Imettävät kuumeilijat

Ei tullut meille vielä vauvaa. Et täällä taas takaisin kuumeilemassa. Tänään meni kesken.

Pahoittelut Minni <3

Vierotin työtön kans yötissistä 7 kk iässä. Meillä meni siihen, että herättiin 10 min välein. Vieläkin yöt todella huonoja, mutta sentään vähän pidempiä pätkiä. Vaikka yhteensä unta yöllä tuleekin pienellä 4-7 h pätkissä. Saattaa myös valvoa monta tuntia etenkin aamuyöstä.

Pisin nyt yhden kierron taukoa täältä kokonaan. Ei mitään vaikutusta. Menkat alko jo kp 27 tiputtelulla. Tasan kaks viikkoa oviksesta. Eli ei vieläkään vauvaa...

Kp1/27-36 yk 4

Pahoittelut menkoista PikkuR. Uusi kierto ja uusi mahdollisuus.

Mä unohdin tänään tikuttaa ovista. Ehkä syystä että vauva päätti, että jos ei saa yöllä tissiä niin ei sitten nukukaan. Melkein aamuun asti käytiin sitä henkien taistoa ja olin lopulta jo vähällä luovuttaa kaiken kanniskelun, hyssyttämisen ja lopulta viihdyttämisen jälkeen kun en meinannit enää jaksaa mitään. Mutta sitten se vihdoin nukahti. Viideksikymmeneksi minuutiksi. Sen jälkeen päätin, että nyt on aamu ja annoin aamutissiä viiden aikaan. Huh! Toivottavasti tää ei oo tällaista enää ikinä.

Tsemppiä Vulpix vieroitukseen. Meillä esikon kanssa meni se ihan nappiin, kolme yötä joista eka kitisi pahemmin, kahtena yönä heräs enää pari kertaa. Keskimmäinen söi pullosta vielä öisin 1v 3kk ja silloin vasta lopetin antamasta yömaitoa. (oli ero ja muutto yksin lasten kans niin en jaksanut lopettaa) mut sit uuden miehen kanssa lopetettiin siltä pullo ja tutti kerralla ja se ei huutanut yhtään yötä vaan nukku koko yön :O

Vielä en kuopusta viitsi, vasta 5kk, nukkuu vieressä ja on vähän help yourself meininki niin ei vielä tarve.

Pahoittelut tädistä PikkuR :/

Täällä aamulämmöt 36.7, voisko olla ovis, eilen runsas valkovuoto. Tosin mies ei vieläkään oo sanonut että "joo vauva" , kunhan itsekseni kuumeilen :D

Kiitos Twisted! Sun kokemus antaa toivoa tuleviin öihin. Mä meinasin kokeilla vieroittaa siirtämällä ekaa yösyöttöä vähitellen kohti aamua, mutta vaikuttaa siltä, että aina kun aika pitenee niin tulee hirvee huuto eli nyt sit mentiin kerralla aamun tunneille asti ja toivon todella, että meillä on yhtä hyvä tuuri ja ens yö ei oo enää huutoa ja valvomista.

Oireet kuulostaisi hyvinkin ovikselta! Toivotaan, että se on sitä. Ja että miehesikin pian lämpenee vauva-ajatukselle.

Pahoittelut pikkuR!

Tsemppiä vulpix!

Meillä on nyt hammas puhennut ja ruoka maittaa, eli yötissivieroitus jatkuu .. voi apua :D

Ja niin tais se ovis tännekkin vihdoin löytää (kp24), o-testi vahvalla ja ihan hullut eggikset :p lämmöillä vielä varmistelen.

Niin se kuva jäi..
923942aad72120a1bf437ce5fd6bd1ce

Kiitos Twisted! Sun kokemus antaa toivoa tuleviin öihin. Mä meinasin kokeilla vieroittaa siirtämällä ekaa yösyöttöä vähitellen kohti aamua, mutta vaikuttaa siltä, että aina kun aika pitenee niin tulee hirvee huuto eli nyt sit mentiin kerralla aamun tunneille asti ja toivon todella, että meillä on yhtä hyvä tuuri ja ens yö ei oo enää huutoa ja valvomista.

Oireet kuulostaisi hyvinkin ovikselta! Toivotaan, että se on sitä. Ja että miehesikin pian lämpenee vauva-ajatukselle.

Mä yritin monta kertaa esikolta että annan harvemmin tissiä. No persilleen meni kun eihän toi ymmärtänyt et miks saa vaan tiettyyn aikaan. Sit päätin et kerrasta poikki vaan ja aikaisintaan saa aamuviideltä. Sit se jossain vaiheessa ei enää tarvinnu ees sitä aamuviiden maitoa vaan herätessään otti rintaa ja kellokin oli jo 7 :D että kyllä ne tottuu. Joka yö aina helpompi :)

Tein tänään haamuplussan! Kolmas inssi takana ja voi että, ei tarvitse imetystä lopettaa jos tämä haamunen onkin oikea plussa ja pitää nyt tarrasukat tiukasti jalassa!!! :nailbiting:

Teen huomenna aamulla vielä uuden testin, jännittää niin paljon!

Halauksia kaikille ja mukavaa lauantai-iltaa :love7

Ihanaa kadonnut! Oon niin onnellinen sun puolesta! Tarrasukkia rutkasti matkaan pikkuiselle! Laitahan meille kuvaa haamusta ihasteltavaksi.

On niin hailakka haamunen vielä, ettei meinannut saada ees kuvaa. Ajattelin et kuvittelen vaan, mut puolison mielestäkin siinä ois haamu (ja hä on överipessimisti :D)
Hirveen vahva fiilis, et siellä joku köllii :happy090

Rukoilen, että vahvistuisi huomiseksi. Ajatuskin taas uudesta inssistä ja imetyksen lopettamisesta ahdistaa ihan kamalasti :((

Liitteet

• IMG_20170422_105937.JPG
    IMG_20170422_105937.JPG
    990.1 KB · Katsottu: 143
Täällä kans laittelen käsiä ristiin teiän puolesta ja toivon että vahvistuu :)

Onnea kadonnut <3 nyt tarrasukkia mukaan pienelle!

Meillä yötissistä vieroitus kesti neljä yötä. Ekana yönä huusi 4,5 h; seuraavana 3,5 h jne. Siitä on jo kolme kuukautta, mutta edelleen valvotaan 3/4-5/6 lähes joka yö. Oon kans päättäny, että klo 5 on aamu, koska tyttö saattaa nousta ylös jo 4-5 aikaan. Tsemppiä vieroitukseen!!

Onnea haamusta!! Todella kovasti tarrasukkia toiselle <3 kyllä ton haamun näkee kuvassakin ;)

Takaisin