Imettävät kuumeilijat

Kiitos vulpix kokemuksen jakamisesta! Meillä usein meneekin kauan syödessä, ja on sellanen napostelija kyseessä kans ett vähän ajan päästä voi maistua lusikallinen lisää. Mut silti määrät on pieniä.

Mannikka, toivottavasti huomenna tulis se o-plussa viimein!

Pitäis varmaan koittaa eka saada yöllä nukutettua takas ilman tissiä, ja jos se ei onnistu ni sit antaa tissiä suosiolla. En vaan herää kunnolla aina ku poika herää ja kiipee omasta sängystään tissille. Enkä silloinkaan ku nostan ite sen tissille, ni peli on äkkiä menetetty ku unissani toimin :D

Ootko nenna koittanu unilelua kaveriks tois toiselle turvaa omassa sängyssä?

Moikka kaikille :grin

Meillä ollaan toivuttu tuulimunasta, vuoto lakkasi viimein ja tein negatiivisen raskaustestin. Ensi viikolla ovista metsästämään ja kohta se 5.6 koittakin ja ois folliultra. Toivottavasti kaikki sujuis mutkitta.

Taapero on riutunut elämänsä ensimmäisenä vatsataudissa. Molemmista päistä tuli neljä päivää, tHANK GOD for breastmilk:dance018

Sellasta tuli mieleen, et syökö teidä mukelot tuttia? Me ollaan ajateltu pian vierottaa kun ikää jo 1v9kk myt pelkään, että sit musta tulee tutti :schocked028

Hirveesti haleja ja tsemppejä ja positiivista ajatuksia kaikille :Heartred

Kadonnut, voi pientä, toivottavasti on jo parempi olla! Ja onneksi on imetys, oikeeta voimajuomaa:Heartred
Meillä syödään edelleen tuttia, mut ei edes päivittäin. Automatkoille ja vaunuihin annan, mut harvoin silloinkaan syö sitä. Ikinä ei oo paljoa syöny, mut nyt on tosiaan jäämässä vaunuista ja autostakin pois ihan pojan omasta halusta. Tissi on tuttina vaan öisin :rolleyes:

Minni, pojalla on unilelu, mutta jotenkin se ei oo niin iso hitti. Aamusin usein kyllä tuo pupun mukanaan ku tulee tissille, mut yöllä ei auta. Yöllä ei tuttikaan kelpaa, joten tissi on ainut lohduttaja ja millä saa taas unen päästä kiinni.

Mutta! Nyt poika on nukkunut kahtena iltana yksin. Tissille oon nukuttanut, ja siitä siirtänyt sänkyynsä. Havahtuu hiukan hereille, mut nukahtaa takas itekseen. Ja tää äiti on saanu omaa aikaa illalla ekaa kertaa puoleen vuoteen! :happy:

Hei kaikki! Tulipas parin viikon tauko.. ihan vain unohtui kaiken tekemisen ja unikoulun kesken. :D
Luin juuri monta sivua viestejänne ja onpas paljon taas kaikkea!

Ensiksi haluan sanoa sinulle kadonnut pahoitteluni tuulimunasta. Onneksi tyhjennys sujui "helposti" ja nyt vain katse kohti uusia yrityksiä.

Twistedille ihanaa kesää!

Ja superisti onnea oviksen metsästykseen ja plussatuulia muille! :)

Meillä unikoulu sujuu nyt jotenkuten. Iltaisin edelleen mies nukuttaa ja välille itketään oikein urakalla, kun taas joinain iltoina vain hiljaa höpöttää ja nukahtaa. Vaihdelle poika siirtyy väliimme klo 1-5... useimmin siinä 4.30 aikaan ja silloin onkin jo saanut maitoa, jos on halunnut.
Pikkuhiljaa kokonaisia öitä kohti :)

Poika on nyt kovasti äidin perään ja päivisin halutaan maitoa usein! Eilen alkoi kova kipu pojan imiessä.. ja kipu jatkuu myös polttavana imetyksen välissä. Aivan kamalaa.. kuin neuloja iskettäisiin nänniin. Ei ole mitään rintatulehdukseen viittaavaa, mutta epäilen sammasta. Pojan suusta en kyllä sitä bongannut.
Noh, nyt koitan puolukalla, vichyllä ja sitruunalla koittaa hoitaa.

Hieman kyllä vetää tämä kipu mielen maahan, vaikka muilla toki suurempiakin ongelmia :( Tosin surullisin mielin nyt muutoinkin, kun ystävä koki muutama viikko sitten todella kamalan keskenmenon raskausviikolla 16 :(

Tuntuu hormonit heittelevät tällä mammalla.. jospa se povaisi lähestyvää ovista? Eilen alkoi myös vasemman munasarjan kohdalla viiltävät kivut.. jatkuneet tänää liikkuessa. Voiko ovistuntemukset olla kaksi päivää?

