Imettävät kuumeilijat

Joo, mehän käytiin jo autokaupassa kattoo 7-paikkaista Kiaa, mutta ei ollut silloin koeajolle niin se jäi :D mut sanoin et palkankorotuksen jälkeen voitais vaihtaa. Nykyinen on aika pieni jo viidelle :D ainoa vaan et tilattiin toi uutena kolme kuukautta ennen kuin kuopus kertoi tulostaan ettei oo ees kauheen vanha auto :D No, katotaan mitä nää mun taivuttelut saa aikaan <3

Hahahaa, arvatkaa minne me mennään tänään! Koeajolle! Uutta autoa :D 7-paikkaista :D

Heitin illalla miehelle et "kun viedään pojat sinne synttäreille niin mennään käymään koeajaa se Carens" se vastas että "joo ehdottomasti" :D

Jee vulpix!

Mie täällä tuulettelen kun dpo5 eikä merkkiäkään menkoista :D sais ainakin torstaihin asti pysyy poissa nii täs hommassa ois jotain toivooki :p

Mannikka, toivotaan, että plussaat tästä kierrosta. Kuulostaa ainakin lupaavalta!

Vitsit oon niin innoissani siitä, että jos tää mun kierto tästä tosiaan nyt normalisoituisi. Ja siitä, että pääsen testaamaan jo ennen äitienpäivää. Olispa ihana äitienpäivälahja saada plussa testiin. Ainoa huoli on huonot tallettelumahdollisuudet, koska väsymys ja lapset (joita se väsymys ei tunnu vaivaavan). Mutta koitetaan. :)

Ihanaa, oon niin happy teitien puolesta :) Ei lämmennyt mies nyt autolle. Sanoi et "joo kai sitä tarvis isomman mut pitää kattoa" :D prkl. No, en luovuta vielä :D

Oon tovin seuraillu ketjua toivoen, että oma yrityksemme voisi virallisesti alkaa ja kolmonen mahdollisesti tulla tilaukseen. Twisted tuolla aiemmin mainitsi, että sitte jättää yösyötöt ku itteesä riittävästi vituttaa. Tämä toimi esikoisella aikanaan ja samoin myös tällä nuoremmalla. Se on oikeasti helpompaa seistä päätöksensä takana silloin, kun on valmis uhkapelaamaan vaikka viikon yöunet, kun voittorivillä seisoo "loppuelämän paremmat unet" [emoji23]

Positiivisella fiiliksellä siis mennään, ainakin vielä, kun kuukautisten alusta on tasan 1kk ja eka yrityskierto takana. Lopetin yösyötöt, kun muksu oli 10kk ja kahden viikon kuluttua alkoi kuukautiset. Nyt tasan 28pv kuluttua kp1. Mun kierto on aina ollut lähes kellontarkka, joten tämä kertoo mulle vain sen, että systeemi mitä ilmeisimmin edelleen toimii.

Aamulämpöjen mittaamisen oon todennu mahdottomaksi, kun muksu herää noin klo 5.30 joka aamu maitojaan kiljuen. Eli ei mitään minuutin lämmönmittaamista ennen sängystä nousua [emoji23] Kai sen voisi siinä imettäessäänkin mitata mutta tuohon aikaan aamusta arvotan unien jatkamisen aika korkealle!

Ja autoasiaan kommentoidakseni: mä olen meillä se välineurheilija ja olen vauvakuumeen ohella ottanu tietysti ohjelmaan myös autokuumeilun. Parhaillaan haaveilen toyota prius+, jonne mahtuisi isompikin kööri. En oo uskaltanu koeajamaan [emoji38] Tosin on kyllä myös hinnaltaan "vähän" yli budjetin... Toinen vaihtoehto, ei vähäisempi laisinkaan, on Teslan ModelX. Lottovoitto on tilauksessa siis myös... Tällä hetkellä mulla on kauppakassi, johon mahtuu minä, mukulat ja kauppakassi. Ahtautumalla.

Mahtavaa vulpix!

Oispa Mannikka ihanaa, jos plussa tulis tästä kierrosta jo <3

Me oltiin ti-pe reissussa. Helsingissä ja Tukholmassa. Meillä Ollu taas ihan horror öitä. Yöllä ollaan hereillä ja huudetaan. Nukkumaan ei halua mennä millään. Hyvän kuuloisia pätkiä tiellä jo osalla unissa. Ja tsemppiä unikouluttajille!

Ei oo tästä kierrosta plussaa tulossa.. dpo6 ja pyyhkiessä tulee jo verta :( muoks. kp32 dpo6 ja tänään tai huomenna vaihtuu kp1. Jospa ens kierrossa sit pääsis vähän pidemmille dpoille.

Noh hyvää vappua kuitenkin!

Muokattu viimeksi:
Naukumaija, täällä ihan sama. Meillä kans, ei nyt ihan mikä tahansa menopeli käy, ja kun ollaan yks auto ostettu uutena niin ei mies suostu enää vanhaan. Tesla S me ollaan koeajettu vuosi sitten mutta siihen tarvitaan jo lottovoitto.. :D

Ilmaisen vinkin annan lämpöjen mittaukseen, korvakuumemittari. Toki jos ei halua sitä ostaa pelkästään tän takia niin ymmärrän. :)

Hyvä et kierto on säännöllinen, nyt kohti plussaa vaan <3

Tsemppiä PikkuR, meillä on aina reissut syönyt yöunet. Esikoisen aikaan reissattiin porukoilla Lapissa n. 6kertaa vuodessa niin ekat 3 yötä oli tuskaa mut sit se poika tottui. Onko rytmi palautunut kotona?

Pahoittelut mannikka menkoista, toivotaan ens kiertoa paremmaksi :) <3

Voi ei Mannikka! Ens kierto on teidän <3

Teillä twisted vähän kalliimpi automaku : D

Ei oo palautunut. Viime yönä sit yhtäkkiä 38,2 kuumetta. Toivon, että ei saatu enteroa tuttavilta.

Toi korvakuumemittari on niin kätevä!

Voi toivon ettei oo enterorokko. Meillä pojilla oli 2v sitten ja oli ihan paskaa. Siis aivan paskaa. :/ mut toivon ettei oo. Tsemppiä sinne!

Tervetuloa Naukumaija!

Tsemppiä PikkuR, yöhuuto on kyllä niin sietämätöntä. Toivottavasti yöt rauhoittuu. Ja toivottavasti ei ole enteroa.

Voi ei mannikka, oon pahoillani. Toivotaan, että tämä seuraava kierto on teidän.

Ja PikkuR on joo vähän, tai siis sellainen ois haaveena mutta toistaiseksi on tyydyttävä halvempaan. Eilen käytiin tosiaan 7-paikkainen Carens koeajaa, mutta mies ei nyt oikein vielä lämmennyt.. Ehkä hän vielä. Nyt on -16 vm Ceed joten lisätila tulis tarpeeseen auton kans vaikka on "vaan" kolme. :D

Lääkärissä käytiin, kun kuume nousi 40 asteeseen. Enterohan se. Kurkku täynnä rakkuloita.

Hauskaa vappua muuten kaikille (:

Noniin, kierto on alkanut! Toissailtana ja eilen ihan vähän rusehtavaa limaa ja tänään aamulla verta. Pitäis tulla ovistestejä tänään postissa, menkkojen jälkeen vois huvikseen tikuttaa :)

Pieni on parin viikon ajan alkanut saamaan kiinteitä niin se varmaan on käynnistänyt :) Täyttää puoli vuotta 8.5 :)

Takaisin