Imettävät kuumeilijat

No jaa :D voi olla mut siihen menee aikaa.

Pakko vähän omaa oloa avata, ei herran jestas mikä olo mulla on ollut. Sairastan tai sairastin paniikkihäiriötä ja nyt joko se tai sit joku muu aiheuttaa järkyttävää oloa.

En tiiä voiko imetys aiheuttaa tällaista kuvottavaa oloa, joka tulee iltaisin, varsinkin jos on ahdistanut illalla. Maha on kipee ja oksettaa. Välillä tietty mietin et mulla on varmana syöpä, koska tässä taudissa kaikki kivut tarkoittaa syöpää.. :S :D tiedän ite et oon vaan ihan typerä mutta minkä teet. En halua enää lääkkeitä syödä, mulla on edelleen kohtauksiin 1/2 Opamox mut noup en vaan taho. Vitsi, milloinkohan jaksais vääntyä lääkäriin toteaa olevansa fyysisesti terve :/ :D

Onnea kadonnut!

Meillä ei pääsiäispyhiä eikä isyyslomaa päästy hyödyntämään unikoulussa. Saatiin joku hemmetin flunssa koko poppoo.. poika edelleen räkäinen jo toista viikkoa :banghead:
Aloitetaan unikoulu vasta kun ollaan terveitä. Kuudes hammaskin pukkaa, joten maito maistuu yöllä. (Tää äiti alkaa olla niska- ja selkäjumien kanssa jo todella loppu.. saisi edes omaan sänkyyn tuon nyytin nukkumaan)

Viime viikolla oli kipuja ja jomotuksia munasarjoissa, mutta mitään ovista en tikkuihin bongannut :( varmaan vaan kuvittelen tunteet, kun niin toivoo kierron alkavan.
Noh, eiku eteenpäin! Kyllä se joskus starttaa :D

Kyllä se Vaiana starttaa jossain vaiheessa. Oon muuten miettinyt et voiko ovuloida ilman menkkoja? Kun keskimmäinen on saanut alkunsa ilman kuukautisia ja imettänyt oon vielä esikkoa silloin.. Hmm, kaipa sitä? :D

Ja suosittelen terveenä alottaa, meilläkin oltiin sitkeässä räkätaudissa, kellään ei kuumetta, mutta kahden pojan nenä oli räkäinen täynnä ja toinen niistä oli toi 5kk, onneks nyt alkaa olla takanapäin :) Sinne tsemppiä :)

Onnea kadonnut :Heartred

Mä oon niin kateellinen teille jotka jaksatte tuota unikoulua. Pitäis itse kanssa aloittaa tai lähinnä ainakin yövieroitus ja katsoa onko sillä jotain vaikutusta heräämisten määrään. Täälläkin välillä on pakko saada nukkua tissi suussa...huh! Täälläkin tiedetään niska-hartiajumi :dead:

Ovistikkuihin en oo saanut kuin pientä haaleaa viivaa, joten taidan jättää ne kokonaan kuvioista pois.

Minkä merkkisiä ovistestejä teillä muilla on? Mulla on noita One step. Onko kokemusta niistä, ootteko huomannu eroja testien väleillä?

Me päätettiin nyt kerätä voimia ennen seuraavaa yövieroitusyritystä. Niska- ja hartialihasjumit jatkuu, mutta mä en vaan jaksa enää valvoa öitä. Uusi yritys vähän myöhemmin.

En tiedä onko mahdollista, että olisi ovis, jossa munasolu ei hedelmöity, mutta silti ei tulisi minkäänlaisia, edes niukkoja menkkoja. Mutta tietysti heti ekasta oviksesta voi tulla raskaaksi kuten sulla on ilmeisesti käynyt. Ilman ovista ei varmaan mitenkään voi ilman apuja tulla raskaaksi.

Hilla, mulla on käytössä cb:n digiovistestit. Ne on musta kivoja kun on kaksoishormobitestit eli näyttää lh:n lisäksi myös estrogeenin nousun ja ei tarvi tulkita viivojen vahvuutta. En oo tehny vertailua, mutta ainakin tuolla Raskaaksi 2017 -ketjussa on näkynyt paljonkin eroja eri merkeillä. En nyt muista mitä onestepeista on sanottu kylläkään.

