Imettävät kuumeilijat

Ei Mannikka auta tassuttelut ja pistäytyminen. Kokeiltiin kyllä. Tyttö vaan raivoaa, kun herää. Eikä osaa rauhoituttua. Mutta semmosta se on

Vulpix plussaa!

PikkuR mihin sitten rauhottuu? Kuulostaa hurjalta! Osaako tyytyväisenä nukahtaa itse esim päikkäreille? Vai alkaako huuto heti sänkyyn laittaessa?

Syli on ainoa mihin nukahtaa. Manducaan välillä. Vaunuihin nukahtaa, kun lähdetään lenkille, jos nukahtaa ja herää heti kun pysähdytään. Ei koskaan ole suostunut nukahtamaan itsekseen, eikä jäämään makuulle.

PikkuR ootteko kokeillu heijata sylissä melkein uneen ja sit siirtää sänkyyn? Teil kyl tais olla jo yli vuotias.. ootko neuvolasta pyytäny apuja, sairaalaunikoulu vois olla vaihtoehto jos kotona ei onnistu :)

PikkuR mä tiedän sun fiiliksen koska mulla on joka lapsi ollu samanlainen. Ei oo ikinä nukahtanut yksin sänkyyn ennen kuin on ollut sen yli vuoden, esikko oli tosiaan yli 2v. Ja vaunuissa huudetaan naama punaisena ja ehkä nukahtaa. Tissille ne nukahtaa yleensä eka ja sit voi nostaa vaunuihin. Eikä kukaan oo imeväisenä nukahtanut ilman tissiä. Pitänyt aina kapaloida peittoon ja tissi suuhun..

Mä en osaa vinkkejä antaa koska mä en silloin kun noi on ollu pieniä niin opetellut muuta. Ja kuopuksen kans jatkan näköjään samaa linjaa kun ei vaan oo jaksanut. Pienin nukkui yön vieressä eikä herää kun kerkeen aina tunkee tissin suuhun kun alkaa kädet vispaa mut sympatiaa saa multa sylintäydeltä <3

Meillä taas on molemmat jo sairaalassa laitettu nukahtamaan omaan sänkyyn. En ois kapeessa sairaalasängyssä uskaltanu nukkuu vauva vieressä. Kotona sit eka äp-laatikkoon ja myöhemmin pinnikseen nukkumaan. Yöllä syötön jälkeen jäi kuitenkin yleensä viereen, kun itsekin nukahdin imettäessä.

Miulla muuten alko tänään nippailla alamahalla, joten piti tehä ovistesti.. on se ainakin vahvempi kuin pari päivää sit tehty :D tuskin plussa on ihan huomenna kuitenkaan tulossa. (Ja voi argh jos tulee vasta kp20+ :rolleyes: )

10 kk on meidän neiti. Jos ei oo umpiunessa niin herää kun siirtää. Neuvolassa ollaan oltu sitä mieltä, että tämä on ihan normaalia vauvoilla. Mutta eiköhän tämä joskus mene ohi (:

Ai miten mie kuvittelin et on 1v3kk :confused: yritin ettiikkii.. no toivotaan että yöheräämiset alkaa vähetä vuoden ikää lähestyessä :) jos yhtään lohduttaa niin esikko heräili alle vuosikkaana tosi usein, välillä koko yön tunnin - hyvänä yönä kahden - välein. Ja yhtäkkiä olikin valmis nukkuu koko yön, vaati vaan sen unikoulun :)

Nii ja neuvoloissa tuntuu olevan vähän vaihtelevasti apua tarjolla. Kaikista oli ihan ok esikon aikaan et olin ihan puolikuollut heräilystä ja töissäkin kävin.. nyt kakkosen aikaan 6kk neuvolassa sanoi et kunhan kiinteiden syönnit onnistuu saa apuja yöheräilyyn :)

Kuis täällä on mennyt yöt? PikkuR, onko ollut parempia öitä tytön kans?

Miten Vulpix, onko oireita? :P mä ootan kuumeisesti et testaat!

Kuis Zoria, mikäs kp sulla oli? Ootko testannut r-testiä uudelleen? :)

Vaiana, alkoiko vierotus? Miten on mennyt? :) Onko mitään tuntemuksia kierrosta? Ootko ajatellu kokeilla sitö gelee royalee? Onko muuten muilla kokemusta siitä?