Anteeksi tämä megapitkä viesti :D

Täällä ei oikein mitään uutta.. Yöt menee suhteellisen hyvin, pikku herra nukkuu ainakin 22-7 välisen ajan ilman tissiä. Eipä ole edes kaivannut öisin ja yleensä nukkuu välin ilman heräilyjä. Itsellä oli unet vähän kateissa, mut nyt alkaa jo vähän tasaantumaan (hormonit :mad:).

En nyt muista kauan siitä on, että lopetin yöimetyksen (päälle kuukausi ainakin, mut joko kaksi :think005), mut mitään ei kierron suhteen ole tapahtunut. Nyt oli taas lupaavia merkkejä ovulaatiosta, et jos viimeinkin se tulis ja kierto käynnistyisi. Tein ovistestinkin tänään (kuva ohessa), ei vielä ihan mut lupaavaa :) Toisaalta on niitä positiivisia ovistestejä tullut, mut sitten muuten mitään. Mut selvästi se kierto tuolla taustalla pyörii. Asiasta en oo sen enempää stressannut, energia menee tuohon pieneen touhottajaan, itseensä ja talon metsästykseen :grin

Tsemppiä muille, plussia lisää.
Kadonnut sehän on ihan kohta 5.6 ja toivotaan hyviä uutisia sieltä :)
Vaianalle tsemppiä sammaksen häätöön, toivottavasti kivut häviävät.

Liitteet

• IMG_6320.JPG
    IMG_6320.JPG
    179.4 KB · Katsottu: 137
Tääl on hiljaista nyt kun twisted poistui :(
Mä tossa jonkun verran tikutin lisää ovista, mut en nyt tiedä tuliko sitä plussaa vai ei.. Ohessa kuva, "parhaimmasta" päivästä. Nyt sit oottelen jos ne lämmöt nousisi.
Laskin myös tuossa et 6vko on yöimetyksien lopettamisesta, et kauankohan menee sit et kierto käynnistyy (jos ei nyt tässä ole ovis).
Ollaan myös hyvin päästy hyödyntää tää "ovis". Sormet ja varpaat ristiin :D

Liitteet

• IMG_6329.JPG
    IMG_6329.JPG
    876.5 KB · Katsottu: 143
Teillä Zoria kuulostaa hyvältä yöt!

Meidän nukkumista vihaava neiti nukkui omassa sängyssä viime yönä 23-5! Aivan ihmeellistä. Lähti kävelemään kunnolla pe.

On ollut kyllä hiljaista! Eikö täällä ollu puhetta ikenien vuotamisesta oviksen aikaan? Eilen taas hampaita harjatessa alkoi vuotamaan huomattavasti. Oviksen ennuste ois tiistaille. En oo vielä tukuttanu. Nyt menossa yk 5. ensimäinen keskenmennyt tarttui yk 5 ja esikoinen sen jälkeen yk 5. Nyt sitten harmittaa enemmän, kun plussaa ei näykkään. Kunnon pessimisti täällä kirjoittelee näköjään : D

Kp 14/30 yk 5

Zoria o-testi on ainakin plussalla :) toivotaan :)

PikkuR jospa se ovis kohta tulee :) voihan se yk5 olla nytkin SE kierto :)

Hiljasta on joo. Toinen kierto menossa, kp36 ja ei oo vielä ovista ollut :( tosi tympeää. Eka kierto oli 31 päivää. Pisin kierto ikinä on ollut 41 päivää, saa nähä päästäänkö niihin lukemiin :rolleyes:
Yk2 kp35/?!?

Onpa Mannikalla venähtänyt kierto pitkäksi. Toivotaan, että kohta alkais uus kierto ja sieltä tarttuis pieni mukaan <3

Zoria toivotaan et kohta saat noi viivat r-testiin!

PikkuR toivotaan et tälläkin kertaa tärppää yk5!

Täällä nyt kp33 ja lauantaina tein pregcheck r-testin, kun väsytti, oksetti ja imetyskin tuntui ikävältä.
Siihen testiin tuli siis haamu mut nyt tein sit samanlaisen testin ja se on niin puhdas nega kun olla voi. Oireetki hävis viime yönä... Voikohan imetys jotenki vaikuttaa kiinnittymiseen? Kuukaus sitten oli ihan sama juttu:sad001

Tässä tän päivän testi. Alkaa testin mukaan olla ovis lähellä
ImageUploadedByVau Foorumi1496649832.578311.jpg

Weasel en osaa kyllä vastata, mutta mulla oli parissa kierrossa samaa.

Täällä imetys vähentynyt nyt kahteen kertaan päivässä; illalla ja aamuyö/aamu.

Kp 15/30 yk 5

Zoria, jännää!

PikkuR: ehdottomasti 5 kierto on teidän juttu. Toivotaan, että nytkin!

Mannikka: kylläpä se ovis antaa odottaa..

