Imettävät kuumeilijat

Meillä tosiaan tassuttelua ja tarvittaessa syliin hytkyteltäväks. Meillä taas edistystä ja takapakkia. Neiti on nuhanen niin jää varmaan tauolle tää homma.. mutta viime yönä oli vaan yhdellä heräämisellä sylissä, ja sillon annoin maitoakin kun neiti oli nuhaneninensä ihan raasu :( jos nyt nuhan yli selviis 1 syöttö/yö niin ois ihan kiva. Kiva väsymys tullu kahesta tosi huonosta yöstä, hyvä ettei silmäpusseihin kompastu.. :rolleyes:

Zoria, toivotaan parasta ja että sieltä plussa pärähtää parin viikon päästä.

Täällä on viime aikoina suorastaan asuttu tissilä lähes kaikki uniaika, mutta etenkin yöt. Saa nähdä miten meidän vieroituksen käy. Ainakin tää antaa motivaatioo siihen kun oon aika väsyny nukkuun kaikki yöt huonoissa asennoissa.

Mä ajattelin vieroittaa yötissistä ensin ja sen jälkeen siirtää omaan sänkyyn nukkumaan. Kun meillä syöntiaika on lähes koko yö, niin ajattelin tehdä niin, että koitan siirtää iltanukutuksen jälkeistä ensimmäistä yöimetyskertaa pikkuhiljaa kohti aamua. Eli aluksi ottaa tavoitteeksi, että ennen klo 24 ei ruokailla ja siitä vähitellen pidentää. Tyttö menee nukkuun klo 21. En tiedä onko tää hyvä idea vai sekoittaako vaan pienen pään kun ensin ei saa tissiä ja sit yhtäkkiä taas saa vai pitäiskö lopettaa seinään. Joku oli tehnyt näin ja siks ajattelin kokeilla.

Vulpix kuulostaa ihan järkevältä :) meillä oli jo aiemmin siirretty omaan sänkyyn ja pois mein makkarista..
Taas oli ihan kauhee yö, tunnin välein herätteli. Nuhanen on, mutta yhellä syönnillä selvittiin. Jospa tää tästä kunhan paranee.. onko tänään siis monikin alottamassa unikoulua?

Tsemppiä mannikka, toivottavasti pieni paranee pian! Mä aloitan sen unikoulun varmaan ens pe, ettei valvoteta miestä kun pitäisi töihin jaksaa. Ens viikolla pääsee varmaan taas ovistakin tikutteleen. Täti sais huomenna lähteä, ei haittais yhtään. :)

Vulpix, mä oon lukenut just tuotsta tavasta vierottaa yötissistä, että se olis juurikin lapsiystävällinen :dummy1:
Täällä välillä ovistikkuihin piirtyy toista viivaa ja välillä ei tulee kun kontrolli viiva. No jatkan tikuttamista ja katselen tuleeko missään vaiheessa lähellekkään o+...

Mäkin oon koittanu valmistautua tuohon yövieroitukseen, kun välillä nukutaan tissi suussa. Meilläkin nukutaan vieressä, että molempia ei samaan aikaan kai suositella, että sis siirtäis omaan sänkyyn ja lopettas yöimetykset.

Osallistuuko teillä toinen vanhempi tähän vieroitus ruljanssiin?

Meillä oli jo huomattavasti parempi yö :) kuudelta vasta söi, ja sitä ennen yks herätys..

Varmaan olis helpompi jos mies hoitais heräilyt. Ei haise maito ja mies yleensä paremmin nukkunut.. eikä tuu sit kiusausta antaa tissiä väsyneenä. Mie oon ite hoitanut nää unikoulut, kun ei tuo herää vauvan itkuun. Sais aina potkia sen ylös ja neuvoa mikä vauvalla on (onko nälkä, väsy, pierettää..)

Hilla, mä oon ajatellut että ainakin koitan hoitaa yövieroituksen itse kun mä kestän yövalvomista paljon paremmin kuin mies. Toivotaan, että onnistuu. Jos on liikaa tissin perään niin sitten täytyy ehkä kokeilla sitä, että nukun kokonaan muualla ja mies hoitaa. Tsemppiä tikutukseen! Toivottavasti ovis antaa kuulua itsestään pian!

Mä kuittaan itseni myös tänne, menin jo suurperhekuumeilijat palstalle. Ihan eka päivä koko foorumilla :D eli 29v, kolmas poika on nyt 5kk, täysimetyksellä vielä, mutta mulla on järkyttävä vauvakuume. Mies on sitä mieltä että neljäs ois totaalisen, täydellisen, ison harkinnan alla, mutta saahan sitä kuumeilla [emoji173]️ Isommat pojat 3/13 ja 8/11. :) kuopus on mun ja miehen eka yhteinen ja vanhemmat pojat edellisestä liitosta. Tosin nykyinen mies on kuin niiden iskä. [emoji16] Mutta, tulin ainakin tänne avautuu että vauvavauva [emoji23]

Ainiin, se piti vielä mainita et jännää siskoni sanoi et "miten sä voit ees ajatella uutta vauvaa kun Onni on vauva".. [emoji52]

