Imettävät kuumeilijat

Haba vähän kyllä epäilen :D mut ei kyllä tätikään vielä(kään) kurvannu kylään :o
Jos siulla on tosiaan ovis vasta tulossa! Noin matala lämpö viittais kyl estrogeenin läsnäoloon .. on nää pitkät kierrot kyl just tälläsiä :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Voi tein pitkii kiertoi. Voisin teiltä ottaa muutamia päiviä kun oma kierto on 18-22 päivää. :D

Tääl alkaa menkat olla kärsitty ja nyt sit jännäämään et milloin seuraava ovis olisi. Muistelisin että kierto oli jotain 40 päivää ennen raskautta, mut mitähän se on sit nyt.. Appsi ennustaa et ovis oisi vasta kp38, mut toivottavasti tulis aiemmin (ties mistä se ees tuota ennustaa, ku eka kierto). Mietin et hommaisinko tähän kiertoon sen digitaalisen ovistestin mikä mittaa niitä kahta hormonia.

Tervetuloa Eliza ja tsemppiä muille kiertonne kanssa. Toivotaan että sieltä plussa muille ees tällä kierrolla napsahtaisi :)

PikkuR: onko jo paljon oireita? <3 aiotko mennä ar-ultraan?

Zoria: toivotaan, että kierto ei ois kauhean pitkä. Mä oon käyttänyt noitakahden hormonin digejä. Ne on kylmulla toiminut hyvin. Toki ovat tosi kalliita, jos juotuu tekemään monta ja arpomaan milloin se ovis olisi tulossa.

Mannikka: aiotko testata taas huomenna?

Twisted: hehe. Ei kyl tosi lyhytkään kierto oo aina helppoa!

Nyt ois tosiaan dpo9 siitä o+, mutta näillä aamulämmöillä ei kyl taida olla mitään mahkua. Täytyy vaan ehkä suosiolla laskea niitä kp-päiviä.

HaBa: alkaa pahoinvointi hiljalleen voimistua, huimaa ja päänsäryt. Ja tietysti turvotus. Pakko varmaan mennä ar-ultraan, että uskoo. (:

Meinaatko HaBa kuitenkin testata?

Täällä ei menkat oo alkanut, mutta eipä äsken näyttänyt r-testikään mitään.

Voiko kierto yhtäkkiä, kun yritys alkaa niin tällein pidentyä kun muuten ollut synntyksen jälkeen jo hyvinkin tasainen?
Tai kannattaisko hakea se joku tosi herkkä testi?

Kp 31/29

Eveliina6 mulla on kierto heitellyt ihan miten sattuu, mutta toki, jos sulla on pidempään ollut säännöllinen, niin tylsää, jos nyt sit alkaa heittelemään. Varmaan nyt pitäisi kyllä kaikkien testien teoriassa näyttää. Ne herkät ei ees aina ole niin herkkiä. Jos paljon menee yli menkkojen voit kysyä, että pääsisit verikokeeseen mielenrauhan vuoksi :)

PikkuR: en mä testaa. Lämmöt on alle 36.. esikoisesta oli lähemmäs 36.5-37 kun plussasin..

Mannikka. testiä? mitkä lämmöt? nousko takaisin?

Zoria toivotaan vähän aikaisempaa ovista.. ehkä menisin alkuun liuskatesteillä, ja sit kun alkaa viiva vahvistua ni sit vasta digi.

Eveliina, voihan se olla et kun käy stressaa yrityksen alotusta, ovis siirtyy ja kierto pitenee :s

Haba juu nega testattu .. oon vähän pöljä ja unohin aamulämmön kun nukahin :D kuvittelin et oli 36.25 mut en oo yhtää varma. Myöhemmin herätessä mittasin uusiks 36.48.. että en sit tiiä. Jomot on ainakin sellaset et jos kohta ei ala menkat ni ihme!

Kiitti Haba ja mannikka vastauksista.

Tässä kierrossa testasin eka kertaa ovista ja se oli kp 18. Katsellaan nyt miten tässä käy, toivotaan et ne menkat sit alkais pian..
Tosiaan kierto alkoi esikoisen ollessa 3kk ja heti semmonen 28-29pv. Nyt esikoinen täyttää vuoden.

