Imettävät kuumeilijat

Toivottavasti synkistä ajatuksista päästy vähän pirteimpiin täällä :) Tiedän, että vauvan kaipuu on melko tuskaista varsinkin jos se vaikuttaa mahdottomalta. Kadonnut, minua niin harmittaa kun teillä ei onnista ja rahaa menee... ei kyllä kovin tasa-arvoista minusta kun teillä uppoo yrittämiseen niin sitä rahaa. Eihän se ajankaan hukkaaminen ole sen tuskattomampaa, mutta kyllä teillä "projektiin" uponneet rahamäärät alkaa olemaan aika hurjia :/

Ja Twistedille haleja mahdottomalta tuntuvaan tilanteeseen. Ystäväperheellä oli vastaava tilanne kun kolme oli ja mies ei niin millään neljättä halunnut juuri käytännön syistä. Talossa ei ollut huoneita, auton joutuu vaihtamaan ja raha-asiat oli muutenkin tiukalla. Ja niin heille tuli vielä ihana iltatähti (eroa kuopukseen 5v) ja oikeastaan paremmin menee nyt kun on oikeasti iso auto kun ennen sai tavaroita ahtaa ;) Mekin kun ollaan mökkireissussa niin mietin, että pitäiskö joku isompi auto olla xD Kaks aikuista ja taapero ja täynnä on kun turusen pyssy! Koiraa ei onneksi ruvettu mukaan ottaa, muuten olisi tiukkaa tehty. Mitenköhän me kahden lapsen kanssa sitten :P

Pakkohan mun se dpo oli laskee. Ihan oireista bongailen joten tarkkaa matematiikkaa ei ole. Ja dpo olisi nyt 10. Mökkeily jatkuu ja ajatukset takasin muihin juttuihin.... ööö, niin vissiin :P

Aika lähekkäin päivissä mennään Nepala! Jännittävää :D
Ihanaa mökkeilyä teille!

Täällä odotellaan ovista kuin kuuta nousevaa. Oireita on vähän, et vois olla tulossa. Tikussa ei hymynaama vilku tai ees pysyvää. Jos huomen tulis tai muuten menee ihan hukkaan tää kierto. Tietty tässä talleteltu et voishan se riittää jos heti ens viikon alussa ois ovis.

Tsemppiä muille kiertojen kanssa! Ootellaan kohta testaavien toivottavasti plussatestejä :)
Zoria kp 18/29?

Fiilis parempi, oli tänään pikkusiskon häät ja voi että oli ihanat! Vollotettiin kumpikin kun puhetta pidin ja kirkossa riitti että toisia katsottiin, niin ihana sisko mulla on :) Häät on ihania ja nää oli sotilashäät niin oli ihan uusia perinteitä mulle :)

Enkä nyt oo ajatellu koko vauvaa, tai no oon, mutta koitan vaan ajatella niin et se neljäs tulee jos se joskus on tullakseen. Koitan ajatella että perhe on nyt täysi mutta mä ainakin tiedän että vuoden kahden päästä kun raksa on valmis ja elämä rullaa landella niin mies voi olla eri mieltä :) Toivon niin <3

Zorialle toivon ovista! Ja hyvä että ootte talletellu niin on uimarit paikalla kun se ovis tapahtuu :)

Nepala, toivon et meille kävis samoin kuin sun tuttaville :) Ja meillä on kolme lasta ja Kia ceed hatchback, et hyvin mahtuu vielä koirankopin kokoiseen :D farkku ois pitänyt ottaa mut eipä sillon tiietty pikku ukkelista :D

Tänä aamuna vilkkuva hymynaama :) Toivottavasti ei tulis monena aamuna sit (viimeksihän sain aamulla vilkkuvan ja illalla pysyvän). Mut taitaa ovis silti viivästyä :(

Zoria kp 19/?

