Mä jo paniikissa aattelin et täällä on sota käynnissä mua vastaan tosta mun kommentista mut sit kun teiän mielipiteitä luin niin tajusin että te kaikkihan imetätte
imettäjät ymmärtää kuin pieni tarvii tissiä
Mä pidän sitä 1v sellaisena hyvänä ikänä miettiä yösyötöistä pois, mutta ihan sen mukaan miten vauva ja äiti on valmiita. Oon tainnu aiemminkin sanoa et sillon on paras kun äitiä se yösyöttö alkaa oikeasti v*tuttaa. Sillon se tehään oikeeseen aikaan :D mä teen samoin kuin aiempien kans et kun ei vaan enää jaksa niin sit lopetan, mut nytkin vauva vierailee itse rinnalla ja kääntää kyljen ollessaan valmis niin eipä tarvi ees miettiä asiaa :) Aika aikaansa kutakin :)
Mannikan testiä, eiks mannikka oo vuorossa? Oonko enää ees kärryillä? :)
Nepala, sulla on hieno taival takana, jos imetys jää pois niin ainakin lämmöllä varmaan jättää, ei taida tulla enää pettymyksiä?
toivottavasti tulee jatkohaastattelu :) Miten raksa etenee? Meillä on torstaina pankkiin aika, suunnitellaan vähän miten me sieltä rahaa saadaan ja miten asiat alkaa etenee :) Vkl mä lähen lasten kans reissuun mut iskä jää kotiin ja lähtee tontille maaurakoitsijan kans :P
Nenna, tsemppiä, tiiän miltä susta tuntuu. Tän kuopuksen kans ollut vasta muutamia tollasia öitä mut esikon ja tokan kans ihan sikana. :/ mut kuten sanoin aika aikaansa kutakin, vielä tulee yö kun vauva nukkuu yöt läpeensä :D