Imettävät kuumeilijat

En oikeen tiiä, ei oo kyllä mitään ovisoireita. Ja en kyllä aiemminkaan saanut ovista kiinni.. näinköhän ovis vois tulla vielä kp40 jälkeen :'D tänään kp44 ..

Voi mannikan kierto. Käytiks mitään apuaineita? Ootko sitä gelee royalee kokeillu?

Haba, testaa vaan ja tallettelet miehen kans vaikka vaan vilkkus, ei koskaan tiiä mitä siellä kehossa tapahtuu :)

Täällä imetys helpottuu, eikä vauvakaan huutele öisin mutta ei näy hampuja ei :( että voikin olla tiukassa yhdet helmet :(

Eveliina, kyllä sieltä se tuli kun vaan jatkoi testausta :) peitot heiluun vaan!

Twisted: toivottavasti ne hampaat pian on läpi. Ne voi kestää kauankin tulla.

Oma nama: naama vaan vilkuttaa ja vv on valkeaa ja tahmaista eli kaukana mistään hedelmällisestä. Viikon ns "ovu-aikaan" oli juilintaa ja nippailua ja nyt ei yhtään mitään. Luulen, että nyt ei tässä kierrossa tule ovua ollenkaan. Nyt tuntuu siltä, että olisi parempi säästää noita testejä ja odotella vaan seuraavaa kiertoa. Toivottavasti ei tuu mikään megakierto :/

HaBa kp 21

No niin mäkin toivon et pian ohi ekojen kanssa.

Vaikka koskaanhan ei tiiä onko vaikka ovis tullukkin mutta voi olla että ei se tuu nyt. Sinuna Haba ehkä säästäisin testit, mut toisaalta olihan täällä jollain tullu kp22 joskus ovis ja säkin kehotit mannikkaa olemaan luovuttamatta ;)

Twisted, en oo nyt syöny geleitä, mut aijemmin testasin, enkä huomannu mitään eroa..

Oho karkas :D

Twisted tsempit hampomiseen! Meillä esikoisella tuli tooosi hitaasti hampaat, ja kivuliaatkin oli. Pahimmillaan poskihampaita oireili lähemmäs puoli vuotta :(

HaBa, kyllä se ovis voi vielä tulla :) oottelet kunnon limoja ja testaat sit lisää :)

Kp46. Tuhru loppu :rolleyes: kävi jo mielessä et olikohan jotkut überniukat menkat, mut ei varmaan oo mahollista :D kai tää tästä alkaa selvitä..

Okei. Onkohan mitään muuta kikkaa mitä voisi käyttää et kierron sais normalisoitua? Mulla alko tänään taas tuhruttelee, aamulla pyyhkiessä, siteeseen ei juuri mitään. Nyt illalla aivan pieni ruskea hyytymä tai lima. Ja edellinen tais olla 2-3 viikkoa sit. Miten voi vähän väliä tuhrutella? Eikä mulla minipillerit oo koskaan aiemmin näin tehnyt. Aattelin puhuu miehelle et jätän ne pois ja sit jos hän haluaa jatkaa ehkäisyllä niin mietitään jotain muuta..

Mannikka: mulla on joskus ihan tosi niukat. Jos se limis ei kunnolla lisäänny, niin sit ei oo paljon tulla ulos.

Oma napa: just kun aattelin lopettaa testailun, alkoi limat venyä, selkään sattuu ja ikenistä tuli verta. Ehkä testaan viel hetken kuitenkin..

HaBa jospa se hymynaama kohta tulis :)
Joo ei oikein voi laskea menkoiks max rkl rusehtavaa vvtä :D
Edellinen kierto oli 31 päivää, et nyt ois periaattees 15pvä myöhäs menkat :'D ainakin tän viikon testailen vielä kotona, sit pitää ehkä harkita jo soittavansa johonki..

