Imettävät kuumeilijat

Toivoa on kadonnut! Ei ne tuhruttelee aina mitään merkkaa, kuivat limakalvotkin vuotaa. Toivottavasti uuteen kiertoon ei tarvi lähteä :)

Kunpa Zoriallakin pian kunnon ovis ja sit plussaa sinnekin :)

Milloin HaBa testaat? :)

Kadonnut: just luin artikkelista, että 10-11 dpo tiputtelu voi hyvin merkitä kiinnittymistä. Testasitko nyt aamulla?

Zoria: tuliko jo pysyvä hymynaama?

En tiedä millon testaan. Yritän venyttää mahdollisimman myöhään, jos sinne asti päästään. Mut toisaalta mä aina sorrun sit testaamaan kuitenkin liian aikaisin. Nyt on onneksi vielä lämmöt ylhäällä, mikä on tosi jees!

Haba: jos tää ois nyt sun kierto, hyvältä ainakin vaikuttaa :)

Ei vielä pysyvää (saatika vilkkuvaa) hymynaamaa, limat muuttuneet selvästi käsivoidemaiseksi eli oikeaan suuntaan etenee. Tallettelut saatu taas tehtyä eli nyt on hyvin siellä jo simppoja oottelemassa jo ennen ovisplussaa (uskoisin et se tässä piakkoin tulee). Mietin, jos jaksaa ni 2-4 päivän välein kaataa mies nyt ainakin kunnes ovisplussa tulee. Muutes tyhmä kysymys, kun puuhailee tällee keskiyöllä ni kummalle päivälle merkitsisitte sen (merkkaan siis appsiin yhdynnät). Vaikka ei sillä niin väliä ole, kuhan vaan mietin :D

Zoria kp17/?

Zoria: ihanaa, että pääsitte tallettelemaan ja saa sitten jännätä. Mä oon aina laittanut ilta tallettelut sinne edelliseen päivään, vaikka oisikin lähempänä puolta yötä. Mutta varmaan voi tehdä, miten haluaa :)

Kadonneelle tsemppiä testipäivään! Eikö se ollut tänään?

Mikäs Nennan tilanne?

Haba dpo8 / kp 45

Ei tullu testipäivää vaan menkat alko oikee rajusti ja kauheet kivutki kaupan päälle:dead:
Soitin klinikalle ja meidän lääkäri on lomalla. Molemmat hoitajat kuulosti tosi nihkeiltä et mites sit jatkot ku seuraavan vuorossa jo viides inssi. Yleensähän niitä tehdään 1-2 ja sit ivf. Nyt sovittii et ovistestit kp12 alkaen ja sit viides inssi. Ihanaa, ku lapsenteko on riippuvaista siitä suostuuko toiset tekemää uusia inssejä. Me ei aiota niihin ivf -hoitoihin siirtyä ollenkaan, kun mitään lapsettomuutta ei ole. Eihän kaikilla heteroillakaan tärppää nopeasti, et miksi meillä tarttis heti. Ahdistaa tosi kovin :sorry:

Toivon muille parempia tuulia :Heartpink

Mut jos taustalla ei teillä oo lapsettomuutta niin miks ihmeessä teän pitäis mihinkään ivf:n mennä? Olitteko julkisella vai yksityisellä? Tehän sen maksatte. :) kummaa toimintaa.
Pahoittelut silti menkoista. :(

Toi on niin just tota, että miksi kun odottaa että pääsisi testaamaan ja plussaamaan niin menkat sitten alkaa todella kivuliaasti :/

Emmä kans tiedä miks pitäis mennä, mut oon iha varma et sitä aletaan pian väläytellä ja imetykseen puututaan taas, vaikka sekin pitäis olla meidän ihan oma asia. Omatpahan ovat rahamme. Tosiaan yksityisellä klinikalla käydään naisparina ni siitä ei irtoa mitään kelakorvauksia ym vaan koko homma omasta pussista :shifty: jonka toisaalta ymmärrän, mut toisaalta en. Ärsyttää, kun meidän lapsenteko on muista riippuvaista. Ollappa hetero(vaikkei sekään aina oo oikotie lapsensaantiin):p:grin

Mutta onpa siis todella hassua, että yksityisellä ollaan noin nihkeenä _teidän_ valinnoista. Ehkä jollain tavalla ymmärrän jos julkisella on joku tietty protokolla todettu ns hyväksi kun rahankäytön optimointi on viime tippaan viilattu, mutta jos kyse on nyt _teidän_ rahoista niin todella typerää tuollainen nihkeys.

