Imettävät kuumeilijat

Eveliina, jäikö imetys pois nyt? Minkä ikäinen teillä olikaan?

Kuukausi mentiin vaan iltaimetyksellä, nyt toinen päivä kun sekin on jätetty pois. Enpä osannut tuota yhteyttä miettiäkkään..
Nyt esikoinen 11kk ja 1 vko.

Kp 30/28, dpo 13, yk3

Onko esikoinen suhtautunut miten imetyksen lopetukseen? Ottiko hyvin vai oliko itsellään jo lopettamisaikeita? :) toivottavasti plussa tulee pian!

Hahaha!

Nyt tuli ihan varoittamatta hymynaama aamulla toisiksi viimeisella o+-testillä! Oho. Luulin et saisin taas sen vilkkuvan, mutta suoraan tuli pysyvä.

Aamulla oli lämmöt 36.5 (tosi iso nousu eilisen 35.9), mutta yö oli todella huonosti nukuttu. Ja luulisi, ettei nyt noin nopeasti ole voinut ovulaatio olla? Eilen kyllä nippaili ja jäi jomottelemaan jossain illalla tuolla oikealla munasarjassa. Mulla ne tosin usen viittaa kasvukipuihin.

Mutta on aika villiä, että jo toinen kierto, että keho yrittää toista ovulaatiota. Toki kivaa sinänsä, ettei tarvitse koko kiertoa odottaa. Edellisestä on vasta 12 päivää! Jos en olis mittaillut lämpöjä ja tarkkaillut limoja oikin tikuttanut ihan eri testiä..

HaBa kp 36/ dpo 11/ dpo -1 :D

Haba jee :D miulla kans viime kierrossa oli kaks ovisyritystä :)

Vitsi mitkä menkat, yööh. Huomaa kyl et oli piiitkä kierto :/

Jihuu! Menkat alko vihdoinkin...
Tähän kiertoon otan vehnänalkioöljyn mukaan, jos siitä ois jotain apua.
Mä niin toivon et tää ois se meidän kierto ja saisin toivomani kevätvauvan:happy090 ...kunpa se ois Luojan suunitelmissa...

Weasel kp 1/54, yk2

Twisted: imetyksen lopettaminen meni paljon helpommin kuin ajattelinkaan. Itselläni oli alusta alkaen ajatus, että noin yksivuotiaana haluaisin imetyksen jäävän pois - se on ollut ihanaa ja olen tyytyväinen että näin pitkään onnistui, mutta itselleni tämä 1v on joku raja ajatuksissa ollut.
Poika ei ole millään tavalla kaihoillut tissin perään ja iltanukahtamiset on sujunut hyvin, senkun vie häney sänkyyn ja hetken tarvittaessa silittelee. Yöllä nukahtaa joko itsekseen tai pienen silittelyn avulla.

Haba: en ole kuullutkaan että kierrossa voisi olla kaksikin ovista!

Weasel: mitä tuo vehnänalkioöljy on, mihin sitä käytetään ja miksi? Toivotaan kevätvauvaa sinne saapuvaksi!

Täällä tilanne se, että tämänkin aamun rtesti näytti negatiivista. Nyt sitten varmaan on niin käynyt että imetyksen lopettaminen on sekoittanuy kierron. Vaikka vielä tekisi mieli elätellä toiveita, että viivat ilmestyisikin.. tämmönen epämääräinen ällötys olo ja normaalia suurempi väsymys vaivaa vieläkin.
täytynee vaan tilata lisää ovistestejä ja alkaa odotella milloin pääsee sen bongaukseen, kunhan nyt ne menkat ensin tulisi!
kp 32/29, dpo 14.

Eveliina6: kaikki hormonitoiminnan muutokset voi sekoittaa kiertoa (imetys, sen lopetus, pillerit, niiden lopetus jne).

Weasel: kevät vauva olisi ihana <3

Mannikka: tuleepahan kunnon tyhjennys ennen seuraavaa kiertoa!

Mulle tää on jo toka kierto, jossa on kaksi ovista! Nyt aamupv huomasin myös ison ovulimaklöntin, jota en yleensä bongaa (lähinnä esikoisen plussakierrossa oli). Se tosin oli siinä plussakierrossa vasta 2 pv 0- plussasta (dpo1) eli joko juuri ovulaatiopäivänä tai seuraavana. Ultrissa arvio vaihteli just samoin.

Jotenkin siis hassu tunne, että onko tämä joku supernopea ovulaatio? Eilen siis aamulla oli kahden hormonin testi nega, nyt aamulla plussa. Ja limaklöntti aamupv. Ja lämmöt tosi korkealla nyt aamulla (joka tosiaan voi johtua myös huonosti nukutusta yöstä). Hirveästi ei ehdi hyödyntämään, jos se jo meni..

Aina ennen olen saanyt vilkkuvan/ vilkkuvia (1-5 kpl) ennen pysyvää hymynaamaa ja kuvitellut munasolun irtoamisen yleensä sen 48h plussasta..

