Imettävät kuumeilijat

Kuinka "huijata" mies sänkyhommiin useasti osa x: Miehellä on synttärit ensi viikon alussa ja lupasin lahjaksi seksiä joka ilta synttäreihin asti (tai ainakin yritystä) :grin Hän kun ei halua tietää näistä ovulaatioita ja muista ettei tuu paineita. Sit pitää aina keksiä jotain erikoista kun pitäisi useammin duunailla. Viime kerralla kokeiltiin kuinka monta päivää putkeen jaksetaan :hilarious: Epäilen kyllä että aavistelee jotain, mut aika ahkerasti tässä on petipuuhia tehty viime viikkojen aikana..
Tänään vihlonnut tuolta kyljen tuntumasta, limat selkeesti kirkkaan ja kohdunnapukka pehmeä. Tänään tai huomenna ovis. Katsotaan kuin nuo lämmöt huomenna. Hyvin ollaan päästy hyödyntää "esteistä" huolimatta. Pitää lapsia juoksutta koko päivä ni väsähtävät sit illasta :grin

Zoria kp 19/30? Dpo -1 tai 0

Muokattu viimeksi:
Meillä esikoinen tärppäs sellasesta kierrosta, jolloi itse olin todennut, että nyt perkele pannan kaksi viikkoa putkeen ja jos ei vauvaa tule niin jo on... ja kas, sieltä se plussa tuli xD Nyt mies sitten jaksaa menkkojen jälkeen muistuttaa, että pitäisikö nytkin kokeilla 2viikkoa putkeen :P No, tää kierto meni aika aktiivisella otteella, mutta ei läheskään päästy lähelle tota esikoisen yritysaikaa :D

Mulla nyt kp23. On ihan positiivista, että ei menkat taas alkanu kp21, mutta eipä tässä vielä voi alkaa jännäilemäänkään..

Kadonnut, on kyllä kallista lystiä, toisaalta eipä sitä rakkauden hedelmää voi ajatella et meneepä rahaa. Tai sitten kyllä voi mutta mutta. En osaa oikeestaan sanoa kun ei oo kokemusta. Mutta jos itse lapsen haluaisin ja ei tulis omin neuvoin niin olisin valmis maksaa mitä vaan. :) Kallista silti, varsinkin ilman korvauksia teillä. Toivon todella teille plussaa seuraavasta. Saanko kysyä, ehkä tyhmä kysymys, mutta voitteko te vaihtaa kohtua johon niitä inssejä jatkaa jos me ei sulle enää suostu tekee? Vai onko sun puoliso sanonut ettei halua ollenkaan olla raskaana? Mä oon ihan ummikko, oon sanonutkin sen ja anteeks etukäteen jos mun kysymykset on typeriä tai loukkaa <3

Jee,Zorialla pysyvä hymy! Ja hyvä et teillä ei oo puutetta seksistä :) Kunpa sielläkin nyt tulis plussa!

Haba, vieläkö vuotaa? Ootko testannut?

PikkuR, onko alkanut isompia oireita? Meinaatko ultraan? :)

Nepala, vaikuttaa lupaavalta et ei menkat alkanut, ehkä ne jäi pitemmäksi aikaa pois :D aiotko testata? :)

Wisted: mites teidän tonttikaupat?

Mä en ole uskaltanut vielä testata. Mitään muuta ei ole tullut kuin eilen ja tänään aamulla iso määrä valkkaria, jossa hieman ruskeaa/vaaleanpunaista. Lämmöt edelleen koholla. Kyllä nuo testit hieman kuumottelee, mutta en haluaisi tehdä negaa.. kaikkea nippailua ja juilinaa on, joten menkatkin voi alkaa milloin vain.

Mulla on kaapissa esikoisen jäljiltä muutama raskauskeijun erittäin herkkä liuska, jotka kyllä antoi tosi toooosi hailakan viivan vasta dpo14 esikoisesta. Samana päivänä antoi clear blue viikko digi raskaana 2-3 viikkoa. Yksi sellainenkin löytyy kaapista. En tiedä millä testata ja milloin.. Clear blue pitäisi olla aika tarkka jo huomenna, jos ymmärrän ne ohjeet oikein (että kolme pv ennen oletettujen menkkojen alkamispäivää oisi noin 90% varma tulos.. eli dpo11?).

HaBa dpo10

Oi tee Haba herkkä testi, jos se on se onestep, ei menetetä mitään koska tiedetään et ne testit on paskoja :D huomenna vois sen clearbluen tehä ;)

Tonttikaupat etenee niin et torstaina kävi talokaupan edustaja 3,5h visiitillä, suunniteltiin koti! Ens ti ois vähän tontilla käymistä et saatais maatöille hinta-arvioo ja yritetään saada meän pankintäti hoitaa meille lainalupaus virallisesti niin saadaan koti myyntiin :D

Nepala, millainen tontti teillä on ja mitä upposi maatöihin?

Twisted: jännät paikat teillä asunnon suhteen. Sinne sit yks lisähuone ja sille asukki <3

Iik. No en mä ainakaan mistään laimeasta ilta-lirusta tee testiä :P Mulla on just niitä raskauskeijun one steppejä joku 4 olemassa. Nekin jo ehkä vanhentuneita. Ehkä joutaisivat roskiin, mutta en raaskisi digiä tuhlata.. ja toisaalta on niin ihana elää toivossa, että en halua testata negaa ja sit vaan oottaa niitä menkkoja. Ne negat on jotenkin niin tylsiä, kun yrittää kuvitella siihen viivan, mut edes piirtämällä se ei onnistu :P Haluisin mielummin sellaisen kunnon viivan niinkuin PikkuR <3

Twisted, me ostettiin 5ha metsää xD Ostettiin kaivonkone, millä saadaan itse tehtyä käytännössä kaiken... että vähän erillainen projekti silleen :P

HaBa tiiän fiiliksen kun ei halua sitä negaakaan. Oon todella hämilläni, että huomenna JO kp24 kun viimeset kierrot päättyneet kp21. Tavallaan jännittää, mutta tietää, että parempi mun ainakin vaan ensi viikkoon vielä rauhallisin mielin odotella :P Testaa sä aamulla ihmeessä jos kerta ylimääräisiä kaapissa ;)

Haba: millois pitäis menkat alkaa? Et testaa viimeistään sitä seuraavana päivänä? Itseä ketutti ku juuri sinä aamuna testasin kun menkat alkoi..

