Imettävät kuumeilijat

Juu mie oon niin hätähousu et testaan nyt joka päivä :D no, nyt on jo dpo8 :) viime kierrossa alko menkat dpo9 eli huomenna saa jännätä alkaako. Mielummin testaan negoja kuin elättelen toiveita raskaudesta ja petyn kun menkat alkaa.. toki nythän on vielä hullun aikasta ees plussata :D

Miulla muuten toista odottaessa supisteli imettäessä.. alko joskus alle rv10. Semmosia harkkasuppareita. Imetys loppu sit rv14 neidin toimesta. Oli helppo lopetus kun maito vaan väheni ja väheni.. vähän toivon et nyt raskautuis ja sit loppus imetys itekseen raskauden aikana. Neitikin täyttää 1v ens kuussa (1v oli miun tavote..).

Hei Zoria! Muutto on aina kyllä oma hommansa, huh. Mutta kiva kun on muuta ajateltavaa. Onnea oviksen metsästykseen :D
Ja tosiaan, olen itsekin vähän varautuneena tuosta ovisplussasta, kun olen lukenut myös joillakin näyttävän juurinkin kuin sinulla. Ei halua liika innostua, mutta toivon tietenkin että on ovis. Tuntemukset kyllä olisi siihen viittavia :)

Twisted, kiitos tsempeistä! Todella on ihanaa, että keho alkaa taas toimimaan. Ja hei, olisko vähän mahtavaa kellon tarkka raskautuminen (hahaha)! Itsekin olen joskus pohtinut, että kärsiikö eläimet esim. lapsettomuudesta..hmmm.
Toivotaan, että tärppäisi pian ;)

Vulpix, kuulostaa hyvältä tuo sinun 'imetyssuunnitelma'. Ja tosi mukavaa, että on osunut imetysmyönteinen th teille! :)

Meillä tänään poika 1v! Kyllä vähän tippa tuli linssiin tällä äidillä.. aika tuntuu juoksevan! Lauantaina juhlitaan isolla porukalla. Ainakin pysyy kiireisenä ja unohtaa kuumeilun hetkeksi :D

Mannikka, kyllä kelpaisi minullekin tuon tyylinen lopetus. Olisi ihanaa, jos lapsi lopettaisi itse :)

Mie oon nyt ajatellu et poika saa lopettaa kun on valmis, jos Onnilla kysyy niin ei varmaan ikinä :D aamulla kun herää niin tissitissitissi :D ja sitä jatkuu koko päivän. On se kuitenkin ihan vauva vielä :)

Vulpix, aivan ihana th teillä, meillä on kans nyt aivan ihana. Harmi vaan kun toi 8kk neuvola lääkäri oli aivan paska. Lääkäri ei ees kysyny et vieläkö imetän saati miten vauva nukkuu tai syö tai mitään. Mut onneks vaan yhden kerran oli toi. Th ei ollu oma ja sekään ei kommentoinut mitään. Aion antaa palautetta sit 10kk neuvolassa omalle terkalle tosta.

Vaiana, onnea pojalle ja äidille kans <3 Niin kuluu aika äkkiä, siks täytyy joka hetkestä nauttia :) <3

Jospa sieltä mannikka nyt plussa tulee mut ei ihan vielä näy testissä. Mäkin testaisin joka aamu mieluummin entä oottaisin menkkoja :)

Mannikka, täällä peukut pystyssä, että se plussa sieltä tulee!

Twisted, mulla kans esikon kanssa neuvolalääkärikäynti oli aika nihkeä kokemus. Ei puhunut vauvalle mitään, vaikka toinen ihmeissään katsoi ja yritti luoda kontaktia. Käänteli vaan jalkoja ja muuta mitä nyt tutkikaan ja jos jotain puhui niin mulle. Mä yritin sit vinkkinä itse jutella vauvalle, että ei hätää ja lääkäri vähän tutkii. Mutta mieli teki raivota sille lääkärille ihan kunnolla siitä ettei pitäis olla lapsia hoitamassa jos ei osaa niille edes jutella kun toinen on ihan tottumattomana hämmentävässä tilanteessa.

Mäkin tulin kurkkimaan Mannikan aamun testiä

Meen ensi tiistaina yksityiselle ultraan, että näkee onko kaikki hyvin. Jännittää!

Tässäpä tää kerta vaaditte ;) eipä tos mitään näy..
91f883b8db320706c02701d749f7c35b

Positiivista ettei vielä näy menkkoja ja lämpökin on korkeella tänään :) jos nyt vaikka luteaali ois ees sen 10+ päivää, niin vois alkaa toivoo plussaakin joskus :)

Oi toivotaan plussaa mannikalle! (Ja muille tietty myös)

Itse testailen varmaan aikasintaan 4.8.. sekin melkoisen aikaista, mutta malttamattomuus! :joyful: saa nähdä tuleeko viivoja saati menkkoja. Toimiiko kroppa. Jännittäviä aikoja :D
Mitenkäs muut? Koska testailuja?

Ei testailuja tiedossa täällä vieläkään :D ei ees kuulemma nyt asiasta tarvi keskustella :D mut muille tuun tänne plussatuulia puhalteleen :P mäkin niinkun Mannikan testejä odottelen :D

Soriiii en oo jaksanu käydä laittaa kuvii.. kohta käyn pissii parille tikulle :p

Voi paska :( Oon pahoillani.

Kertokaa joku tyhmälle miten minipillerit toimii? Mulla on ollu pari päivää kosteet olot ja nyt maha jäätävän kipee eilisen ja tänään alkoi huonolla ololla. Tottakai testit kehiin, hcg oli nega lh-tikkuun lähes tasavahvat viivat? :O

Niinku what? Oonko mä nyt ymmärtänyt väärin kun oon luullu et minipillerit estää ovuloinnin? Google ei muuten kerro, tai en osaa hakea? :D

Liitteet

• 1501482326529.jpg
    1501482326529.jpg
    19.3 KB · Katsottu: 174
Äh, voihan pee! Tosi pahoillani sun puolesta mannikka.
Toivotaan, että tässä kierrossa nappaa!

Hmm, enpä tiedä itsekään mitään noista Twisted, mutta mielenkiinnolla odotan vastausta :D

Takaisin