Imettävät kuumeilijat

Mannikka: joo dpo1 ois nyt o+ mukaan. Esikoisesta huomasin kivut ja limat 2 pv o+:sta. Samaa ultrat oli mieltä. Joten en osaa sanoa oisko sit Dpo0 vai dpo1. Lämmöt oli aamulla kyllä jo koholla, mutta hampovan pikkuisen kanssa valvomisen jälkeen, ei ole täysin luotettava mittaus..

Zorialla kanssa jännät paikat.

Täällä ehkä jotain dpo 4? En kyllä tarkkaa tiedä.
Miten ne tunnit menikään ovistestin viivojen ilmestymisestä.. kun ti aapäivällä sain tasavahvat viivat, ke aamupäivällä näkyi enää tosi haaleasti. Petihommia tais olla tossa lähellä su ja ti, että riittääköhän..
Pitäiskö oviksen jälkeen kaiken valkovuodon loppua heti? Mulla tuli vielä eilen vähän, ihan normia ei mitään semmosta kirkasta ja paksua niinkun alkuviikosta. Että mitä niistä päättelisitte?

Täällä lämmöt oli kohonnut jo tänään (kierron korkein lukema :p ), eli dpo1 :) niin ja kp50 :rolleyes:

Haba oliko tänään kans lämmöt koholla? :)

Eveliina, ei lopu kaikki vv, mutta sitä ovislimaa ei enää pitäs tulla :) dpo-3 ja 0 on ihan hyvät tallettelut :)

Mannikka: hyvä noi sun lämmöt!

Mulla kämmöt alhaalla :/ toinen mittaus oli korkeampi, mut se oli jo hetken heräämisen jälkeen. höh.

Haba jospa siulla onkin ovis vasta tänään :s monta päivää o+ nyt? 3? Toivottavasti lämmöt on huomenna ylhäällä :)

Mannikka: joo kolme eli dpo2. toivotaan et ois nyt vasta. Mut viimeksikin oli sama, ettei noussut lämpö ja sit vuoto alkoi dpo5 :/

Haba, miulla kanssa lämmöt tänään alhaalla.. aloin jo epäillä oonko ees ovuloinut, mutta sit törmäsin googlessa termiin "fallback rise", eli lämmöt tipahtaa päiväks dpo2 tai 3 ja sit pompsahtaa takasin ylös. Eli huomenna pitäs olla korkeella taas.. miten siun dpo3 lämmöt? :) Oon ymmärtänyt et jos lämmöt ei nouse o+ jälkeen ollenkaan , niin voi olla kysta joka puhkee (ei muodostu keltarauhasta), ja menkat sit alkaa aika nopee sen jälkeen..

Mannikka onpa uus termi mullekin. Toivotaan, että on sitä. Mulla tänään 36.4 (eilen 36.2) eli jos tosta vielä nousee niin ehkä toivoa viel olisi.

Oli vaan taas aika katkonainen yö niin lämmôtkin voi olla mitä vaan..

mutta toivotaan, et huomenna taas noussut molemmilla!

Laitan tänne kans. Just kotiuduin päivystyksestä (alavatsakipuja, pelkäsin kohtutulehdusta). Ilmeisesti ollut kysta ja näyttää siltä et menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä. Että tää kierto meni nyt jo tässä.. kp51 ja toivottavasti kohta kp1.

Mannikka voi ei! Onpa kurjaa. Toivotaan, että uusi hyvä kierto lähtisi nyt pian käyntiin!

No voih Mannikka, mut uuteen kiertoon paremmalla tuuril.

Eikö pikkuR:llä polttele jo testata? Onko mitään mahdollisia oireita?

Ite meinasin testata ekan kerran huomenna, ostin semmoisen tosi herkän testin (6,5 herkkyys). Toivottavasti päästään siis huomen tihrustaa tuplaviivoja :)

Harmi haba :( ei noussu lämmöt täälläkään, et kai ne menkat on tulossa ja tosissaan oli kysta..

Testikuvia kitooos :)

Harmi HaBa, ettei lämmöt noussu!!

Huomenna aamulla testaan, jos ei vuoto ala ennen sitä. Kyllähän nuo testit kuumottaa tuolla kaapissa, mutta pelkään sitä pettymystä enemmän. Laitan aamulla tietoa tulemaan. Kaikenlaisia oireitaan sitä tässä kehittelee itelle : D

Zoria pistä sit heti kuvaa tänne, mitä testi näyttää!

Kp30/30 dpo 14 yk5

Muokattu viimeksi:
Onpa täällä moni jännän äärellä!

Itelläni on nyt dpo7.. kaapissa oottelee raskauskeijulta tilatut testit, mutta niissä on se herkkyys 20miu ja mietin että uskaltaako niitä missa vaiheessa kokeilla.. en tiedä saako täältä kaupasta testejä ja onko apteekin valikoimissa tuon herkempiä..

Tänään on ollut maha täälläkin aivan sekaisin ja jotain ihme huonoa oloa, mikä ei meinaa helpottaa syömälläkään.

Teidän muiden testauksia innolla odotellen!

Oli testi niin hohtavan negatiivinen, että eipä siitä kannata kuvaa laittaa. En nähnyt toista viivaa vaikka kuinka pyörittelin. Noh eipä ole oikein olokaan, että raskaana oisi ja lämmötkin laskussa et alan odottelee niitä menkkoja juhannukseksi :yuck: Mikäli ei ens viikkoon mennessä ole mitään tapahtunut ni testaan uudestaan. PikkuR:lle parempia testituloksia.

Ja juuri kun pääsin kirjoittamaan tänne ni ne menkat alkoi. Luteaalivaihe jäi 10 päivään, mut positiivista, et ei tullut mitään tiputtelua. Hämmentävän vaivihkaa ne alkoi kahden vuoden tauon jälkeen.

Zoria kp1/?

Zoria: harmi, ettei tärpännyt, mutta hyvä, jos kierto 'parempi' kuin viimeksi.

PikkuR: lle paljon plussa tuulta.. musta tuntuu, et sä plussasit viimeksi just edellisestä kierrosta kun mä.. eli jos ja KUN tää viides kierto on teidän niin seuraava ois sit meidän. eikö niin? Se ois just se neljä kuukautta pilleireiden jätöstä, kun viimeksi tuli plussa. Toki se, etten taida ovuloida ollenkaan voi tuottaa vaikeuksia..

Oon miettinyt, että kannattaisi varmaan nyt kesän rauhoittua ja antaa kehon palautua eikä laskea päiviä ja mittailla lämpöjä. Tosi masentavaa, kun ei ees ovuloi, niin sitten miettiä liikaa tätä asiaa. Luulen, etten kuitenkaan pysty tuohon, vaikka se fiksua olisikin.. kohta on taas o- testit kourassa..

Eveliina6:lle jaksamista odotteluun. Mä en testais liian aikaisin, jos jaksaisin olla testaamatta. Ihan vaan koska se nega on niin kovin tylsä tehdä. Mutta en varmaan vois itsekkään odottaa :)

Toivotaan, että mun ja Mannikan kierrot nyt sit loppuu ja alkaa uudelleen pian, jos ei kumpikaan ovuloitu. Vaikka aina sitä jotain toivoa yrittää itselleen selitellä niin kauan kuin vuoto ei ala (vaikka kuinka lämmöt ei nousseet). Haha. Naisen mieli..

Takaisin