Imettävät kuumeilijat

Mannikka, ajatuksen voima on suurempi kun mitä varmasti voimme kuvitellakaan :) Masentavaahan se on odotella ja hirveästi menee aikaa pitkiin kiertoihin, mutta siltikin se voi pitkässäkin kierrossa tärpätä ;)

Äläs ny Twisted, meillä näillä näkymin todnäk lähemmäs 2 vuotta ennen kun ollaan päästy muuttamaan. Mies meinaa _paljon_ tehdä itse joten yksinhuoltajuutta pari vuotta edessä ja silti ahkeraan heilutellaan peittoa, että saataisiin kakkosvauva just tähän pahimpaan rakennusrytäkkään. Mitäs ne sanookaan? Ei rakentamista tai uutta työpaikkaan vauvavuoteen? :P

Hmm, niin ne taitaa sanoa :D meillä onneks talopaketti niin ei "paljon" hommaa itellä :D

Meillä vaan on jo täällä kolme poikaa, 6, 4 ja 8kk joten niissä riittää hetkeksi hommaa raksa lisäksi :D

Tänään testasin ja puhdas nega edelleen, tietty vielä aika aikasta. Katsotaan alkaako menkat tossa keskiviikkona vai piteneekö luteaali vai plussa sieltä tulis (esikoisesta sain dpo 13 haalean viivan).. Elämme jänniä aikoja!
Tsemppiä muille kiertojen kanssa :)

Zoria kp 28/30? Dpo9

Hei! Jos tänne passaa liittyä kuumeilemaan niin huippu juttu! Meillä on 7kk tissitakiainen ja kovasti miehen kanssa olemme alkaneet haaveilemaan uudesta vauvasta :) esikoista yritimme lähes 2 vuotta ja pari keskenmenoakin jouduimme kestämään. Emme aloittaneet edes ehkäisyä raskauden jälkeen ettei kroppa mene sekaisin hormoneista kun aina olen halunnut pienellä ikäerolla ja nyt olemme menneet ilman kumiakin jo pari kk.
Tilanne on nyt se että menkat ovat olleet säännölliset (ja alkoivat kk päästä synnytyksestä vaikka poika olikin täysimetyksellä), mutta ovat nyt myöhässä 5 päivää ja raskaustesti näyttää kuitenkin negaa.. jotenki tuntuu niin oudolta ajatukselta ettei vielä muka näkyisi testissä raskaus :o eli olen melko varma että kroppa nyt sekoilee ja kuukautiset jäivätkin vain välistä tai tulevat myöhässä.

Zoria toivotaan et muuttuu plussaks :)

Minttukarkki tervetuloa! Oisko ovis vaan ollut vähän myöhässä?

Jeeee o+ vihdoin! :)
745f433f504b93ec0f926c3ee9516030
kp23 ja dpo-1 tai 0 :)

Mannikka: jeeeee!!! ihanaaa!!! Nyt jännätään!

Zoria: on kyl dpo9 aikaista. Mä luulen et mulla on molemmat vasta kiinnittynyt joskus 8-10 dpo. Miten lämmöt?

Minttukarkki: tervetuloa. Toivotaan, että on myöhäinen ovis ja pian plussa! Pahoittelut aikaisemmista kokemuksistanne ja pitkästä yrityksestä. Toivotaan teille nopeaa plussaa ja pientä syliin asti <3

Twisted ja Nenna: vauva ja rakentaminen ei kyl ehkä ole ihan se optimaali, mutta kaikesta selviää <3

Minttukarkki: Tervetuloa! (Mikä ihana nimimerkki :) ). Onko tullut muutoksia nyt imetysten määrään? Ne imetyshormonit kun voi saada kiertoa sekaisin. Tietty toivottavaa, että sieltä parempi syy paljastuu :)

Mannikka: Onnea O+, nyt vaan ahkerasti hyödyntämään sitä. Ei onneksi mennyt kovin myöhäisillan kp:lle (itellä ovis oli kp 20).

