Imettävät kuumeilijat

Kiitos kaikille<3

Ihan itku pääsi helpotuksesta, ei enää inssejä tai typerää lääkäriä. Nyt saa olla vaan onnellinen!!!
Plussatuulia ihan kaikille <3

Liitteet

• IMG_20170423_105433.JPG
    IMG_20170423_105433.JPG
    517.8 KB · Katsottu: 176
Ihanaa ja ihanaa imetystä sinne <3 minkä ikäinen Tissinkäinen siellä on? :)

Joo haluaisin. Se on mun salainen haave ja pelkäsin kauheesti, ettei ees päästä hedelmöityshoitoihin imetyksen aikana mut onneks päästiin :love017

Onnea kadonnut :love017 Oletko muuten huomannut, että pieni olisi tässä käyttäytynyt rinnalla erilailla?

Täällä yöimetyksen lopetus on sujunut niin hyvin, että taisi olla oikea hetki. Tarkoitus on olla imettämättä 23-6 välillä. Kaksi yötä nyt takana. Eka yönä tuli kerran pieni itku, mut rauhottui nopeasti. Aamulla kyl heräs 5.30 ja tuli kiskoo paitaa siihen malliin et syötiin jo ennen kuutta sit. Viime yönä muksu nukkui välin 22-7.30, kerran pyöri yöllä levottomasti mut rauhoittui sit tassutellen. Tästä on hyvä jatkaa :dance011Nyt kun vielä itsekin saisi kunnolla nukuttua :sour:
Jos laskee ovis plussasta ni menossa dpo3/4, vapun jälkeen pääsis sit piinailee.

Zoria,mahtavasti sujuu tuo yöimetysten lopetus! Mäkin aina sitä suunnittelen, mut oon liian laiska. Ehkäpä tässä jossain vaiheessa vois harkita :D

Taapero puree tavanomaista enemmän. Maito on aika tiukassa vissiin, johtunee kyllä myös lugeista. Hmm onka kellään tietoa, et pitääköhä niitä jatkaa viel plussan jälkeen? Soittelen kyl huomenna klinikalle,mut jos joku tietäis :)

Joo haluaisin. Se on mun salainen haave ja pelkäsin kauheesti, ettei ees päästä hedelmöityshoitoihin imetyksen aikana mut onneks päästiin :love017

Se on niin munkin salainen haave. Siks oon päättänyt että Onni saa itse vierottaa itsensä kun se haluaa :) Jos pikkusisar vielä tulee niin saan sit tandemimettää <3

Eka siis mies täytyy suostutella vielä neljänteen, sit tulla raskaaksi, sit raskauden pitää edetä normaalisti :D ja sit vielä toivoa et Onni syö silloin tissiä :D sulla onneks todennäköisyys on isompi <3

Onnea kadonnut! :)

Zoria, onpa hienosti sujunut yöimetysten lopetus :)

Meillä myös yö sujui ihan hyvin ilman syöttöjä, yks herätys jollon pierujumpattiin n tunti..

Vielä kun sais tän oviksen hyödynnettyä tänään.. aamulämmöt muuten eilen ja tänään ollut alkukiertoa matalammalla, laittelen vaikka kierron lopussa käppyrän, jos vaikka sen oviksenkin sais siihen kiinni..

Ihana plussa kadonnut! Ekassakin näin kyllä haamun, mutta toisessa ei ole epäilystäkään. Toivottavasti pysyy kyydissä ja saat nyytin syliisi. Ootko jo katsonut mikä sulla on la?

Zoria, hienosti sujunut teillä.

Mannikka, mukavia talletteluhetkiä.

Täällä yövieroitusyritys on ollut yhtä tuskaa. Tassuttelun voin unohtaa, tää vaan suuttuu jos kosketaan eikä.nosteta syliin. Toissayönä syliin rauhoittui, mutta viime yönä ei siihenkään. Annoin sit istualtaan maitoa niin ettei päässyt nukahtaan ja sen jälkeen kannoin sänkyyn. Nukahti siihen heti, mutta heräsi ennen neljää, jolloin annoin maitoa makuultaan taas, koitin silloinkin, että lopetan ennen kuin nukahtaa. Mutta mulla meinaa jaksaminen loppua ihan kokonaan. Oon nyt 2 yötä valvonut ja kolmatta en jaksa. Ajattelin vielä kokeilla, että jos tää suostuis syömään korviketta pullosta ja nukkuis sen kanssa paremmin, mutta jos ei toimi niin unohdetaan koko juttu ja koitan elää näiden niskakipujen kanssa. Jos teillä on jotain vinkkejä mitä kannattaisi vielä kokeilla niin ptan mielelläni vastaan.

