Imettävät kuumeilijat

Joo, tuolla Plussa vai ei ryhmässä selviteltiinkin miten toimii ja aloin sit ajan kans googlettaa asiaa. Löysin kyllä et estää lh ja fsh hormonin erityksen ja estää näin ollen ovulaation, mutta pääasiallinen syy on että kohdunkaulan lima muuttaa sitkeeksi estäen siittiöt. Miten sitten kun mulla on ollu ihan juoksevaa vv viimeiset kolme päivää, tänään jo vähenemään eikä tätä oo ollut kai kertaakaan? Voisko tänne liittyä joku lääkäri :D

No, ehkäisyä ei oo muuta käytössä, miks ees ois ja nyt mulla on ainakin kuukauden ollut jopa muistutus et muistan ne ottaa kun, krhm, en ihan touko-kesäkuussa muistanu sitä aina ottaa :D

Voihan se Twisted olla, että jos pillereiden muistaminen on ollut satunnaisempaa ja nyt säännöllisempää ja lisää siihen imetyksen/muutokset imetyksessä, niin sen takia erillaista tapahtumaa kropassa :) Mulla meinaa frendillä loppu tyystiin menkat kun alotti pillerit ja kun vuorokauden oli erossa vauvasta niin johan alko menkat saman tien. Ei nää hormoniasiat oo aina niin yksiselitteisiä saatika säännönmukaisia vaikka pillereitä vetelis ;)

No joo, oot kyllä harvinaisen oikeassa :) Meillä muuten kaikki hommat on loksahtanut kohdilleen talohomman kans, enää pitäis saada toi ukko alkaa mun kans papereita hakee jne :D kämppä menee myyntiin vasta syyskuussa kun tuttu lkv palaa lomalta mut hyvää kannattaa odottaa :P jaiks! Me muutetaan landelle <3 sinne passaisi kyllä vielä yks vaavi... <3

Oi kiva kuulla Twisted! Äkkiä se aika menee! Onnea kämpän myyntiin, toivottavasti lähtee sujuvasti alta pois :)

Esikko on nyt pari päivää lomien jäljiltä tarhassa harjottelemassa ja yritän kuumeisesti keksiä tekemistä ettei tarttis miettiä ens viikkoa eli loppukiertoa... tällä kertaa en meinaa kattoo millon se kp21 on etten ala heti taas kp24 testaileen. Rauhassa pitäisi nyt malttaa vaan chillailla :D

Tosi hieno juttu Twisted! :)

Nepala, on kyllä ihan oma hommansa se,että keksii muuta ajateltavaa! ..ja silti ajatus lipsuu vähän liian usein xD ainakin tällä rouva malttamattomalla.
Tsemppiä piinailuun!

Nepala: testaaminen kyl pöyrii (tai oireet) ainakin aina mielessä, kun on piinapäivät!

Mä kävin tänään ultrassa ja siellä pieni oli ja sydän sykki. Oli viikoilla 8+4 eli siitä ensimmäisestä ovulaatiosta, jossa lämmöt ei nousseet kunnolla. Ja se seuraava ovulaatioplussa ja limat oli siis selvästi kiinnittyminen! Sen takia sitten olikin niin räikeät viivat kun tein testin 'vasta viikolla 5+' kun kuvittelin et on dpo11. La siis 9.3 <3

Plussa tuulia kaikille!

Ihania uutisia Haba, hyvä et ultrassa kaikki hyvin :)

Jännä on tää ihmiskeho, varsinkin meille imettäjillä, miten onko sulla Haba nyt sit mielessä et miten imetys ja raskaus? :)

Miten Nepalan olot, onko oireita mitään? :) mikäs dpo sulla olikaan?

Vaiana, oireita, mitään, testejä odotellessa :D

Täällä laitettiin eilen tonttivaraus. Kaks viikkoa käsittelyaika mut sit alkaa pyörät pyörii! Jee! Mä neljä vuotta sit sairastuin paniikkihäiriöön ja olin paskassa avioliitossa exän kans. Raha-asiat oli kussu ja mä halusin etten aamulla herää. Asuttiin kauheessa ghettokämpässä vuokralla ja mä itkin vaunulenkillä lasten kans paskaa elämää. Olin kateellinen uusien omakotitalojen edessä jossa pihoissa kiilsi uudet autot ja iskät leikki lasten kans ja äiti hoiti puutarhaa. Silloin luulin et niin ei koskaan mulle käy. Mut nyt 4v myöhemmin, mä oon siinä tilanteessa. Toki 3v sit löysin rakkauden ja ihmisen joka rakastaa mua eikä muita :)

Aah, mä oon niin onnellinen. Tuntuu et kaikki on nyt hyvin :) Ja jos vauva joskus tulee niin tervetuloa ja jos ei tuu ja meillä on 3 poikaa niin hei, meillä on aivan ihanat kolme poikaa <3 ei kyllä paremmin asiat vois olla :) Ihanaa keskiviikkoa naiset!

