Imettävät kuumeilijat

Hyvä et löysit positiivisen asian tästä. :) Kroppa toimii, kierto käy ja on ainakin viiva saatu jälleen testiin. :) Tsemppiä silti <3

Jaa eipä oo koskaan aiemmin käynyt niin että eka ihana nega. Oli aivan valkoinen. Sit lähti tollainen punainen rantu uudelleen sieltä reunasta liikkeelle ja meni tohon. Taitaa olla viallinen testi. Mä kyllä taivutin testiä ennen kuin se raita lähti et taitaa johtua siitä. Mua alko heikottaa :O

Liitteet

• 1493886531643.jpg
    1493886531643.jpg
    46.9 KB · Katsottu: 196
  • 1493886547512.jpg
    1493886547512.jpg
    79.9 KB · Katsottu: 127
  • 1493886560793.jpg
    1493886560793.jpg
    77.5 KB · Katsottu: 159
No testiajan jälkeen ihan nega :) eli susitesti oli :D tai se mun taivuttelu teki ton :D

Testit tuli ja puhdas nega r-testiin. Tilasin siis kotitestit.fi sivustolta sofi testejä. Ihmeen kauan meni kyl tullessa. O-testiin sain kyl aika tumman viivan (kuva ohessa).

Pahoittelut weasel, ensi kierrosta sitten!

Liitteet

• IMG_6164.JPG
    IMG_6164.JPG
    350.1 KB · Katsottu: 129
Weasel, pahoittelut. Niin selkeä viiva oli, että selvästi jotain oli tapahtumassa. Uutta yritystä vaan, jos seuraava pysyisi ja saisit syliin asti!

Twisted, mietin kans, että auttaiskohan toi yösyöttöjen loppumiseen jos siirtäis eka omaan sänkyyn. Taidan koittaa eka saada nukahtaan ilman tissiä ja sen jälkeen siirto.

Harmi, että se viivan alku katosi johonkin. Mutta niin kauan kuin täti pysyy pois on toivoa. :)

Zoria, pahoittelut negasta. Mutta o-testin viiva tosiaan näyttää olevan lähellä plussaa. Voisiko tosiaan olla vasta tulossa. Vaikka eikös se voi näyttää tummalta myös ennen menkkojen alkua. Lisää testailua vaan-

Weasel, pahoittelut. Niin selkeä viiva oli, että selvästi jotain oli tapahtumassa. Uutta yritystä vaan, jos seuraava pysyisi ja saisit syliin asti!

Twisted, mietin kans, että auttaiskohan toi yösyöttöjen loppumiseen jos siirtäis eka omaan sänkyyn. Taidan koittaa eka saada nukahtaan ilman tissiä ja sen jälkeen siirto.

Harmi, että se viivan alku katosi johonkin. Mutta niin kauan kuin täti pysyy pois on toivoa. :)

Veikkaan et auttaa, mut jos eka koittaa tosiaan nukuttaa ilman tissiä niin sit vielä helpommin vois jäädä pois :) Meinaan sit se vois oppia nukahtaa yöllä ilman tissiä jos herää :)

Meillä vieroitettiin yötissistä ja tissille nukahtamisesta jo 3 kk sitten. Ei oo auttanu mitään. Ei edelleenkään osaa nukahtaa yksin eikä yöllä jatkaa unia herättyään. Nukutan sitte viereen tai syliin ja nostan sänkyyn. Sitte otan yöllä viereen. Joskus jo alle tunnin päästä nukahtamisesta....

Meillä vieroitettiin yötissistä ja tissille nukahtamisesta jo 3 kk sitten. Ei oo auttanu mitään. Ei edelleenkään osaa nukahtaa yksin eikä yöllä jatkaa unia herättyään. Nukutan sitte viereen tai syliin ja nostan sänkyyn. Sitte otan yöllä viereen. Joskus jo alle tunnin päästä nukahtamisesta....

No voi paska.

Meillä kyllä esikoinen oli samanlainen kans. Nukuttamisen kanssa. Nukku yöt kyllä vieroituksen jälkeen kokonaan mut nukuttaminen, se oli ihan vittua oikeesti. Tissille, tai ilman, sit pelleiltiin, kitistiin jne. Makasin sen vieressä, istuin, taputtelin jne. Kokeilin tuhat eri unikoulua. Sit kun se oli 2v 10kk niin se oppi nukahtaa ilman äitiä. Toivottavasti teillä ei mee niin kauan :) <3 keskimmäinen oppi helpommin.

Heipä hei!
Kaikki viestit luettu, mutta ei muista enää mitä kaikkea kenellekin sanoa. :D

Omaa napaa:
Meillä on vasta nyt lopulta kunnolla parannuttu pääsiäisen aikaan alkaneesta taudista.. Huhhuh. Nyt koitan saada miehen tuen, jotta aloitettaisiin jo huomenna yötissistä vieroittaminen.

