Imettävät kuumeilijat

Vulpix just kattelin "vanhaa dataa" ja miulla on o+ tullu 4 ekaan kiertoon vasta kp20 .. eli miulla ainakin imetyksellä tuli suht saman mittaset kierrot. Mutta tympeetä kyllä ootella sitä ovista. Kyllä sitä sit jossai kohti maltto alottaa tikuttelun "vasta" kp 13 tms :D

Kadonnut tsempit perjantaille :)

Joo, varmaan pitäisi myös malttaa siirtää sitä tikuttelun aloitusta myöhemmäksi. Sitä vaan miettii, että jos se nyt onkin aikaisin ja menee ohi. Täytyis vaan pystyä uskomaan, että jos se edellisessä kierrossa oli kp 30 niin ei se seuraavassa oo kp 12.. :)

Alan kyl epäilee sitä O+ tai ainakin onko sitä ovulaatiota tapahtunut. Tietty jos yrittänyt mutta mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Menkkoja ei kuulu eikä näy eikä kyl ole fiilis että oisi tulossa, testit näyttää puhdasta negaa. Tilasin lisää ovulaatiotikkuja ja jatkan kai samalla tyylillä et testailen välillä limojen mukaan. Mä jo niin odotin että kierto olisi käynnistynyt. Vai voiko tää ovulaation ja menkkojen alkamisaika olla paljonkin 14 pvä pitempi?

Zoria oliko sulla tuntemuksia silloin kun näytti o+?
Mulla ei oo mitään tuntemuksia minkään alusta :sad001 Oon niin varma että joudun lopettaa imetyksen ennen kuin mitään tapahtuu... Oon nyt tikutellu ovista ja aluksi ei tullu testiviivoja ollenkaan, mutta nyt on tullu toooosi tosi haaleaa viivaa myös testi alueelle. En oo tosin pystyny aina samaan aikaan testailemaan, että tiedä häntä...

Onko teillä muilla ovistestit välillä ihan pelkällä kontrolliviivalla?

Oi oi täällä jo plussailijoita, onnea:love7

Hilla: kyllä mielestäni oli tuntemuksia ja semmoisia kipuja kyl tuol alhaalla. Limatkin mun mielestä sopi siihen hetkeen. Tein silloin samana iltana viel o-testin ja sain liki yhtä vahvat viivat vielä. Toivotaan et on vaan jostain syystä pitkä luteaalivaihe (nyt 16-17 pvä oletusta ovulaatiosta) ja se kierto sieltä käynnistyy. :happy6
Tänään sain o-testiin semivahvan viivan (sanoisin et puolet kontrolliviivan vahvusen). Jatkan varmaan tikutusta kunnes jotain tapahtuisi, tikkuja on seuraavalle 28 päivälle :laughing002
Välillä oon saanut sitä pelkkää kontrolliviivaa o-testiin.
Yritän kans tässä samalla saada noita yöimetyksiä lopetettua, ei meil ole kyl enää kuin yksi kerta yössä (poitsu itse vähentänyt siihen). Tarkoitus oli pääsiäisenä tähän paneutua, mut nyt ollaankin menossa sukuloimaan ni ei siellä kannata yrittää :BangHead Milloinkohan sitä ehtis, vai pitääkö kylmänviileesti ajaa mies nukkuu muualle ja hoitaa homma ite (sais mies nukuttua töitten takia ja itse kestän univelkaa jossain määrin paremmin).

Mäkin ajattelin tässä viikon päästä alkaa lopetteleen yöimetyksiä, joten sekin toivottavasti auttaa, jos nyt ei vielä tärppiä tuu. Edelleen kyllä toiveet korkealla tässä kierrossa. Päätin, että viikonloppuna testaan.

Ja mekin menossa sukuloimaan pääsiäisenä, joten ehkä vasta sen jälkeen aloitan.

Paljon onnea plussanneille ja Tervetuloa Hilla :love7

Täällä on viimein alkanut "tapahtua".
Oliko niin, että ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen on tavallista niukemmat? Voiko olla niin niukat, että tulee kahtena päivänä vaan rusehtavaa/vaaleanpunaists limaa paperiin, muttei siteeseen mitään?
Minulla ma ja ti ko. vuotoa, eilen ja tänään taas ei sitten yhtään mitään o_O

Pupuliina, kai joillakin on niin. Mulla oli ihan normaalit ja sitten taas yhdet niukat. Mutta voiko olla, että oliskin tärpännyt ja olisit raskaana? Ootko testannut?

Täällä kp 41 ja dpo 8. Repäisykipuja alamahassa ja eilen oli niin nälkä koko päivän, ettei mikään meinannut riittää. Söin 3 lämmintä ateriaa ja 2 iltapalaa + aamupalan ja välipalan. Ja lisäksi suklaakeksejä. Toivon niin, että olisi raskausoire! En millään malttaisi olla testaamatta huomenna, vaikka vasta lauantaina piti.

