Imettävät kuumeilijat

En mä ajatellu testata ennen kuin viikon tai kahden päästä. Kysyn ke neuvolassa et laittaisko lähetteen mut jos ei laita niin annan ajan ainakin kaks viikkoa kulua

En mä ajatellu testata ennen kuin viikon tai kahden päästä. Kysyn ke neuvolassa et laittaisko lähetteen mut jos ei laita niin annan ajan ainakin kaks viikkoa kulua
Varmasti hyvä päätös. Ei ainakaan tarvi pettyä negoihin.

Jep, jotenkin ei ees oo mikään raskautunut olo. Viimeisestä varsinkin oli jo ennen odotettuja menkkoja ihan sellainen "nyt on muuten pulla uunissa" olo. Ja nyt ei mitään. Mut saanko avautua mua siskosta joka on yks vittupää (anteeks ruma kielenkäyttöni etukäteen)

Sillä on kaks lasta ja nyt viikon päästä kolmannen la. Kun mä aloin odottaa kolmatta niin se sanoi heti ekana "mä en halua kuulla yhtään vauva tai raskausjuttuja koska oon niin katkera et sä oot raskaana eikä meille taida kolmatta tulla". Sit oli et aha No ei sitten. Kiitos vaan.. Kuitenkin joka puhelussa se puhui yhdestä omasta km:sta ja siitä et en ois saanut iloita tulevasta vauvasta kun olin niin varhaisilla viikoilla. Itselläni ei ole mennyt yhtään kesken.

Kun olin turvallisesti yli 12 viikon, hän alkoi puhuu ennenaikaisesta synnytyksestä. Kuinka hänen tuttavalla oli kaikki hyvin ja yhtäkkiä vauva syntyi 28 viikolla.. Huoh. Ei jaksanu sitä negatiivisuutta. Mainitsin asiasta ja tuli kauhea riita ja välit poikki. Kunnes, hän teki elokuussa positiivisen r-testin. Sit hän halusi tehdä sovinnon. Okei, tehtiin sovinto.

Hän hehkutti raskauttaan ja kun mä mainitsin km:n riskistä kun hän on sellaisen kerran saanut niin hän kuule viisveisas siitä. Siskoni muuten arvosteli mun miestä siitä että mies kertoi meän vauvasta jo 9. viikolla facessa. Kommentoi kuvaan "jaa tepä uskallatte aikaisin julkaista asian"

No asiaan, tänään vitsillä laitoin kuvan siitä mun pilalle menneestä testistä jossa oli ne kaks viivaa. Eli se joka oikeasti muuttui negaksi. Se vastas "noni, mikäs siinä. Oot sää hullu. Pilaat Onnin imetyksen. Eikö kannattais oottaa et oot toipunu"

Vastasin et oli vitsi, testi oli susi. Niin vittu, vittu kuin ihminen voi olla pessimisti ja paska toisen puolesta?? Miks mun sisko on narsisti eikä osaa olla koskaan onnellinen toiste puolesta?? Anteeks avautuminen, mies ei ymmärrä miks mä annoin sille anteeks sen riidan jälkeen. Ollaan siis ainakin 10 kertaa laitettu välit katki kun se on narsisti. Ja tää on vika kerta kun sovin, Toistaiseksi vielä mennään sovussa. Mut tänään oli hilkulla etten kilahtanut sille...

Tsemppiä kaikille yöhön! Kai nää muksut joskus nukkuu kunnolla. Viimeistään sit omissa kodeissaan :D Meil yöt menneet taas ihan kivasti niiden parin kauhu öiden jälkeen. Kokonaan yöheräämiset ei kyl oo loppuneet, mut rauhoittuu nopeasti joko tassutellen tai syliin.

Siel oli hienoja ovis plussia saatu ja toivottavasti se myös hyödynnettyä ja toivotaan vulpixille se plussa sieltä tulis. Oireet ainakin kuulostaa lupaavalta.

Mulla se kp nyt on jotain päälle 600 :D Kierron käynnistymistä odotellessa. Edellinen O+ ei selvästikään ovulaatiota kuitenkaan ennustanut, kun siitä jo ~20 päivää on. Nyt oon kyl aika varma et ovulaatio oli tässä eilen/tänään ja tän perustan kohdun napukan seurantaan. Eilen se oli pehmee ja tuol tosi syvällä ja tänään taas kova ja lähellä. Oon sitä seuraillut tässä näiden limojen kanssa. Nyt sormet ristissä et huomen ois ne lämmötkin nousseet ja oikeesti jotain tapahtuisi. Ois kans nostalgista, jos pääsisin parin viikon päästä taas juokseen naisten kympin kyytiläisen kans (kaksi vuotta sit plussasin pari päivää juoksun jälkeen) ja saatais toinen helmikuinen meidän kotiin <3

Voi Twisted, onpa ikävä tilanne. Mullakin on sisko ja vaikka raskautumisyrityksestä ei olla puhuttu kellekään niin muuten lähes kaikesta siskon kanssa puhun, joten en osaa edes kuvitella miten pahalta susta tuntuu. Oletko hyvissä väleissä siskon miehen kanssa? Saisitteko yhdessä hänet suostuteltua vaikka juttelemaan jollekin, jos ymmärtäisi negatiivisuutensa myrkyllisyyden. Toivottavasti tilanne paranee, edes vaikka ajan kanssa. Tsemppiä sulle ja vietä paljon aikaa positiivisemmassa seurassa!

