Imettävät kuumeilijat

Eikö Kadonneella ala olla aika jännät paikat?

Itsellä nyt dpo4 joten aikaa vielä testaukseen (jos sinne päästään) on aika paljon. Siltä ainakin tuntuu. Onneksi esikoisen synttärien järkkäys on pitänyt ajatukset muualla :)

Huh mihin tää kesä kuluu? Oon kyl juossu pää kolmantena jalkana pitkin kyliä :joyful:

Mulla on torstaina testipäivä tiedossa. Vahva fiilis, et on tärpänny mut en uskalla iha vielä juhlia. Vauvauutisia tulee parhaillaan joka tuutista, kaikkialla on mahat pystyssä ja sekös ahdistaa, kun tää on taas ollu hirveen rankka puoli vuotta. Sais aurinko paistaa meidänki risukasaan joskus :oops:

Tsemppiä ovisten metsästyksiin!

Kiitti Nepala kun jaoit kokemusta, saako vielä kysyy et tuleeko teille sisustusta vailla valmis vai muuttovalmis? Ja miltä firmalta? :P ollaan aivan pähkinöinä täällä miehen kans ja kovasti polttelisi jo oman laitto myyntiin. Mä uskon meän rivarin menevän kaupaksi, tää on haluttua aluetta täällä :D

Ja jännää, koska ajattelit testata?

Me ei olla ihan vielä päätetty. Näillä näkymin perustukset tehdään itse ja sitten joku raksaporukka nostaa vesitiiviiksi (hirsitalo) ja sähköjä ja vesiä lukuun ottamatta kaikki itse. Vientejä ja sellasia toki voi olla, että pääsee tekemään, mutta kattoo nyt miten sitä repeytyy sitten töitten ohessa.

Meikä meinaa kyllä malttaa sinne kp30 asti ja sinne on kyllä paljon aikaa.

Meillä on onneks töissä edelleen kauheen kiireistä, ei meinaa kesähiljasuus ikinä tulla. Saa ainakin ajatukset visusti pysymään muualla kun mahdollisissa raskausoireissa :P

Kadonnut: onpa jännää! Onko sulla oireita? Millaisia? Aioitko testata ite aiemmin? Mikä dpo se torstai on?

Twisted: Jännää, jos ootte lähössä tonttikaupoille!

Zoria: joko ovis? testaatko vai fiilisten mukaan?

Ei kyl vielä ole ovis, oisko viikon sisään.. En tiedä vielä tikuttaako vai ei, harmittaa sitten kuitenkin jos sitä ei pysty hyödyntää. Seurailen kuitenkin lämpöjä, limoja ja kohdunnapukkaa. Voi kyl olla et sorrun tikuttaa myös :D

Kadonneella kunnon jännäykset menossa, toivottavasti sieltä kunnon plussa pamahtaa :)
Onnea vielä PikkuR <3 Muuttuiko laskettu aika?

Iiih! Ihanaa PikkuR <3

Zoria: se on niin tylsää, jos ei pääse hyödyntää ja jännäilemään. Onneksi ne vintiöt elää sen 2-5 päivää ;)

Ovisplussa oli tasan 2vko sitten eli mikäs dpo se sit ois dpo14? tilasin raskauskeijulta testejä, mut ne ei oo vielä tullut eli en tiiä testaanko aiemmin. Oireita on yleensä vaaan pahoinvointi. Henkinen ja fyysinen mut luulen, et se on tätä stressiä vaan. Valvon öisin pitkään ja heräilen usein.

Äsken tuli jotain vaaleenpunaista tuhrua paperiin pyyhittäessä ja nyt oon vollottanu tääl, et taas saa pettyä. Hitto, emmä tiedä ees et kuinka moneen inssiin tässä on enää varaakaa :sad010

Ihania juttuja täällä! Voi kun Nepala siellä ois plussa!! Tosin kaveri kertoi et raksalla maha pystyssä ei ollu herkkuu, mut aika aikaansa kutakin :D

Ihanaa PikkuR, onnea niin pienestä <3 Mä täällä vollotan sun puolesta onnen kyyneliä <3

Zoria, toivottavasti saatte hyödynnettyy, tikutat sit jos siltä tuntuu :)

Ja kadonnut, ihanaa et on positiivinen fiilis ja kiirekin pitää ajatukset vähän muualla ei turhaa stressaa ainakaan. Noita maha pystyssä olevia kyllä on ja kaikki tuntuu tulleen taas yhtäaikaa raskaaksi, toivon et sinäkin! Maaliskuu on hyvä kuu, terveisin 23.3.88 ;) Juhannuksen vahinko kuulemma :D

Haba, joo, jänniä aikoja eletään, haluaisin vaan tiiäkkö äkkiä alkaa vaan varaa tonttia jne mut ei meil oo ees osake vielä myynnissä :D oon ihan sekasin :D talokuume on kyl isompi entä vauvakuume. Tänään btw mies muistutteli pillerien otosta. Yritin kyllä houkutella et josko ei, mutta se sano että "ei vielä jätetä pois" :D

Kadonnut: toivotaan, että olisi kiinnittymisvuotoa!

