Imettävät kuumeilijat

Vulpix, aika samantuntoisissa tilanteissa ollaan oltu. Ja siis ennen lapsia mä vuosia halusin lasta mut ex ei. Sillä oli jo yks poika ja ei ois halunnut enempää. Mut sain sen sit tekee kuitenkin. Vaikka oli virhe palata sen kans yhteen niin on siitä virheestä tullu kaks ekaa poikaa ja nyt tilanne on maailman paras. Mun vauvakuume vaan kasvaa ja kasvaa. Joka päivä kun mä katon kuopusta ja nyt kun se nousee tukea vasten ja kävelee tukea vasten pari askelta niin mun vauvankaipuu nousee. Se ymmärtää leikkiä ja ei oo enää rääpäle <3 Se on hei jo 9kk! Mä tulin tänne sen ollessa puolivuotias :D jos nyt tulis raskaaksi niin ikäero ois 1,5v! Se ois ihan kauheen paljon :D ei toi mies suostu varmaan ikinä... Huoh. Toisaalta tiedän, että oon siunattu kolmella lapsella, ja hei, en sais ees valittaa, foorumilla on naisia jotka ei todellakaan helposti tuu raskaaksi ja mää vaan voivottelen omaa vauvakuumetta. :/ oonko ihan kauhea? :F

Vaiana, mä niin toivon et tulit ekasta oviksesta raskaaksi! Mulla kävi samoin tokan kans, toivottavasti sullakin <3

Nepalalla kuulostaa hyvältä kans jos PMS loistaa poissaolollaan. Ja mä tiiän tunteen. Meidän riidat johtuu yleensä mun pahantuulisuudesta joka johtuu hormoneista ja väsymyksestä. Mut onneks mies on itse kärsivällisyys. Ei se suutu kun harvoin mut aina muistuttelee mun kitinästä :D ja nyt oon antanut lapsille luvan et heti jos äiti on pahalla tuulella niin se saa viä mut jäähylle :D

Ei vaan nyt se iski. Jonkinlainen kateus. Mä kysyin ton viestin jälkeen tosissaan mieheltä että tehdäänkö me enää vauvaa. Ja se sano että hyvin todennäköisesti ei, ellei vahinkoa joskus käy. Se sit perusteli et kuinka joutuisi auton vaihtaa, kuinka tulevassa kodissa on huoneet kolmelle lapselle, ei neljälle ja kuinka me ollaan alle 50 kun kaikki on täysi-ikäisiä jne. Ja sit mulle iski melkeen paniikki. Meinasin itkeä. Itkeä sitä että olinko kuopuksesta viimeisen kerran raskaana? Ja valitin vaan huonoa oloa ja särkyä. Miksi en ottanut siitä raskaudesta irti kaikkea jotta voisi "huipulla lopettaa". Koinko oikeasti viimeisen synnytyksen täytenä tuskana kun monta päivää käynnistettiin ja petyin vaan omaan kroppaan ja koko synnytys oli kaukana voimaannnuttavasta jota toivoin koko raskausajan. Imetänkö viimeistä kertaa? Jos niin on, ei kuopus saa koskaan lopettaa :(

En uskonut et tällainen suru iskee tästä. Ja sit tajusin että te kaikki ihanat plussaatte ennemmin tai myöhemmin ja mä oisin täällä yksin vaan tsemppaamassa ja puhaltelemassa plussatuulia teille ja katkerana miettisin et mä en koskaan pääse laittaa kuvaa mun positiivisesta testistä ja kokeen esim tandemimetystä jota oon haaveillut tokan syntymästä lähtien. :'(

Anteeks vuodatus, tulipa vaikea paikka. Lopettaako oikeasti kokonaan vai mitä tehdä. En mä jaksa enää käyttää ees energiaa ympäripuhumiseen... Harkitsen varmaan tän foorumin poistamista etten itseäni kiduta tän miehen kanssa käydyn keskustelun jälkeen :'(

Oon niin pahoillani sun tilanteesta Twisted. Mun mielestä sun kannattais vielä yrittää keskustella sun miehen kanssa ja koittaa selvittää onko noi sun miehen syyt ainoita. Koska ne on melko käytännöllisiä ja ratkaistavissa vaivannäöllä ja/tai rahalla ja mun mielestä se on huono syy jättää tekemättä kun niiden syiden vastapuolella on sun vauvankaipuu. Lapsiluku on sellainen asia mistä ei ole hyvä joutua tekemään kompromisseja, jos se vaan on vältettävissä. Jos oikeasti haluaa niin se ei vaadi kuin että 2 lasta jakaa huoneen tai jos on joku muu soppi mistä voi erotella yhdelle omaa tilaa. On ihmisiä, jotka asuu niin pienesti, ettei kellekään lapselle oo omaa huonetta ja silti ne on tehty. Ja auton voi vaihtaa isompaan ja vanhempaan, jos on rahasta kiinni. Oon vierestä seurannu miten joku voi laittaa yli tonnin auton huoltoon kerralla eikä ollu edes iso remontti. Ja toinen ääripää, ite oon joskus ostanu auton 275 eurolla ja ajanu sillä 20 000 km ilman yhtään remonttia. Sit se meni romikselle. Ja ymmärrän ton "lapset täysi-ikäisiä kun ite 50". Mut elää voi ennen kuin lapset on täysi-ikäisiä, ei sitä kannata odottaa. Ja ne on erittäin omatoimisia jo paljon aiemmin. Ja rahanmeno niihin ei lopu välttämättä ikinä. :) Joten miksi juuri ne rajat, 50 ja 18, mitä väliä muutamalla vuodella on. Anteeksi pitkä vuodatus, mutta mua vaan harmittaa tosi paljon, jos sun vauvahaave ei saa mahdollisuutta. Mä itse pelkään, että mulla tulee aina olemaan 1 lapsi tekemättä, mutta ollaan miehen kanssa molemmat vähän kuitenkin ajateltu, että tää olis viimeinen. Mulle oli kuitenkin selvää jo ekan raskauden aikana, että haluan toisenkin ja olis ollu tosi kauheaa, jos mies ei olisi halunnut. Tsemppiä Twisted!

Päivitän omaa tilannetta: kuudes inssi takana ja tänään nyt taas kp1 alkoi. Olo on järjettömän epätoivoinen. Miksei tärppää vaikken edes juuri imetä (max 2krt vrk), otin rennosti ja oon laihtunutkin yllättäen.. Entä jos meille ei ikinä tulekkaan sitä pikku kakkosta? Jos rahat loppuu kesken tai eivät enää suostu tekemään inssejä. Yritystä takana nyt 8kk ja tuhansia euroja. Pitäs soittaa tonne klinikalle, mut en tiiä jaksanko enää. Iha semmonen olo, et antaa olla sitten...

Voi Twisted<3
nyt tuli todella suru puolestasi.. vauvakaipuu on jotain niin primitiivistä meille naisille, ja se todella tuntuu kaivertavan joka solua kun se iskee. En usko, että miehet (ainakaan suurin osa) kokevat sen samalla tavalla ja eivät sen takia välttämättä ymmärrä naisen kaipuuta. Ja kaikki tuo vaikeasta synnytyksestä ja imetyksestä. Niin ymmärrän. :(

Olen samaa mieltä Vulpixin kanssa, että yrittäisin vielä keskustella miehen kanssa. Kaikki nuo syyt ovat varmasti miehelle tärkeitä, mutta järjellä helposti hoidettavissa.
Toivon todella, että miehesi mieli vielä muuttuu ja saat vielä pienen nyytin syliisi<3 Tsemppiä ja hali sinulle!

Eikä kadonnut! Mä oon niin pahoillani teän puolesta :( ihan varmasti saatte jos vielä jaksatte yrittää. Se on onnistunut jo niin tulee onnistuu toisen kerran <3 älä luovuta vielä. Jos teillä on vielä varaa niin jatkakaa hetki, mä rukoilen teän puolesta <3

Eih, kadonnut :( Niiin olisi teille jo suonut plussan!
Älä luovuta<3 kyllä varmasti tuntuu elämä välillä niin epäreilulta.
Toivon hartaasti, että pystytte vielä jatkamaan ja saatte ihanimman palkinnon. Voimia<3

Vulpix, kiitos tsempeistä ja sanoistasi. Puhuttiin vielä hetki aamulla ennen kuin mies lähti töihin. Kysyi et miks oon surullinen ja sanoin et tästä mistä puhuttiin. Ja jälleen kerran hän ois puhunut järkisyistä, mut mä sanoin et ei siinä järkiperustelut auta nyt jos sydän sanoo toista. Meillä ei oikeesti oo ees rahasta kiinni, mies saa kaks kertaa vuodessa 500e palkankorotuksen ja kaikki menee niiltä osin hyvin. Mutta mies pelkää et kun on kolme tervettä lasta niin entä jos neljäs ois sairas. En mä aina ymmärrä sen ajatuksen kulkua oikeesti. Mun sydän sanoo neljä mutta miehen kolme. En mä silti halua kenenkään muun kanssa sitä neljättä joten pelkään et joudun tekee kompromissin itse :'( käyn läpi tätä surutyötä ja mietin asiaa. Oon vähän taustalla täällä nyt, käyn katselee teän tilanteits ja tsemppaan.. Toistaiseksi

