Imettävät kuumeilijat

No toivotaan et tulisi nyt pysyvä, mä en oo tosta ovulaatiosta yhtään perillä, oonkin miettinyt että pitäiskö ihan opiskella asiaa, että oppis omaa kehoa tuntemaan ja tietäisi ees mitä täällä tapahtuu. Vasta kk sitten aloin vasta googlaileen et miten eri pillerit ja muut ehkäisymenetelmät toimii. Ja kun oon noita minipillereitä syönyt niin eihän se ees välttämättä ovulaatiota estäkään. Oppia ikä kaikki. Sekin tietty et mä en oo niin joutunut miettii noita asioita aiemmin niin ehkä siks ei oo tietoa. :) Mut joo, kiva on tulla takas, ehkä saadaan tänne vipinää.

Miehelle puhuin eilen siitä et vauvaa omaan sänkyyn, se oli et "et kai sä vielä.. Sen on niin turvallinen nukkua sun viekussa. Sillähän pää vaan kolisee sänkyyn jos sinne sen laitat" :smiley-angelic006:happy112

Tänään selvä plussa ovis testiin :) Uskon, et nyt oisi viimein se jolla kierto starttaa (ollut outoja oireitakin täs). Eilen illalla sain miehen kallistettua ja pitää katsoa ehtiikö tänään. Parin viikon päästä sit jos pääsis piinailee :)

Liitteet

• IMG_6365.JPG
    IMG_6365.JPG
    537.3 KB · Katsottu: 146
No nyt on muheva ovis plussa Zorialla! Mikä piina-aika alkaa nyt, aivan jännittää sun puolesta :nailbiting:

Twisted: Ihanaa, että mies on tota meiltä vieressä nukkumisesta <3

Zoria: onpa hieno 0-plussa! Jos mahdollista niin kyl tallettelisin tänään ja huomenna (ja ylihuomenna). Mutta tiedän, et käytännössä itsekään en varmaan ihan tohon pystyisi.. Kaikki on kuitenkin kotiinpäin, mutta, jos on tullakseen, niin tulee varmasti vähemmälläkin. Rennosti siis ja fiiliksen mukaan.

Kävin hakemassa viel lisää ovis testejä (ja toista merkkiä). Tein aiemmasta ja viel uudesta 1,5h pidätetystä pissasta. Molemmista niin selkee plussa heti :grin
Juu pitää yrittää miehen kaatoa tänään ja huomenna. Onneksi miehel on ensi viikko lomaa et vois ihan hyvin olla lomafiiliksillä ja jaksaa hommailla molempina päivinä :wink Ovis plussasta meinasin kertoa vasta sit myöhemmin ettei tuu paineita

Liitteet

• IMG_6366.JPG
    IMG_6366.JPG
    326.9 KB · Katsottu: 141
  • IMG_6367.JPG
    IMG_6367.JPG
    332.3 KB · Katsottu: 143
Musta kans kannattaa kertoa myöhemmin, aika monella saattaa tulla paineita :) Mut mahtavaa, oikein helliä hetkiä! ;)

Haba, oon kans tosi onnellinen et mies on noin perhepeti keskeinen, on myös aivan ihanan imetysmyönteinen sanoi aikoinaan et saa sen puolesta imettää vaikka 18v jos me niin halutaan :) :Heartbigred

Sori nyt pommitus (tää on vika) mut digiinkin sain hymynaaman (oli pakko viel käydä ostaa moinen). Oon siis aiemmin saanut tikkuun plussan mut en digiin. Eli senkin puoleen näyttää hyvältä. Katsoin myös et juhannukseksi vois saada sit r-testiin plussaa, jos hyvin käy. Mut kohta muksu nukkumaan ja miehen viettelyyn ;)

Liitteet

• IMG_6368.JPG
    IMG_6368.JPG
    410.7 KB · Katsottu: 141
Ei kuule pommitus haittaa, hyvältä näyttää hymynaama! Toivottavasti se toisen hymyn sit juhannuksena kun eri testiä tekee :)

Mahtavia o+:a zoria! Nyt vaan mies hyödyntämään! Ja parin viikon päästä sit plussa r-testiin.

Twisted meillä mies on kans perhepeti keskeinen. Meillä tyttö nukkuu nykyään alkuyön omassa sängyssä ja sit otan viereen. Myös huolehtii, että neiti saa tissiä : D toki nyt saa enää vaan aamulla ja illalla. Toivotaan, että pääset yksin juhliin!

HaBa, jospa se kroppa nyt palautuis. Ainakin hyvältä vaikuttaa! Toivotan pikaista o-plussaa ja toivottavasti pääsette sen sitten hyödyntämään.

Täällä mies kellistettiin dpo -2,-1, 0,1 riittäisköhän tuo...