Zoria, hienoa että yöt taas sujuu. Toivottavasti jaksat ottaa oviksen metsästyksen rennosti. Kuulostaa luotettavalta tuo kohdunnapukan perusteella seuraaminen kun lh-piikki voi testissä tosiaan näkyä, vaikkei ovista tapahtuisikaan. Mä en edes tiedä mitä pitäisi tunnustella. :) Missä kohtaa se kohdunnapukka tuntuu? Kohdun suun lähellä varmaan, mutta..

Ja kiitos toivotuksesta. Onnistuin tänään jättään r-testit vielä kaappiin. Huomisaamu enää ja sitten testaan. Vähän oli menkkamaista polttelua eilen illalla, vaikka melko lievänä. Vähän epäilyttää, että onko siellä sittenkään mitään. Raskauteen viittaavat oireetkin on kadonneet, mutta toivo elää niin kauan kun ei ole menkkoja. To pitäisi ff:n mukaan alkaa.

Ihanaa Zoria, että teillä yöt sujuu!

Meillä mies siirtää unikoulua jatkuvasti "huomenna, huomenna"..
Perkule minä aloitan sen tänään, vaikka yksin! Helppo se on miehen siirtää kun itse saa nauttia hyvistä unista.

Olipa hieno o+ pikkuR! Talletuksia!

Kuulostaa Twisted kurjalta.. Itselläni narsistinen isä, josta juuri harkitsemme välien katkaisua.. mikään ei kelpaa ja nyt alettu siirtymään poikaani. Pitäisi osata jo sitä ja tätä. Ahdistellaan, että mikä läheisriippuvainen äiti olen, kun en jätä hänelle ja vaimolleen hoitoon (isäni ollut myös väkivaltainen koko lapsuuteni, mutta ei näe virheitään). Lapsi kuitenkin vasta 9,5kk. Huoh.
Että tsemppiä vaan! Tulipa avautuminen :D

Hurjasti ollut jomottelua alaselässä ja viikon aikana pari kertaa rusehtavaa verta iiiiihan vähän housuissa. Jospa ne menkat kohta alkaisi.

Niin kauan kun menkkoja ei näy, niin toivo elää Vulpix! Toivottavasti plussaat :)

Kiitos tsempeistä. Ei, ei olla juurikaan tekemisissä, siskolle jos menee sanoo jotain sen asenteesta se vetää pultit ja katkoo välit. Meitä on neljä siskoa, niin se on kahden kans katkonut välit. Ei oo missään tekemisissä enää. Eikä siskot aio enää sopia sen kans. No, onneks asutaan 500km päässä toisistaan :D

Mulla kohdunnapukka tuntuu kyllä herkästi. On niin "edessä" että ei tarvi ees kaivaa :D

Hyvä Zoria et yöt vähän paremmat, joo me ollaan päätetty et sit kun noi asuu omillaan niin mennään pimpottelee keskellä yötä oven taakse :D

Kiitos Vaiana! Ikävältä kuulostaa sun isän touhut. :(

Twisted, täytyypä roplata jos löytyisi. :)

Saiko mannikka plussaa o-testiin?

Vaiana, kuulostaa kauheelta :( Mun ex on myös narsisti joten tiedän niin miten sellaisesta on myös vaikea päästä eroon..

Mut hei, eilen tuli puoli vuotta täysimetystä täyteen! Kiinteitä ollaan pari viikkoa maisteltu, avokadoa eilen ekan kerran ja kyllä tykkäs :D Kivinen tie oli, mutta ei kertaakaan tarvinnut pulloon tarttua :)

Zoria toivotaan et se ovis oli :) miten lämmöt?

Twisted, on kyllä ikävä miten sisko käyttäytyy :(

Vulpix joko huomenna testaat ;)
Ei vielä oo tullut o+. Tänään kyllä vasta kp10.. normaalisti tullut kp13-15. Kovasti kyllä nippailee ja viiva vähän vahvistunu testissä (vaikka ei se mitään kerro :D )

Vaiana sovitte tietyn päivän millon unikoulu alkaa ja siitä pidät kii :) vai joko alotit?