Mannikka, mitä siis noilla aamulämmöillä mittaillaan. Siitä vielä ihan pihalla :D

Eliza, täälläkin sama tilanne mut plussaa ei vielä oo näkynyt joka sais miehen innostuu toisesta yhteisestä. Mulla on vauvakuume mut mies hankailee vastaan. Nyt kun pienin huusi eräs ilta hampaitaan taas niin mies kysyi et "no, vieläkö haluat neljännen" en vastannut ollenkaan johon se uteli et miks en vastaa. Sanoin sit et "en vastaa samasta syystä kun hän ei meidän riidellessä vastaa mulle jos kysyn et miks se ylipäänsä haluaa olla mun kans" :D

Joo mulle tuli täys yllätyksenä se, että mies niin myötämielinen oli..rehellisesti sanoen mua hirvitti kertoakaan, että on sellasia oloja ihan ku raskaana oisin.. sitten kun se haamuplussa testiin pärähti niin mies oliki ku Naantalin aurinko ja menkkojen alkaessa lohdutti ku mulle itku tuli. Kuka nuita äijiä ymmärtää! :D

Eveliina, siullako on vasta dpo13? Menkat alkanee parin päivän sisään, jossei plussaks muutu.. aamulämmöillä voi varmistaa ovulaatiopäivän, koska ovulaation jälkeen keltarauhashormoni nostaa kehon lämpötilaa. Just ennen menkkoja tai menkkojen aikana lämmöt romahtaa alas.

Ja just niin täälläkin kävi. Täällä kp58 -> kp1. Puuh, vihdoin ja viimein loppu tää megakierto :) vielä kun pari päivää pitenis luteaali, ni ois just hyvä!

Mannikka: voi vide. mä olin jotenkin tosi positiivinen et saisit plussan! Mulla todennäköiseesti alkaa pian kanssa, koska lämmöt super-alhaiset. Toki vois olla se o+ yritys uudelleen, koska aamulla tuli hampaita harjatessa ikenistä taas verta. Mut limat on taas hävinneet, joten sikäli sekään ei täsmää..

Tsemppiä Mannikka uuteen kiertoon! Toivotaan, et tulee normi pituinen ja plussa-kierto!

Haba ootko o-testiä kokeillu? :) Taidan pitää mittailuista ja tikutteluista vähän taukoa.. katotaan vaan miten pitkää maltan olla dippaamatta o-tikkuja :D

Mannikka, jep dpo13 tänään. Tän huonon olon johdosta on sillein toiveikas olo että jospa se plussa ois testiin tullu [emoji15]

Eveliina6 toivoa on vielä! Älä masennu. Jollain näkyy plussa myöhemmin!

Mannikka: joo o-testejä oon tipannut kyl, mutta negaa näyttää. Oletin jo et näkyis ees vilkkuva naama kun oli aamulämmöt alhaalla ja verta ikenistä, mutta ei. Jotain hailakkaa viivaa näkyy kun testin avaa, mutta sitähän voi näkyä kierron missä vaiheessa vaan. Mulla on kolme noita o-testejä jäljellä niin tippaan ne nyt ainakin. Sit ehkä kans otan dippailu tauon.. (ehkä..).

Joo mulle tuli täys yllätyksenä se, että mies niin myötämielinen oli..rehellisesti sanoen mua hirvitti kertoakaan, että on sellasia oloja ihan ku raskaana oisin.. sitten kun se haamuplussa testiin pärähti niin mies oliki ku Naantalin aurinko ja menkkojen alkaessa lohdutti ku mulle itku tuli. Kuka nuita äijiä ymmärtää! :D

Mulla on tunne et jos jostain syystä raskautuisin niin mies ois super onnellinen mutta tiedän et sen mielestä aina asioiden järjestely on sellainen asia että mitä pitää pohtia ennen kun mitään tekee. Rationalisti on hän. Ymmärrän. Mutta ei oo sanonut että ei tehdä enää, on vain hymyillyt asialle. Mutta nyt kun tää vauva on tosi riippuvainen musta ja iskenyt eroahdistus ja vierastaa niin nyt ei ole tippaakaan vauvakuume. Paitsi just itselleni valhetelin, on vauvakuume mut ei pitäis olla :D

Tää on kyllä välillä hankalaa, järki sanoo ei mut sydän sanoo kyllä neljännelle <3

Takaisin