Muutoin ei mitään uutta.. ei kierron starttaamis oireita tai muutakaan.

Mieskin jo puhuu isommasta autosta ja miettii pidämmekö nykyiset vaunut (joista saa päällekkäis tuplat), vai ostetaanko vierekkäin olevat tuplat. Saa jo vähän toppuutella, että jos nyt eka sais kierron alkuun. Kuulemma ainakin hyvä puoli se, että voidaan harjoitella paljon vauvan tekoa. :laughing002

Nyt plussatuulia, kiertojen startteja ja muutoin vain positiivisuutta kaikille! :)

PikkuR, oh no, ei kuulosta yhtään hyvältä. Toivottavasti tahti muuttuu pian.

Vaiana, ihana mies! :)

Aika kuluu hitaasti, vaikka oonkin pitänyt itseni kiireisenä. Toisaalta taas tänään aamulenkillä kävi sellainenkin ajatus mielessä, että on oikeestaan aika hyvin kaikki. Että täällä ihanassa auringonpaisteessa saan kävellä ja nauttia kaikki päivät pikkuiseni seurasta ja uusi vauva saa tulla ja parisuhteessa on kaikki hyvin ja ei mee enää pitkään kun pääsen testaamaan tuleeko se vauva jo tammikuussa. Ja jos ei tule niin onhan se "tekeminen" ihan mukavaa puuhaa ja vielä on aikaa. :Heartred

Toivon mukavia hetkiä teille kaikille pienten tissiäistenne kanssa!

Joo tää on ihanaa. Nyt sentään nukkuu 2-3 välillä putkeen. Jossain vaiheessa mentiin 10 min pätkissä. Siks otankin viereen, että saadaan ees ne ajat nukuttua. Eiköhän tuo opi nukkumaan ennenku kouluun menee
: D

Vaianan mies siellä vähän innoissaan (: tovottavasti kierto käynnistyy pian

Täällä nyt kp 14/n 30

Voi kyllä! Tänään oli kotona ihan horror päivä. Lapset vinku, vauva kitisi koko päivän ja mies oli v-pää. Mietin että en ees halua uutta vauvaa. Nyt illalla, lapset nukkuu, mies otti kainaloon ja katottiin sarjaa. Sit pussailtiin ja tajusin et näin on hyvä. Tulee jos tulee kun on sen aika jos sen neljännen aika edes on. :)

Vulpix joo oli ihan kp1 sillon kun kirjottelin, nyt siis kp6 menossa.. nyt saatu yösyötöt pois, niin jos oviskin tulis ajoissa :) toivotaan et kohta pääset plussaa :)

PikkuR harmi kun heräilee :( saisitko tassuttelu- tai pistäytymisunikoulun toteutettua? Niissähän tavoitteena opettaa lapsi nukahtamaan itse..

Vaiana, meillä kanssa mies kattellu jo 7-paikkasia autoja :D

Tiiättekö näitä nukutuksia kun tekis mieli lopettaa imetys kun yks narisee tossa tissillä jo kohta toista tuntia eikä vaan nukahda. Sit se kiemurtelee ja vetää nännistä. Sit kun alkaa röyhtäyttää ja kiemurtelee entisestään. Sit puklaa päälle ja pitää saada tissi takas. Ja iskä ei voi nukuttaa. Miks mun vauva ei syö tuttia?? :( nyys. Onneks näitä iltoja ei oo usein.

No niin, en lopeta imettämistä. Vielä :D ei se imetys aina mitenkään helppoa ja vaivatonta oo niinku mainostetaan. Mut se nukkuu, erävoitto! :cool: Hyvää yötä <3

Liitteet

• 1494006745044.jpg
    1494006745044.jpg
    59.3 KB · Katsottu: 118
Tsemppiä Twisted! Se on joskus rankkaa, vaikka palkitsevaakin. Mä koitan rankkoina hetkinä muistella sitä kuinka tärkeää imetyksen onnistuminen on mulle ollut ja kuinka hyvin on kuitenkin enimmäkseen mennyt.

Onpas turvonnut olo.. miten pystyn oleen tulkitsematta kaikkea raskausoireeksi vielä 6 päivää.. :)

Sä niin plussaat Vulpix! <3 kiitti, mä kans koitan aina aatella sitä hyvää ja mietin aina et seuraava kerta on helpompi jos kekkaloi tissillä. :)

Ja kaikki tiheän imun kaudet ja kireät kielijänteet mä ajattelin et "tää on vaan vaihe". Kireä kielijänne leikattiin mut aika meni siihen poika oli 5 viikkoa niin oli siinäkin odottaminen. :) Mut sinnillä vaan. On se imetys silti aivan parasta <3

Takaisin