Oon tovin seuraillu ketjua toivoen, että oma yrityksemme voisi virallisesti alkaa ja kolmonen mahdollisesti tulla tilaukseen. Twisted tuolla aiemmin mainitsi, että sitte jättää yösyötöt ku itteesä riittävästi vituttaa. Tämä toimi esikoisella aikanaan ja samoin myös tällä nuoremmalla. Se on oikeasti helpompaa seistä päätöksensä takana silloin, kun on valmis uhkapelaamaan vaikka viikon yöunet, kun voittorivillä seisoo "loppuelämän paremmat unet" [emoji23]
Positiivisella fiiliksellä siis mennään, ainakin vielä, kun kuukautisten alusta on tasan 1kk ja eka yrityskierto takana. Lopetin yösyötöt, kun muksu oli 10kk ja kahden viikon kuluttua alkoi kuukautiset. Nyt tasan 28pv kuluttua kp1. Mun kierto on aina ollut lähes kellontarkka, joten tämä kertoo mulle vain sen, että systeemi mitä ilmeisimmin edelleen toimii.
Aamulämpöjen mittaamisen oon todennu mahdottomaksi, kun muksu herää noin klo 5.30 joka aamu maitojaan kiljuen. Eli ei mitään minuutin lämmönmittaamista ennen sängystä nousua [emoji23] Kai sen voisi siinä imettäessäänkin mitata mutta tuohon aikaan aamusta arvotan unien jatkamisen aika korkealle!
Ja autoasiaan kommentoidakseni: mä olen meillä se välineurheilija ja olen vauvakuumeen ohella ottanu tietysti ohjelmaan myös autokuumeilun. Parhaillaan haaveilen toyota prius+, jonne mahtuisi isompikin kööri. En oo uskaltanu koeajamaan [emoji38] Tosin on kyllä myös hinnaltaan "vähän" yli budjetin... Toinen vaihtoehto, ei vähäisempi laisinkaan, on Teslan ModelX. Lottovoitto on tilauksessa siis myös... Tällä hetkellä mulla on kauppakassi, johon mahtuu minä, mukulat ja kauppakassi. Ahtautumalla.