Imettävät kuumeilijat

Zoria: totta <3 täytyy iloita ja mennä omalla painolla!

Ihanaa, että saitte hyvin talleteltua haasteista huolimatta! Piinapäivät alkakoon!

PikkuR <3

Hihi. En kyl ehkä uskalla tulla ennen ar-ultraa.. millos sä kävit siinä?

Jos kaikki menee hyvin meille tulis aika samalla ikäerolla muksut :) Noin 1 v 8kk (-9kk)? <3

Kävin 6+0, kun kätilö jäi lomalle. Joo meillä tulee aika tarkalleen 1 v 8 kk ikäero (:

Oon niin onnellinen teidän puolesta <3

Onnea HaBa!!
Ja PikkuR! (En muista onnittelinko jo sinua :D )

Täällä taustalla luen vietejänne kyllä, mutta kirjoittelen vähempi. Ehkä kun kunnolla päästään yrittämään, niin jaksaa enempi kirjoitella (=kun joskus ehkä kierto alkaisi.. poika parin viikon päästä vuoden ja ei mitään merkkiä kuukautisista, tai mistään muustakaan)

Onnea vielä plussista!<3

Niin ihanaa! Ja onnea myös esikoisen ensimmäisestä syntymäpäivästä :)

Ihanaa kun tulee plussia <3

Laskeskelin kiertopäiviä ja totesin nyt olevankin jo kp26, pitkästä aikaa näin pitkällä. Tai pitkältä ajalta se ainakin tuntuu xD No, malttamattomana testasin kuitenkin kun oli sellanen fiilis ja aivan puhdas negahan se oli. Silti kiva kun on vähän pidempi kierto taas :)

Ooo onnea HaBa :Heartred

En enää muista kuka sitä kohdunvaihtoa kysyi, mutta ei oo meillä mahdollista. Puoliso ei missään nimessä halua olla raskaana ja minä sit taas ehdottomasti haluan :grin ja kyllähän sitä rahaa tulee väkisinkin mietittyä, vaikkei lapsia rahassa mitata. Eniten ahdistaa, kun se on muista ihmisistä kiinni. Oikee rakkauden hedelmä siellä pöydällä lääkärin seurassa :meh:
:grin

Tänään välähti yhtäkkiä oikeen kunnolla: Tutkin rintoja kyhmylöiden varalta ja alkoi tulla maitoa. "Oooo! Oonkohan mä raskaana!?" Voi tietty olla, mut todennäköisempää lienee silti se, että edelleen imetän tätä kakkosta :'D

Minä paatunut kuumeilija. Sain kyllä kunnon hörötykset itekseni!

Tylsää, kun nyt vaan pitää odottaa. Ei vielä sentään testit huuda kaapissa, mut varmaan kohta senkin aloittavat :D Tietty vähän jännäillä, et piteneekö luteaalivaihe (mikäli ei nappaa). Onneksi tässä on kaikenlaista toimintaa tän viikon sekä pitäisi alkaa pakata uutta kotia varten <3
Toivotaan kunnon plussa aaltoa tänne :)

Zoria kp22/30? Dpo2

Mä soittelin neuvolaan ja sain ajan ensi viikon perjantaille. Siellä ne sitten päättää, että millon oisi ensimmäinen ultra ja arvio, miten pitkällä ollaan. Jännää.

Mä soittelin neuvolaan ja sain ajan ensi viikon perjantaille. Siellä ne sitten päättää, että millon oisi ensimmäinen ultra ja arvio, miten pitkällä ollaan. Jännää.

Mulla on HaBa samana päivänä

Kadonnut, mä kyselin :) Joo, toi on kyllä vähän kinkkinen tilanne. Mä niin toivon et tästä inssistä nappaa! On vihdoin teän vuoro saada vaavi syliin asti.

Jos mä olisin lesbo ja mulla ois vaimo ja haluttaisiin lapsia niin mä ehdottomasti haluaisin olla raskaana. Saatan kuulostaa itsekkäältä, toivottavasti en loukkaa ketään mut mä haluaisin yksinoikeudella kokea sen! Ja nyt kun ajattelee niin on aivan jollain tavalla ihanaa, et on jotain mitä mies ei voi kokea! Sitä että kasvatat ihmiset sisällä, synnytät sen ja imetän, mun keho tekee täydellistä ruokaa mun synnyttämällä vauvalle! Se on etuoikeus meille naisille <3 ja tässä just imetän beebiä samalla ja katon kuinka toinen on niin yhtä mun kans <3

Voi imetys ja hormonit ja kaikki! <3 Zorialle tsemppiä piinailuun! Kohta sit plussatesti, sun täytyy koittaa samaa kun muut, vasta ihan viime tipassa ennen oletettuja menkkoja sit vahva plussa!

Naukumaija, perus imetysdementia! :D

Tänään olisi ollut kp29 ja otin jo aamupissankin talteen, mutta ajattelin, että aamulenkin ja aamiaisen jälkeen vasta testaan kun eilisillasta vähän ollut sellanen fiilis, että sieltä ne menkat tulee. Ja sieltähän ne tuli, eli kp1 alkoi. Ihanaa kun kierto oli nyt vähän pidempi, vaikka siis olen jo kuluneen viikon ajan ollut varma raskaudesta :P

Nepala: hienoa, että kierto normalisoituu!

Zoria: joko on jotain oireita? ;)

Mannikka: joko ovulaatiotikut on käytössä? Täähän on sun kierto ;)

PikkuR: hauskaa, että meillä on samaan aikaan eka neuvola. Mä tosiaan en yhtään osaa nyt sanoa, että kummasta ovulaatiosta raskauduin. Eka ois loogisempi digin viikkoihin ja oloihin nähden, mutta sitten taas lämmöt on tosi vahvasti sen seuraavan puolella. Ota siitä sitten selvää. En uskalla mennä ar-ultraan liian aikaisinkaan..

Haba, juuu oon tikutellu jo kaks viikkoo.. ei vielä plussaa.. huomenna sais tulla kun lähdetään reissuun, eikä välttämättä tallettelut onnistu. Eggistä ollut nyt kolme päivää, et kai se yrittää tulla.. kp18/?

Takaisin