Haba, mä en ees viitsinyt soittaa neuvolaan. Tein sen toisen testin ja ei siinä ollut haamua enää. En mä ois kehdannut pyytää kun ei oo mitään selkeää
Mannikka, kyllä se vielä voi tulla, mä ainakin toivon et sieltä vielä plussa pärähtää :)
Voi kadonnut onneks pääsit "helpolla". Onhan mun kokemukseen eri et tyhjensin sieltä kaiken.. Se oli ihan raskaus. Mutta.. Ei vitja, on vähän fiilis ollu maassa tänään, nyt mä vaan soimaan itseäni siitä.
No, sinuun takas, onneks pääsette samantien uuteen yritykseen, 5.6 tulee pian
tsemppiä teille
Vulpix, kiva et sait neuvola-ajan :) Sit se kunnolla konkretisoituu, oma uusi äititskortti
millon sulla on se ultra? Meetkö vielä ar-ultraan? :)
PikkuR, oi joi, kohta pääsee testaan, onko testiä valmiina ja millon ajattelit? :)
On: oli siis aamusta sellainen "No mä teen testin, sehän voi oikeasti jo näkyä jos on näkyäkseen." ihan puhdas nega. En ees tihrustamalla saanut mitään.
sit tapeltiin miehen kans melkein koko päivä. Tai no, se oli töissä ja viestejä vaihdeltiin. Ei tapeltu. Mut se kertoi kuinka pahalla tuulella oon ollu ja kuinka oon välillä negatiivisempi entä sen ex. Ja se on nimenomaan sen ex. Kysyin et no onko mahdollista että meille käy samoin niin se sano et kaikki mahdollista mutta se on epätodennäköistä. No, yritin itseä tsempata koko päivän, olin lapsille tosi kiltti, jos komensin en korottanut ääntä ja illalla käytiin vielä koko porukka kävellen jätskillä. Mies oli et "ootpa sä hyvällä tuulella" ja hymyili. Läpsi leikillään takapuolelle ja oli niinku ei mitään... Kai se on oikeassa. Mietin myös et jaksanko neljättä lasta jos nyt oon näin "pahalla" tuulella.. Hormonit on ainakin ihan sekaisin ja koko ajan nytkin itkettää, muistin abortin ja kaikkee. Anteeks avautuminen. :'( kai tää joskus.