Sen verran vielä lisään, että täällä kp 17 ja ovistesti näytti edelleen negaa. Viime kierrossa näytti vilkkuvaa hymynaamaa kp 18-32 eli ei ainakaan tällä perusteella näyttäis kierrot yhtään olevan lyhenemään päin. Pöh.

Tsemppiä muille yövieroittajille!

Täällä nukuttiin viime yönä 21.30-8 ilman maitoa :) Aamulla kuuden aikaan tuli kainaloon nukkuu, mut ei näytä maito kiinnostavan enää öisin. Perhepeti on meil käytössä. Päivisin kyl ollaan niin kiinni mussa ja maitoa halutaan "normaalia" useammin. Samalla jäi kans toiset päikkärit pois ja aamuiset siirtyi hieman myöhemmäksi.
Mietin tässä, et kauan menee et kierto tästä käynnistyisi (mikäli käynnistyy). Toisaalta tänä aamuna oli taas lämpö noussut perustasosta, et oisko se ovulaatio viimein tapahtunut (pari ovis plussaa saanut jo tässä lyhyen ajan sisään). Nyt jännätään taas et onko lämpö koholla huomenna :D
Ai niin ja meillä täällä pieni tissipoika 1v 2,5kk

Hilla, mulla käytössä onestepit, mutta vasta aloitin tikuttelun niin en osaa enempää niistä sanoa :)

Vau Zoria! Kuulostaa hyvältä nukkuminen teillä jo :) Meillä on alkanut aamun päikkärit jäämään välistä. Poika hakee selvästi uutta rytmiä.

Vaiana+poika 9kk

Teinpä tähän olooni r-testin eilen mutta puhdas nega oli :D toinen jäi vielä odottaa sitä hetkeä kun tulee taas se fiilis :D

Onko teillä alkanut imetys sattuu kun vauvat tekee hampaita? Ei oo mitään muistikuvaa vanhemmista pojista mut nyt välillä tosi kipeet rinnat ja varsinkin imettäessä, ja uskoisin et kohta puhkee eka hammas kun kuolaa ja päristelee koko ajan poitsu.

Mites Zorian yöt, onko jatkunut yhtä hyvin? :) meilläkin on perhepeti, tosin iskä nukkui arkisin sohvalla kun heräilee vauvan tuhinaan, vkl:na sit saan sen viekkuun ^^

Oliko zorialla lämpö vielä koholla? :)

Mites vulpixin ovis?

Meillä suht kivuttomasti yösyötöt jääny pois :) yöunetkin kivasti pidentyny, nyt nukkunu jopa 8,5h ja 10h pätkät!! Pikkuneiti on 8kk.

Miulla oli vkoloppuna niin megaeggikset et huh! Ja lämpöjenkin mukaan nyt ois vihdoin ovis tapahtunu :) tulihan se vasta kp26 :rolleyes: nyt jänskää luteaalivaiheen pituus.. pääsis sinne 10 päivään ni ois hyvä. Eli nyt kp29/37(toivottavasti) dpo3..

Twisted jos vauva jotenkin ikenillä jäystää nänniä kun kutittaa?

Mannikka, vielä on ollu testit negaa. Testaan taas kunhan tää tissitakiainen malttaa lopettaa. :Heartred Toivotaan, että luteaalivaihe sulla olis riittävän pitkä ja tästä tulis tärppi!

Twisted, täällä on kohta 6 hammasta ja meillä ei oo vaikuttanu imetykseen mitenkään, mutta voihan olla noin kun mannikka sanoo tai sitten oon kuullu, että imuotekin voi muuttua. Kannattaa tarkistaa sekin ennen kuin muuttuu liian kivuliaaksi. Meillä joskus kyllä pureskellaan muuten vaan tissejä silloin kun on jo syönyt tarpeeksi ja enää vaan leikkii. Silloin otan vaan tissin pois.

