Imettävät kuumeilijat

Edelleen naama vilkuttaa. Huomenna ton paketin vika testi, joten toivotaan et pysyvä naama tulisi.

Eveliina: LH määrä voi vaihdella kierron aikana (ja myös tietty pissan vahvuus jne). Itsekin sain joku aina sitten liki tasavahvat viivat ovistestiin ja sitten kuitenkin hiipui, siitä tovi eteenpäin ja selvästi positiivinen. Jatkaisin siis tikuttamista, luultavimmin positiivinen tulos tulee sieltä (ja se voi tulla vaikka edellisenä päivänä ei olisi edes toista viivaa näkynyt, kaikilla tasot ei mee niin johdonmukaisesti). Toivottavasti bongaat oviksen ja pääsette sen hyödyntämään -> kaksi viivaa sitten ihan toiseen testiin ;)

Haba: jos sieltä se pysyvä hymynaama tulis nyt

Twisted: Omakotitalo ois ihana, mut ei ole vielä varaa moiseen :( Eli tyydymme rivitaloon (kerrostaloon ei mua kyl enää saa). Meinattiin yksi asunto käydä vielä uudestaan ensi viikon alusta käydä katsastamassa vielä kertaalleen ja mikäli vielä miellyttää ni tehdä samalla tarjousta.

Oma napa: Vielä aika vahvaa toista viivaa tuli ovis testiin tässä illasta (eihän sitä tartteis testata mut kun niitä nyt on niin testaan). Nyt oottelen, että lämmöt nousis. Sanoisin että tänä aamuna hienoista nousua perustasoon, mut oisko ne huomisaamuksi pompsahtaneet kunnolla korkeelle. Mietin myös jos kävis testas progesteroni tason, siitä näkis varmaksi että ovulaatio on tapahtunut (ja mahdollisen raskauden jos korkeaksi nostaa, ainakin näin olisin lukenut). Myös oisi ollut mielenkiintoista nähdä ihan lukuna paljon ne mun LH tasot oli tossa. Labrahoitajana tämmöinen numeraalinen tietous kiinnostaa :grin

HaBa: toivotaan pysyvää hymynaamaa seuraavaan testiin!

Zoria: toivottavasti löytyy mieleinen asunto. Ja päästään melkein yhtäaikaa testailemaan. Vai milloin meinaat testailla?

Testaan vasta 22. Tai 23. Päivä. Ei viitsi aiemmin. Onneks muutto painaa päälle, niin ei ehdi niin paljo miettiä toivottavasti.

Zoria miuta kans kiinnostais käydä testaamassa hormonitasoja :) on vaan vähän hintavia yksityisellä..

Haba tuliko hymynaama?

Nyt taitaa vihdoin loppua tää kierto! Kp43 ja ruskeaa tuhruttaa.. huomenna varmaan kp1 :) positiivisin mielin, uusi kierto - uusi mahdollisuus..

Zoria kiitos vastauksesta! [emoji7]
Juuri tuota mietin että voiko ne viivat sieltä vielä kirkastua vai käykö ne kerran vaan kirkkaampana. Jatkan siis testailua ja toivotaan että saan oviksen kiinni

Mannikka: hyvä et jotain tapahtuu!

Zoria: lämmöt voi nousta myös portaittain muutaman päivän aikana pikku hiljaa.

Oma napa: vilkkuva naama edelleen.. lämmöt oli tosi ylhäällä, mut ehkä vaan huonosti nukutun yön takia.

HaBa kp20

Haba: Hyvä tietää et tuo lämmön nousu voi olla hitaampaakin, jotenkin pelkään että ovis plussasta huolimatta mitään ei tapahtunut kuitenkaan. Jatkan siis lämpöjen mittaamista. Sulle pikaista ovis plussaa kans, meinasitko vielä tikuttaa?

PikkuR: Varmaan samoihin aikoihin meinasin testata. Viimeksi sain päivää ennen menkkojen alkua himmeän toisen viivan, et jos nytkin menis samoin ni ei kannata paljoa aiemmin testailla. Toisaalta tekis vähän mieli jo dpo10 testata ekan kerran et voi olla et ekan testin teen jo 20.6. Pitää katella tuleeko mitään oireita.

Eveliinalle tsemppiä, toivottavasti se ovis plussa sieltä pian tulee. Ja niin monesti kun rajaa kuvaa ni sen pystyy tänne lataamaan et tänne vaan niitä kuvia ni tulkitaan :)

Mannikalle parempaa seuraavaa kiertoa :)

Zoria, meillä kans okt-haaveet oli, mutta ensiasunnoksi päädyttiin rivariin, on kyl helpompaa mut voisin avautua naapureista joskus ajallaan :D

Voi Haba olispa tullu pysyvä hymynaama nyt, ostatko lisää testejä?

Kuulostaa hyvältä mannikalla et vihdoin kierto päättyis, ei kivoja tollaset megakierrot. Mietittiin kaverin kans et mieti jos ois menkat vaan kaks kertaa vuodessa niinkun koirilla ja ei sit tulis raskaaksi, kuin ketuttais oottaa uutta ovista puoli vuotta :D

Hyvä, eveliina, testailua vaan ja toivotaan et tulee kunnon ovis! :)

Omaa napaa: meän vauva hampoo nyt kunnolla, viime yön huusi, aloitti puoli 10 yhtäkkiä huutaa ja meni vajaa tunti et sain nukkuu, sai noin 1/3 annosta panadolia. Sit heräs ehkä sata kertaa huutaa ja aina sylissä piti hyssyttää takas unille. Tänään on kitissy ja oli lämpöä aamulla ja ihan selkeästi kipee, oon antanut jo lämpöilyynkin panadol mutta ei perkkkkkkkk, imetys sattuu  oon aivan kuoleman kielissä välillä kun rinnat vihloo ja jomottaa koko ajan :sad001 Yyh, onko muilla ollu samaa?

