Imettävät kuumeilijat

Zoria, pahoittelut negasta, mut aika hyvä luteaali ollut jo :)

Haba se on kyllä jännä miten jaksaakin elätellä toivoa, vaikka kierto on ihan mitä sattuu :rolleyes: miusta tuntuu et stressaisin vaan vielä enemmän jos en tekin o-testejä tai ainakin mittais lämpöjä :D

Kävin tänään yksityisellä ja sain abt alkavaan/lievään kohtutulehdukseen. Ja aloin miettii et luulis kyllä puhjenneen kystan näkyvän pari pv ultrassa :s no kai mie tässä toivon et ne lämmöt jotenki kummasti huomenna nousis :S tosin tuskin mitään kiinnittyy ab kuurin aikana, jos nyt ylipäätään on mitään mikä kiinnittyis..

Mannikka: hyvä et saat hoidettua ennen kuin yltyy pahaksi! Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka ne lämmöt nouseekin. Ja alkiot on sillai vekkuleita, että nehän saattaa just sillon napata kiinni kun vähiten odottaa..

Mäkin elättelen vielä toiveita, kun lämmöt nyt yöheräämisten ja imetysten takia on kuitenkin hieman epäluotettavat.. saattaa olla esim vaan 2 h unta ollut jne. Peruslämpö mulla on 36.1-36.2 ja nyt eilen 36.4 ja tänään 36.3.. et ei kyl oikein hyvältä näytä, mut onhan ne edes hitusen koholla :P

No onhan ne sit koholla ;) miulla on kyl aika lähelle alkukierron lämpöjä.. mutta eilisestä nous lämpö 0,05 astetta :p että pienestä on ilo revittävä :D ja siis toi lämpökäppyräkin on ihan kauheen näkönen, ei puhettakaan selvästi tulkittavasta..

HaBa niin tais olla! Toivotaan, että uus kierto alkaa, jos ovista ei tapahtunut. Mutta onhan noin lämmöt hitusen koholla ;) ja varmasti heräilyllä ja imetyksellä vaikutusta.

Mannikalle toivotaan kierron normalisoitumasta tai toivotaan, että sieltä joku nyt tarttuiskim kyytiin!

Zoria pahoittelut negasta ja menkoista! Mut hyvä luteaali jo!

Onpa paljon kirjoittelua sitten viime näkemään. Tsemppiä mannikalle ja Twisted ihanaa kun palasit jajaja muille haleja, kun en kaikkea enää muista :Heartred

Omaa napaa: Me ollaan vietetty perheen kesken kesälomaa ja rentouduttu lähinnä. Ultrassa sillon alkukuusta oli vasta kierto käynnistymässä ja tänään sit oli kauan odotettu neljäs inssi. Folli oli just bueno ja limakalvo paksuuntunu niinku kuuluuki. 6.7 testipäivä:nailbiting:

Kadonnut: ooh! jännä päivä ja jännää odotusta. Pidetään peukut ja varpaat pystyssä!

ImageUploadedByVau Foorumi1498012422.790941.jpg

IIK <3

Onnea pikkuR !! :)

Aamulämmöt nous !! :P jeee :) ei se nyt vielä tätä kiertoa pelasta, mut ois kiva et luteaali ois suht normi jo..

Ooooh <3 Ihanaa PikkuR!!!!!!! Wow!!!!! Onnea!!

Paljonko teillä vielä on imetyksiä?

Mannikka: jee lämmöt.. mulla oli nyt jo 36.1 aamulla eli peruslämmössä.. pöhpöh

Nyt HaBa ens kierrossa perässä!
Imetän pari kertaa vuorokaudessa. Illalla ja aamuyö/aamu.

Meil on n 6 imetystä päiväsaikaan..

Haba harmi noita lämpöjä :( alkais nyt sit uus kierto ees..

Tajusin just et jos tää luteaali jää taas tyngäks, niin sopivasti perjantaina alkaa menkat :rolleyes: edelliset alko vappuaattona..

Täällä kun on nyt muutama ainakin myös luteaalivaiheessa.. sattuuko imetys? Miulla sattuu nyt ihan hulluna :/ mietin vaan et johtuuko nyt kierron vaiheesta, vai neitin hampomisesta. Ainakin 4 hammasta nyt tuloillaan, et voi nekin olla. Kipu ei lopu heti imetyksen lopetukseen, vaan jatkuu vielä jonkin aikaa.. ja molemmat nännit on yhtä hellinä..

Muokattu viimeksi:
Täällä kun on nyt muutama ainakin myös luteaalivaiheessa.. sattuuko imetys? Miulla sattuu nyt ihan hulluna :/ mietin vaan et johtuuko nyt kierron vaiheesta, vai neitin hampomisesta. Ainakin 4 hammasta nyt tuloillaan, et voi nekin olla. Kipu ei lopu imetyksen heti imetyksen lopetukseen, vaan jatkuu vielä jonkin aikaa.. ja molemmat nännit on yhtä hellinä..

Hampomisen yhteydessä mulla on ollut kipua imetyksen yhteydessä, mutta ei kyllä imetyksen jälkeen enää varsinaisesti. Tokihan se vielä tuntuu, mutta ei niin vahvana. Mulla tytön ote selvästi kapenee hampomisen yhteydessä niin se on selvästi sellasta hankaavaa ja sit toki jää tuntumaan vielä jälkeen, mutta siis ei varsinaisesti satu enää. Mutta tuleeko teillä sitten vielä monta imetystä? Jos olisi sama otteen kapeneminen plus monta imetystä niin voihan se olla, että nännit on hellempinä? Mä en enää muista millasta se oli kun imetti enemmän xD Nyt meillä siis enää 1-2 kertaa vuorokaudessa..

Mannikka: mulla oli tässä kierrossa ovulaation aikaan tosi kivuliasta imetys. Voi toki johtua hampaistakin mut oli -1dpo-2dpo. Ja juurikin nännit tosi kipeät. Loppui sitten kuin seinään. Ja imetyksen välissäkin vihloi.

Meillä imetyksiä on 3-4 päivällä ja 1-2 yöllä noin keskimäärin.

Onnea pikkuR [emoji4]

Olin aamulla malttamaton ja ajattelin tulhata yhden noita onestep liuskoja, ja aivan selvä negatiivinenhän se oli.
Toivotaan että olin vain liian hätäinen, nyt menossa kp 27/29, ovulaatio oli kp18.
Tää kurkussa ja ylämahassa tuntuva ällötys kolmatta päivää vaan on niin ärsyttävää, elättelee toiveita..

Ja lisäys.
Täällä imetän illalla kerran, esikoinen tulee heinäkuussa 1v. Tarkoitus piakkoim jättää tuokin imetyskerta pois.

Takaisin