Imettävät kuumeilijat

Tulin heti katsomaan Twisted pääsetkö verikokeeseen tai teitkö aamulla uutta testiä?

Miten Mannikan testit? ja olot? Tuleeko se o+?

Miten Kadonnut jaksaa?

Mulla pärähti pysyvä hymynaama aamulla! jeee! Ainakin pääsee jännäilemään ja keho oikeasti yrittää ovuloida. Ja jos se tekee sitä noin kolmen viikon välein, niin kyllä se joku kerta onnistuu!

Haba onnea hymynaamasta :)

Ei oo vissiin ihan heti tulossa sitä o+ :( sen verta haaleet viivat. Muutenkaan ei enää yhtään ovisolot. Ja ne ikenet jäi pirun kipeeks, jos ei tässä kohta helpota niin joutuu harkita hlääkäriä. En tajuu mistä sekin nyt tähän tuli, jos ei kerta hormoneista. Pakko myöntää et aika epätoivosen olon iski nyt päälle.. kp20

Onnea HaBa! Nyt vaan lisää peittojen heiluttelua, jos vielä jaksaa. :)

Tsemppiä mannikka. Ei se kierto voi ikuisesti pois pysyä.

Kai se ovis sieltä vielä tulee.. mutta nyt mentiin "normaalin" aikahaarukan ohi. Oviksen pitäis tulla kp11-21.. turhauttavaa kun kolme viikkoo ootat eka ovista, ja sit tod näk menkat alkaa taas liian aikasin :( kun osaiskin olla ajattelematta asiaa..

Paljon ootte ehtinyt kirjottelee!
Jokos Twisted tietää verikokeen tuloksen? Onpa jännittäväää:nailbiting:
Tsemppihaleja kaikille :Heartred

Mulla meni tyhjennys hyvin. Cytotecien ottamisesta parin tunnin päästä tuli kaikki ulos, ei sattunut juurikaan. Pärjäsin ihan buranalla yllättäen. Jaksoin esikoisen kanssa ulkoillakin siinä aamulla. Nyt ei juurikaan enää ees vuoda. "helpolla" päästiin. Henkisesti kurjaa, mut ntt katse suuntaa jo tulevaan.

Soittelin klinikalle tänään ja heti voidaan yrittää uudelleen. Elikkäs folliultraan 5.6 (vasta silloin koska kierto on pitkä ja ovis tapahtunu yleensä vasta kp19 tienoolla ja tuulimuna yleensä sotkee hetkeks kiertoo) ja sit toivotaan et päästäis uutta inssii kokeilemaan jo kesäkuun alussa :hello2

Mannikka, voisitko pyytää gyneltä lähetteen verikokeille ni näkis tapahtuuko ovulaatiota? Helpottais ehkä, kun sais tietää varmasti. Mulla tsekattiin aikoinaan ennen hoitoja. Iso tsemppihalaus, kyllä me kaikki saadaan pian seuravaat vauvat syliin ja tissittelee! :love017

Oon tänääm överitäynnä toivoa tulevasta, toivottavasti sitä välittyy teillekin kaikille näin netin kautta:happy090:happy090:happy090

Kadonnut kiva kuulla et tyhjennys meni noin helpolla! :) Ja heti pääsette takas yrittää :)

Kai sitä yksityiseltä gyneltä sais lähetteen mihin vaan, ei vaan oo semmosia summia ylimäärästä.. enkä kyllä toisaalta tarviikkaan, kun kyllä ovis on sillon tapahtunu, jos aamulämmöt nousee. Tää oviksen odottelu tässä vaan on se mikä tympii. Ja se että myöhänen (kp21 jälkeinen) ovis on todennäkösesti jo huonolaatunen, eli raskaus ei oo kovin todennäkönen. Tympii myös kun ei oo oikeen mitään tehtävissä. Paitsi imetyksen lopetus, mutta siihen en vielä lähde.

Kadonnut, mahtavaa! Ihanaa, että meni helpolla ja vielä ihanampaa, että pääsette heti yrittään uudestaan!

Mannikka, tää mun raskaus lähti kp 22 tapahtuneesta ovulaatiosta. Toivoa on!

Soitin tänään neuvolaan ja jutellaan uuteen raskauteen liittyvät jutut läpi samalla kuin esikon 1-vuotisneuvola on parin viikon päästä.

Ihana kadonnut, että meni "helpolla" ja pääsette uuteen yritykseen <3

Mannikka tsemppiä oviksen bongailuun ja hermoja.

Kp 29/30-31 yk 4 dpo 11

Muokattu viimeksi:
Kiitos tsempeistä! Kai se ovis joskus tulee. Ja ehkä myös aikaistuu, kunhan imetys vähenee..