Tänään ois dpo 4 tai 5. Lämpöjen perusteel vois olla tuo dpo5. Eilen illasta ja tänään ollut pientä menkkajomoilua, mut samanlaista oli kyl juuri ennen ovulaatiota (jotain siel siis tapahtuu, mut mitä :D). Lämmötkin laski hieman tänä aamuna, et oispa kiinnittymis dippi (ja jomoilu myös kiinnittymisestä johtuvaa). Noh sepä sitten selviää tässä. Lämmöt muuten ei ole paljoa nousseet, oon myös seurannut lämpöjäni eri vuorokaudenaikaan (tietty siis samaan aikaan mitattuja lämpöjä keskenään). Nousu on ollut 0.2-0.4 astetta ja selvästi illalla oon lämpimämpi kuin yleensä (tän jopa huomaa hyvin). Ohessa aamukäyrää (siivosin siitä mittaukset ennen yöimetyksen lopetusta).

Muoks. Niin teimme tarjouksen yhdestä asunnosta eilen ja tässä nyt sitä kärvistellään et hyväksytäänkö se vai ei. Onpahan jotain muutakin jännättävää elämässä kuin testitikut :hilarious:

Liitteet

• IMG_6393.PNG
    IMG_6393.PNG
    80.2 KB · Katsottu: 159
Muokattu viimeksi:
Onpas täällä taas jännitettävää! Ihanaa :D
Jee, kiva että Twisted palasit linjoille!

Täällä nyt odotellaan ja jännäillään saadaanko toiseen testiin myös viivoja ajallaan.
Tänään siis dpo1.
Helpottava olo tikkutestien jälkeen kun tietää, että ainakin peiton heiluttelut osui oikeille päiville ettei siitä jää kiinni.

Mikä on ollu paras aikasessa vaiheessa tehtävä r-testi ja monentena päivänä ootte tehny niitä? Vai odotellaanko reilusti vaan menkkojen alkua.

Zoria, onko tuo joku sovellus/ohjelma missä tuommoista seurantaa teet?

Eveliina6: Natural cycles appsi on mulla käytössä. Sitä voi kuukauden testata ilmaiseksi, sit maksaa.

Nyt oli iltalämpö 36,99 :wideyed: ja yleensä mulla lämmöt 36,6 paikkeilla iltasella. Ja tänään otin pitkästä aikaa päikkärit. Alkaa selvästi kehittää oireita itselleen :hilarious: Vetämätön olo ollut tänään, mutta ei tunnu siltä että kipeäksi olisi tulossa.

Vielä ei mitään kuulunut tarjouksesta, että sen suhteen jännäys jatkuu :wacky:

Zoria kääk kuulostaa erinomaiselta! Oireiden puolesta Google ainakin kertois et oot raskaana! :) jännää, myös asunto tarjouksen puolesta!

Haba, näin juuri, testaa vielä, jospa se muuttuis pysyväksi hymynaamaksi! :)

Eveliina, mä en testaisi ennen dpo 10, sillon ehkä jo jotain pitäis näkyä :) Kuopuksesta testasin 3-4 päivää ennen menkkoja ja sain viivat vaikka uitin tikkua vessanpöntössä :D mut jokaisella se hcg nousee niin yksilöllisesti että suosittelen odottaa ainakin dpo 10 :)

Vaiana, kiva olla takas :)

Mannikka, jos soittaa itselleen lääkäriaikaa kun kierto venyy ja yrittää vauvaa niin antaisiko ne jonku terolut kuurin vaikka imettäis? Mulla ei oo mitään hajua :O niin ja varmaan oon kysynykki mut olikos sulla aiemmin ihan lyhyempiä kiertoja? Meän terkka sano mulle neuvolassa et "imettävillä voi kierto olla vaikka puoli vuotta" mut kai sille jotain voi tehä jos haluaa uudelleen raskautua? :)

Ja PikkuR, kohta pääset testaa! :P onko mitään oireita?

Ainiin, täällä helpottaa hampomiset, ei vaan niitä tullu, ehkä jatkui myöhemmin kitinät, tällainen tauko tekee hyvää. <3 imetyskipu on poissa onneksi <3

Takaisin