Imettävät kuumeilijat

Ainiin. Oli pakko Mannikka mainita, että huomasin eilen hampaita pestäessä, et ikenet vuosi verta. Aiemminkin joskus ollut, mutta en oo ikinä osannut aatella, että voisi liittyä ovulaatioon!

Oon nyt pari lämpöä mitannut aamusta vauvan korvamittarilla. En ole varma uskallanko jatkaa ja katsoa tapahtuuko ovis. Ois ihana jännätä, josko ois tapahtunut eikä huomata heti ettei lämmöt nouse. Toisaalta, vois se olla hyvä tieto toki sinänsä. Katsotaan.

Tänään olisi siis dp0 ja tuntunut todella voimakkaita pistoja, juilimista ja jomotusta. Ihan verrattavissa menkkoihin eli jotenkin todella vahvat ovu oireet. Illalla oli myös kohdunnupukka todella ylhäällä ja selvästi auki. Jospa nuo äsköiset pikku vintiöt osaisivat perille :)

Haba jännä juttu kyllä :) mittaa vaan niin saat sit r-testien kaa alkaa jännää ;)
Täällä myös ovisoireet aika voimakkaita, alkoi ensimmäisen raskauden jälkeen.. eilen ihan kunnolla nippaili ja repäsykipui ja kaikkee. En malta oottaa et pääsen tekee o-testiä (ehkä tos tunnin päästä), aamulämmöt nimittäin tänään pomppas reilusti alaspäin :))

No voi ny.. Missä on mannikan plussaovis.... :( PikkuR, odottelen täällä et joki tänään teet testiä <3

En vielä twisted. Vähän jomottelee ja haaleaa rusehtavaa tuli pikkuisen pyyhkiessä. Eiköhän ne menkat sieltä taas vaihteeksi ala.....

Muokattu viimeksi:
En nyt oikein muista mitä tääl on kirjoiteltu, mut tsemppiä kaikille tasapuolisesti missä vaiheessa kiertoa nyt onkaan.

Tää kävi tänään hölkkäämässä naisten kympin (aika 1h40min). Sai taas uutta intoa treenaamiseen ja kovasti jo suunnittelee puolimaratonin juoksemista loppukesänä.
Huomenna meinasin testata, mut epäilen että sieltä mitään tulee. Muutenkin epäilen koko ovulaatiota, lämmöt olleen oudon alhaiset tässä viime aikana. Otan nyt ajatuksella et tulee jos tulee (ovis siis). Imetyksiä en meinannut enempää lopettaa nyt puoleen vuoteen, jos poitsu ite ei halua. Sit kun meen töihin (vuodenvaihteessa) ja jos kierto ei oo vieläkään startannut ni sitten mietin asiaa uudelleen.

PikkuR pääsitkö testaa?

Zoria, toivotaan kierron käynnistymistä :) ihana jos saat keskityttyä muuhun..

Joko?! :s miks nää testit on tämmösii :confused:
91e43fc431c0ca2868c5bde007d59a7c
bd82bff62889097ee2eefb7ee8bbd818

^sama testi, alempi kuva otettu pikkasen myöhemmin

Kohta se Mannikka on!

Ei tarvinnu testata. Tänään kp1. Ei meille haluta antaa sitä toista vauvaa pienellä ikäerolla.

Kp 1/30-31 yk 5

Eih, mulla oli niin hyvä fiilis :/ oon pahoillani :'( Tämä kierto olkoon tärppi! Helmikuinen vauva ois mahtava! :)

Mannikka: kylläpä se ovis antaa nyt odottaa.

PikkuR: voi harmi! Onpa kurjaa!

Mulle kävi niin, että ovulaatio ja lämmöjen tarkkailu meni vähän myttyyn. Lämmöt nousi kyllä, mutta se johtui oksutaudista ja sen tuomasta kuumeesta. En sit tiedä jäikö ovulaatiokin pois, kun siihenhän voi vaikuttaa tauditkin.
Mutta kaipa sitä voi silti jännäillä :)

HaBa dpo2

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut pikkuR! Helmikuu olkoon teidän kierto!

HaBa, tottakai voi jännäillä. Toivotaan!

Miten Mannikka ovistestit näytti tänään? vieläkö antaa odottaa vai pärähtikö plussa?

HaBa, ei tullu plussa, haalenemaan päin oli taas.. huomenna varmaan vielä testaan, mut sit jää ovistestailu. Lämmöt sen sit kertoo jos on ollu. Saapi nähä, tänään kp24

Mannikka: toivotaan et huomenna tulee. Mun mielestä monella on just pitkässä kierrossa tärpännyt!

Nousevatko sun lämmöt aina kerralla vai portaittain?
Mulla yhdessä mitatussa, joka sit oli plussakierto, nousi silloin portaittain. En sit tiedä voiko sekin eri kierroissa vaihdella tai muuttua synnytyksen jälkeen.

Miulla on yleensä noussut vähän portaattain. Ja ovispäivänä on dippi lämmöissä.. mutta kyllä voi vaihdella, kun jokainen keltarauhanen on omanlaisensa.
En kyllä usko ovistestiin huomenna plussaa tulevan, enemmän jännään nouseeko lämmöt. Jos pelkästään kroppaa kuuntelee niin sanosin et ovis ollut eilen/tänään, mutta voihan se jäähä kokonaan tulematta..

Viikkoa myöhemmin tein pc:n ja oli negatiivinen. Mutta mä oon tän viikon pohtinut. Mä en taidakaan olla valmis vielä neljänteen. En tiiä oonko koskaan ja aletaanko ees yrittää, ehkä kun kuopus on vuoden niin sitten katsotaan uusiks. Nyt vaan täytyy ajatella omia voimavaroja, onhan vauva vielä pieni ja pitkällä imetyksellä pysyy vauvana pitkään <3 Tilanne on nyt aivan ihanteellinen ja olo on tosi raukea nyt <3 :) Mä toivon sydämestäni teille kaikille älyttömästi plussaa, jatkakaa ihanat naiset imetystä niin pitkään kuin te ja vauvat haluatte ja näytetään omalla imetyksellä esimerkkiä tuleville äideille että kuinka tärkeää se on :)

Jos myöhemmin meille siunataan vielä tilaisuus neljänteen ja sitä molemmat yhdessä tahtoo niin mä tuun takas tänne piinailee ja sit oikeasti yrittää!

Kaikille aurinkoista kesää, lämmintä mieltä ja plussatuulia, voimia ja tsemppiä! Ehkä vielä nähdään! Teistä kaikista on ollut suuri apu ja tuki, toivottavasti tiedätte sen <3 :cool:

Takaisin