Edelleen vilkkuva tänä aamuna. Viime kierto olikin liian lyhyt mulle, et nyt sit pitenee. Toivottavasti se luteaalivaihekin pitenee. Otin ovistikut reissuun mukaan, katsotaan kuin onnistuu tikutus :D Vois kyl ovis viivästyä sit sen verran, et olisi vasta viikonloppuna. Ollaan silloin hotellissa juhlistamassa vuosipäiväämme, jo 6 vuotta tapaamisesta <3 Se oiskin hyvä päivä laittaa pikkukakkonen alulle :)
Zoria kp20/? (Viimeksi ovis oli kp20)

Toivotaan viikonlopuksi tärppiä Zoria! ;)

Tällä testattu dpo13(???) nega. Kunpa se täti nyt edes tulisi kylään :D

Olen reissussa, joten luen kaikki jutut, mutta en ehdi kauheasti kommentoimaan.

Kadonneelle tsemppiä! Toivottavasti oliis pian teidän aika saada plussa ja pieni syliin. On varmasti turhauttavaa, kun joutuu maksamaan paljon ja raskautuminen on tavallaan 'muista kiinni'.

Twisted: toivotaan, että se uusi asunto saa miehen mielen muuttumaan.

Vaiana: jospa oli kuitenkin liian aikaista?

Zoria: voihan vilkkuva. Mulla tosin oli nyt plussassa 8.6 eka vilkkuva ja ovulaatio 16.6. Ja ehdittiin kerran talletella (-2) joten toivoa on, vaikka vilkkuisi pitkäänkin.

Nepala: iik! tsemppiä ajatusten saamisessa muihin juttuihin. Jännäilen sun testiä jo!

Zoria, talletteluja vaan. Älä välitä, vaikka vilkkuu. Meillähän ultrassa tarkistettu hedelmöittymispäivä oli 3 päivää aiemmin kuin tikun mukaan ovispäivä eli juuri vilkkuvan aikaan.

Niin se kp1 on täällä taas. Melkeinpä kun vuoto alkoi niin pärähti työhaastattelu-kutsu, joten ei hirveästi mieli ole enää matalalla :)

Tulihan se pysyvä hymynaama viimein, aamulla vielä vilkkui. Mut selvästi oli se LH mittaava kohta tummunut aiemmasta ni osasin epäillä et lähellä on. Limatkin selkeästi egg-whitin suuntaiset. Pitää yrittää jos tänään onnistuisi miehen kellistys, vähän hankalaa reissussa kyl :meh:

Nepalalle onnea työhaastatteluun :)

Zoria kp 21/31? Dpo-1?

Pahoittelut tädistä, Nepala. Ja hurjasti onnea työhaastatteluun!!

HaBa: hyvinkin voi olla liian aikaista. En yhtään muista koska tarkalleen esikoisestakaan plussasino_O
Tänään olen näkevinäni haamujen haamun tai niiden esi-isän.. on vaan extraherkkä testi, niin tuntuu oudolta, että vielä olisi noin haalea. Mies on sitä mieltä, että kuvittelen :'D voi hyvinkin olla..Ahahahah.

No voin laittaa kuvan, mutta ei siinä kyllä mitään taida näkyä :hilarious:
livenä oon näkevinäni, mutta voipi olla vain viivan paikka.
Muutenkin omaan sellaiset viivalasit, että hyvä ettei viivat vilise silmissä jo ihan muuten vaan:grin

IMG_4594.JPG

Pyyyh ja Pah :D

Joo ehkä iiiiihan vähän. Mieskin myönsi tästä kuvasta.
Mutta enpä nyt vielä innostu.
Täytyy malttaa odotella nyt useampi päivä. Jos ei tätiä kuulu, niin pe voisi testailla taas. :)

Mä nään Vaiana testissä hailuran, mutta mulla on samoja one-steppejä ja oon kahtena päivänä putkeen saanu samanmoisia. Koitan saada kuvan myöhemmin :) Mut toivoa on kun täti on poissa :)

No niiinpä.. taitaa aika usein antaa näitä :D siksipä ei viitti yhtään innostua.
Olokin on niiin ei raskaana.

Takaisin