Imettävät kuumeilijat

Lumikello ei oo vielä, mutta nyt on ehkä viimeisen kahden viikon aikana tuntunut tyypillisiä ovisoireita. Elättelen toiveita josko se tästä käynnistyisi! Meillä on ikäerotoiveena alkujaan ollut 2 v, sitten ajattelin että ehkä jokin 1v 10 kk riittäisi, ja nyt tuntuu siltä että saisi tulla jo se toinen vaikka heti :D
 
Suose nuo ovisoireet on kyllä lupaava merkki! Useammallakin on ollut selkeät ovisoireet ennen ekoja menkkoja synnytyksen jälkeen. Toivotaan tietty, ettei sulle ehdi menkkoja tullakaan vaan raskaudut suoraan. :) Meilläkin tulee suht pieni väli esikoisen ja kuopuksen välille (n. 1 v 8 kk), jos mun viivat vahvistuu ja pieni pysyy mukana.
 
Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa! Osaatteko sanoa, mistä vois johtua, että oon saanu viimeisen 2 kk aina ovistestiin viivan. Ei plussaa vaan selkeä viiva...
 
Amparo, En minäkään koskaan kuvitellut että menkkoja oikein kaipaisi kipeästi! Toivotaan etteivät ne sinulla kerkiäisi alkaakaan, vaan plussaa kehiin. :wink

Tervetuloa uusille! Meitähän alkaa olla jo monta täällä :)

Suoselle toivotaan pikaista kierron käynnistymistä. :)

PikkuR, Mulla tulee melko tummakin toinen viiva aina ovistesteihin läpi kierron, plussa on sitten paljon kontrolli viivaa tummempi. Koskaan ei ole tainnut vielä olla niin ettei olisi toista viivaa tullut ja vain harvoin ollut haalea. En tiedä ajoitko juuri tätä takaa, mutta varmasti riippuu ihmisestä kuinka testit käyttäytyvät. :)
 
Miitu tavallaan joo (:

Mulla siis ennen raskautta näki selkeästi millon ovis lähestyy, kun kierron alussa oli aina vaan yks viiva. Mutta ilmeisesti näkyy sitte nykyään kokoaika. Sillon 2,5 kk sitten ei näkyny mitään. Toivottavasti tässä nyt lähtis jotain tapahtunu
 
PikkuR, Aaaa... mulla on aina tullut ne kaksi viivaa, mutta sulla siis toimii nyt eri tavalla kuin ennen! Voisikohan se olla että sun kroppa yrittää niin kovasti saada sitä ovulaatiota aikaiseksi ja kierron käynnistystä että siitä syystä näyttää kahta viivaa jatkuvasti? Toivotaan tosiaan että pian alkaisi jotain tapahtua! Se on niin puuduttavaa vain odotella.
Mullahan ennen kiertoa ovistestit näytti plussaa monta päivää putkeen, gyne sitten kertoi että toisilla näin tapahtuu jos on yritystä ovulaation aikaan saamiseksi, mutta jostain syystä näin ei tapahdu.
 
Huolettaako ketään näin kuumeiluvaiheessa mahdollinen pieni ikäero sitten käytännön elon kannalta? Mä en jotenkin osaa pelätä raskausaikaa, kun esikoisen kanssa meni se niin helposti, mutta pelkään jo etukäteen miten kahden pienen kanssa pärjää.
 
Suose, Kyllähän sitä välillä miettii että kuinka pärjää.. Mutta pärjääväthän muutkin. Ja mitä lapseen/lapsiin tulee, rankkaa on välillä varmasti kaikilla mutta antavat niin paljon elämään, pois en vaihtaisi heikoimmallakaan hetkellä. ♡
 
Amparo, Sekin voi olla! Ja itselläni tarkoitus jatkaa opintoja/työelämää niin toivoisi senkin tähden että lapset tekis tässä yhteen putkeen ja sitten voi keskittyä taas tulevaisuuden suunnitteluun eikä tarvitsisi keskeytellä äippälomien ym takia. :)
 
Miitu, toi on kyllä hyvä pointti. Mulla on kans opinnot vielä kesken, oppari ja loput kurssit odottaa vielä suorittamista. Haaveissa olisi tehdä opinnäytetyötä samalla kun on äippälomalla, vielä on kyllä jäänyt täysin ajatuksen tasolle...