On tämä keho ihmeellinen..

kiitti PikkuR. Kiva saada jotain plussia! Nyt tuntuu kyl kunnon ovulta kun limoja on tosi paljon. Oispa joku superovu, josta joku tarraisi kovaa kiinni!

Sehän on HaBa teidän kierto nyt niin tuut taas perässä!

Oi mahtavaa Haba! Imettämisessä hienoa on et voi tulla tällaista :) Nyt tarraa kiinni! Mä niin rukoilen sen puolesta <3

Kiitos ihanat tsempeistä <3

Päätin, että en nyt mittaa lämpöjä ja stressaa niitä vaan nautin loppukierron ja yritän miettiä jotain muuta. Mua vaan harmittaa, jos huomaan heti, ettei ovulaatio onnistunutkaan. Haluun ees vähän jännäillä.

Hyvä fiilis ainakin nyt, koska on saatu hyvin hyödynnettyä ja ainakin limojen suhteen vois olla kunnon ovulaatio. Aika näyttää!

HaBa dpo0

Enhän mä raaskinut olla mittaamatta aamulla.. ja lämpö 36.9 (normi 36.1 ja ennen ovua laski 35.9). Joten ainakin tuon mittauksen perusteella vois vihdoin olla onnistunut ovulaatio!

Mites täällä porukalla kp:t/dpo:t, joko kohta joku pääsee testaa?

Tää kierto taitaa mennä täällä ihan tjottailuksi, vähän liikaa kaikenlaista tässä. Paitsi jos tulee pitempi kierto ni vois onnistua. Meille tulee pariksi viikoksi kyläilijöitä, ni mahdollisuudet sänkypuuhiin pienenee ja sit siihen samaan kaikki muuttohässäkkä. Ni ehkä vaan nyt kahtellaan kuin pitkä kierto tulee ja sit osaan paremmin tikutella ja hyödyntää ovis :)

Eveliina, kysyit vehnänalkioöljystä.
Se sisältää runsaasti e-vitamiinia, jota pidetään hedelmällisyysvitamiinina ja jostain luin et useita peräkkäisiä keskenmenoja saaneilla on yleensä e-vitamiinin puute.

Weasel kp4/54, yk2

Mäkin odottelen et joku kohta testailee?:D

Pitää ite tehä aina parin viikon välein testi kun unohtuu noi pillerit ja tulee näköjään joka kolmas päivä syötyä niitä kun sitä laattaa katsoin :D Hups. Mies on täysin tietoinen tästä, välillä se kysyykin et "ooks muistanut" ja kun vastaan "Ai niin" tulee vastauksena hymy :D ehkä se suostuu jättää pois ne :)

Ainiin, me saatiin isompi lainalupaus ja ollaan tässä pyöritty yhden tontin nurkalla haaveilemassa! Torstaina on ekan talofirman edustajan kans treffit! Meillä saattaa alkaa raksa-ajat! Whiiii! En kestä <3

Onko muita jotka on rakentanut? :P

Meillä on raksa-projekti enemmän ja vähemmän pyörinyt muutaman vuoden. Viime joulukuussa saatiin vihdoin rakennuslupa (vähän poikkeuksellinen paikka mihin rakennetaan) ja nyt onkin keväästä asti aika lailla uurastettu tontilla. Talo on tilattu ens vuoden puolelle kun pelättiin, että ei saada tietä valmiiksi perille, mutta nyt siintää toiveissa, että jos jo syksyllä pääsisi taloa pystyttämään :) Saatiin oma kämppä aika rivakkaan myytyä ja nyt asutaan rivarikaksiossa vuokralla niin eihän tässä kauaa viihtyilisi jos se toinen vauvakin saattaisi tulla... Mutta ihanaa päästä tekemään omaa kotia, suosittelen lämpimästi. Jännää ja toki aika rankkaakin on jo ollu, vaikka paljon rankemmaksi käykin vielä (meillä mies siis tekee paljon itse ja tarkotus, että suuren osan itse rakentamisestakin tekee), mutta nyt kun on päässyt tosi toimiin niin on aika upee olo :)

Mulla alkaa jännät paikat olee siinä mielessä, että muutama kierto on tyssähtänyt 21 kiertopäivään.. se olisi torstaina se :P Yritän kuitenkin olla ajattelematta vielä ens viikolla. Saattaa kuitenkin normikiertokin osua kohdalle..

Kiitti Nepala kun jaoit kokemusta, saako vielä kysyy et tuleeko teille sisustusta vailla valmis vai muuttovalmis? Ja miltä firmalta? :P ollaan aivan pähkinöinä täällä miehen kans ja kovasti polttelisi jo oman laitto myyntiin. Mä uskon meän rivarin menevän kaupaksi, tää on haluttua aluetta täällä :D

Ja jännää, koska ajattelit testata?

Takaisin