Mannikka, kuis siellä kierto etenee, joko on ovis lähellä? :)

On: tänään aattelin koittaa ipanaa omaa sänkyyn. Jaiks. Katotaan mitä tulee. Se alko tänään ryömiin niin pelottaa et tippuu alas vaik meillä on tollanen turvalaita. Mut kun koskaan ei voi olla varma :)

En tiiä olikohan ne menkat, kaks päivää tuli vaan aamulla pientä vuotoa, rusehtavaa limaa vaan, sit ei mitään. Ei kyllä testitkään näytä mitään. Pöh, no, jos se olis kiinnitymisvuotoa niin ei kai vielä ees kuuluis testissä näkyä, siitä on kuitenkin vaan kolme päivää. :)

Just ajattelin tänne kirjoitella ja teiltä kysyä, että voiko olla oire kun tänään tuli yhtäkkiä tosi huono olo hetkeksi, oksetti, mutten oksentanut ja vilutti ja pyörrytti. Mut sitä kesti vain vähän aikaa, varmaan alle puoli tuntia. Illalla ollut taas ihan ok olo. Mulla ei esikoisesta ollut mitään oireita ennen plussaa, joten en niitä oo osannut kaivata nytkään, mutta tää pisti miettimään voisko olla.. jännää!

Jännät paikat on Twisted sullakin, mitäs jos ne oli valemenkat tai tosiaan kiinnittymistä? Testiä kehiin vähän ajan päästä!

Onhan se oire, kun raskaana ollessa veren määrä lisääntyy niin aiheuttaa verenpaineen heittelyä ja niin ollen huimausta, varsinkin jos äkkiseltään nouset. Tästä kuopuksesta oli ihan järkyttävän huono olo, siis kun huimasi koko ajan jostain viikosta 8-10 eteenpäin. Lääkäri kielsi kiipeemästä sit jakkaroille ja aina piti istua sängyn reunalla minuutti ennen nousua. En ees muistanut tätä oiretta ennen kuin nyt kun sanoit. Mulla laski paineet niin matalalle (ei vaarallista muuten mut jos alkaa pyörryttää) et ne oli välillä 100/60 mut silti kuulemma "normaalin" rajoissa. Pulssi oli lähes koko ajan 100 vaikka makasin levossa. Testaappa sun pulssia, oisko se koholla. Mulla oli oma rr-mittari kun oon kh:ssa töissä ja mittailin usein ja sit kun ne laski niin piti piettää tovi niistä kirjaa.

No on jännät joo, nyt oikeasti odotan ennen seuraavaa testiä :P

Mut se mitä piti sanoman, että esikoisesta mulla ei ollut koko raskausaikana mitään oiretta paitsi loppuajasta närästys. Että tokasta ja kolmannesta on ollut oireet ekanki edestä :P

Twisted, en oo mittaillut muuten, mutta eilen mittasin sen oudon olon jälkeen ja oli 37.4, normaali varmaan 37 tietämillä. Mutta oli vasta dpo 7 ja jos johtuis kiinnittymisestä niin eikös lämmön pitäis mieluumminkin laskea..

Mullakin oli esikoisen raskauden aikana alhainen verenpaine, samaa luokkaa kuin sulla. Mutta vasta myöhemmässä raskaudessa. Ei tullut edes mieleen, että se voisi tipahtaa jo nyt. Kiitos Twisted, taas oon viisaampi. :)

Twisted meidän yöt vaihtelee kauheasti. Tänään esim herättiin jo 3.54... Äiti ois voinu vielä nukkua : D

ImageUploadedByVau Foorumi1494236419.351788.jpg

Tulihan se sieltä

Kp 18/30 yk 4

Ovista toivotaan mut tikut näyttää haaleaa :D tosin kp9 vasta menossa..

PikkuR hullun aikanen herätys :eek: mutta hieno o+ ;)

No lämmöt viittaisi siihen kiinnittymiseen ;) Peukut pystyssä edelleen :P

Joo, kyllä voi jo alussa tipahtaa, en nyt tiiä kuin alussa mutta jos sitä ollaan raskaana niin onhan se raskaus jo siitä hetkestä kun kiinnittyy että tavallaan hyvin aikainen oire :D mut kaikki kyllä siihen nyt viittaa :)

PikkuR, oho, meillä nyt on monena aamuna herätty 5.20 mut onneks tissillä saan takas nukkuu hetkeksi :) hieno ovis! Äkkiä peitto heiluun!

Mahtavaa pikkuR! Toivottavasti jaksatte heilutella peittoja aikaisista aamuista huolimatta. Kiva, että pääset kans jännäilemään.

Takaisin