Kp 18/20 dpo 2 yk 5

Ooh, PikkuR teillä ei ainakaan jää talletteluista kiinni plussa! Nyt piinaillaan pari viikkoa sun ja Zorian r-testiä :P

Onnea o-plussista! :)

Sain just aamusta muistutuksen miks en nuku näitten lasten kaa. Otin aamuyöstä viereen, kauheen pyörimisen ja repimisen jälkeen nukahti ja miekin jopa sain unta.. vaan herätäkseni siihen et pieni kova pää kopsahtaa täysiä miun nenään :/ vauva ei ees heränny, mut arvatkaa vaan et vieläkin jomottaa :(

Täällä ei vieläkään mitään, kp41 :rolleyes:

Mannikka, mulla on sama. Jokunen kk takaperin esikko halus viereen kun näki painajaista, pyöri ja pyöri ja potki unissaan, sit olin et nyt saa riittää. Nätisti talutin omaan sänkyyn. :) Ja nyt ne kyselee välillä miksei saa tulla viereen. Miten siinä nätisti selittää syy :D tosin mä oon sanonut et kaikki on vauvana saanu vieressä nukkua :) Ja ovat siis perhepedissä vuorollaan nukkunut <3 Se kelpaa välillä niille vastaukseksi :)

Edelleen se digi hymyili mulle, joku super ovis tulossa :hilarious: ja välillä koskee vasemmalle ja välillä oikealle munasarjoihin, ei kai sieltä kahta munista ole irtoamassa :wideyed::wacky: Mul ois kyl sukurasite kaksosiin, et katsoo kuin käy. Nyt ois kyl oiva aika tärpätä, mun ei tartteis sit töihin mennä eikä esikoisen hoitoon.
Mikäli tänään on dpo 0, ni hyödynnetty dpo-2, dpo-1. Katsoo jaksaako tänään, kun viime yö oli levoton. Muksu hyöri ja pyöri vähän väliä, ei onneksi huutanut saatika maitoa kaivannut. Kurkkaus suuhun paljasti että eka kulmahammas sieltä on tulossa, katsotaan monta yötä sen takia kärsitään. Ja tuon pikkuherran tuntien sieltä tulee kaikki kulmahampaat kerralla :yuck:
Onneksi miehellä alkaa nyt loma, ni ensi viikko menee nopeammin kun jotain tekemistä on. Vähemmän aikaa piinailla. Ja toivottavasti ensi viikon päästä meillä olisi oma isompi asuntokin ostettuna. Kaikkea jännää tapahtuu tietenkin samaan aikaan :cat:

PikkuR:llä hyvin ollut talletuksia, toivottavasti tuottaa tulosta. Meinasitko milloin testata?

Mannikalle se ovis joutaisi tulevan tai ees menkat jotta pääsisi uuteen kiertoon.

Twisted: meillä nukutaan vielä perhepedissä, mut tarkoitus oisi omaan sänkyyn toinen. Aluksi sänky olisi tossa vieressä (sivusänkynä) ja joskus sitten omaan huoneeseen. Auttaisko lapsillesi, että heillä oma sänky jossa nukkuu ja isi ja äiti nukkuu omassa ja vauvalla ei vielä omaa sänkyä ole jne. Myös toivotaan että miehesi siitä vielä "vauvakuumeen" saa. Voi olla että kuopus on vielä liian vauva hänen mielestä vaikka sinusta jo niin iso. Jotenkin ei nuo miehet ole niin tarkkoja näistä kuin äidit :)

Zoria+~1v4kk pikkuherra dpo0 ja oikeastaan virallinen yk 1

Zoria, joo, siis meillä harvoin kukaan viereen haluaa, isot lapset siis nukkuu omissa huoneissaan, toinen tossa viereisessä huoneessa ja toinen yläkerran makkarissa. Vauvalla on oma sänky ja oon sitä sivuvaunua nyt miettiä, varsinkin kun viime yö oli aivan kaaos. Hampaat vois täällä alkaa tulee kun ei jaksa enää tätä yöllistä nukutusrumbaa enää. :D

Ai, että nyt piinataan kahta testiä sit parin viikon päähän, kummallekin toivon plussaa <3

Pikku R: Hienosti olette saaneet hyödynnettyä.

Zoria: superovus kuulostaa hyvältä!

Täällä hymynaama vilkkuu, mutta limat ei oo yhtään ovismaiset. Katsotaan, mitä päivät tuo tullessaan.

Voikun oisin saanu kuvan teille tulkittavaksi. Mutta kertokaa viisaammat .
Ekaa kertaa ikinä tikutan tässä kierrossa ovista.
Kp 11 ei näkyny mitään. Kp 12 ja 13 viiva näkyi. kp 14 haaleena ja tänään ja 15 ei oikein mitään näkyvissä...
Mitä on tapahtunut?

Onko sulla Eveliina siis kierto ihan normaali? No oisko ollut ovulaatio sit kp12-13? Oliko vahvat viivat? :)

Onko sulla Eveliina siis kierto ihan normaali? No oisko ollut ovulaatio sit kp12-13? Oliko vahvat viivat? :)

Kierto ollu 29pv.
Viime kierrossa oletin että ovis ois ollu kp 17 , sillon ainaki tuntui nipistelyä alamahassa ja.
Täytyy huomenna vielä testata, tänään ehkä en ollut pidättänyt vessassa käyntiä tarpeeksi kauan..

Ei ne viivat ollu niin vahvana kuin se vertailuviiva. Mitenhän saisin kuvan pienennettyä että saisin sen näytille..

Takaisin