Tein o-testin ja sain vilkkuvan hymynaaman! Saa nähdä montako näitä tässä kierrossa tulee. Viime kierrossa kp 18-32, nyt kp 19. Eilen en testannut. Ja normaalisti niitä kai pitäisi tulla 2. :)

Takana horror yö, mut periksi en antanut (mietin kyl et tissillä tää kaikki olisi ohi 5min). Osittain kyl omaa syytäkin, kun en mennyt nukkuu silloin kuin muksu. Sain toisen nukahtaa ysiltä ja jäin sit palloilee viel (se kuuluisa oma aika), menin nukkuu vasta puolen yön aikoihin ja aika pian muksu sit heräs EIKÄ nukahtanut heti. Huutoa ja nukahtamisyrityksiä kesti sit pari tuntia, kunnes lopulta kaikki päästiin nukkumaan.
Lämmöt kai vieläkin hienoisesti koholla (kuva ohessa), mut tiedä nyt mitä tuolla tapahtuu. Ku ois vertailukohtaa aikaan ennen raskautta.

Meillä noita hampaita on jo 12 ja kyllä huomaa kun uusi on tulossa. Nännit silloin niin kipiät. Ote selvästi huononee vähäksi aikaa ja se sylkikin muuttuu ni sekin voi joillain tuntua. Eka hammas on toiselle niin ihmeellinen et hyvin voi jyystää myös ikenillään nänniä kutinan helpottamiseksi. Tsemppiä hampomiseen Twisted!

Toivottavasti Mannikan luteaalivaihe ois tarpeeksi pitkä ja plussa sieltä tulisi :)
Myös Vulpixille pikaista pysyvää hymynaamaa eikä vain vilkkuvia :)

Liitteet

• IMG_6135.PNG
    IMG_6135.PNG
    75.4 KB · Katsottu: 153
Zoria lupaavalta näyttää :) toivottavasti yötkin alkaa taas sujua paremmin..

Vulpix jee hymynaamalle :)

Laitanpa omanki lämpökäppyrän, nyt siis kp29/dpo3
115cf8bc5e5f1b2a0cfb09c1cf796ee8

Tsemppiä öihin Zoria! Toivottavasti siitä taas rauhoittuu pian. Mäkään en tajunnut mennä vauvan kanssa samaan aikaan nukkumaan, olis tietty pitänyt niin olis ehkä paremmin jaksanut sen yön sit valvoa.

Mielenkiintoisia teidän lämpökäppyrät. Paitsi en ehkä osaa niitä oikein tulkita. :)

Ja kiitos, toivotaan että se pysyvä hymynaama tulis vähän aiemmin kuin viime kierrossa.

Noniin, vihdoin rauhaa, tissiapinaa nukkumaan, niin saa rauhassa lukea tein viestejä :)

Toivottavasti mannikka tärppää nyt ja mahtavaa et yöunet pidentynyt :)

Vulpix, jee, hymynaama, se on jo hyvä se!

Zoria, jep, muistan itekin et niinä kauhuöinä kun yritti ekoja kertoja lopettaa yösyötöt niin mä saatiin kaatua just tuohon et "tissillä tää ois jo ohi". Mahtavaa et jaksoit etkä luovuttanut :)

Joo, mä laitoin pari viikkoa sit imetystuen tukichattiin viestiä tosta kivusta ja siellä oltiin samaa mieltä et hampaiden teko voi otetta muuttaa samoin syljen eritys, mutta nyt on tänään ollut tosi hyvä päivä tän suhteen. Ja meillä kans välillä leikitään tissillä ja oon vaan kieltänyt ja ottanut tissin pois. Yleensähän toi vaan alkaa nauraa mutta täytyy olla jämy. Esikko teki samaa välillä ja sillon oli nännit hellänä.

Tilasin kuitenkin nyt o-testit, olo on ollut ihan sellainen et menkat alkais. Kaikki olot viittais siihen. :)

Miehelle taas höpöttelin vauvajuttujani ja eipä taas ollut moksiskaan, kuhan hymähteli. Sille taitaa olla kovin paikka edelleen toi auton vaihto jos neljäs tulis :D

Twisted, sun pitää etsiä joku sopiva autoehdokas ensin niin jos mies sit lämpeis kun oot jo ratkaissut sen ongelman. :) Sithän se tyhjä penkki suorastaan huutaisi uutta matkustajaa. :)

Takaisin