Twisted: Sun mies niin ihan kohta väsyy muistuttamaan pillereistä ;) ja toi 'ei vielä..' suorastaan tarkoittaa et 'pian kuitenkin'. Me ostettiin meidän nykyinen asunto vähän extempore raskausaikana. Myin sit alla kahdessa viikossa itse ilman välittäjää meidän silloise asunnon. Eli nopeastikin voi saada kaupaksi, jos on onni myötä.

Muokattu viimeksi:
Sorruin sit tikuttaa :oops: Jotenkin järkeilin tän, vaikka fiksumpaa ois ollut säästää tikkuja :hilarious: Noh puhdas nega, jos ees kohta tulis se vilkkuva hymynaama. Eilen jopa päästiin tallettelee, vaikka haasteita on. Meil tosiaa yksi "lisälapsi" kylässä tässä pari viikko (mun pikkuveli) ja hän on huono nukkuja ja nukkuu viel samassa huoneessa. Noh jos sitä jostain repis sitä yhteistä aikaa sit :wacky:

Muille tsemppiä kiertojen kanssa, kohta sit jännätään testejä :happy:

Zoria kp 15/?

Mitä testiä käytätte kun puhutte vilkkuvasta hymynaamasta? Mulla käytössä cb digital ovistestit ja ei niissä vilku hymyt. Iha mielenkiinnosta ihmetteln :grin

Mulla tuli taas jotain outoa rusehtavaa vuotoa hiukan. Mahtaakohan ne menkat tehdä kuitenkin tulojaan..:banghead: mieli tekis tehdä testi tänään, kun tulivat postissa. Inssistä tasan 2vko, taidan tehdä ku käyn seuraavan kerran vessassa. Ellei ny vuotoo tuu enemmän:bored:

Voi kadonnut, vielä on toivoa! Toivottavasti muuttuu plussaksi <3

Zoria, onko mitään oireita?

Kadonnut: vilkkuva hymynaaman voi saada tuolla cb kaksoishormoni digitaalisella ovistestillä. Se mittaa myös estrogeenipitoisuutta ja sitten kun havaitsee siinä nousun ni näyttää sitä vilkkuvaa. Se estrogeenitaso myös nousee ennen ovista. Toivottavasti oli nyt vaan liian aikaista testata sulla ja vielä plussaksi muuttuu :)

Twisted: ei kummoisia oireita vielä, ainoastaan lima on kosteempaa..

Toivottavasti en aloittanut liian myöhään tuota testausta, kun aika tumma oli se estrogeeniviiva siinä tikussa. Sehän vertaa siinä aiempiin mittauksiin sitä viivaa (jonkinlainen muisti laitteessa siis) ja jos meni liian myöhään ni ei havaitse muutosta eli ei vilkukaan. Noh katsotaan kuin käy, meni syteen tai saveen :D Mut näyttää se silti sen LH piikin, mikäli moinen tulee..

Kadonnut: voi ei negasta! Toivotaan, että sulla on nyt kiinnittymisvuotoa eikä vielä siksi näytä plussaa. Kuten Zoria sanoikin niin clearblue kaksoishormoni tikut näyttävät vilkkuvan hymynaaman kun estrogeeni on koholla. Se laukausee sen LH hormonin, joka sitten näkyy pysyvänä hymynaamana. Eli silloin saa hieman enemmän tietoa, että ovulaatio on tuloillaan.

Zoria: joo mulla kävi noin viimeksi, että se estrogeenihuippu jäi pois ja tuli vaan suoraan se pysyvä hymynaama. Huomasin sit alhaisista lämmöistä, limoista ja hampaiden pesun aikaisesta verenvuodosta, että voisi olla estrogeenit ylhäällä. Oon saanut kyllä tosi eri määrän aina niitä vilkkuvia 0-5/6 jos oikein muistan.

HaBa kp 43 / dpo6

Oo Pitääki seuraavaan kiertoon hommata noita kaksoishormonitestejä, jos tästä nyt ei tuu mitään.

Yhtään ei oo enää tuhruttanu. Ajattelin aamulla tehdä testin ja sit viel torstaina tietty. Jospa se siittä viel plussaks muuttuis. Saatoin toki tehdä liian aikaisin ja liian laimeesta pissasta (edellisestä vessakäynnistä oli +/- 30min:rolleyes:) kun en vaan malttanut odotella. Ehkä aamupissa on parempi kun menkkojen odotettu alkamispäivä vasta tosiaan torstaina aikaisintaan.. Kierrot on yleensä julmetun pitkiä :arghh:

Takaisin