Imettävät kuumeilijat

Onnea Gunhilda plussasta!

Itse näin yöllä unta että tein monta plussa testiä Noh tämän innostamana tein tänään semmoisen herkän raskaustestin ja negaahan se näytti. Noh nyt olis vasta dpo 9/10 mikäli se ovulaatio on tapahtunut. Katsotaan ens viikonlopun jälkeen uudestaan asiaa.

Vaikuttaa vahvasti siltä, että tämä on kp1. Nenä pystyssä vain neljänteen yrityskertaan!

Voi ei MW2B.. Pahoittelut. :shifty: Mut uutta yritystä sit vaan.

Mulla on tänään pysyvä hymy! Jee, mun kroppa ainakin yrittää toimia! Onhan se silti mahdollista, ettei ovista siltikään tapahdu, mutta edes jotain hormonitoimintaa on. Ja hyödyntäähän se täytyy joka tapauksessa. :joyful:

Laitan kuvankin. Jee! Vitsit miten sitä iloitsee jostain mikä esikoista yrittäessä oli ihan itsestäänselvyys.

Liitteet

• 20170328_144633.jpg
    20170328_144633.jpg
    326.9 KB · Katsottu: 112
Vulpix jeee!! :D onpa nyt moni löytäny oviksensa tässä lähiaikoina :)

Pahottelut MW2B :(

Ihan mahtavaa, Vulpix!

Yritän täällä ajatella positiivisesti, että ehdinpä taas vähintään kuukauden pidempään opiskella ennen mammalomalle jäämistä... Ajattelin olla tikuttamatta seuraavia kolmea ovista. Katson vain kalenterista sopivimmat talletuspäivät. Huliviliä tämä loppukevät kuitenkin, minkäs teet.

Jee Vulpix!:smiley-bounce012

Täällä on kovasti täti tuntemuksia. Jospa se keho vihdoin herättelisi itseään ja saataisiin kierto käyntiin!

Täytynee varmuuden vuoksi kuitenkin ehkä yksi r-testi tehdä, kun jo viikon ollut kaikenmaailman oireita. Erittäin epätodennäköistä kyllä, että raskaana oltaisiin.

Kp1!! Jee! Tätä onki jo hetki ooteltu :D luteaali oli mahtavat 5 pvä, mut kyllä se siitä pitenee..

No teki! Negahan se :D

Nyt vaan niiiin toivon, että kierto vihdoin alkaisi.
En vielä olisi ihan valmis imetystäkään lopettelemaan :( poika on aikamoinen tissitakiainen!
Noh, vuoden iässä sitten katsotaan lopettelua, jos ei kierto ennen sitä käynnisty.

Mannikka, mullakin oli tammikuussa 5 päivää ja jos mulla on ollut viime kuussa ovis samoihin aikoihin kuin nyt (lopetin tikuttamisen kp 30 kun luulin, ettei sitä tule) niin luteaalivaihe on ollut jo yli 10 päivää. Kyllä se siitä korjaantuu! Mut tietty mä oon huono verrokki kun voi tosiaan olla, ettei sitä ollut ollenkaan ja kierto venyi sen takia.

Pahoittelut vaiana negasta.

Pahoittelut negasta vaiana!

Vulpix en oo huolissaan, esikon jälkeen oli ennen ekoja menkkoja luteaali vain 5 päivää, mutta ekassa kierrossa kuitenkin jo 11 päivää :) (piti ihan tarkistaa :D)

Ainii, pitää vielä hehkuttaa: myöhään eilen illalla tunsin ihan kunnon vihlaisun muutamankin kerran oikealla puolella. Jos se nyt oikeasti oli se ovis ja lh teki sen minkä sen pitikin. Jee! Toivon niin, että tästä tärppää!

Jahas. Nää menkat on tosi oudot. Eilen tuli normaaliin verraten aika niukasti ja enimmäkseen ruskeeta, nyt vähän vaan ruskeeta tuhrua :( tarkistin ja esikoisen jälkeen ekat menkat on ollut ihan normaalit 3+2 päivää (Kunnon vuoto + tiputtelu). Mrrr.
Millaset ekat menkat teil muil on ollu?

Mannikka, mulla oli ihan normaalit ekat menkat ja ehti olla normaalit pitkään, mutta sitten viimeisimmät oli ihan samanlaiset kuin sulla nyt, paitsi lisäksi oli hyytymiä, mitä mulla yleensä ei oo. Gynen mukaan johtui vaan siitä, että hormonitoiminta ei oo vielä palautunu normaaliksi.

Vulpix, ok. En kyllä muista et tämmösiä menkkoja ois ikinä ollut, mut kai tässä kroppa on sit vielä sekasin.. :s

Muoks kannatti valittaa, vuodon määrä vaan lisääntyy :confused: :D alkaa olla ihan normaalia, mitä lie käynnistymisvaikeuksia :p

Muokattu viimeksi:
Tänään oli folliultra, vasta 12-13cm vaikka eletään jo kp17 :) lääkäri sanoi että imetys varmaan vaikuttaa niin, että munasolut kypsyy vähä hitaammin. Kohdun limakalvo kuitenkin iha normaalisti paksuuntuu. No ny vaa ootellaan, perjantaiksi arvioitiin ovulaatioo :)

Ihanaa maanantaita kaikille <3

Hienoa kadonnut, perjantaita odotellessa siis.

Mannikka, hyvä, että selkiytyi.

Tää imettäminen varmaan pistää itse kullakin tahdin vähän hitaalle. Ei siinä muuten mitään, mutta jos näitä yrityskiertoja tulee kovin monta niin tuskastuttaa jo valmiiksi se follikkelivaiheen pituus kierto toisensa jälkeen. Ja kun en malta kuitenkaan olla tikuttamatta niin ovistikkujakin kuluu ihan hyvä määrä, jos monta kiertoo täytyy tikuttaa kp 11-33 :)

Mutta vielä positiivisin mielin, täällä kp 38 ja dpo 5. Ei mitään kovin selviä raskauteen viittaavia oireita, eipä ollut esikostakaan ennen plussaa. Vähän meinas alkaa pyörryttää aamulenkillä, tiedä mistä sitten johtui. Vielä kun viikon malttais olla testaamatta. En kuitenkaan malta. :)

Takaisin