Imettävät kuumeilijat

Vaiana, toi on niin ärsyttävää kun tulee eka hämärästi jotain verensekaista. Alkaisi rytinällä prkl xD Mulla siis tiputteli esikoisen raskaudesta pari hassuu pisaraa sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa niin nythän mä aina analysoin, että no vasta vähän tullut, että eihän sitä voi tietää... Elättelee toiveita viimeseen asti :P

Nepala, niinpä! Itsekin kieltämättä annoin mielikuvituksen laukata, että jee olisiko jotain raskauteen liittyvää! No ei ole :hilarious:
Tuhrua vain.. ei ole hanat vielä auenneet. Plaaaaah! :D

Avautumista:
Olisi niin kiva olla ystäväni kanssa(joka siis jo odottaa toista) samaa aikaa äippälomalla.. Nyt esikoisen kanssa ei ole ollut ketään tuttua samaan aikaan raskaana tai äippälomilla (tai no kaveripiirissämme ei juurikaan ole edes pariskuntia, kun kaikki viihtyy sinkkuina o_O).
On välillä aika yksinäinen olo, niin senkin takia tämän foorumin vertaistuki on itselleni todella tärkeää!
Kunpa olisikin sellainen ihminen joka puistosta löytää helposti mammakavereita:grin

Jaaa näinköhän tässä ois kohta ovis.. eggistä ollu pari päivää jo, mutta o-testit ei suostu näyttää plussaa :rolleyes: tässä tän aamun, ihme viivat tulee..
Jaa ei anna lisätä kuvaa, koitan myöhemmin uusiks..

Mannikka, vkl niin jostain syystä ei onnaa kuvien lataus. Mä luottaisin niihin omiin oloihin, ehkä se plussa tulee parin päivän sisällä :)

Hmm kyllä se limojen puolest pitäs olla tänään tai huomenna.. tai sitten siirtyy jonnekkin pidemmälle taas

Peitto heilumaan varmuuden vuoksi mannikka! :wink
Eiköhän ovisplussa kohta pärähdä! On ne välillä vaikea saada testiin kiinni vissiinkin.

Joo miulla on yleensä vaikeuksia saada kiinni, vaan herkimmät testit näyttää ja sillonkin on vaan 1-2 testiä plussalla jos testaa 4krt/vrk :rolleyes: vaan kyllä ne lämmöt sit varmistaa oliko vai ei.. ja joo pitää talletella :D

Nimenomaan, kovaa jyystöä vaan, niin ei mee ovis ohi vaikka testit ei näyttäis plussaa :D

Hups heijakkaa, ehdin tänne esittelytekstin kirjoitella aiemmin ja lomareissulla vain käynyt teidän kuulumisia lukemassa ja hengessä elämässä. Noh, se rento lomailu nyt teki sen, että apteekin ultra näytti tätä eilen aamulla.
12eb26572c46361f62773021d83c61d2

Ei mitään käryä varmasta dpo:sta, tuon dpo 9:n arvioin appin (Natural cycles) ehdotuksen mukaan. Olo on hiukkasen pöllähtänyt ja koska menkkojen pitäisi alkaa vasta ensi viikolla, ei hirveästi vielä hurrailla..mutta toivotaan parasta. Eli..jos tästä jotain voi päätellä niin minulle todellakin toimii se, että heitän o-testit ja olojen kyyläykset mäkeen ja nautin elämästä muuhun keskittyen. Lomareissulla jossain päin Järvi-Suomea tämä pieni on alulle laitettu. :D

Kiitos Vaiana, toivotaan. Aivan aluillaan tämä on ja testi tehty turhan aikaisin, joten yritän pitää pään kylmänä ja taas keskittyä muuhun ainakin keskiviikkoon asti (Helppo sanoa... :rolleyes: ).. Siinä voi käydä niin, että juoksen marketista kassi täynnä pc-liuskoja ja dippailen sen kolme kertaa päivässä. :facepalm: :D

Hei osaako joku auttaa :D limoja mietin, ku on pari päivää tullu ihan selkeää ovislimaa! Kierto ei ole vielä käynnistynyt nii onko kellään tullu ihan selkeää vaikka ei olisikaan ovista ? Aika epäselvä viesti mutta pointti se että voiko limoja tulla vaikka kierto ei olisikaan käynnissä :D

Ovislimaa tulee kun estrogeeni on korkealla ja kroppa valmistautuu ovuloimaan. Sitä sitten seuraa mahdollisesti ovis.. nyt vaan tallettelemaan äkkiä :D

1674c6bd164362c82c912dd28a3422e3
joko voi laskee plussaks?? :)

Tupla pois..

Muokattu viimeksi:
^ mannikka, mä en ymmärrä tosta yhtään mitään :D

Miehen ehdotus: mitä jos et tekis ovistestiä, vaan harrastettais vaan seksiä. Sitten kun oot raskaana niin saat tietää että oli ovulaatio :hilarious:

Takaisin