Vulpix, toivotaan, että kyseessä raskausoire :wink

Plussaan en omalla kohdalla nyt usko, mies oli 11 päivää pois kotoa ennen tuota tuhrua eli ei ole ollut seksiäkään pariin viikkoon... Olisi ihme suorastaan, jos olisin ovuloinut miehen reissun aikana ja joku siimahäntä olisi sattunut olemaan hengissä :rolleyes:

Meilläkin pääsiäisen aikaan aikomus vieroittaa yötissistä. Saa nähdä kuinka käy.. :D
Miehellä onneksi isyysvapaata viikko, niin joskos siinä onnistuisi!

Äh, sorruin testaamaan negan. Ei olisi pitänyt. Esikoisestakin testasin negan dpo 9 ja plussan dpo 12. Ehkä haluan noudattaa perinnettä.

Pahoittelut negasta vulpix, mutta jospa :)

Pupuliina, kyllä joillain ekat menkat on tosi niukat :) täällä oli lopulta 3 päivää vuotoa +2 päivää tiputtelua.

Näinköhän ois meilläkin pääsiäisenä yötissistä vierotus eessä..

Ihanaa, että meillä on täällä sit pääsiäisen yötissivieroituksen (väsynyt) vertaistukiryhmä! :)

Täällä alkoi menkat eli kuumeilu jatkukoon. Luteaalivaihe piteni tammikuun 5 päivästä 10 päivään (helmikuussa en bongannu ovista, joten en tiedä luteaalin pituutta). Ja estrogeenin nousu tapahtuu aikaisemmin kierto kierrolta, joten jaksan vielä toivoa, että tästä on mahkuja raskautua vaikka imettääkin. Esikoinen on onneksi alkanut taas nukkuun pidempään alkuillasta, joten oon vähän saanut aikaa itsellekin. Ja miehelle. Jos tässä vielä pikapuoliin saisi yöimetysten verran vähennettyä imettämistä niin jos vaikka vauhdittaisi palautumista. Pitää kai olla iloinen, että edes oli ovis kun se oli epätodennäköinen. Tai ainakin lh-huippu oli, enhän mä oviksesta voi olla varma kun en mittaa lämpöjä.

Pahoittelut vulpix!

Otin vähän varaslähdön tuohon yövierotukseen, yksi yö takana :D vielä ei hulluna väsytä, tosin valvottiin vaan 1x45min 10½h unien aikana :)) toivottavasti jatkuu yhtä hyvällä mallilla :)

Meil tehdään neljättä poskihammasta ni ei oo hyvä hetki aloittaa yövieroitusta.. Ikinä ei tunnu tulevan hyvää hetkeä :smiley-angry003
Mut tänä aamuna sain viimein lämmönnousun mitattua, et jos kuitenkin se ovis olis nyt tapahtunut. Nyt kyl jännään et onko lämpö koholla viel huomenna vai oliko tää joku ihme piikki. Mut selvä nousu kuitenkin 36,2x -> 36,60. Toivotaan, kun tää jopa pystyttiin hyödyntämään. Sit sain jännätä parin viikon päästä.

Kiitos mannikka ja tsemppiä yövieroitukseen! Ihan hyvinhän se sit lähti käyntiin. Toivottavasti jatkuu hyvin. Annatko muuten jotain tissin tilalle, tutin tai vettä?

Zoria, toivotaan että oli ovis ja että tärppää!

Vulpix vähän hassusti vierotettiin joku viikko sitten jo tutista :D yöllä tassuttelen tai sit sylissä rauhottelen.. en aatellu vettä antaa.

Zoria jos lämmöt pysyy kaks päivää korkeella ni sit on varmaan ovis ollu :)

Mannikka, mäkin ajattelin vaan rauhoitella, aloin vaan miettiä olisko hyvä olla joku ässä hihassa, jos ei rauhoitu. Sitä vettä ajattelin koittaa, jos tarvii. Meidän tyttö ei oo tuttia huolinut tähän asti, koitan jos ei tarviskaan yrittää siihen totuttaa.

Sieltä ne lämmöt tuli alas niin kuin mun toiveet.. Eilen vielä ihan pientä nousua perustasoon, mut tänää sit mentiinkin jo alle sen. Noh meinasin silti testata ens viikon lopulla, jos kuitenkin.
Ilmoitin eilen miehelle et pääsiäisen jälkeisenä viikonloppuna alkaa yövieroitus. Nyt pitäsi vielä tehdä jonkinlainen suunnitelma miten sen tekee. Mites muut on toteuttanut yövieroitusta? Meil onneksi on yleensä vaan yksi syönti öisin, et jos menis helposti.
Pahoittelut teille jotka uuteen kiertoon lähteneet, mut toivotaan et plussa sieltä tulis.

Takaisin