Ps: vitsi et mä en kestä kun vauva on keksinyt aamulla alkaa nipistelee toista nänniä kun syö toista. Oon käsittänyt et se on myös keino saada maito heruun paremmin, mut se tuska on jotain aivan kamalaa :S

Voi Twisted! Olen tosi onnellinen puolestasi<3 (lasketaanko oireeksi, että viestisi sai tipan linssiin :laughing002)
Toi toisen nännin nipistely on niiiin tuttua. Meillä sitä harrastetaan nyt oikein urakalla.. :D

ON: olen siis tuntevinani nippailuja, pari päivää rintoja särki sivuilta ja imetys hieman sattui, mutta nyt tämä oire loistanut poissaolollaan.
Ajoittain pientä menkkajuilintaa. Nivusia vihloo eilen. Painava olo kohdussa. Unettomuutta ja öisin kamalan kuuma. Nälkäääää. Väsyttää ja ärsyttää.
Kaikki nämä varmasti voi olla myös ihan vain kuukautisia edeltäviä oireita, mutta toivotaan muuta! ;D
En usko olevani raskaana, ei vain tunnu siltä. Odotellaan..

Muokattu viimeksi:
Hei Vaiana, kuulostaa kyllä silti et oisit raskaana! Joo ehdottomasti oire jos tuli tippa linssiin :D

Nepala, pikku imetysaivot täällä käynnisty kun meinasin sulle eka kirjoittaa et dpo on days past ovulation... Sit vasta tajusin et joo, ehkä haettiin eri asiaa tällä :D

hihii :hilarious: tuntuu että pää sekoaa ja itse vaan keksii oireita! Melkoisen yleistä vissiin.. toivotaan kuitenkin parasta :D

Juuri kuulin ystäväni olevan raskaana. Ei kauheasti lievitä tätä kuumeilua.:wink

Hyvää kansainvälistä imetysviikkoa!

Paljon onnea HaBa! Ihania uutisia!

Vaiana, jospa kuitenkin. Peukut pystyssä täällä, että kohta saat 2 viivaa testiin. Mulla sattui imetys jo ennen plussatestiä.

Twisted, ihanaa, että oot onnellinen. Tiedän vähän miltä toi fiilis tuntuu, vaikka mun kokemus paljon lievempänä eli ilman avioliittoa, lapsia ja ghettoa. Mut oon sinkkuna ja huonoissa suhteissa kävelyttäny krapulassa sunnuntaiaamuna koiraa leikkipuiston ohi ja katsellut lastensa kanssa leikkiviä vanhempia ja miettinyt oonkohan mä aina tässä, kävelyttämässä koiraa krapulassa ja katsomassa leikkipuistoon päin enkä koskaan leikkipuistossa lapsen kanssa ja se ohi kulkeva krapulainen koiranulkoiluttaja olis joku muu. Nyt oon siinä tilanteessa, hyvässä suhteessa ja äärettömän onnellinen. Elämässä voi hyvä tulla ihan yllättäen nurkan takaa eikä lähde heti pois.

Kuinka pitkällä kiertoa olet Vaiana?

Tiedättekö sen PMS-vaiheen kun oma mies ja lapsi muiden ihmisten mukana on sellasia jota päinkään ei katsoisi? Ärsyttää jos kävelevätkin väärin. Tämä oire loistaa poissaolollaan. Tänään olen hämmästyttävän rakastunut perheeseni, ottaen huomioon, että on loppukierto xD Sepäs saa taas ajatukset visusti siihen millon menkat alkaa..

No jos se tosiaan oli ovis minkä tikutin, niin olisi dpo10 huomenna. (Ja näin olisimme ekassa kierrossa esikoisen syntymän jälkeen)
Kuinka sulla Nepala?
Taidan testata vasta maanantaina, jos maltan.
Olen kyllä niiin varma, ettei tässä raskaana olla :D

Todella muistan tuon tunteen :D silloin miehen oli aina parempi vain pysyä kaukana.. Ahahah. Toivotaan, että tuo ärsytyksen puute merkkaa plussaa sinulle! Jännityksellä odotan :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin