Zoria: harmi, ettei tärpännyt, mutta hyvä, jos kierto 'parempi' kuin viimeksi.
PikkuR: lle paljon plussa tuulta.. musta tuntuu, et sä plussasit viimeksi just edellisestä kierrosta kun mä.. eli jos ja KUN tää viides kierto on teidän niin seuraava ois sit meidän. eikö niin? Se ois just se neljä kuukautta pilleireiden jätöstä, kun viimeksi tuli plussa. Toki se, etten taida ovuloida ollenkaan voi tuottaa vaikeuksia..
Oon miettinyt, että kannattaisi varmaan nyt kesän rauhoittua ja antaa kehon palautua eikä laskea päiviä ja mittailla lämpöjä. Tosi masentavaa, kun ei ees ovuloi, niin sitten miettiä liikaa tätä asiaa. Luulen, etten kuitenkaan pysty tuohon, vaikka se fiksua olisikin.. kohta on taas o- testit kourassa..
Eveliina6:lle jaksamista odotteluun. Mä en testais liian aikaisin, jos jaksaisin olla testaamatta. Ihan vaan koska se nega on niin kovin tylsä tehdä. Mutta en varmaan vois itsekkään odottaa :)
Toivotaan, että mun ja Mannikan kierrot nyt sit loppuu ja alkaa uudelleen pian, jos ei kumpikaan ovuloitu. Vaikka aina sitä jotain toivoa yrittää itselleen selitellä niin kauan kuin vuoto ei ala (vaikka kuinka lämmöt ei nousseet). Haha. Naisen mieli..