ON: Aamulämmöt oli tänä aamuna laskussa, mut päivällä mitatut taas ei.. En jotenkin usko, että oisi tärpännyt, mutta toivotaan, että luteaalivaihe pitenisi edes. Huomenna uutta testiä kehiin kyl.

Zoria kp29/30? Dpo10

Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta! :)

Zoria: itse asiassa ollaan oltu reissussa vähän väliä nyt kuukauden sisällä ja poika onkin syönyt paljon enemmän kun ollaan paljon oltu pihalla! Liekö se sit pidentänyt kiertoa :p

ON: nyt illalla vuoto alkoikin eli onko siis huomenna kp 1(?) :) Jotenkin olikin semmoinen fiilis että tuskin on tärpännyt eli ei juuri harmita vaan positiivisin fiiliksin kohti uutta kiertoa :)

Plussatuulia kaikille! :)

Voi Zoria mikä harmi :(
Uuteen yritykseen vain! Kyllä se sieltä vielä (vaikka ei aina itsekään siihen jaksa uskoa) <3

Zoria, oliko nyt niin, että se luteaali kuitenkin piteni? Jotain hyvää? :) Vaikka plussahan se paras tietty olis...

Meikä törmäsi mielenkiintoseen työpaikkailmotukseen ja nyt pitäisi sit päättää hakisko työpaikkaa ja ottaisi pariks kuukaudeks kortsun taas käyttöön jos hakee paikkaa vai jättäiskö hakematta..

Luteaali edelleen sen 10 päivää. Taitaa olla liian lyhyt, et vois tarttua.. Toisaalta jotain hyvää et pms puuttuu ja muutenkin olleet suhteellisen kivuttomat menkat :) Ei ollut ees kovin pettynyt olo, jotenkin tiesin ettei sieltä plussaa tule. Toisaalta tuntui, että molemmat ovikset oli oikealla puolella ja molemmat kerrat kun raskaana olen ollut ni ovis ollut vasemmalta (toinen meni kyl kesken mut toisesta esikoinen <3) Näyttää laiskemmin toimivan tuo vasen puoli ja jos sieltä tulis sit parempaa tulosta. Voi mennä kyl tämä kierto harakoille, kun mahdollisesti reissussa juuri oviksen aikaan. Noh pitää yrittää talletella ennen sitä, jos pieni ihme tapahtuisi :)

Kukas seuraavaksi testivuorossa?

Zoria kp2/29 yk3

Nepala: mä kyl hakisin työpaikkaa, mut unohtaisin silti kortsut. Käy miten käy, voihan siinä mennä viel tovi ennen kuin nappaa. Mut onnea työnhakuun, jos meinaat kokeilla hakea :)

Manninkka: Sun testiä saadaan viel tovi odotella, joko on suunnitelmissa mikä dpo testaat? Odottavan aika on pitkä eli tsemppiä piinapäiviin.

ON: Sain alustavasti juteltua miehen kans et lähettäis reissuun vasta silloin ovispäivänä (jos tulee samaan aikaan kuin viimeksi) eli pieni mahdollisuus on siis tästä kierrosta :happy:
Onkos muut miettinyt mahdollista päivää x, johon mennessä mikäli ei ole tärpännyt ni tekevät jotain muutoksia/lopettavat imettämisen? Itse vähän mietin et, jos ei tärppää tässä puolen vuoden sisään ni lopettaisin (tai ainakin vähentäisi tosi paljon) imettämisen. Esikoinen täyttäis sit 2v ni silläkin voisi hyvin lopetella. Tietty mieluusti hän itse lopettais tai tärppäis ennen sitä. Alkaa tuo ikä painaa päälle ni mikäli lapsia haluaa enemmän ni alkaa tulla kiire. Täytän syksyllä 33, mut en kovin "myöhään" haluaisi olla raskaana. Äitini on pikkuveljeni saanut 35 ja 37v ja oon todennut että haluaisin lapsieni olevan jo vanhempia kun olisin hänen iässään nyt.

Takaisin