Imettävät kuumeilijat

Noniin, ei muuta kuin onnea! Tarrasukkia pienelle! On nimittäin ihan selkeä viiva! :)

Onnea plussanneille ja toivotaan et sieltä plussa tulisi myös Twistedille (ja muille)!

Tääl ois kai dpo 12/13 menossa (ovis plussasta laskettuna), mut mun testit on jossain matkan varrella ni en pääse testaa :arghh: Toisaalta limat näyttää siltä että ovis olisi vasta tulossa. Sekaisin tuntuu olevan kroppani vielä, viimeiset menkat olleet 2 vuotta sitten huhtikuussa ja toukokuun lopussa plussasin (pitkä kierto ollut mulla aina).

Yöt on menneet taas hyvin. Pari horror yötä oli ja oli kyl lähellä että olisin luovuttanut. Viikonloppuna oltiin mummulassa ja sielläkin meni nukkuminen tosi hyvin. Mä vaan sain jonkun pöpön sillä reissulla ja koitan selvitä muksun kanssa kun mies töissä. Takana kohta 2 vko yöimetyksien lopetuksesta ja nykyään pieni herra ei syö välillä 22-7 :) Aamulla kyl tietää et saa kun tulee siihen malliin paitaa repimään. Joskus harvoin yrittää yöllä, mut uskoo kun sanon että on yö ja nyt nukutaan. Aamulla sit sanon et on aamu ja nyt saat hömppää (=maitoa). Edelleen syödään sängyssä ja nukutaan perhepedissä. Nyt olen kyllä miettinyt sängyn hommaamista toiselle siihen meidän sängyn viereen, tila alkaa loppumaan.
Et jos tulisi ne menkat viimein ni pääsis oikeasti kuumeilee.

Onnea weasel!

Zoria jospa ne menkat sieltä alkas! Tai tietty vielä parempi ois plussa ;)

Twisted en nää viivaa :( mutta jos ne menkat tekee tuloaan, sit ens kierrossa pääset kunnolla piinaa :)

Täällä kp4, alotin malttamattomana jo oviksen tikutuksen :D jos nyt ei tarviis ihan sinne kp25 asti tikuttaa :rolleyes: tilasin myös kasan vitamiinejä, inositolia, foolihappoo ja b6. Siis käytännössä eri b-vitamiineja :D ja verigreippejäkin kotiutin :p

Hyvin näkyy viiva Weasel! Tarrasukkia pienelle matkaan!

Zoria, jännät paikat. Koska luulet, että testit tulee? Ei mullakaan ihan kuivaksi elämä muutu oviksen jälkeen, etenkään jos oon juonut greippimehua. Eli ei se välttämättä tarkoita, että ovis olis vasta tulossa.

Mannikka, nyt oot kyllä niin hyvin varustautunut, ettei voi muuta kuin plussata! :)

Täällä kp 25 ja dpo 3. Ei muita oireita kuin se, että edelleen imetys vähän sattuu. Onneks on tulossa kaikkee touhua tässä viikon aikana niin ei ehkä ajatukset oo ihan koko ajan testaamisessa. :)

Kiitoksii teille ihanille <3 Ei vaan oo yhtään sellanen olo et oisin raskaana:p Sillon esikoisen aikaan oli niin selkeet oireet ja nyt ei mitään:eek: Tottakai sitä nyt toivoo et toi lähtis vahvistumaan ja siellä joku kyytiläinen olis:smiley-angelic001

Testit ois musta pitänyt jo tulla. Perjantaina oli viestiä et lähteneet ja odotin et ois jo tiistaina laatikossa, mut ku ei ni ei. Jos huomenna sit

Kiitoksii teille ihanille <3 Ei vaan oo yhtään sellanen olo et oisin raskaana:p Sillon esikoisen aikaan oli niin selkeet oireet ja nyt ei mitään:eek: Tottakai sitä nyt toivoo et toi lähtis vahvistumaan ja siellä joku kyytiläinen olis:smiley-angelic001

Jospa ne viikon päästä iskee oireet kuin salama kirkkaalta taivaalta. Mulla ei esikoisesta mitään oireita, seuraavista kyllä ja paljon. Kaikkea muuta paitsi pahoinvointia ei kenestäkään. :)

Twisted, mä koitan malttaa odottaa dpo 11-12 asti, eli ens viikon to-pe. En haluaisi turhia negoja testata. Mutta niin mun piti viimeksikin odottaa enkä malttanut. :) eli katsotaan. Koskas sä meinaat seuraavan kerran testata? Kuvaa sit taas meidän ihailtavaksi.

Zoria, höh. Toivottavasti huomenna tulevat.

Weasel, raskaudet on erilaisia. Usko vaan, raskaana oot! :)

No mä teen pe, huomenna tulee postissa lisää mut koitan pe aamupissaan jaksaa oottaa. Mulla tätä ohjelmaa tosin kotona on, kolme poikaa vetää sellaista showta että oksat pois :D

Toivottavasti jaksat sinne to asti oottaa, mut jos teet ennen niin tänne kuvaa sit :D <3

Zoria, mistä tilasit? :)

Mä niin toivon et sulla on plussa <3 en tiiä oonko teiltä kysyny mut haluatteko jatkaa imetystä vauvan synnyttyä myös isommille? :)

Kiitos. Niin mäkin, sekä sulle että itselleni, koko sydämestäni. Aion jatkaa imetystä, jos se vaan onnistuu. Siitä yöimetyksestä koitan vieroittaa uudelleen pian, oli raskaustilanne mikä tahansa, mutta muuten mieluusti jatkan. Mun tavoite tosin oli vuoden ikään asti imettää ja se on tässä parin viikon sisään täyttymässä, joten sen puolesta en kanna huolta, vaikka esikko vieroittaisikin itsensä mahdollisen raskauden aikana. Mutta olishan se ihanaa tandemimettää. Miten oot itse ajatellut?

Mun salainen haave on tandemimettää <3 Ja mikäli raskaudun pian ja Onni jatkaa niin annan palaa :) Mä päätin nyt et vauva saa itse itsensä vierottaa kun on siihen valmis. :) just isäpuolen kans naurettiin et se on ollu 5v kun on lopettanut tissin ja mun isä oli 4v. Isä ei oo elossa enää mut mummo on ja hän kertoi just kui hää oli laittanut tervaa nänneihin et isä ois lopettanut :D oli 4v sylkenyt tervat pois ja jatkanut :D

Jos raskaaksi tulisin niin yö vieroituksen tekisin ajoissa koska sit takaisin et ei tarvi kuin yhtä yöllä imettää. :) meillä onni on vieressä, siirtyy omaan sänkyyn kun alkaa kunnolla liikkuu mut en tiiä miten lopetan yösyötöt, ehkä ne loppuu (toivon mukaan) itsekseen kun ei maito haise vieressä :D

Ei tullu plussaa kun menkat alkoivat (eka kerta synnytyksen jälkeen). Heräsin aamulla kunnon jomoihin ja verta tulee niin ettei jää mikään epäselväks:sad001 tein r-testinki ja oli jo haaleampi ku eilen...

Oho, pahoitteluni <3 voisikohan mennyt kesken varhaisesti? Ensi kierto olkoon teän <3

Kiitti<3 Niin tais käydä, mut en ois tienny tuosta jos en ois eilen sattunu testaamaan. Hyvä tietää et kroppa toimii.

Takaisin