Ovustesti vielä nega ja hyvä niin kun ei tässä mitään jaksaiskaan. :/

Vulpix kannattaa pitää pieni tauko unikoulussa.. ja kokeilla sit uusin voimin. Esikoiselle ei ois toiminut tassuttelu, pidettiin (onnistuneesti) pistäytymisunikoulu. Ohjeet löytyy ainakin mll sivuilta :) http://www.mll.fi/vanhempainnetti/tietokulma/uni/unikoulu/ alotettiin muistaakseen 30sek ajalla, ja aina kun piti lisätä aikaa, lisättiin 30sek. Ja edellisen yön odotusajasta aina jatkettiin.. ja kolmessa yössä oppi nukkuu koko yön!

Nyt on täältä vielä helppo huudella kun vauva nukkuu vieressä tississä kiinni läpi yön, mutta muista Vulpix että kaikkein tärkeintä on se että ei saa tai kannata luovuttaa :) Sen että eka yks tai kaks yötä valvoo ja sit kolmas yö taas tuskaa ja luovuttaa niin sit käy niin että se vauva ajattelee et kyllä se taipuu taas kun vaan huudan, kun se äiti on jo kerran taipunut mun huutoon. Enkä missään nimessä nyt käännä veistä haavassa, mulla itellä on ihan kauheeta aina jos joudun kuuntelee lapsen itkua kun esim joudun antaa rangaistuksen ja se vaikka jäähyllä itkee (ei enää mut sillon kun jäähyt alkoi). Meinasin satoja kertoja antaa periksi ja ottaa sen jäähyltä syliin kun se ei vaan rauhoittunut sinne. Meillä iskämies vaan sanoi että ei. Ja kielsi mua luovuttamasta. Nyt sekin on taakse jäänyttä aikaa. Pojat istuu jäähynsä ihan hiljaa kun tatit jos harvoin sinne enää joutuu. Joskus alkujaan jompikumpi saattoi parhaillaan siellä penkillä istua 20minuuttia tai varmaan enemmänkin huutamassa. Ei ollu yksin siis missään, vaan samassa huoneessa penkillä rauhoittumassa. Mut pointtini siis oli et tiedän sen olevan raastavaa.

Esikkoa kun yritin vierottaa varmaan 4 tai 5 kertaa ennen sitä onnistumista niin sorruin jo ekana tai viimeistään tokana yönä imettään kun en vaan halunnu sitä itkua kuulla. Se oli liikaa, varsinkin väsyneenä.

Sit kun se apina oli sen 10kk ja mä olin ihan kurkkua myöden täynnä sit tissin kynsimistä ja sille kitinää yöllä niin se vieroitus oli helpompaa kun takana jyskytti ajatus siitä etten jaksa enää yöllä syöttää :) Sillä mun neuvo onkin että yösyötöt pois sitten kun itseä vituttaa. Näin mun vanhin siskoni neuvoi ja sillä oon mennyt :)

Tsemppiä hulluna, toi minkä Mannikka laittoi on kuulemma kans aivan toimiva, pari tuttua on tolla vieroittanut ja saanut kokonaiset yöt :)

Niin ja sen verran itse avaudun vielä että kyselin mieheltä viikko sit et miten ois se neljäs ja pienellä ikäerolla katos Onnille leikkikaveri ja tyyppi vaan hymyili. Tänään vähän semitosissaan heitin et "tehdään vaan Onnille kaveri, jos nyt tärppäis se tyttö vihdoin" vastaus oli "joo ei tosiaan tehä nyt mitään vauvaa".. Vtu. Kun mä olisin vielä halunnut. Kaikki kerralla niinkun. Mut hmph, typerä mies, ajattelee tätä lompakollaan vaan.. Ei oo tarpeeks iso auto, ja liirum laarum.. Välillä noi miehet ei voi niinkun antaa asioiden järjestyä. Mä hoidan meillä muutenkin niinkun kaikki kotihommat (mielelläänkin) ja vaihdan vaipat niin ei se siltä oo pois :D ja isommat pojatkin on kohta niin isoja että niistäkin on apu ja ja ja.. Huoh. Anteeks avautuminen, hyvä etten täällä imetyshormonipäissäni itke (lue itken) tätä mun vauvakuumetta <3

Voi Twisted, onpa ikävä tilanne. Toivotaan, että miehen pää vielä kääntyy. Lapsiluku on sellainen asia mistä on ikävä joutua tekemään kompromisseja. Toivottavasti asia kuitenkin jäi hautumaan miehen mieleen ja siitä vielä muuttaa mielensä.

Kiitos paljon vinkeistä ja tsempeistä! Tuo on varmaan ihan totta, että motivaation pitää olla niin iso, että sen itkun ja valvomisen vaan kestää. Koitan nyt vielä jaksaa. Kiitos kovasti.

Tiedän että ei se oo ehdoton ei, sen on itsekin sanonut aikoinaan että joo, jos rahatilanne on tarpeeks hyvä. No, onneks sillä on kesäkuussa jälkeen palkkaneuvottelut :D

Mutta en haluais odottaa kovin kauaa :D Vielä mä sen taivuttelen ;)

Ei mitään, täällä ollaan ja saa jakaa fiiliksiä :)

Takaisin