Miulla kohdunnapukka on vähän vaikeammin tavoiteltava.. mutta kunhan löytyy ja vähän harjottelee niin oppii huomaamaan eroja (kova / pehmeä, auki / kiinni, ylhäällä / alhaalla). Miulla ovisaikaan ollut selkeästi 2-3 päivää ylhäällä, pehmeä ja auki :)

Täytyy vissiin munkin tehdä empiiristä tutkimusta omasta napukasta enemmän, kuulostaa jännältä jopa mannikka!

Onpa vaan erikoista käyttäytymistä läheisiltä! En voi ymmärtää!! Voimia <3

Täällä tallettelut onnistunu ja tänään tietenkin sitten sain reilun 38 asteen kuumeen. Kiitos. Miksi aina oviksen aikaan? Pari kuukautta sitte oli noro.

Voisin liittyä mukaan tänne höpisemään :)
Kierto ei oo käynnistynyt ku imetän ympäri vuorokauden. Päivällä muutaman kerran, ja yöllä muutaman kerran. Vauvalla ikää "jo" 8,5kk, mutta kiinteät ei maistu, joten imetykset tuskin ainakaan vähenee tässä, lapsentahtisesti jatketaan :D
Uutta raskautta on toivottu puolisen vuotta, eli mitään ehkäsyä ei ole ollut ollenkaan häiritsemässä kierron käynnistymistä.

Ois kiva tietää, että milloin teillä on kierrot käynnistyny imetysaikana, jos on käynnistyny jo?
Pelottaa ettei miulla kierto käynnisty ennen imetyksen lopetusta, koska jossain vaiheessa meillä ei ollut imetyskertoja kuin 5/vrk, eikä kierto käynnistyny silloin:sad001

Tsemppiä kaikille! :)

Oon ymmärtänyt et imetys yöllä ylläpitää tätä ettei kierto starttaa. Tai näin sairaanhoitaja ystäväni sanoi :)

Nenna, itsellä esikoisen jälkeen alko ekat menkat 5kk syntymästä. Sillon imetin yötäpäivää, pari imetystä yöllä.
Tän toisen jälkeen menkat alko "vasta" 7kk. Tässä kohin oltiin siirrytty yhteen yösyöttöön. Oon kanssa kuullut et yösyötöt pitää tehokkaasti kierron poissa.. nyt tässä jännään tuleeko ovis oikeaan aikaan kun ei enää oo yhtään yösyöttöö :)

Me mentiin jo pitkään tuolla ilman syöttöä 23-07, mut ei silloinkaan käynnistyny :D se kyl saatto olla liian aikaistakin, ku vauva oli vaan 3-4kk silloin... Sit tuli yösyömiset takaisin suurimpaan osaan öistä, ja nykyään "syödään" (=tullaan tissille mut ei imetä niin ett heruis, vaan nukahdetaan) joka yö monta kertaa vissiin hampaiden tulon tuomaan tuskaan..
No ehkä joskus, toivottavasti. En oo valmis lopettaa imetystä (vauva sais sit ite vierottautua), vaikka uus raskaus olis todella toivottu.
Tulispa noi hampaat pian jos vaikka päästäis taas eroon noista yöheräilyistä, kun ei se unikoulukaan vaihtoehto ole vielä kun ei kiinteitä syö käytännössä yhtään.

Tervetuloa nenna!

Itsekin täällä kiertoa odottelen alkavaksi. Esikoinen on nyt 9,5kk, syö paljon kiinteitä mutta on myös suurenmoinen tissitakiainen :) Nyt juuri lopetellaan yösyöntejä, kun roikkuu rinnalla vain tavan vuoksi. (Ja jotta kierto alkaisi )

Omaa:
Viime yönä se alkoi: yötissistä vieroitus
Huhhuh. Maitoa sai 22.30. Sitten heräsi 23.55 kun mies tuli sänkyyn.
Tästä sitten itkettiin ja raivottiin tunnin verran (huom! Mies NUKAHTI kesken kaiken ja homma jäi minulle.. kiitti vaan :laughing002).
Sitten kitistiin pari kertaa tunnin sisällä tästä, mutta rauhoittui nopeasti lauluun ja heijaukseen.
Seuraava kunnon itku tuli 3.30, mutta rauhoittuikin jo 10minuutissa. (Mies aina heräsi, mutta ei oikein tajunnut mistään mitään :laughing005)
5.40 taas itkettiin ja silloin olin jo niiiiin väsynyt, että päätin että sehän on melkein aamu ja annoin maitoa (joo virhe.. mutta jospa ens yönä menisi paremmin)
Mies aamulla niiin väsynyt, että kompuroi pitkin poikin.. hahahaha!
Että sellainen yö!

Mitenkä teillä muilla sujuu? :)

Takaisin