Hei oliks täällä kukaan mittaillu aamulämpöjä?! Kaikkien muitten oireitten mukaan miulla ois ollu ovis, mutta lämmöt ei nouse. Siis onhan ne kai muutenkin epäluotettavat kun hyppään ylhäällä koko yön. Aamulämmöissä siis ei muutosta, mutta päivälämmöt noussu 36.5-36.6 -> 36.8-36.9! Vitsit kun on laho pää, olikohan tää just se syy miks aloin kakkosta yrittäessä mittaa lämmöt 11 aikaan :confused: :s

Mannikka, mä päätin et testaan kuukauden lämpöjä niin näen et ovuloinko ollenkaan kun siis poika täysimetyksellä vielä (5kk). Ei tosin oo vielä ees suunniteltu seuraavaa mutta mielenkiinnosta haluan tietää ovuloinko :) Mun aamulämmöt oli tänään 34.6, sit 35.0 ja sit 35.4. Voin jotain väliaika tietoja pistää jossain vaiheessa :)

Tervetuloa Twisted! Toivottavasti täydellisen ja ison harkinnan päätteeksi mies sanoo kyllä ja seuraava saa tulla.

Mannikka, en oo mittaillut aamulämpöjä, mutta ymmärtänyt että se lämmönnousu voi olla myös tosi pieni, ei välttämättä näy kuin 2 desimaalin mittarissa. Eli voisko olla, ettet vaan saanut sitä mittariin asti, jos muuten ovisoireet oli?

Kiitos :) Innolla jään tänne rustaileen ja lueskeleen kuulumisia :) Mukavaa pääsiäistä kaikille :)

Vulpix joo miulla on semmonen 2 desimaalin mittari just :) aamulämmöt vetää melkein suoraa viivaa :confused: mutta tosiaan aamupäivän lämmöissä näkyy nousu. Kattelin ff: stä kiertoja esikoisen jälkeen ja sama homma myös kakkosen plussakierrossa, aamulämmöt ei noussu oviksen jälkeen (ja ovis siis ultrassa vahvistui sille päivälle), aamupäivälämmöissä näky.. kylläpä on muuten outo juttu :D

Hyvää pääsiäistä kaikille munkin puolesta!

Mannikka, kuulostaa lupaavalta! Toivotaan tosiaan, että noudattaa samaa kaavaa kuin esikoisen kohdalla.

Mä oon mittaillut noita aamulämpöjä tässä pienen tovin ja mitään pitempiä nousuja ei oo tullut. Pari kertaa pienen piikin saanut, mut eipä näytä tuolla mitään tapahtuvan. Kun nyt tulis ne ekat menkat ees. Testasin nyt mahdollisena dpo9 negan (laskin viimeisestä lämpöpiikistä, vaikka ovis plussaa en tikkuun saanut. Lähellä oli kyllä silloin). Mut yövieroituksen suhteen jotain toivoa, muksu näyttäisi itse lopettavan syömisen yöllä. Aiemmin ollut yksi syönti ja viime yönä sekin jäi pois. Toivottavasti tämä tyyli jatkuisi ja pääsisin oikeasti piinailee tuloksia.
Mannikka toivotaan, että plussa sieltä pärähtää niin kuin kaikille muillekin :happy:

Zoria toivotaan et nega muuttus plussaks :)

Täällä siis joko dpo6 tai ei vielä ovista.. testaillu oon vielä, mut kohta loppuu o-testit. Eniten ärsyttää jos kierto venyy jonnekkin kp50+ :( nyt menossa kp21..
Meillä yösyönnit jatkuu. Neiti on lusikkalakossa ja syö huonosti niin ei uskalla olla yöllä antamatta maitoo.. :rolleyes:

Paitsi sitten sain tänä aamuna 2h pidätyksen jälkeen tikkutestiin selkeän ovis plussan, digi ei kylläkään antanut. LH tasot siis jossain 20 ja 40 välillä, toivottavasti se riittäis ovulaatioon. Oon kyl ennen raskautta tuolla digilläkin saanut plussan.

Liitteet

• IMG_6045.JPG
    IMG_6045.JPG
    575.7 KB · Katsottu: 122
Paljonkohan sen lämpötilan pitää nousta et vois selvästi sanoa ovuloivansa? Mulla on näinä mittauspäivinä aamulämpö ollu ka 36.2. Huomaako sen sit ihan selvästi lämmöissö jos ovuloi? o.O

Zoria, ohhoh, voipa olla testeillä eroa!

Täällä aloitettu sekä oviksen tikutus että unikoulu. Eka imetys unille laiton jälkeen saatiin onnistuneesti skipattua, eli tavoite saavutettu. Nyt tätä vaan pitäis jatkaa ja viikonloppuna sitten pidentää väliä.

Ja kp 11 ja ovista olis odotettavissa vasta joskus ikuisuuden päästä, mutta kunhan nyt aloitin. Kun jos se kuitenkin tulis nyt aiemmin.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!

Paljonkohan sen lämpötilan pitää nousta et vois selvästi sanoa ovuloivansa? Mulla on näinä mittauspäivinä aamulämpö ollu ka 36.2. Huomaako sen sit ihan selvästi lämmöissö jos ovuloi? o_O
Mä oon ymmärtänyt että toisilla nousee selvästi ja toisilla voi nousta tosi vähän. Eli pelkäänpä, ettei sitä niin varmasti voi tietää.

Takaisin