Imettävät kuumeilijat

No kuvaan vaikea saada mut kääntämällä testiä sain "viivanpaikan" jälleen uuteen testiin ja kahdessa edellisessä oli samanlaiset harmaat viivat. Nyt tänne ladattuna valitettavasti laatu heikkenee niin sitä ei ehkä näe mut pointti oli et ei parhaimpia testejä ehkä oo :) Toivotaan silti et Vaianalle sieltä vielä plussa tulee tai täti ees paukahtaa paikalle :)

Liitteet

• 1502215815015.jpg
    1502215815015.jpg
    46 KB · Katsottu: 171
Moikka kaikille! Voisin liittyä tännekin kuumeilemaan. Mun esikoinen on 7/16 syntynyt ja imetän vielä usein ympäri vuorokauden. Tänään alkoi juuri kp1 ja yk6 menkkojen alun jälkeen. Ei olla käytetty ehkäisyä melkein 10kk.. Mun kierto on säännöllinen mutta luteaali vaihe jää vaan 11 päivään joten se taitaa olla mulla ongelmana :/ tavottteena oliskin saada yöimetyksiä lopeteltua jos se vaikka takaisi plussan...

Tervetuloa lunni!
Minulla myös esikoinen 7/16 :)
Imetän 2-3 kertaa vuorokaudessa ja kuukautiset eivät ole vielä alkaneet laisinkaan synnytyksen jälkeen. Mahdollisesti tein ovisplussan 24.7. ja nyt jännätään alkaako kierto vihdoin.

Toivottavasti yöimetyksen lopetus sujuu helposti ja se auttaisi! Pikaista tärppiä sinulle :)

Twisted: vaikea kuvasta tosiaan nähdä, mutta kallistun kyllä täysin jo siihen että omanikin on vain tälläinen viivanpaikka. Sen verran taitavasti saa tihrustaa, että näkyy :D

Tervetuloa lunni! :) Meidän lapsi vierotettiin yöimetyksistä juuri vuoden ikäsenä ja yllättävän hyvin se meni. Tsemppiä ja toivottavasti kierto selkeytisi, vaikka 11 päivää luteaalia vissiin ihan ok vielä joten ei ihan mahdoton :)

Tervetuloa lunni! Mun viimeisin luteaali oli 10 päivää, jonka jälkeen plussasin. Ja imetinkin vielä öisinkin silloin, joten ei ole kumpilaan välttämättä este tai toisaalta lopetus myöskään takaa plussaa. Mutta tsemppiä yöimetyksen lopetukseen ja pikaista raskautumista! Mekin lopetettiin just heinäkuussa, esikoinen syntynyt 5/2016 ja hyvin meni.

Vaiana, mäkin näen jotain. Iik, pidän peukkuja, että se siitä vahvistuu!

Tervetuloa Lunni! Tsemppiä yövieroitukseen. Itse lopetin yöimetykset kun poitsu oli 1v3kk ja silloin meni suhteellisen kivuttomasti. Sain yöimetykset lopettamalla kierron viimein käyntiin ja yrityksen kunnolla käyntiin (ilman ehkäisyä ollaan kyl jo vuosi menty :wideyed:). Toivotaan pikaista plussaa sinne :) Niin ja mulla nyt kaksi kiertoa luteaali ollut 10 pvä, toivottavasti pitenis niin täällä kuin siellä. Vaikka kai tuo 10pvä pitäis teoriassa riittää..

Vaiana, millois uutta testiä tulille? Tulis sieltä nyt selkee plussa tai kierto lähtis käyntiin ees

ON: Saatiin sittenkin eilen illalla vielä talleteltua :smug: Ja tais se ovis olla tänään tossa aamupäivällä, niin vihloi alaseutua :yuck: Nyt vaan sit ootellaan. Tällä kertaa meinasin kyl testata vasta dpo12 mikäli sinne asti päästään (kuitenkin malttamattomana testailee aiemmin :hilarious:)
Mun vauva täyttää muuten viikonloppuna jo 1,5v :wideyed::Heartbigred Vastahan se syntyi, et mihin tää aika menee..

Zoria kp22/31? Dpo0 yk3

Kiitos kaikille! Kiva kuulla että täällä on muitakin samassa tilanteessa :) vertaistuki kummasti helpottaa .

Toivottavasti Vaiana saat plussan testiin pian! Ja onnea Vulpix raskaudesta! Tuo toivoa että itselläkin vois olla mahkuja ! Tsemppiä Zoria piinapäiviin! Toivottavasti luteaali vaihe on pidentynyt niin pääset testailemaan !

Hyvä Zoria, että ovis hyödynnetty ja tsemppiä piinapäiviin! Ja onnea pienen 1,5v taipaleesta :) niin ne vaan kasvaa vauhdilla<3
Oliko se sinulla muuten kun oli niitä vale-ovis viivoja ennen kuin kierto alkoi :D kiinnostaa vain lisää, kun ei menkkoja näy, eikä viitsi koko ajan raskautta testailla. Alan uskoa että sama itselläkin.
Oliko silloin ovis oireita yms? Itsellä kyllä ollut pientä menkkajuilintaa siitä asti.. o_O

Tänään meinasin oksentaa ja horkkasin peiton alla palellen.. aamulla testi negaa:shifty: dpo14-15(??? jos on)
Testaan varmaan sunnuntaina viimeisen raskaustestin, jos ei mitään tapahdu. Sitten alan tikuttamaan mahdollista (vale)ovista jälleen.. Plaah.

lunni: kyllä se tosiaan paljon helpottaa, kun saa avautua samassa tilanteessa oleville. :)