Twisted :Heartred

Mä ainaki kärsin oikee fyysisesti tästä vauvakuumeesta. Ihan hirveen huono olla koko ajan, oikee oksettaa ja kroppa vaan kirkuu vauvaa kasvamaan. Mielessä kaihertaa ajatus, ettei sitä toista vauvaa meille enää suoda et tässäkö se sit oli. Enkö enää saa koskaan imettää vauvaa ja kokea raskautta.. :sorry:

Millä tästäkin suosta taas noustaan, kun on voimat niin lopussa :crybaby2

Mulla alkaa oleen aika samankaltainen tunne, kova vauvankaipuu, varsinkin kun vauva vaan kasvaa ja oppii koko ajan uutta. Ja ajatus et jos tulis raskaaksi niin tää vauva ois jo 1,5v :O

Voi meitä <3 kyllä teille se kakkonen tulee <3

Voi twisted ja kadonnut :(
Miulla kanssa kauhee vauvakuume ja en tiiä osaisinko suhtautua seuraavaan raskauteen viimesenä.. :o vaikka tällä hetkellä 3 tuntuu sopivalta määrältä. Ja iso ikäero miutakin harmittaa, miun vauva täyttää 1v tässä kuussa!! Oisin tahtonu noin 1v6kk ikäeron, ja nyt lähennellään jo kahta vuotta. Vaan eipä tässä oo vaihtoehtoja kun ei tunnu tärppäävän ..

Me toivottiin kans pientä ikäeroa, mut esikoinen täyttää kuukauden päästä jo 2v että se siitä haaveesta :sad001

Mie täällä taas vollotan asiaa :'( Ääh, pilaan koko topicin vaan valittamalla asiaa kun en mahda ees asialle mitään. Enhän mä ees tiiä raskautuisinko kun imetän mutta silti. Teille ihanat toivon silti pikaista plussaa <3

Me myös toivottiin mahd. pientä ikäeroa. Siinä mielessä ollut raskasta, kun kierto ei vaan ala.. nyt jos tärppää niin ikäeroa n. 1v10kk (pieni ero varmasti joillekin).
Pieneltä kuulostaa tämä murhe muiden lapsettomuuksista sun muista lukiessa, mutta onhan meillä kaikilla omat toiveemme ja murheemme.
Ja niistä todellakin on meillä kaikilla oikeus puhua ja surra.

Nyt on hieman matalat fiilikset tässä ketjussa, mutta uskon vahvasti että kyllä me tästä kaikki noustaan! Tsempataan toisiamme, sillä vertaistuki on tärkeää<3

Voi kadonnut.. ei se voi enää montaa kertaa tarvita kun kerran jo tärppäsi niin ainakin tiedetään, että kaikki toimii. Toivon kovasti, että rahat riittää ja että se tärppi tulisi jo seuraavasta inssistä ja saisitte pienen syliin asti.

Vaiana, tsemppiä sullekin. Meillä miehen poika leikkii nyt 1-vuotiaan yhteisen lapsemme kanssa jo tosi kivasti ja viihtyvät yhdessä, vaikka ikäeroa on 8 v. Että siitä ei ainakaan tarvi huolestua. Tietysti on muitakin syitä haluta pieni ikäero. Toivotaan, että plussaat pian. Jään odottamaan sun testiä. :)

Vaiana, kiitos sanoista, kyyneleet valui silmistä <3 Mä yritän jutella sen kanssa. Sanoi että jos sen projekti onnistuu ja siitä tulis meille yhteinen työpaikka niin sit kuulemma voidaan vauvaa harkita mutta oli kyllä kielteinen asiaan. Mä koitan nousta täältä ja olen kyllä kiitollinen pojistani, ehkä tää tästä <3

Kiitos Vulpix<3 ei suurempi ikäero tosiaan mikään maailman loppu ole. Veljeni kanssa ikäeroa 1v1kk ja siskooni taas 14vuotta. Siskon kanssa ollaan paljon läheisempiä ;) veljen kanssa myös, mutta soditaan myös paljon :D

Kyllä varmasti vielä tästä Twisted<3 ja tosiaan, onneksi on siunattu lapsilla jo ennestään :)

Enhän minä tietenkään malttanut olla testaamatta (himotestaaja ilmoittautuu) ja tuli kyllä niiiin puhdas nega kuin vai voi olla.
Tosin eipä tuo esikoinenkaan näkynyt dpo 10 vielä testeissä. Toivoa on, kunnes täti iskee laukulla päähän :D

Ihana! Onneks dpo 10 on vielä varhaista joten ei huolta :D jos täti tulee niin eihän sekään paha ole. Onpahan ainakin kierto kunnolla startannut :)

Takaisin