Mua lähinnä huolettaa esikoisen puolesta, kun nukkuu päiväunensakin edelleen tissi suussa. Siinä sitä sit venytetään tissejä kahteen suuhun ja toivotaan että nukkuvat samaan aikaan jos kakkonen meille suodaan :grin
 
Mikä on pieni ikäero? :D näillä tytöillä on 1v6kk ikäeroo :) ja taisinkin jo sanoo et 1-2v ikäero ois toiveissa nyt.. vauvan syntyessä alkuun pelotti kyl et miten käy, mut nopeesti isosisko tykästy vauvaan ja ite tottu kahden hoitoon :) jos vaan on mahollista niin alkuun mies isyysvapaalle auttelemaan esikoisen kanssa :)

Miul on kans vähän semmonen lapset yhteen putkeen.. oon niin mukavuudenhalunen, et jos yöt nukutaan ja kellään ei oo vaippoi enää, niin voi olla et siihen vaippa- ja valvomisrumbaan haluis enää lähtee..
 
Mä oon tykännyt tuollasesta +-3v ikäerosta mikä noilla meidän vanhemmilla lapsilla on, kahden nuorimman välillä on hiukan vajaa 2v ero ja ainakin alkuun se tuntui todella pieneltä :D Kyllähän siihenkin tottui ajan kanssa mutta jos saisin itse päättää niin ottaisin sen hieman isomman ikäeron. Tosin jos tästä nyt raskautuisin ja vauva tulisi niin niillä mentäisiin ja kyllä sitä pienemmälläkin erolla pärjää, asennekysymys :wink
 
Jos nyt kierto olisi alkanut uudelleen kun tumtemuksiakin oli, ja tästä heti tärppäisi, niin ikäeroa tulisi 1v 4-5kk. Miellän pieneksi ikäeroksi :D putkeen tehtynä ehkä sinänsä kokisin helpommaksi että vois ottaa sen asenteen että rutistetaan nyt sit kerralla kunnolla ja otetaan myöhemmin rennosti :D
 
Vastaan miitu tänne vaikka ihmettelitkin tuolla raskaaksi 2017 -ketjussa :) itsellä on noita menkkajomoja imettäessä ollut oviksen aikaan, menkkojen aikaan ja raskaana :wink millos testasitkaan viimeeks? :)
 
Tsempit kaikille imettäville kuumeilijoille ja pikaisia plussia! Toivottavasti en tuu maitojunalla takaisin, mutta ainakin nyt viivat näyttää hyviltä, eikä oo imetyksellä ollut mitään vaikutuksia vaan edelleen normisti n. 7-8x/vrk imetellään ja näillä jatketaan. :)
 
mannikka, Tänään tuli aamulla ehkä joku haamun tapainen kun mieskin sen näki? Dpo 15. Ei mullakaan oo koskaan ollut menkkajomoja kuin vasta vuodon alettua.

Lumikellolle tsempit ja hyviä vointeja! ♡
 

Liitteet

  • 20170109_115828.jpg
    20170109_115828.jpg
    238.3 KB · Katsottu: 320
Miitu onhan tuossa selvästi toinen viiva :) toivottavasti vahvistuu!

Oon taas kehitelly ties mitä teorioita :D ffn (lämpöjen) mukaan menossa dpo21. No on tai ei, mutta ne menkkajomot joita tännekkin ihmettelin osuu(is) dpo12&13.. no sit kun vähän ehti pyöritellä päässänsä ja saatoin vilkaista hcg doupling calculaattoria, niin sen mukaan JOS ne menkkajomot nyt ois ollu kiinnittymistä JOS nyt ees mitään ovista oli ( :D ), niin miun supeehitaalla hcg nousulla plussa näkyis aikasintaan huomenna (siis dpo22!!). Haha :'D naurattaa kyllä ees kirjottaa tätä.. mutta niin, hyvä syy uittaa tikku aamulla..? :D
 
Takaisin
Top