ON: Lisää talletteluja :) sain miehen innostumaan väsymyksestä huolimatta. Eilen päivällä kyl oli selkeitä kipuja tuolla munasarjojen paikkeilla ja tänään ei mitään. Mut kohdunnapukka oli illasta viel tosi korkeella ja pehmeä (ja on edelleen näin aamusta). Et mikähän päivä se ovis nyt sit onkaan. Lämmöt hituisen nousussa, mut menee viel normivaihtelun piikkiin. Jos huomisaamuksi lähtis nousuu. Toivottavasti siellä nyt ovis tapahtuu edes :stinkyfeet: Meinasin testata dpo11 (viimeksi luteaali 10pvä), voi olla et malttamattomana otan varaslähdön :hilarious:

Zoria kp20/30? Dpo0?(dpo1)

Iiik <3

Tein testin ja 2 viivaa piirtyi jo kastaessa! Digiin 3+ viikkoa raskaana! Hui..

Nyt vaan huolestuttaa, että dpo 11 ois jo noin kova hgg.. toivottavasti ei siis kaikki on ok. Hurjaa.. Toki mulla oli 2 ovulaatiota, mutta ei ne lämmöt nousseet sen ensimmäisen jälkeen.

Iik <3

Oooh! Ihanaa Haba! Kuvaa viivoista! Onnea ihan hulluna! Kyllä kaikki on siellä hyvin! Kaks ovulaatiota niin Eiks siellä voi olla vaikka kaks ^^ käyt sit ar-ultrassa niin saat varmuuden <3 vauva siellä on!

Haba: oisko voinut et kuitenkin tärppäsi siitä ekasta ja se seuraava "ovis" olikin jo plussa? Et varmaan tehnyt silloin mitään r-testiä? Et jos oisikin jo pidemmällä. Onnea kovasti! Meinasitko mennä varhaisultraan tai pääseekö teillä neuvolassa ultraan? Ja mihis laskettu aika menis?

Onnea haba! Sanoisin kans et oot siitä ekasta oviksesta raskautunu :) vitsit oisin niiin halunnu päästä tällä kertaa samaan la ryhmään! No, toivottavasti täältä perässä tullaan taas..

ImageUploadedByVau Foorumi1499585831.534646.jpg

Näkyyköhän kuva? Kiitos ihanat <3

On kait se mahdollista, että olisi ekasta.. hmm.. se oli dpo10 kun tein sillon positiivisen o+ ja tuli limoja. Mut oisko se voinut olla sitten kiinnittymistä? Sillon oli voimakas dippi lämmöissä ja pomppas tosi korkealla. En tehnyt silloin r-testiä. Sillon oli suoraan se hymynaama eikä vilkkuvaa. hmm.. onkohan siis mahdollista, että se oliskin enteillyt plussaa jo sinne. Silloin niin hurjat viivat ja digi täsmäisi.

Kuitenkin lämmöt oli siinä välissä lähes peruslämmössä niin ajattelin, ettei ovulaatiota tapahtunut. hmm.. Oon kuitenkin kirjannut, että kn ollut tosi kova eikä yhtään pehmeä sen 'tokan' ovulaation aikaan.

Täytyy soittaa neuvolaan ja kysyä onko mahdollista päästä ultraan. Nyt kuitenkin kpn. 50 :P
Kyllä itse sitten meen ar-ultraan yksityiselle, jos ei neuvolan kautta.

Maaliskuun lopulla oisi laskettu.

Muokattu viimeksi:
Ois kyllä Mannikka ollut kiva päästä samaan <3 Mut eka PikkuR, sit mä niin se seuraava kierto on sun <3

Ja Zorialla 2 viikkoa plussaan ;)

On kyl todella leffaviivat jo, pakko olla aiemmin ovis ollut kuin dpo11 nyt tai sit siellä on kaksi :o Jos kaksoset ni voisi hormonitasot olla korkeemmat :) Toivottavasti pääsisit ultraan, sanot ettei ole hajuakaan milloin viimeksi menkat :D Tuu sit kertoo meille mitä sieltä löytyy.

Toivotaan että se plussa tännekin paukahtaisi parin viikon kuluttua <3

Täytyy toivoa, että ollaan pidemmällä, eikä ole mitään muuta.. googlasin tietty jotain epänormaaliuksia esim, että vaan istukka kehittyy ja ei sikiötä tms.

Mut toivotaan!

Ei pidä googlata, sieltä löytyy harvoin mitään kivoja vaihtoehtoja. Mantralla, sitä ollaan raskaana kunnes toisin todistetaan :)
Muistan kyl kuin hermona olin koko esikoisen raskauden, kun sitä aiemmin oli kkm. Jos sit seuraavalla kerralla osaisi ottaa rauhallisemmin.

Täällä selkeesti ovis ohitettu, limat häviämässä ja kohdunnapukka kovenemassa. Ollut kai tuossa eilen illalla/yöllä/tänä aamuna.

Zoria kp20/30? Dpo 0/1

Takaisin