Ehkä he miettii heidän tilastoja, et näyttää tympeältä siellä tai jotain sellaista o_O

Ajattelin jutella ens kerralla siellä vähän pidempään näistä fiiliksistä hoidoista ja imetyksestä ym. Jospa edes joku siellä ymmärtäisi, ettei tää tärppäämättömyys johdu imetyksestä vaan ihan puhtaasta tuurista. Johan se todettiin tuulimunan kanssa , et raskaaksi voidaan tulla imetyksestä huolimatta.

Huh, sori mitä omaa napailua :eek:

Ei haittaa omanapailu, hyvä et tulee keskustelua myös tältä saralta. Mä silti uskon, että kun kyseessä on yksityinen ja siellä kun yleensä on että rahalla saa ja hevosella pääsee, niin jos ei sinne saa eurojaan kantaa niin itse sanoisin että mennään toiselle klinikalle jatkaa inssejä. Paljon maksaa yksi inssi kaikkineen ultrineen?

Musta on ensinnäkin todella paskaa että te ette kelakorvauksia saa. Siinä ei jotenkin tasa-arvo omasta mielestä kohtaa. Vaikkei teillä siis sitä lapsettomuutta ookkaan, niin te nyt ette vaan voi saada lasta kuin heterot, joten mielestä korvaus pitäis antaa.

Ja kyllä, tuulimuna kertoo ettei imetys siihen vaikuta, imetys ei ole mikään este raskautua, sen minäkin tiedän omasta kokemuksesta joten musta lääkärin on turha asiasta ees mainita. :) Tsemppiä! Mä toivon ja rukoilen et seuraavassa inssissä onnistuu ja sieltä pieni nyyttiä teille annetaan <3

Kadonnut pahoittelut <3

En ymmärrä miksi ne on noin nihkeitä!! Kyllä teidän pitäis yksityisellä saada itse päättää mihin ryhdytte, kun kaikki menee omasta pussista. Toivotaan, että siellä olis joku joka ymmärtää ens kerralla!

Kadonnut: pahoittelut menkoista :( Toivottavasti seuraava inssi nappaisi ja toivotaan että vähän järkevämpiä tyyppejä olisi siellä tekemässä sitä.

ON: täällä tuli vilkkuva hymynaama :) Limatkin selkeesti jo kirkkaammat ja limaisemmat, jos siis se pysyväkin tulisi tuossa viikonloppuna. Tietää mitä siis meillä viikonloppuna yritetään tehdä :hilarious: Ja onneksi ei näytä ihan tajuttoman pitkää kiertoa tulevan.

Zoria: Onnea vilkkuvasta! Oisko huomenna jo pysyvä?

ON: täällä ei taideta päästä testauspäiviin asti.. aamulla kovat juilinat ja hieman punertavaa vv.n seassa. Lämmötkin oli pari kymmenystä alempana, vaikka ei vielä peruslämmössä. Plaah.

HaBa dpo9

Voi nyyhkis Twisted ja muut, itku tuli kun luin kommentteja. Ootte niin ihania :Heartred

Inssi kaikkine ultrineen maksaa n. 800e ja joskus aikoinaan laskin, että esikoisen tekoon meni kaikkine tutkimuksineen ja psykologeineen n. 4000e. Hän tärppäsi toisesta inssistä ja eka meni silloinkin kesken. Toivottavasti nyt viides olis meidän viimeinen inssi :Heartred

Zorialle huomenna siis kenties pysyvä hymy!

HaBa voisko olla jotain kiinnnitymisvuotoa? :nailbiting:

Mulla on kyl infernaalisen karmeat menkat, voisin istua pöntöllä ja vuotaa kuiviin. Kuinka paljon teillä on kuukautiskierrot muuttunu? Mulla oli ennen esikoistakin pitkä kierto n. 34-35pv ja menkat kesti vaan pari päivää. Nykyään ihmeellisiä + 40pv kiertoja ja pitkiä menkkoja... Oispa vaan raskaana ni ei tarttis menkoista kärsiä :p

Kadonnut tsemppiä kipuihin. Ne on tosi kurjia kun toivoo plussaa ja saakin kivuliaat menkat. Mulla on muutama kierto ollut ja aika pitkiä on ollut nyt imetyksen kanssa. Nytkin tässä kierrossa ollaan jo 45+ kp:lla.

Iik. Mulla ei ole kyllä tullut lisää vuotoa, joten toivoa on edelleen. Hurjaa.. olihan mulla esikoisesta itseasiassa samana dpo9 hieman valkkarin seassa. Ei saa nyt liikaa nostaa toiveita itselleen..

Tuli jo tässä illalla pysyvä hymynaama :) Oli semmoinen fiilis että nyt vois olla pysyvämpi ja se piti paikkansa. Tänään siis miehen kaatoon ;)

Liitteet

• IMG_6681.JPG
    IMG_6681.JPG
    419.7 KB · Katsottu: 162
  • 1499445080127.jpeg
    1499445080127.jpeg
    568.8 KB · Katsottu: 80
Takaisin