Paljon tärppejä, plussapuhuria ja hymynaamoja kaikille<3

Juu mulla oli parikin ovis plussaa ennen kuin oikeasti ovis tuli. Jonkinlaisia oireitakin oli kyl mut laimeampia kun mitä nyt eli se kierto siellä taustalla selvästi ollut ja LH tasot nousseet mut ei tarpeeksi. Sain kerran plussan tikulla jonka herkkyys oli 20 mut negan sit cb:n digitaalisella ovistikulla jonka herkkyys 50 eli tasot jossain siinä välissä siis. Nykyään tulee ihan plussa (=hymynaama) tolla cb:n testillä ja sillä plussasin myös silloin kun kierto sit oikeasti käynnistyi. Toivotaan et sieltä plussa sulle tulis :)

Aivan aivan.. voisi hyvin olla samaa täällä. Jotain siellä ainakin sitten yrittää tapahtua :D pitää kaivaa jostain malttia ja vain odotella (mieheni nauraisin tälle aivan hysteerisenä.. en ole maltistani tunnettu).:wink

Moikka! Täällä ilmoittautuu eräs, jolla alkoi vauvakuume esikoisen syntymästä 02/17. Nyt vauva on 6 kk vanha ja mulla on yhtäkkiä lähtenyt mopo käsistä tän vauvakuumeen kanssa! En tiennyt että voi saada tällaset mittasuhteet tämä kuumeilu :)

Eilen olin bongaavinani oviksen omista tuntemuksista: toispuoleista alavatsajomottelua (nyt siirtynyt koko alavatsaan), päänsärkyä, kirkasta valkovuotoa, uutuutena väsymystä ja mielialavauhteluja (en tiennyt että nämäkin voi olla, mutta synnyttäneillä naisilla ilmeisesti yleistä), oma ulkonäkö tuntuu ihan ok:lta (synnytyksen jälkeen oon lähinnä vihannut omaa ulkonäköä :/) .

Taidan käydä tänään tikkukaupoilla ja liittyä kuumeilijoiden kööriin :) Oon lukenut tosi paljon tätä ketjua, ja ai vitsi että tää on buustannu kuumetta vielä entisestään! :hilarious:

Ai niin: vauva on tosiaan täysimetyksellä, kiinteiden maistelu on aloitettu, yöimetyksiä 1-3.

Tervetuloa kotikissa!
Onko sulla jo kierto käynnistynyt ennen tätä? :)
Itsellänikin muuten alkoi tuolloin lapsen ollessa 6kk ihan armoton vauvakuume! Onkohan joku hormonijuttu :hilarious: tiedän monta joilla juuri noihin aikoihin se iskee ja kovaa!

Toivotaan, että ovistuntemukset pitävät paikkansa ja tärppi käy! :)

Muokattu viimeksi:
Kiitos! :) Ei ole kierto käynnistynyt vielä, eli ihan arpapeliä on noiden ovisten kanssa. Sitä mun pitikin kysyä kokeneemmilta kuumeilijoilta, että miten homma toimii, eli teenkö nyt vaan randomilla ovistestejä? Vai joka päivä? Miten te alotitte jolla ei oo vielä kierto käynnistyny? Tyhmiä kysymyksiä mut minkäs teet kun et tiedä :grin

Sama tilanne kotikissa!
Ihan randomina aloin alunperin tikuttamaan :D (tarkoitus oli tikuttaa joka päivä, ja aloitin sen takia, kun oli kovin kosteat oltavat ja ovistuntemuksia) sainkin heti ovisplussan, mutta tuossa juuri ylempänä keskustelin Zorian kanssa siitä, että näyttää ovisplussaa, vaikka ovulaatio ei tapahdukaan..
täällä siis odottelen alkaako kuukautiset vai oliko tälläinen "valeovis".

Mulla on kans iskeny vauvakuume kun kuopus täytti 6kk. Mun r-testeihin ei sit enää tummunut mitään, miten Vaiana?

Tervetuloa uusille. Pikasta kierron starttia kotikissa ja lunnille toivotaan pitempää luteaalia. Ja tietty kaikille plussaa. Mä päätin jäädä toistaiseksi tänne ja toivon ees teille plussaa ja myötäelän tässä. Toivon et mies huomaa et vauva taloon mahtuu. Käytiin Järvenpäässä katsoo valmistaloa joka meille tulee ja hyvin mahtuis vielä yks vauva :D

Mun esikko aloitti eskarin tänään ja se oli ihan vasta vauva. En kestä miten aika menee.. :)

Zoria, nyt siellä on kunnon folli ja plussa tulee! Testiä pian jooko! :D

Tosi kiva Twisted, että jäät tänne seurailemaan! Kyllä toivon kovasti, kun saatte talon kuntoon, että olisi aika kypsä myös vauvalle. :)
Kyllä se aika vaan juoksee kovaa vauhtia. Onnea eskarin aloitukseen! <3

En oo jaksanu tuhlata enää raskaustestejä..kun ei mitään näkyny.
Tänään Verensekaista valkovuotoa(Sorry äklöö) eli taitaa täti kurvata huomenissa paikalle. Eikä muuten harmita, vaan oon tosi innoissani kierron alusta :D Pääsee oikeasti aloittamaan sitten yrityksen! Jesh!
(Su vielä testaan, jollei täti tule ensin :grin )

Muokattu viimeksi:
Joo mitäpä turha testaa (huomasin viestin postauksen jälkeen et olitkin kirjoittanut et olit nega tehnyt, pahoittelut huonosta luetunymmärtämistä :D)

Kiva että seura kelpaa, oonhan mä paljon saanut täältä vertaistukea myös imetykseen, että kiitos siitä :)

Toivottavasti menkat alkaa kunnollisena ettei mitään tuhruja vaan, tietää ainakin et kierto starttaa ja pääsee jatkaa yritystä kunnolla :)

Takaisin