Mä en ole tässä kierrossa tikutellut. Tosin eilen lipsahti ja tein yhden ovistestin. Näytti negaa.
Eilen kuitenkin egg-white limoja havaittavissa ja tänään egg-whiten seassa ihan vähän verta. Mene ja tiedä sitten. Lämmöt oli tänään 36.7 (aiemmin 36.5, mutta just eilen en mitannut). Ollaan oltu flunssassa muksun kanssa niin oon antanut mennä aika omalla painollaan.

Kp14

Vähän luulen et sitä ovista ei oo tulossa.. joko kohta alkaa menkat tai sit menkat jää välistä ja uudestaan yrittää ovista.. nyt 11 päivää edellisistä eggiksistä ja ovisoireista. Lämmöt tosiaan ei noussu, joten en usko oviksen tapahtuneen.. tympii vaan tää oottelu kun mitään ei voi ees tehdä :( kp38/??

Mun oli pakko tulla takas. En tiiä, te pyöritte mielessä, aloin ehkä kaipaa jo sitä vertaistukea tähän imetykseenkin. Kävin teän viestit lukee ja anteeks jos en kaikille nyt tässä vastaa niin viestit kyllä luin :)

Kadonnut, miten menee, ultra oli toissapäivänä, mitäs siellä näkyi? :) Toivottavasti inssi on pian!

Miten kiertojen aloitus muilla, entäs miten oviksen metsästys, ainakin mannikka? Tuleeko plussaa?

Entäs Haba, mikä tilanne? :)

Täällä asiat ennallaan, koko ajan vauva pyörii mielessä vaikka kovin "vakaan" päätöksen tein etten nyt neljättä. Mutta silti, en tiiä johtuuko siitä että mies ei nyt halua uutta vauvaa, vaikuttaako se omaan päätökseen niin paljon. Välillä vauvankaipuu on kova vaikka Onni on tosi pieni.

Mä oon ajatellu alkaa koittaa saada vauvan nukahtaa ilman tissiä. Kahden kk päästä ois siskon häät ja haluaisin mennä ilman vauvaa. Isommat menee mummolle hoitoon mut ois kiva käydä ihan miehen kans kaksin. Mulla ois hoitaja vauvalle, mutta ongelma on se että se ei nukahda ilman tissiä. Ja se ois monta tuntia hoidossa. Häät alkaa 15 ja matkaa ajaa paikalle menee yli 30min. Hmm, ehkä jää vaan haaveeksi. Mihinkään ryyppään en siis haaveile kun oon absolutisti mut oishan se rentoo ilman :D

Kellä, Zoriallako oli imetyskipua? Onko löytynyt syy? Mulla on nyt kahdet menkat ollut, tosi niukat 2-3 päivää ja aina sattuu imetys. Ja herranjumala että on maito tiukassa. Normaalisti heruu alle 20sekunnissa. Menkkojen alussa menee 1-3minuuttia ja arvatkaa onko vauva vihainen.. :( ja yöt oli tuskaa. Muutenkin yöt ollu tuskaisia välillä kun on niin levotonta menoa. Kääntyilee ja pyörii vieressä ja meinaa karata jne. Pitäisköhän se kohta omaan sänkyyn..

Mut joo, oon ainakin täällä takas, kuumetta tai ei, niin teistä on kyllä vertaistukea saanu :Heartred:Heartpink

Ainiin, miten Vulpix voi, onko alkanut oireita kunnolla? Ootko hyvin jaksanut? Sattuuko imetys? o_O:smiley-bounce022

Twisted: ihanaa, et oot takas. Kiva et tulee enemmän juttelua.

Toivotaan, että pääset yksin juhliin. On se kiva päästä vähän rentoutumaan.

Mä itseasiassa pyörsin mun ovutestaamattomuuden. Onhan niitä nyt ollut sit pakko tehdä, kun kerta alkoi kunnon vihlomiset ja jomotukset. Oppiipahan sitten kehostaan :P

Nyt siis ollut paljon vihlontaa ja muuta ja yksi päivä oli jo lämmöt koholla. Ne kuitenkin laski eli kohonnut lämpö johtui varmaan vaan flunssasta. Nyt sitten tänään oli lämmöt tosi matalat 36.1 (0.3 matalammat kuin yleensä) ja vilkkuva hymynaama testissä. Eli siis ovu vasta tulossa (jos edes sitten taas tapahtuu). Mietin, että voisko olla joku ovulation dip? Tosin sehän tulee kai just ennen ovulaatiota eli pitäiskö sillon olla jo LH koholla. En sitten tiedä..

edit: googlesta selvisi, että ovu dippi on estrogeenin aikaan saamista ja sitä vahvistaa tuo cb vilkkuva hymynaama. Toivotaan siis, että pian tulee pysyvä ja ovulaatiotapahtuu ja ja ja

Muokattu viimeksi:
Takaisin