Täälläkin stressaaja ilmoittautuu :D poika kaatui kk sitten suoraan otsa edellä lattialle..kuului kova räsähdys. Minä tietty ihan paniikissa, että nyt sen kallo halkesi! Äkkiä sairaalaan! Mies kattoi kyllä taas kuin hullua.. Olen myös taitava pään sisällä miettimään erinäisiä kauhuskenaarioita.. ja sitten rupeaa itkettämään voi hyvä elämä!
Katjusha, mulla taisi mennä noin kuukausi siitä kun yöimetys loppui (yritystä ollut ennenkin, mutta poika oli todellinen yötissittelijä).
Nyt meillä vähentynyt imetys aikalailla yhteen kertaan vuorokaudessa. Iltaisin enää silloin tällöin kaipailee, mutta Aamulla tissi on tärkeä, kun poika on nyt viikon ajan nukkunut omassa huoneessa! Kyllä parani niin meidän kuin myös pojan unet! Nukkuu läpi yön. Wooohoooo!
Tosiaan kuka testailee seuraavaksi? :)
Katjusha, mulla taisi mennä noin kuukausi siitä kun yöimetys loppui (yritystä ollut ennenkin, mutta poika oli todellinen yötissittelijä).
Nyt meillä vähentynyt imetys aikalailla yhteen kertaan vuorokaudessa. Iltaisin enää silloin tällöin kaipailee, mutta Aamulla tissi on tärkeä, kun poika on nyt viikon ajan nukkunut omassa huoneessa! Kyllä parani niin meidän kuin myös pojan unet! Nukkuu läpi yön. Wooohoooo!
Tosiaan kuka testailee seuraavaksi? :)