Imettävät kuumeilijat

Mites haba? :)

Eveliina, toivotaan et oli liian aikaista testata..

Dpo6, lämmöt ylhäällä, eikä vielä menkkoja! Jee, päivä pidemmällä kuin viimeeks :D (ja nyt kun tuuletan, niin huomen on kuitenkin kp1..)

Eveliina, toivotaan et muuttuu plussaksi<3
Mannikka, hyvältä kuulostaa, sä saat vielä sen plussan<3

Täällä odotellaan kierron alkamista, huoh nyt jo kp51. Vois jo alkaa ne menkat... Plussatestistäki on aikaa huomenna jo kolme viikkoo eikä vieläkään oo tullu pisaraakaan verta tms.

Oho weasel, ootpas siekin pitkillä kpillä :( täällä tosiaan jo kp55 ja vasta dpo6..
Usko plussaan on aika nollissa, kun ovis tapahtu kp49, ja miulla on tällä hetkellä menossa antibiootit kohtutulehdukseen.. Jos jostain ihmeestä pääsen dpo10 asti (ens ti) niin alan testailla :p
Onkohan siulla sit ollut ovis paljon myöhemmin? :O

Mannikka, toivotaan et tärppää antibiooteista huolimatta!
En tikuttanu ovista mutta uskoin sen olleen sillon kp14 tai 15, r-testiinki tuli se haalee plussa kp31 ja ne oireet oli niin selkeet...

Mannikka miten siistiä noi lämmöt! Toivotaan, että pääset testailemaan.

Eveliina6 uutta testiä vaan parin päivän päästä.

Weasel huh miten sullakin on pitkä kierto! Jaksamista!

ON: musta tuntuu nyt limojen perusteella, että keho ehkä yrittää uutta ovulaatiota.. varmaksi toki vaikea sanoa, mutta kohta löydän itseni taas tikuttamasta :P

Weasel, ootko tehny uutta r-testiä? Aika hurjaa :o

Haba, testaa vaan ;) tai jos tallettelette muutenkin ja lämpöjä mittaat, niin ei varmaan tarvi.. mutta kiva on saada se o+ :p

Mannikka, oireet hävis ku seinään pari päivää sen plussan jälkeen ja kävinki sit ostamassa uuden testin ja siihen tuli vasta testiajan jälkeen toinen viiva eikä ollu enää edes niin punainen ja sit siitä parin päivän päästä tuli selvä nega.

Weasel onpa outo tilanne. Luulisi, et tosta pääsis jo verikokeeseen tai johonkin vähän varmistamaan tilannetta ja katsomaan, että, mitä siellä tapahtuu.

Tänään kp 29/29, ovis siis oli kp 18.
Negatiivista näytti onestep liuska tänä aamunakin.. tosiaan huonoa oloa on ollu joka päivä, mutta varmaan sitä sit vaan kuvittelee kaiken!
Tänään siis menkkoja odotellaan..
Juhannuksesta kun päästään ja kotiudutaan, sitten jätän päivän ainoankin imetyskerran pois..

Hei kaikille! Minä voisin teidän seuraan liittyä jutusteleen. :)

Oon 38v uusperheen äiti Oulusta ja minun ja mieheni eka (toivottavasti ei vika) yhteinen poika on juuri 6kk täyttänyt (lisäksi itsellä yksi 13v poika ja miehellä 7v tyttö). Kierto alkaa pikkuhiljaa palautua normiksi (nyt kahdet menkat tullut suht ajallaan) vaikka imetänkin pikkumiestä vielä säännöllisesti. Ovulaatiota en ole kiinni saanut, mutta nyt juuri loppuneessa kierrossa oli jännä tilanne kun minulle tuli raskausoireita ja testit näyttivät vähän aikaa haaleaa plussaa. Alkujärkytyksen jälkeen ehdin jo pienestä sisaruksesta alkaa varovasti iloita ja mieskin tuumasi, että tulkoon, mutta liian aikaisin. Menkathan ne kuitenkin alkoivat eilen ja pettymys oli valtava. Siitäpä tämä ajatus lähtikin, että vielä yksi uusi sisarus katraaseen olisi aika ihana. Toivotaan ja katsotaan siis, miten käy ja millä aikataululla. Mies nyt ensin täytyy lopullisesti saada vakuuttuneeksi asiasta. :D Tänään kp1/29-31.

Onnea hirmuisesti PikkuR!! :)

Tervetuloa Eliza :)

Tsemppiä pitkänkiertolaisille, toivottavasti pian tulis plussat tai edes menkat ett pääsis uuteen kiertoon.

Eveliina, jospa näkyy vasta myöhään testissä?

Täällä ei edelleenkään oo menkoista tietoakaan, viikolla oli lieviä menkkajomoja mutta ei vuotoa.

Onnea PikkuR! :) Tarrasukkia pienelle :)

Muiden kierron eri vaiheisiin tsemppiä, en kaikille erikseen nyt vastaa, otan teitä kiinni tästä eteenpäin :) On ollut aika härdelliä kotona niin ei ole kerennyt kirjoitella edes tänne. Ja Elizalle, tervetuloa!

Haba tuliko o+ ? :)

Mites eveliina, testasitko vielä?

Tervetuloa eliza!

Tänää dpo8 ja aamulämmöt oli niin alhaalla, et olin iha varma et ylös noustessa holahtaa. No ei oo vielä näkynyt tätiä. Vaikka kyllä se ehtii tänään tai vaikka huomennakin tulla kylään.. kp57 :rolleyes:

Ihana toi mannikan kierto :F Aattelitko millon testata? Ylihuomenna tai huomenna Joo! Jos sielläkin plussa :)

Eliza, täälläkin sama tilanne mut plussaa ei vielä oo näkynyt joka sais miehen innostuu toisesta yhteisestä. Mulla on vauvakuume mut mies hankailee vastaan. Nyt kun pienin huusi eräs ilta hampaitaan taas niin mies kysyi et "no, vieläkö haluat neljännen" en vastannut ollenkaan johon se uteli et miks en vastaa. Sanoin sit et "en vastaa samasta syystä kun hän ei meidän riidellessä vastaa mulle jos kysyn et miks se ylipäänsä haluaa olla mun kans" :D

Twisted itseasiassa aamulla testasin (negan), kun aattelin et en tässäkään kierrossa pääse testauspäiville ees :D ja joo just kun ton viestin kirjotin ni alko menkkajomot. Kohta varmaan holahtaa..

mannikka . Tänä aamuna en testannut mutta jos menkat ei tänään ala niin huomen aamulla teen testin.. ei oo kyllä mitään erityisen herkkiä kotona enkä mistään saa hankittua, niin saa nähdä miten käy.

Meni eilinen juhannuksen viettokin siihen miettimiseen milloin ne menkat oikein alkaa ja ei ees siideri maistunu vaikka esikoinen oli hoidossa ja mahikset olisi ollu istua iltaa pidempääkin.

Kp 30/29, dpo 12, yk 3

Tervetuloa Eliza!

Mannikka: josko sulla ois implantation dip ja jomot!!

Mulla ei oo tullut o+ uudelleen. Ota tästä kehosta nyt sit selvää. Aamulla oli lämmöt 35.2(?!?!).

Nyt siis dpo9 tai kp34.

Takaisin