Imettävät kuumeilijat

Tuohan on hyvä keino Twisted että jos miehelle sais ekaks autokuumeen nostatettua Meillä on Chevroletin Transport 7 paikkanen, ihan huippu vaikka ei mikään uus olekkaan. Niin ja onnet kierron käynnistymisestä.

PikkuR onko pikkuinen jo parempi? Toivottavasti

Nakumaija tervetuloa:) Voisin itsekkin kokeilla seuraavaksi tuota aamulämpöjen mittaamista.

Meidänhän piti alkaa kunnolla haaveilemaan vauvasta vasta häiden jälkeen heinäkuussa, mutta huomaan koko ajan ajattelevani että oisimpa raskaana Täällä siis ei edelleenkää menkkoja eikä ovista tikkuun. Tikuttamisen jätinkin suosiolla pois.

Hilla ja pieni tissimies 1v3kk

Siis ihan aivan huvikseni tein kun tuli, kun siis aamulla holahti verta mut sen jälkeen ei oo tullu niin mitään! Ei mitään. No, tää kuva on testiajan jälkeen, aivan kun ois r-testissä eka jotain ollu, mut totesin sen olevan liian lähellä tota kontrolliviivaa ja sit se katos. Oisko ollut se kuuluisa viivanpaikka eka. Meinasin pyörtyä. Oviksessa haalee viiva, katsellaan taas joskus viikon päästä jos koittaisi jotain ovista bongata :D

Ja Hilla, kiitos jos tää edes oli kierron aloitus? :S

Liitteet

• 1493725768276.jpg
    1493725768276.jpg
    133.7 KB · Katsottu: 125
Twisted, ihan kuin siinä jotain olisi! Väriä en näe, mutta viivan paikka se vähintään on. Onko toi onestep? Mulle ei oo ainakaan tullut edes tollasia ikinä. Mut en halua herättää toiveita liikaa. Toivon vaan. :)

Twisted uus testi aamulla!

Kiitos kysymästä Hilla, neiti voi jo paremmin. Kuume alkanut laskemaan. Toki nyt on täynnä näppyjä....

PikkuR neuvottiinko sua hakee sitä Poxlin vaahtoa? Meillä auttoi pojilla se. :)

Ja Vulpix, mä olin varma et mun lasit on rikki. Selvempi se oli märkänä. Teen aamulla uuden. On one step :)

Twisted, toivotaan, että meidän viivalasit ei olis rikki vaan huomenna tulis vahvempi viiva! En malta oottaa sun testiä.

Kiva, että siellä ollaan parempaan päin pikkuR.

No toivotaan. Mun syke nousi tonniin kun luin sun kommentin et säkin saattaisit jotain nähdä. Mutta huomenna huomenna :D katsotaan :P

Onko täällä kellään kokemusta siitä, että imettäminen alkaisi sattua ovulaation jälkeen? Mulla on tänään ja eilen (eli dpo1 ja 2) sattunu, vaikka aiemmin ei oo tuntunu mitään vaikutusta kierron vaiheella olevan imetykseen.

Jos on Vulpix kuule tarrannu kiinni. Oon lukenut että imetys voi raskautumisen yhteydessä olla kivuliasta. Mulla oli niitä imetyskipuja pari viikkoa sitten. Mut mähän en tiiä mitä on tapahtunut :D

Twisted, oi tarkoittaisipa se sitä.. tammivauva olis ihana. Toivon niin, että meille toinen pieni tulisi elämään.

Oispa hienoo olla yhdessä tammikuisissa, kuten kaikkien muidenkin kanssa, mutta mä luulen et mä en sinne plussaajiin oikeesti pääse :D huomiseen :P

No joo, kai mun lasit on rikki. Eka oli et joo kyl siinä jotain on mut sit katoin tarkemmin enkä näe mitään. :/

Liitteet

• 1493784836838.jpg
    1493784836838.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 118
  • 1493784850275.jpg
    1493784850275.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 110
  • 1493784874157.jpg
    1493784874157.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 114
Sivuttain katsonut näen pisteen. Mut sekin on mun mielestä liian lähellä kontrolliviivaa :D hullu sitä on. :D

Liitteet

• 1493786834858.jpg
    1493786834858.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 116
Twisted, se piste siinä näkyy kyllä, mutta nyt mäkään en erota viivaa. Mut siinä pisteessä on kuitenkin väriä. Onpa hankala tulkittava. Mun käsittääkseni väriä voi tulla muualle kuin kontrolliviivaan vain jos testi on rikki tai on raskaana. Ei varmaan auta kuin odottaa ja testata mylhemmin uudelleen.

Teen muutaman päivän päästä uudelleen, vaikka pe :P tuskin se on viiva tai plussa mut testaaminen on hauskaa :D

Jaa nyt taas inasen rusehtavaa limaa ja järkky selkäkipu, eli kyllä nämä taitaa menkat olla :S

Tein tämän rfsu testin muutaman tunnin pidätyksen jälkeen, näkeekö kukaan mitään?

Liitteet

• IMG_1049.JPG
    IMG_1049.JPG
    301.9 KB · Katsottu: 143
Takaisin