Haba, mä en ees viitsinyt soittaa neuvolaan. Tein sen toisen testin ja ei siinä ollut haamua enää. En mä ois kehdannut pyytää kun ei oo mitään selkeää :(

Mannikka, kyllä se vielä voi tulla, mä ainakin toivon et sieltä vielä plussa pärähtää :)

Voi kadonnut onneks pääsit "helpolla". Onhan mun kokemukseen eri et tyhjensin sieltä kaiken.. Se oli ihan raskaus. Mutta.. Ei vitja, on vähän fiilis ollu maassa tänään, nyt mä vaan soimaan itseäni siitä. :( No, sinuun takas, onneks pääsette samantien uuteen yritykseen, 5.6 tulee pian <3 tsemppiä teille <3

Vulpix, kiva et sait neuvola-ajan :) Sit se kunnolla konkretisoituu, oma uusi äititskortti <3 millon sulla on se ultra? Meetkö vielä ar-ultraan? :)

PikkuR, oi joi, kohta pääsee testaan, onko testiä valmiina ja millon ajattelit? :)

On: oli siis aamusta sellainen "No mä teen testin, sehän voi oikeasti jo näkyä jos on näkyäkseen." ihan puhdas nega. En ees tihrustamalla saanut mitään. :( sit tapeltiin miehen kans melkein koko päivä. Tai no, se oli töissä ja viestejä vaihdeltiin. Ei tapeltu. Mut se kertoi kuinka pahalla tuulella oon ollu ja kuinka oon välillä negatiivisempi entä sen ex. Ja se on nimenomaan sen ex. Kysyin et no onko mahdollista että meille käy samoin niin se sano et kaikki mahdollista mutta se on epätodennäköistä. No, yritin itseä tsempata koko päivän, olin lapsille tosi kiltti, jos komensin en korottanut ääntä ja illalla käytiin vielä koko porukka kävellen jätskillä. Mies oli et "ootpa sä hyvällä tuulella" ja hymyili. Läpsi leikillään takapuolelle ja oli niinku ei mitään... Kai se on oikeassa. Mietin myös et jaksanko neljättä lasta jos nyt oon näin "pahalla" tuulella.. Hormonit on ainakin ihan sekaisin ja koko ajan nytkin itkettää, muistin abortin ja kaikkee. Anteeks avautuminen. :'( kai tää joskus.

Kadonnut: ihanaa, että pääsette pian uuteen yritykseen <3

Mannikka: mun esikoinen oli kp26 ovulaatiosta!

PikkuR: iik! sulla on jännät paikat. Millon tosiaan testaat?

Vulpix: ihanaa, että odotus konkretisoituu vielä kun saa neuvola-ajan!

Twisted: voi harmi, ettei ollut viivaa! Ens kierrossa sitten! Hyvä, että mieli parani :)

Twisted tsemppiä hormoniheilahteluihin :) ja toivottavasti kohta kierto starttaa :)

Miekin taidan olla vähän hormonien vietävänä :D kummasti mieli parani kun bongasin kunnon eggistä :D jos nyt ihan oikeesti se o+ tulis parin päivän sisään ..

Twisted tsemppiä sulle sinne <3 hormonit kyllä yllättää välillä, eikä meinaa tuntea itseään :/

No vasta su/ma. En uskalla testata

Kiitos ihanat, nyt jo fiilis parempi ja tossa kun tota tuhisevaa pikkukääröä tuijottaa niin kyllä tänne vielä yks jossain välissä mahtuu <3 te ootte ihania! Mä niin jännään PikkuR sun puolesta, jospa sä heti Vulpixin perään +++++++ :)

Voi Twisted, onpa ikävää, mutta hyvä että kuitenkin illalla vähän paremmin fiiliksin. Toivottavasti et loukkaannu kun sanon, mutta mun mielestä ei ole kovin rakentavaa verrata exään negatiivisessa mielessä. Kaikissa ihmissuhteissa, entisissä ja nykyisissä, on hyvät ja huonot puolensa. Hän ei varmasti kuitenkaan halua, että olisit kaikissa asioissa kuten exänsä, kun kuitenkin on sinun kanssasi, joten miksi edes tuoda esiin sitä yhden asian kohdalla. Kukaan ei ole täydellinen eikä sellaiseksi toisen toiveesta muutu. Toivottavasti saat ymmärrystä jatkossakin mielialavaihteluille myös kotona. Tsemppiä!

En loukkaannu, mä oon sanonut tosta joka kerta kun se on verrannut, ja niitä on ehkä vuosien aikana 5 kertaa tullut. Mä en oo koskaan verrannut ääneen nykyistä eksään vaikka välillä ihan samoja piirteitä tuleekin esiin. Jokaisessa on ne huonot puolet ja ne kuuluu kestää, tiedostan itse olleeni liian ankara kaikille ja hermot on ollut kireellä, oon myös jättänyt itse pyytämättä apua ja oletan et sitä pitäis aina mulle vaan tarjota. Mut kyllä se mies sanoi et joka tapauksessa olin välillä pahalla päällä tai en niin kyllä se mua rakastaa ja sanoi vielä näin myöhemmin että mussa on niin paljon muuta hyvää entä exässä. No, hormonit, tuskin ne raskaushormonit on jotka kiusii, se ois kyllä selittänyt koska aina ekat raskausviikot oon ollut todella kuin persauksille ammuttu karhu :D

Mut kiitos tsempeistä, ne tuli tarpeeseen :) Hampovalla ja kitisevällä vauvalla on saattanut olla myös osuutta asiaan. :D

Ei ehkä ihan vielä.. :rolleyes:
f53c8e6cc4264004fcfe638ea37e7b37

Takaisin