovulaatio" sieltä tulis taas niin tässä alkais olla jotain järkeä.

Eliza79, Clearblue early detectionin voi tehdä jopa 6 päivää ennen oletettuja kuukautisia. Uskokoon ken haluaa ;)

Kotikissa: juu u. Testejä voi tehä ihan millon ittiä huvittaa. :grin Eri asia sitten, miten järkevää tai edes informatiivista se on. Mun kärsivällisyydellä tilanne menee helposti siihen: "Ooo, katoppas tuolla kaapissahan on vielä testi. Dipataampa nyt ihan varmuuden vuoksi, kun eihän sitä koskaan tiedä." Lopputuloksena on vino pino negaliuskoja vessan roskiksesta pursuamassa ennen ku ollaan edes dpo 10 menossa. :shifty:

Voi ihanaa HaBa! Oikein hyvää loppuraskautta sinulle<3 ja tule ihmeessä välillä kertoilemaan kuulumisia :)

En noilla oireilla malttaisi olla testaamatta Eliza79! :D toisaalta olenkin ihan hullu testailija ja pidän varmasti testifirmojen vuosituloksia hyvin plussanpuolella :D

Jännittävät ajat Twisted! Ei olla koskaan myyty, kun vasta eka oma asunto nyt.. joskus sekin edessä ja uskon että on tosi kutkuttava fiilis :)

Mikäli ovis oli tuolloin 1.9 kun oli oudot kivut, niin nyt dpo4.. aika matelee. Pissattaa ihan koko ajan ja nippailee erikoisesti. Imetys SATTUU (jopa niin paljon, että aamun synkkinä hetkinä tekisi mieli lopettaa) ja tissejä välillä jomottaa. Tosin eipä vielä varmaan olisi edes kiinnittynyt, eli luulotautinen olen ja nää on normaaleja kierron oireita :grin

Muokattu viimeksi:
Tänään mies sanoi, että olen raskaana, ja kieltämättä toiveet heräsi. On meinaan täysin sama oire kun oli esikoisesta.. hirvittävät sydämentykytykset! Ihan henkeä saa köhiä niiden takia.

Nyt kyllä jännittää, että romahdetaanko ensi viikolla pilvilinnoista ja lujaa :nailbiting:

Takaisin