Laitoin ikeniin pakkasessa ollutta Aloe Vera Gellyä Foreverilta niin ainakin hetken helpottaa vauvaa. Sain ainakin nukkumaan. Oon vielä kaiken lisäksi itekki nuhassa niin tää on tuskaa:schoked025

Miten kadonnut, onko mulla mennyt kuulumiset ohi, vai onko käynyt kirjoittelee ultrasta? :)

Twisted meillä ainakin uudet hampaat huonontaneet aina hetkellisesti imuotetta. Nyt tuli pari viikkoa sitten kolme kerralla ja joka imetyksen jälkeen oli tissit verillä. Onneksi parempi imuote löytyi. Meillä nyt tytöllä kahdeksan hammasta läpi. Tuli mieleen vaan ne tuskaiset 3,5 ensimmäistä imetyskuukautta :/
Toivotaan, että vauvan kipu helpottaa ja imuote löytyy taas.

Joo, tää on tuskaista niin mulle kuin vauvalle, kunpa tulis äkkiä läpi :/

Twisted: Meil toimi burana paremmin hammaskipuun. Kannattaa kokeilla sitä, niillä on kuitenkin erilainen toiminta mekanismi. Pahimpina päivinä voi antaa vaikka molempia: buranaa ja panadolia. Muutenkin kannattaa ehkä antaa ihan kunnon määrä lääkettä mikäli kivut kovat toisella on (vrt. Itsellä kova pääkipu ja otat vaikka vaan puolikkaan 200g tabletin, teho ei niin hyvä). Tietty se painon mukainen maksimi :)
Muistelisin, että rinnat olleet aina kovilla hampaita tehdessä. Miten sitä ehtiikään unohtaa moiset niin nopeasti. Meil on pikkuherral 12 hammasta ja tällä hetkellä imetys on taas ihan kivaa. Tietty tuleva kulmahammas rupee kohta taas vaikuttaa :yuck:

Twisted: meillä vasta 2 hammasta, mutta niiden tekeminen oli tosi tuskaa. Ja imetys vaikeaa silloin. Hetkeksi voi auttaa rintakumikin, jos menee ihan rikki huonosta otteesta. Toivotaan, että pian on ohi.

Zoria: mulla tosiaan esikoisen plussa kierrossa nousi lämmöt hitaasti noin 0.1-0.2 astetta per päivä johonkin dpo5 (silloin yhteensä noin 0.5 korkeampi). Mä kans pelkään, että vaikka o-plussa tulisi niin munis ei silti irtoa. Siksi on kiva vähän nyt pidempään seurata lämpöjä, että saisi ehkä jotain osviittaa siitä, mitä tapahtuu.

PikkuR: jännään jo sun testaista teidän 5 kierrosta [emoji106]

Oma napa: ostin uusia testejä, kun eihän sitä voi olla testaamatta.. viikon jo nippaillut ja juilinut.

Meillä kahdella ekalla vissiin hampaat tulla niin helposti etten ees muista sitä aikaa. Esikoisen poskihampaat oli helvettiä, viikko valvottiin, mut sit keskimmäisen kohdalla ystävä lähetti Englannista teething geliä jota ei sillon suomesta saanu ja se oli pelastus, lievästi puudutti ikenet. En tiiä saako Suomesta vieläkään mitään tähän vaivaan. Buranaa ei kotona ollu, tai oli mut supot olikin jo vanhoja :( ja sit eilen mietin sitä kipulääkkeen antoa et toisaalta se rauhoittui syliin ja toisaalta huusi ja olo kipee, niin annoin pienen annoksen. Tänään tosin on saanut oikeat painonmukaiset annokset kun on ollut lämpöinen. Rinnat ei oo rikki ainakaan vielä, toivottavasti tää helpottaa pian, kiitos teille <3

Löytyy näköjään Suomesta Aftamed niminen tuote. Täytyy hakea mikäli menee vielä tuskaiseksi yöt :) Te ootte ihania tsemppareita, koitan teitä myös parhaani mukaan tsempata <3

Mua jännittää Zorian ja PikkuR:n puolesta! Kunpa aika menis äkkiä ja nähtäis molempien plussat!

Mua alkaa jo masentaa toi vilkkuva hymynaama. Nyt 5 putkeen. Voi hyvin olla, ettei LH huippua (saati ovulaatiota) edes tule tässä kuussa. Nippailua ja juilintaa on senkin edestä. No onneksi voi jännäillä edes muiden testejä :)

wwoooou! Onko tää nyt jo semmonen mitä on ootettu, jee!?
Ekat tikuttelut siis ikinä. Esikoinen 11kk sai alkunsa ilman mitään tietoa kierron vaiheesta ja pääsi vähän yllättämään.
Imetän vielä kerran vuorokaudessa, saa nähä millon tärppää. Tämä on yk3

Liitteet

• 1497258411886.jpg
    1497258411886.jpg
    44.5 KB · Katsottu: 136
Takaisin