Zoria, meillä kans okt-haaveet oli, mutta ensiasunnoksi päädyttiin rivariin, on kyl helpompaa mut voisin avautua naapureista joskus ajallaan :D
Voi Haba olispa tullu pysyvä hymynaama nyt, ostatko lisää testejä?
Kuulostaa hyvältä mannikalla et vihdoin kierto päättyis, ei kivoja tollaset megakierrot. Mietittiin kaverin kans et mieti jos ois menkat vaan kaks kertaa vuodessa niinkun koirilla ja ei sit tulis raskaaksi, kuin ketuttais oottaa uutta ovista puoli vuotta :D
Hyvä, eveliina, testailua vaan ja toivotaan et tulee kunnon ovis! :)
Omaa napaa: meän vauva hampoo nyt kunnolla, viime yön huusi, aloitti puoli 10 yhtäkkiä huutaa ja meni vajaa tunti et sain nukkuu, sai noin 1/3 annosta panadolia. Sit heräs ehkä sata kertaa huutaa ja aina sylissä piti hyssyttää takas unille. Tänään on kitissy ja oli lämpöä aamulla ja ihan selkeästi kipee, oon antanut jo lämpöilyynkin panadol mutta ei perkkkkkkkk, imetys sattuu  oon aivan kuoleman kielissä välillä kun rinnat vihloo ja jomottaa koko ajan
Yyh, onko muilla ollu samaa?
Laitoin ikeniin pakkasessa ollutta Aloe Vera Gellyä Foreverilta niin ainakin hetken helpottaa vauvaa. Sain ainakin nukkumaan. Oon vielä kaiken lisäksi itekki nuhassa niin tää on tuskaa