Vulpix, aika samantuntoisissa tilanteissa ollaan oltu. Ja siis ennen lapsia mä vuosia halusin lasta mut ex ei. Sillä oli jo yks poika ja ei ois halunnut enempää. Mut sain sen sit tekee kuitenkin. Vaikka oli virhe palata sen kans yhteen niin on siitä virheestä tullu kaks ekaa poikaa ja nyt tilanne on maailman paras. Mun vauvakuume vaan kasvaa ja kasvaa. Joka päivä kun mä katon kuopusta ja nyt kun se nousee tukea vasten ja kävelee tukea vasten pari askelta niin mun vauvankaipuu nousee. Se ymmärtää leikkiä ja ei oo enää rääpäle Se on hei jo 9kk! Mä tulin tänne sen ollessa puolivuotias :D jos nyt tulis raskaaksi niin ikäero ois 1,5v! Se ois ihan kauheen paljon :D ei toi mies suostu varmaan ikinä... Huoh. Toisaalta tiedän, että oon siunattu kolmella lapsella, ja hei, en sais ees valittaa, foorumilla on naisia jotka ei todellakaan helposti tuu raskaaksi ja mää vaan voivottelen omaa vauvakuumetta. :/ oonko ihan kauhea? :F
Vaiana, mä niin toivon et tulit ekasta oviksesta raskaaksi! Mulla kävi samoin tokan kans, toivottavasti sullakin
Nepalalla kuulostaa hyvältä kans jos PMS loistaa poissaolollaan. Ja mä tiiän tunteen. Meidän riidat johtuu yleensä mun pahantuulisuudesta joka johtuu hormoneista ja väsymyksestä. Mut onneks mies on itse kärsivällisyys. Ei se suutu kun harvoin mut aina muistuttelee mun kitinästä :D ja nyt oon antanut lapsille luvan et heti jos äiti on pahalla tuulella niin se saa viä mut jäähylle :D
Vaiana, mä niin toivon et tulit ekasta oviksesta raskaaksi! Mulla kävi samoin tokan kans, toivottavasti sullakin
Nepalalla kuulostaa hyvältä kans jos PMS loistaa poissaolollaan. Ja mä tiiän tunteen. Meidän riidat johtuu yleensä mun pahantuulisuudesta joka johtuu hormoneista ja väsymyksestä. Mut onneks mies on itse kärsivällisyys. Ei se suutu kun harvoin mut aina muistuttelee mun kitinästä :D ja nyt oon antanut lapsille luvan et heti jos äiti on pahalla tuulella niin se saa viä mut jäähylle :D