Ihania uutisia Haba, hyvä et ultrassa kaikki hyvin :)
Jännä on tää ihmiskeho, varsinkin meille imettäjillä, miten onko sulla Haba nyt sit mielessä et miten imetys ja raskaus? :)
Miten Nepalan olot, onko oireita mitään? :) mikäs dpo sulla olikaan?
Vaiana, oireita, mitään, testejä odotellessa :D
Täällä laitettiin eilen tonttivaraus. Kaks viikkoa käsittelyaika mut sit alkaa pyörät pyörii! Jee! Mä neljä vuotta sit sairastuin paniikkihäiriöön ja olin paskassa avioliitossa exän kans. Raha-asiat oli kussu ja mä halusin etten aamulla herää. Asuttiin kauheessa ghettokämpässä vuokralla ja mä itkin vaunulenkillä lasten kans paskaa elämää. Olin kateellinen uusien omakotitalojen edessä jossa pihoissa kiilsi uudet autot ja iskät leikki lasten kans ja äiti hoiti puutarhaa. Silloin luulin et niin ei koskaan mulle käy. Mut nyt 4v myöhemmin, mä oon siinä tilanteessa. Toki 3v sit löysin rakkauden ja ihmisen joka rakastaa mua eikä muita :)
Aah, mä oon niin onnellinen. Tuntuu et kaikki on nyt hyvin :) Ja jos vauva joskus tulee niin tervetuloa ja jos ei tuu ja meillä on 3 poikaa niin hei, meillä on aivan ihanat kolme poikaa
ei kyllä paremmin asiat vois olla :) Ihanaa keskiviikkoa naiset!
Ps: vitsi et mä en kestä kun vauva on keksinyt aamulla alkaa nipistelee toista nänniä kun syö toista. Oon käsittänyt et se on myös keino saada maito heruun paremmin, mut se tuska on jotain aivan kamalaa :S